Mange har den holdning til LiverpoolJudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 16. mar, 2025 20:06Newcastle er i øvrigt et hul i jorden fyldt med underfrankerede mennesker, et af de værste steder i Europa jeg har sat mine ben.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 16. mar, 2025 19:55Jep. Men derfor er klubben stadig fed, og fansene passionerede om deres klub.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 16. mar, 2025 19:46Næ, Newcastle er et sportswashing projekt styret af en gal despot.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 16. mar, 2025 19:39Tillykke til Newcastle. Deres første pokal siden 1955, og det var fortjent. Newcastle er en fed klub, med passionerede fans, som skaber en fantastisk stemning hver gang.
LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden Carabao Cup Finale, Wembley
Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden Carabao Cup Finale, Wembley
- JudgeArdaStudge
Her ser du mig give two fucks about it.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Det positive er, at hvis Salah fortsætter det her niveau sæsonen ud, så kan han glemme alt om at tro, han har alle kort på hånden og kan tillade sig at kræve lige den løn han vil.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Synes altid Chiesa udviser vilje, når han får chancen.
En dag som i dag, hvor samtlige af de 3 forreste, på intet tidspunkt stemplede ind, er det mig en gåde han ikke kommer i aktion langt tidligere.
Det var i endnu højere grad udtalt i midtugen, hvor en synligt ikke klar Gakpo, blev skiftet ind i stedet for.
Gad vide om han har dusket fru slot?
En dag som i dag, hvor samtlige af de 3 forreste, på intet tidspunkt stemplede ind, er det mig en gåde han ikke kommer i aktion langt tidligere.
Det var i endnu højere grad udtalt i midtugen, hvor en synligt ikke klar Gakpo, blev skiftet ind i stedet for.
Også mærkeligt, han ikke bruger Chiesa nu, hvor vores angreb har været så formsvag de sidste 3-4 kampe.Junte skrev: ↑søndag, 16. mar, 2025 20:35Synes altid Chiesa udviser vilje, når han får chancen.
Chiesa viser jo i dag, at han sagtens kan.
- JudgeArdaStudge
For i tiden ville en ude af form Bobby Firmino jo gøre mere gavn end Jota. Slot er stædig. Ud med Jota og Nunez og ind på top med Chiesa.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, der skal investeres heftigt til sommer, hvis fsg gerne vil have vi kæmper på flere fronter samtidig. Vores angreb skal have en opgradering. Vores midtbane mangler dybde. Forsvaret trænger også til et eftersyn.
Måske skal der også investeres i en sportspsykolog, for de ligner da en flok arrogante "stjerner" for tiden.
Ifht Slot. Han kommer fra den Hollandske Liga, som er langt under PL og jo nærmest en amatør ifht....
Måske det er kommet som et chok for ham at der ikke er en eneste nem kamp i PL....
Det gik jo lige så fint i efteråret - synes han at tænke.
Er glad for jeg kun så denne kamp med 20% og foretog mig noget fornuftigt, de sidste 80.
Men mon ikke drengene finder energien frem igen efter landskampspausen.
Jeg tror på dem!
Kom så nr 20 skal i skabet
YNWA
Ifht Slot. Han kommer fra den Hollandske Liga, som er langt under PL og jo nærmest en amatør ifht....
Måske det er kommet som et chok for ham at der ikke er en eneste nem kamp i PL....
Det gik jo lige så fint i efteråret - synes han at tænke.
Er glad for jeg kun så denne kamp med 20% og foretog mig noget fornuftigt, de sidste 80.
Men mon ikke drengene finder energien frem igen efter landskampspausen.
Jeg tror på dem!
Kom så nr 20 skal i skabet

YNWA
- Redtothebone
Håber godt nok den her får konsekvenser efterfølgende
https://youtube.com/shorts/SiOcFfB66d0 ... E5TLeYR1ud
https://youtube.com/shorts/SiOcFfB66d0 ... E5TLeYR1ud
YNWA
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nu hvir jeg tænker på vores finalepræstationer, så rangerer denne som en af de ringeste nogensinde.
Ja det var en sløj omgang. Mærkeligt nok er jeg ikke engang specielt påvirket af det idag.
Måske fordi vi ganske enkelt IKKE fortjente den pokal, når præstationen er så uinspireret. Selvfølgelig spiller træthed ind, men det er en finale for fanden.... Der må man da lige kunne finde de kstra procenter frem, hvis man vil vinde.
Jeg håber dælme ikke vi smider mesterskabet, for så vil det nok være den mest skuffende sæson, jeg kan mindes i mine 49 år som Liverpool fan.
Måske fordi vi ganske enkelt IKKE fortjente den pokal, når præstationen er så uinspireret. Selvfølgelig spiller træthed ind, men det er en finale for fanden.... Der må man da lige kunne finde de kstra procenter frem, hvis man vil vinde.
Jeg håber dælme ikke vi smider mesterskabet, for så vil det nok være den mest skuffende sæson, jeg kan mindes i mine 49 år som Liverpool fan.
Jamen det viste sig jo, at spillerne havde det på samme måde efter PSG-kampen som os herinde. Skuffede og ude af stand til at sætte sig op til en liga cup-finale. Selvfølgelig hjalp det heller ikke at have 120 minutter i benene fra tirsdag.
Ikke at det kan forsvares på nogen måde.
Og nu sidder man her med en lidt tom fornemmelse på trods af, at vi er stærkt på vej mod nr. 20 - hvilket absolut ingen forventede før sæsonstart. Men sådan er den menneskelige psykologi jo, når forventningerne har bygget sig op.
Måske det kan hjælpe lidt at tænke på Arsenal, der endnu engang må gå tomhændet hjem (de bliver 100% sikkert elimineret af Real M.) på trods af massive investeringer i holdet. Og så ovenikøbet i en sæson, hvor deres nemesis fra de foregående sæsoner er helt væk.
Vi skal nok være tilbage mod de bitre på Anfield - det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Spillerne vil være opsatte på at komme tilbage på sporet samt vise, hvem der bestemmer i byen - efter hændelserne på Goodison. Og da vi er slået ud af FA Cup har spillerne tid til at komme tilbage fra landsholdene og forberede sig ordentligt.
Hørte i øvrigt lidt af det interview med Newcastle fan, som Cynwal linkede til. Det er jo den sædvanlige gang utålelige relativisering:
Ja, man kan stille spørgsmålstegn ved det sted, pengene kommer fra.
Men det gælder (åbenbart) for mange klubber i PL
Og ejerne har jo gjort en masse godt for klubben, byen, lokalsamfundet
Mao. demonstrerer interviewet meget fint, at sportwashing desværre virker.
Ikke at det kan forsvares på nogen måde.
Og nu sidder man her med en lidt tom fornemmelse på trods af, at vi er stærkt på vej mod nr. 20 - hvilket absolut ingen forventede før sæsonstart. Men sådan er den menneskelige psykologi jo, når forventningerne har bygget sig op.
Måske det kan hjælpe lidt at tænke på Arsenal, der endnu engang må gå tomhændet hjem (de bliver 100% sikkert elimineret af Real M.) på trods af massive investeringer i holdet. Og så ovenikøbet i en sæson, hvor deres nemesis fra de foregående sæsoner er helt væk.
Vi skal nok være tilbage mod de bitre på Anfield - det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Spillerne vil være opsatte på at komme tilbage på sporet samt vise, hvem der bestemmer i byen - efter hændelserne på Goodison. Og da vi er slået ud af FA Cup har spillerne tid til at komme tilbage fra landsholdene og forberede sig ordentligt.
Hørte i øvrigt lidt af det interview med Newcastle fan, som Cynwal linkede til. Det er jo den sædvanlige gang utålelige relativisering:
- JudgeArdaStudge
Og det synes jeg et eller andet sted er det værste ved det hele. Dårligdom og uretfærdighed findes jo alle steder i verden, men det er sandt for dyden da heldigvis sjældent, at den slags forsvares eller ligefrem tiljubles, men når det kommer til selvfede fodboldfans så slår hverken hjerte eller hjernen kapital på det tydelige faktum, at de her ejere jo kun gør en masse godt for klub, by og lokalsamfund for at hjernevaske omverden. Newcastle er en rædderlig klub, der gerne må blive begravet.AJJ skrev: ↑mandag, 17. mar, 2025 10:23
Der er flere der skriver at spillerne var lade, umotiverede og endda arrogante - Den køber jeg ikke en meter. Det var en finale, og hvem vil ikke vinde en finale? Og så foran 90000 tilskuere og TV. Jeg tror ikke der var nogen der ikke ønskede at give det bedste de havde, og stå tilbage som kæmpe tabere…
Jeg tror at de var banket helt ned under gulvtæppet af de to kampe mod PSG, og med udsigten til minimum 90 minutters bank af Newcastles bisser, var deres tro på egne evner ikke helt på plads. Det er trænerens skyld at de ikke havde en effektiv plan overfor det tryk vi alle vidste ville komme, og det er trænerens skyld at han ikke havde blandet kortene rigtigt mht opstilling.
Jeg havde ofret en angriber, og havde sat Endo ind fra start som en fjerde midtbane- men hvad ved jeg…
Jeg tror at de var banket helt ned under gulvtæppet af de to kampe mod PSG, og med udsigten til minimum 90 minutters bank af Newcastles bisser, var deres tro på egne evner ikke helt på plads. Det er trænerens skyld at de ikke havde en effektiv plan overfor det tryk vi alle vidste ville komme, og det er trænerens skyld at han ikke havde blandet kortene rigtigt mht opstilling.
Jeg havde ofret en angriber, og havde sat Endo ind fra start som en fjerde midtbane- men hvad ved jeg…
Newcastle vandt fortjent, men synes kampen efterlader Arne med lidt ridser i lakken og flere spørgsmål.
- Chiesa lavede et fint indhop, Tiltrods for manglende spilletid. Hvorfor er han ude i kulden? Der var action og kvalitet i det han lavede
- Hvorfor holdes der nærmest manisk fast i Jota og Diaz?
- Har Salah uendelig lang snor?
- Er Arne god nok til at rotere? Burde han ikke bruge Endno, Eliott, Chiesa mere? Fremfor at slide de samme spillere helt ned?
- Generelt har Slot været god til at reagere rettidigt, men i går skulle han have handlet ved pausen, fremfor at komme bag ud 2-0, før reaktionen kom.
- Chiesa lavede et fint indhop, Tiltrods for manglende spilletid. Hvorfor er han ude i kulden? Der var action og kvalitet i det han lavede
- Hvorfor holdes der nærmest manisk fast i Jota og Diaz?
- Har Salah uendelig lang snor?
- Er Arne god nok til at rotere? Burde han ikke bruge Endno, Eliott, Chiesa mere? Fremfor at slide de samme spillere helt ned?
- Generelt har Slot været god til at reagere rettidigt, men i går skulle han have handlet ved pausen, fremfor at komme bag ud 2-0, før reaktionen kom.