Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 30. nov, 2008 21:44

AJ skrev:Jeg kender intet til Villagra, men jeg har en stærk fornemmelse af at han kunne blive et godt køb.
Er du synsk?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » søndag, 30. nov, 2008 22:19

AJ skrev: Dog har vi allerede en argentiner som jeg gerne ser få chancen, begyndende allerede i morgen mod Wets Ham. I hvert fald mens Aurelio er ude.
Det undrer mig også utroligt meget at Insua ikke ikke har fået chancen, med vores venstrebacks' præstationer in mente (det skal dog siges, at Aurelio imø har gjort det okay i denne sæson). Overvurderer vi Insua, eller er det fordi Rafa ikke tør prøve ham af?

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 30. nov, 2008 22:55

Mambo skrev:
AJ skrev: Dog har vi allerede en argentiner som jeg gerne ser få chancen, begyndende allerede i morgen mod Wets Ham. I hvert fald mens Aurelio er ude.
Det undrer mig også utroligt meget at Insua ikke ikke har fået chancen, med vores venstrebacks' præstationer in mente (det skal dog siges, at Aurelio imø har gjort det okay i denne sæson). Overvurderer vi Insua, eller er det fordi Rafa ikke tør prøve ham af?
Det undrer bestemt også mig, bestemt eftersom vi har betalt 7m£ for en venstre back det er mange penge i mine øjne. Derfor burde han ikke, bruge så lang tid på at tilpasse sig, samtidig hvis han har svært ved det, kræver det også at han får tillid fra træneren og spilletid så han kan tilpasse sig. Insua er heller ikke så gammel jeg tror der går et par år før vi for ham at se, udover FA & Pokal. Det kunne være rart hvis han blev udlejet og kom ud prøve kræfterne af, evt. med Champions ligaen.
Billede

Kriller

Indlæg af Kriller » tirsdag, 02. dec, 2008 12:20

Har vi mon nogen penge tilbage efter sommeren?? Frit husket fra hukommelsen brugte vi mange penge i sommere på:

Keane, 20mill
Riera, 8mill
Dossena, 7mill
Cavaleri, 3mill
Ngog, 2mill
(Hæng mig ikke op på priserne)

Altså spenderede vi rundt regnet 40mill, og ingen af de ovennævnte har i mine øjne været en succes. Den bedste af handlerne må være Riera, dog er jeg af den overbevisning at Babel ville have gjort det bedre, såfremt han havde fået alt den spilletid som Riera har fået. Sommerens handler ligner noget af det værste vi længe har set, en skam at Rafa ikke brugte hele puljen på at hente en verdensklassespiller.

Jeg forudser at vi bruger Januar på at hente G. Heinze, hvilket ikke rykker en skid.

Brugeravatar
Fred

Indlæg af Fred » tirsdag, 02. dec, 2008 13:57

Det ville ikke undre mig hvis ledelsen tøver med at gi' rafa flere penge til januar, han har simpelthen været for ringe på transfer markedet, ALT for få der har slået igennem.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 02. dec, 2008 15:06

Fred skrev:Det ville ikke undre mig hvis ledelsen tøver med at gi' rafa flere penge til januar, han har simpelthen været for ringe på transfer markedet, ALT for få der har slået igennem.
Jeg var selv oppe at køre over, at de ikke vil give ham flere penge i sommers, men set i bakspejlet var det nok meget klog.

Det havde da været helt katastrofalt, hvis vi havde brugt endnu flere penge på Barry, som det oprindeligt var planen.
Best in the world at everything I do.

Mandal
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af Mandal » tirsdag, 02. dec, 2008 15:31

http://www.bold.dk/nyt/Valencia-frygter-bankerot

er det nu vi slår til og henter enten Villa eller Silva? :P

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » tirsdag, 02. dec, 2008 22:53

Nu ved jeg ikke, hvor meget Rafa spekulerer på at købe en ny angriber. Men hvis han gør kunne det være meget spændende, hvis han kiggede på Marc Janko.

Manden har haft en fantastisk sæson indtil videre. Han har lavet 29 mål i 19 Østrigske Bundesliga kampe, hvilket også er en stor faktor for at Salzburg ligger nr. 1. I alle turningerne lagt sammen har han spillet 27 kampe, lavet 35 mål plus 5 hattricks, hvilket må siges at være godt klaret.

En af Marc Jankos forcer er hovedstød, men han er så også 1,96 høj.
Hans spillestil minder på mange områder med Peter Crouchs spillestil. Han sparker godt med begge ben.

Grunden til at jeg mener, Marc Janko ville være go' for os er fordi jeg synes, vi har været direkte pinlig på hjørnespark og høje bolde i feltet, og det tror jeg Janko kunne være med til at rette op.
Men så kan man også spørge sig selv, hvor meget hjælper en mand som Marc Janko, hvis man ikke har nogle fløje til at sende ordentlige indlæg?
Det eneste jeg er bange for, er om han kan følge med i det høje tempo i Premier League, og klarer skiftet fra Østrigsk Bundesliga til Premier League.

Ifølge transfermarkt skulle han have den nette pris af 19 mio. kr.

Andre der kender ham bedre, til at kunne sige om han er en spiller med kvalitet nok til vores klub?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 03. dec, 2008 09:24

ChinGanMew skrev:Nu ved jeg ikke, hvor meget Rafa spekulerer på at købe en ny angriber. Men hvis han gør kunne det være meget spændende, hvis han kiggede på Marc Janko.

