PSV Eindhoven - LFC >> Kamptråden Champions League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
1
11%
26 – Andy Robertson ud i 64. min.
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
0
Ingen stemmer
53 - James McConnell
1
11%
19 - Harvey Elliott
2
22%
14 - Federico Chiesa
4
44%
76 - Jayden Danns
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 52. min.
0
Ingen stemmer
80 - Tyler Morton ind i 52. min.
1
11%
98 - Trey Nyoni ind i 64. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 9

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 28. jan, 2025 07:46

Billede

indgangsbøn:
Der er kun én ting at sige: Der skal spares ALT hvad der kan af spillere i denne kamp. Kampen er helt uden indflydelse på lodtrækningsmulighederne, og det er kun lodtrækningsheld, som afgør om Liverpool eller sandsynligvis Barcelona (Arsenal kan stadig nå at snyde Barca for 2. pladsen) kommer i den ene eller den anden halvdel af den resterende turnering:
Billede
Der er mange andre opgør med meget mere på spil, når samtlige 18 sidste kampe spilles samtidig onsdag aften kl. 21:00, og de tre kampe, som Viaplay har vist at vælge på Flow-TV er disse 3:
Billede
PSV kan med uafgjort sikre sig at være med til lodtræningen mellem nr. 9-24, men kan også snige sig videre med et nederlag, dog er de så afhængige af andre resultater.

Liverpool har mødt PSV ialt 6 gange, og alle kampe har været i Champions League. Det har resulteret i 1 uafgjort og 5 sejre, som det fremgår her. NB: Alle resultater er med nævnt med Liverpool først, uanset ude/hjemme:
Billede

Liverpool:
Arne Slot sparer rigtig mange spillere, og følgende er blevet hjemme på Merseyside:
Alisson, Alexander-Arnold, Van Dijk, Konate, Gravenberch, Mac Allister, Szoboszlai, Salah og Diaz.

Der er rejst en 21 mands trup til Holland, som ser sådan her ud:

Målmænd: Kelleher, Jaros, Davies
Forsvar: Quansah, Nallo, Bradley, Robertson, Tsimikas, Norris, Mabaya
Midtbane: Endo, Elliott, McConnell, Morton, Nyoni, Morrison
Angreb: Gakpo, Nunez, Chiesa, Danns, Kone-Doherty

Jeg tror umiddelbart, at Endo bliver spillet i centerforsvaret. Det har umiddelbart set rigtig fornuftigt ud, når han har spillet dernede, og så ser mit bud på en opstilling sådan her ud:

Billede

Burde det ikke være nok til en uafgjort i Eindhoven?
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 28. jan, 2025 08:45

Jeg tror altså ikke de sparer Cynwal. Man får 2.3m EURO for at vinde en CL kamp her i gruppe fasen. Tænker ikke det er penge som FSG vil gå glip af.

Sent from my iPhone using Tapatalk

pingel

Re: PSV Eindhoven - LFC >> Kamptråden Champions League

Indlæg af pingel » tirsdag, 28. jan, 2025 10:28

Fowler89 skrev:
tirsdag, 28. jan, 2025 08:45
Jeg tror altså ikke de sparer Cynwal. Man får 2.3m EURO for at vinde en CL kamp her i gruppe fasen. Tænker ikke det er penge som FSG vil gå glip af.

Du kan ikke lade være, hva? I øvrigt er det ikke FSG der stiller holdet…

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 28. jan, 2025 10:57

Fowler89 skrev:

2.3m Euro er vand ifht hvad en skade, eller form nedgang til Gravenberch, VVD, eller Salah vil koste i sæsonafslutningen.
Senest rettet af TG12 tirsdag, 28. jan, 2025 10:59, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 28. jan, 2025 10:58

Fowler89 skrev:
I forhold til indtægtspotentialet, og større andel i de nationalt tildelte CL-penge, som jo følger den slutplads man får i PL (dog først i næste sæson), så vil det forretningsmæssigt være fornuftigt, at prioritere Premier League pointene = lørdagens opgør mod formstærke Bournemouth, fremfor at kigge på "sølle" EUR 2,3 mill.

Der skal så yderligere tillægge den øgede Brandværdi, tilvækst i Worldwide fanbase, øget salg af merchandise, øgede sponsorindtægter med meget mere, som en PL-titel nr. 20 vil have.

Man kan sige meget om FSG, og det meste af det passer, men de er drevne forretningsfolk som kigger helhedsorienteret.

....og som der skrives: Det er Arne Slot og ikke hverken Hughes/Edwards eller Mike Gordon eller andre FSG'ere, som sætter holdet. ....og så håber jeg ikke, at Slot tænker for meget over at dukke en gammel arvefjende, fremfor at sikre LFC udligning af Man FU's antal af nationale mesterskaber.
Vi SMADRER det PIShold !

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 28. jan, 2025 10:59

Der skal spares så vi er klar til Bournemouth.
De har været voldsomt gode imod de store hold og derfor må de ikke undervurderes. Dog tror jeg de spillemæssigt passer bedre til os, da de ikke som Forrest stiller sig dybt og forsvarer.

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 28. jan, 2025 11:37

Cynwal skrev:
tirsdag, 28. jan, 2025 10:58
Fowler89 skrev:
I forhold til indtægtspotentialet, og større andel i de nationalt tildelte CL-penge, som jo følger den slutplads man får i PL (dog først i næste sæson), så vil det forretningsmæssigt være fornuftigt, at prioritere Premier League pointene = lørdagens opgør mod formstærke Bournemouth, fremfor at kigge på "sølle" EUR 2,3 mill.

Der skal så yderligere tillægge den øgede Brandværdi, tilvækst i Worldwide fanbase, øget salg af merchandise, øgede sponsorindtægter med meget mere, som en PL-titel nr. 20 vil have.

Man kan sige meget om FSG, og det meste af det passer, men de er drevne forretningsfolk som kigger helhedsorienteret.

....og som der skrives: Det er Arne Slot og ikke hverken Hughes/Edwards eller Mike Gordon eller andre FSG'ere, som sætter holdet. ....og så håber jeg ikke, at Slot tænker for meget over at dukke en gammel arvefjende, fremfor at sikre LFC udligning af Man FU's antal af nationale mesterskaber.
Som i Piontek og Danmark-Vesttyskland, Mexico 1986....

Nej, Slot kommer til at rotere - ingen tvivl om det.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 28. jan, 2025 13:00

AJJ skrev:
tirsdag, 28. jan, 2025 11:37
Cynwal skrev:
tirsdag, 28. jan, 2025 10:58
Fowler89 skrev:
!

Som i Piontek og Danmark-Vesttyskland, Mexico 1986....

Nej, Slot kommer til at rotere - ingen tvivl om det.
Ja, tænk hvis Frank Arnesen var blevet hvilet i den kamp!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 28. jan, 2025 13:28

Det er da godt nogle kedelige kampe, de viser.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 28. jan, 2025 14:43

Tænker det går som det plejer, vi håber alle han sparer Van Dijk, Salah, Gravenberch, Mac Allister osv. og så ender det med han stiller i næsten stærkeste opstilling :D
YNWA

pingel

Indlæg af pingel » tirsdag, 28. jan, 2025 17:29

Redtothebone skrev:
tirsdag, 28. jan, 2025 14:43
Tænker det går som det plejer, vi håber alle han sparer Van Dijk, Salah, Gravenberch, Mac Allister osv. og så ender det med han stiller i næsten stærkeste opstilling :D
Jep, og Bournemouth stiller langt mere defensivt op på lørdag end hvad vi forventer- ligesom så mange andre vi har haft på besøg…

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 28. jan, 2025 18:39

pingel skrev:
tirsdag, 28. jan, 2025 17:29
Redtothebone skrev:
tirsdag, 28. jan, 2025 14:43
Jep, og Bournemouth stiller langt mere defensivt op på lørdag end hvad vi forventer- ligesom så mange andre vi har haft på besøg…
Vi får ikke besøg på lørdag. Vi skal på visit, og er forhåbentlig grådige gæster, som rager hele kagebordet til sig:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 28. jan, 2025 18:42

Truppen udtaget. Jeg skal dæleme love for Arne sparer spillere. Stort set ingen af de sædvanlige startere er med.
Senest rettet af Emmy tirsdag, 28. jan, 2025 18:42, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 28. jan, 2025 18:52

Emmy skrev:
tirsdag, 28. jan, 2025 18:42
Truppen udtaget. Jeg skal dæleme love for Arne sparer truppen. Stort set ingen af de sædvanlige startere er med.
My gaffer!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 28. jan, 2025 20:02

Så tænker jeg endelig vi skal se Chiesa fra start og så bliver kampen ikke vist :cry:
YNWA

Besvar