Indgangsbøn: .
Plymoth Argule spiller i The Championsship, og indtager pt sidstepladsen i rækken. De rykkede op i 2022/23, klarede sig lige fri af nedrykning sidste år, men i år ser det tungt ud. De har de sidste 20 år svinget op og ned mellem anden, tredje og fjerde bedste række i England, som det kan ses her:

Plymoth ligger helt nede på Sydkysten, ud til Den Engelske Kanal, helt ude vestpå, næsten ude i Cornwall, som det fremgår her:

Plymoths kælenavn er The Pilgrims, og det stammer fra, at den første permanente settlement i Nordamerika, blev etableret da en gruppe engelske migranter gik i land fra skibet Mayflower i 1640, og de etablerede byen Plymoth, som den dag i dag stadig ligger i Massachusetts, tæt på Boston. Klubbens logo indeholder også en stiliseret udgave af Mayflower skibet.
Deres hjemmebane hedder Home Park, og kan rumme 17.000 tilskuere.

Kampen vises for i øvrigt ikke på nogen "rigtig" TV-Kanal, men kun på Viaplay Sports News. Dem med Viasat Sports pakke kan dog også streame kampen, i hvert fald iflg. Sofabold.dk.
Liverpool:
Det virker som om, at Slot og hans fysio-stab har så godt styr på spillerne, at holdet - ligesom mod Acrington Stanley - kommer til at indeholde enkelte førsteholds spillere, mixet med spillere som mangler kamptræning og så Academyspillere.
Tyler Morton har fået en skulderskade, så han kommer ikke i spil. Det gør Trent AA heller ikke. Så Conor Bradley skal helt sikker skånes til midtugekampen på Goodison. Så får vi Joe Gomez at se på højre back? ....og så Quansah og Endo i midterforsvaret (som mod Acrington), og Tsimikas på VB. På Midtbanen har Slot et godt øje til McConnell, så jeg tror han får 6'eren, og så Elliot og Trey Nyomi på de to andre pladser, i front bliver jeg skuffet, hvis ikke Chiesa starter, og så tror jeg Slot kunne tænke sig at se Jota få lidt mere "bold i fødderne" og så Nunez på venstre fløj.
Så mit bud ser sådan ud:

Hva' sir' I?