Manden har haft en fantastisk sæson indtil videre. Han har lavet 29 mål i 19 Østrigske Bundesliga kampe, hvilket også er en stor faktor for at Salzburg ligger nr. 1. I alle turningerne lagt sammen har han spillet 27 kampe, lavet 35 mål plus 5 hattricks, hvilket må siges at være godt klaret.

En af Marc Jankos forcer er hovedstød, men han er så også 1,96 høj.
Hans spillestil minder på mange områder med Peter Crouchs spillestil. Han sparker godt med begge ben.

Grunden til at jeg mener, Marc Janko ville være go' for os er fordi jeg synes, vi har været direkte pinlig på hjørnespark og høje bolde i feltet, og det tror jeg Janko kunne være med til at rette op.
Men så kan man også spørge sig selv, hvor meget hjælper en mand som Marc Janko, hvis man ikke har nogle fløje til at sende ordentlige indlæg?
Det eneste jeg er bange for, er om han kan følge med i det høje tempo i Premier League, og klarer skiftet fra Østrigsk Bundesliga til Premier League.

Ifølge transfermarkt skulle han have den nette pris af 19 mio. kr.

Andre der kender ham bedre, til at kunne sige om han er en spiller med kvalitet nok til vores klub?
Godt spottet. Jeg kender intet til østrigsk fodbold, men jeg vil give dig ret i, at vi godt kan mangle et angrebsvåben af den type, som han tilbyder. Når vi nu ikke har Crouch til at komme ind og tilbyde vores spil en ekstra dimension, så vil jeg da gerne være villig til at satse 2 mio pund, på denne herre. Alternativet er måske Heskey, men han scorer jo ikke ligefrem mange mål.

Ellers er det også en spændende nyhed at krisen virkelig kradser i Valencia. Desværre har vi garanteret ikke penge nok til at lege med på tvangsaktionen.

Mvh.

Texnymann

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 03. dec, 2008 11:22

Netop, Texnymann.
Jeg ser det også mere som en fare end en mulighed.
Silva og Villa kan være på vej til vore direkte konkurrenter istedet.
(Dog har Peter Kenyon sagt, at Chelsea ikke vil købe til januar, tro det eller lad være).
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 03. dec, 2008 12:49

jørgen lk skrev:Netop, Texnymann.
Jeg ser det også mere som en fare end en mulighed.
Silva og Villa kan være på vej til vore direkte konkurrenter istedet.
(Dog har Peter Kenyon sagt, at Chelsea ikke vil købe til januar, tro det eller lad være).
Ja, og det samme har Alex Ferguson sagt om Man United. Af de tre andre i ligaen efterlader det Arsenal. De har i mine øjne allermest brug for en god central midtbanespiller og måske en central forsvarsspiller. Så hvis man kan tro på hvad Ferguson siger, så regner jeg ikke med at et evt. Valenciaudsalg vil ramme os så hårdt i den hjemlige turnering (selvom Man City skulle forstærke sig, regner jeg dem ikke for en trussel i denne sæson).

Desværre snyder vi os selv, da vi i dén grad har brug for forstærkning på nogle af de pladser, hvor Valencia er allerbedst repræsenteret (kreative og målscorende offensiv-spillere).

Mvh.

Texnymann

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. dec, 2008 23:03

En anden mulighed til Silva er Antonio Valencia fra Wigan. Han er ifølge flere netmedier tilgængelig for £7 mill. Vil han gøre os mere kreative?

Problemet er dog at O'Neil i Villa - også ifølge flere netmedier - får £40 mill. til indkøb i januar og også gerne vil have Villa, hvilket kan få prisen op.

Personligt, synes jeg er vores trup trænger til at blive trimmet. Måske kan salg af Voro med mange flere, finansiere et køb af Valencia, hvis han er løsningen på vores problemer.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 04. dec, 2008 08:02

Hr. Drejer skrev:En anden mulighed til Silva er Antonio Valencia fra Wigan. Han er ifølge flere netmedier tilgængelig for £7 mill. Vil han gøre os mere kreative?

Problemet er dog at O'Neil i Villa - også ifølge flere netmedier - får £40 mill. til indkøb i januar og også gerne vil have Villa, hvilket kan få prisen op.

Personligt, synes jeg er vores trup trænger til at blive trimmet. Måske kan salg af Voro med mange flere, finansiere et køb af Valencia, hvis han er løsningen på vores problemer.
Valencia ville være en udemærket erstatning for Yossi, han kan både gå fremad og er stabil i deffensiven. Et mulig swap, ville være rart i mine øjne :)
Billede

Jezzman

Indlæg af Jezzman » torsdag, 04. dec, 2008 12:21

Der går en del rygter om nogle 'ældre' spillere.... Dejan Stankovic, Simone Perotta? Og Frederic Kanoute på en fri transfer til sommer?

Kunne forstærkning til midten betyde exit Lucas? Måske en lejeaftale, for at få lidt hår på brystet?

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » torsdag, 04. dec, 2008 12:41

Jezzman skrev:Der går en del rygter om nogle 'ældre' spillere.... Dejan Stankovic, Simone Perotta? Og Frederic Kanoute på en fri transfer til sommer?

Kunne forstærkning til midten betyde exit Lucas? Måske en lejeaftale, for at få lidt hår på brystet?
Perotta så jeg gerne komme til klubben, han er sgu ganske sej. Stankovic har jeg lidt det lidt sårn med, at han en gang var super, meeen det ser ikke så godt ud længere.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar