Måske... Men jeg mener i hvert fald at han fik chancer nok og i stedet valgte at bruge tiden på at brokke sig over manglende spilletid. Nu ved jeg selvfølgelig ikke noget om hvordan Rafa's man-management er, men Pennant havde en dårlig indstilling til tingene i mine øjne, og tog det slet ikke seriøst nok at være Liverpool-spiller. Jeg ved ikke hvordan han klarer sig i Zaragoza, men jeg er glad for at han ikke længere er hos os i hvert faldThommo skrev:Det er da vist en sandhed med modifikationer.Henrik skrev:Vi skilte os af med Pennant fordi han ikke var god nok, og fordi han ligesom Babel fik utallige chancer for at bevise sin værd og ikke gjorde det.McRae skrev:Jeg kom lige til at tænke på, hvorfor var det egentlig at vi skilte os af med Pennant? For lige nu ville han da sikkert have været brugbar, Kuyts elendige form in mente.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Næste år!
Kan huske flere incl mig selv stod uforstående overfor, han lige pludselig var helt ude i kulden. Det er rigtigt han svingede i præstationerne, men det gør spillere som Pennant. Gider ikke kommentere mit syn på Rafa´s man management, da det efter min mening er ikke-eksisterende, så kommenterede det kort alligevel. Men Rafa fik hvad man kunne forvente, lidt en rebel, og fattede heller ikke købet, da det slet ikke er en Rafa-spiller, men synes han gjorde det godt trods alt.Henrik skrev: Måske... Men jeg mener i hvert fald at han fik chancer nok og i stedet valgte at bruge tiden på at brokke sig over manglende spilletid. Nu ved jeg selvfølgelig ikke noget om hvordan Rafa's man-management er, men Pennant havde en dårlig indstilling til tingene i mine øjne, og tog det slet ikke seriøst nok at være Liverpool-spiller. Jeg ved ikke hvordan han klarer sig i Zaragoza, men jeg er glad for at han ikke længere er hos os i hvert fald
Og i Zaragoza har han været i start11 hver gang jeg har været inde og tjekke hvem jeg skal have som 1. målscore, men ved derudover intet om hvordan det går
Verden er smask fuld af hyklere....
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 38
Når man sidder og ser Sergio Canales indsats mod Sevilla i Verdens bedste fodbold, så sidder jeg og tænker om han måske kunne være en ny Torres vi kunne købe? Jeg har set ham spille et par gange, men de mål han lavede imod Sevilla var overlegne og så er han kun 18 år.
Nogen der ved bare lidt mere om ham end mig?
Nogen der ved bare lidt mere om ham end mig?
Jeg mener vores trup mangler en god midterforsvarer, en venstreback der er klar til at tage være førstevalg, en central midtbanespiller samt to offensive spillere (eks. en fløj og en angriber). Jeg fokuserer lige lidt på venstre back. For hvad er der egentlig rundt omkring af brugbart materiale? Evra, Abidal, Ashley Cole osv. er jo uden for rækkevidde.
Premier League:
Stephen Warnock, Aston Villa
Leighton Baines, Everton
Benoit Assou-Ekotto, Tottenham
Maynor Figueroa, Wigan
La Primera:
Antonio Lopez, Atletico Madrid
Filipe, Deportivo La Coruña
Nacho Monreal, Osasuna
Fernando Navarro, Sevilla
Serie A:
Juan Manuel Vargas, Fiorentina
Domenico Criscito, Genoa
Aleksandar Kolarov, Lazio
Federico Balzaretti, Palermo
Bundesligaen:
Marcell Jansen, HSV
Christian Pander, Schalke 04
Arthur Boka, Stuttgart
Marcel Schäfer, Wolfsburg
Ligue 1:
Aly Cissokho, Lyon
Taye Taiwo, Marseille
Eredivisie:
Urby Emanuelson, Ajax
Sebastien Pocognoli, AZ Alkmaar
Erik Pieters, PSV
Øvrige ligaer (primært fra CL og EL/UC):
Cristian Ansaldi, Rubin Kazan
Radek Sirl, Zenit
Alvaro Pereira, FC Porto
Premier League:
Leighton Baines, Everton
Maynor Figueroa, Wigan
La Primera:
Nacho Monreal, Osasuna
Serie A:
Domenico Criscito, Genoa
Bundesligaen:
Marcell Jansen, HSV
Arthur Boka, Stuttgart
Ligue 1:
Aly Cissokho, Lyon
Taye Taiwo, Marseille
Eredivisie:
Urby Emanuelson, Ajax
Erik Pieters, PSV
Radek Sirl, Zenit
Alvaro Pereira, FC Porto
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Belgisk presse hævder at Milan Jovanovic var på Merseyside i går for at tale med Rafa om en overgang til Liverpool. Se http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=23026&zone=1
Edit: jer enig med AJ i at vi mangler en venstreback. Insua mangler speed og placerer sig ofte lidt alternativt. Derudover er Aurelios skadesfrekvens for høj. Med hensyn til midterforsvaret. Kelly kan spiller der, Ayala kan også - om de har klassen ved jeg ikke, men jeg synes at vi først skal kig i egne rækker inden vi går ud og bruger penge som vi ikke har.
Edit: jer enig med AJ i at vi mangler en venstreback. Insua mangler speed og placerer sig ofte lidt alternativt. Derudover er Aurelios skadesfrekvens for høj. Med hensyn til midterforsvaret. Kelly kan spiller der, Ayala kan også - om de har klassen ved jeg ikke, men jeg synes at vi først skal kig i egne rækker inden vi går ud og bruger penge som vi ikke har.
Ganske fin spiller. Han har gjort sig positiv bemærket i alle Champions League kampene, hvor både mål og oplæg, samt MoM er det blevet til.Hr. Drejer skrev:Belgisk presse hævder at Milan Jovanovic var på Merseyside i går for at tale med Rafa om en overgang til Liverpool. Se http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=23026&zone=1
Han var i øvrigt med for Serbien der vandt hele 5-0 over Rumænien, hvor han formåede at score to gange.
En temperamentsfuld herre - http://www.youtube.com/watch?v=4LNXjRxPOvA
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Det to er helt klart mine favoritter.AJ skrev:Jeg mener vores trup mangler en god midterforsvarer, en venstreback der er klar til at tage være førstevalg, en central midtbanespiller samt to offensive spillere (eks. en fløj og en angriber). Jeg fokuserer lige lidt på venstre back. For hvad er der egentlig rundt omkring af brugbart materiale? Evra, Abidal, Ashley Cole osv. er jo uden for rækkevidde.
Premier League:
Leighton Baines, Everton
Maynor Figueroa, Wigan
La Primera:
Nacho Monreal, Osasuna
Serie A:
Domenico Criscito, Genoa
Bundesligaen:
Marcell Jansen, HSV
Arthur Boka, Stuttgart
Ligue 1:
Aly Cissokho, Lyon
Taye Taiwo, Marseille
Eredivisie:
Urby Emanuelson, Ajax
Erik Pieters, PSV
Radek Sirl, Zenit
Alvaro Pereira, FC Porto
Især Taiwo, ham er jeg vild med.
Det kan jeg lide, vi er et hold af mister nice guy´s, Masch har ganske lidt, Steven havde engang men ved ikke om Rafa eller alderen har pillet det helt af ham? Det er muligvis også grunden til, denne sæson er gået helt i lort. Bare en teori

- JudgeArdaStudge
Er han ikke også serber?Thommo skrev:Det kan jeg lide, vi er et hold af mister nice guy´s, Masch har ganske lidt, Steven havde engang men ved ikke om Rafa eller alderen har pillet det helt af ham? Det er muligvis også grunden til, denne sæson er gået helt i lort. Bare en teori

Jeg er på en måde enig. Lidt aggression og vildskab er det vi mangler. Dog får han jo også 5 fingre lige i masken. Så var jeg altså også blevet sur.
Tvivler dog på, han kan forbedre truppen specielt og alderen har han også imod sig. Vi skal have ungt blod som Arda Turan, som vi jo også har været linket en del med.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Meget muligt, men det ændrer ikke ved, jeg synes vi mangler minimum et røvhul der altid, eller tæt på altid er i start 11´eren. En Steven cirka årgang ´05 ville være at foretrække. Masch synes jeg som sagt har lidt, men vil godt have en der råber og skriger på midten, som Carra tit gør i forsvaret.Masche20 skrev:[
Tvivler dog på, han kan forbedre truppen specielt .
Kender intet til ham Jovanovic, jublede dog lidt, lige da jeg så linket da jeg troede det var ham fra Viola der lavede to mod LFC i år, hed han ikke noget i samme stil?
det er der henne af....Stevan JoveticThommo skrev:Meget muligt, men det ændrer ikke ved, jeg synes vi mangler minimum et røvhul der altid, eller tæt på altid er i start 11´eren. En Steven cirka årgang ´05 ville være at foretrække. Masch synes jeg som sagt har lidt, men vil godt have en der råber og skriger på midten, som Carra tit gør i forsvaret.Masche20 skrev:[
Tvivler dog på, han kan forbedre truppen specielt .
Kender intet til ham Jovanovic, jublede dog lidt, lige da jeg så linket da jeg troede det var ham fra Viola der lavede to mod LFC i år, hed han ikke noget i samme stil?
Takker. Ved dog ikke om han lige blev blæst lidt op i medierne pga de 2 mål, for så vidt jeg ved har han ikke lavet mere end 2-3 serie A mål denne sæson. Ikke just skræmmende.
Vi sættes i forbindelse med Milos Krasic(taget fra forsiden).
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 71,00.html
Utrolig spændende spiller. Hurtig, gennembrudsstærk og en spiller, der kan skabe noget på egen hånd.
Det er desværre nok tvivlsomt om han ender i Liverpool. Der er klubber, der står foran os i køen. Bl.a. Chelsea, der gennem Abramovich har gode forbindelser til det russiske marked.
Utrolig spændende spiller. Hurtig, gennembrudsstærk og en spiller, der kan skabe noget på egen hånd.
Det er desværre nok tvivlsomt om han ender i Liverpool. Der er klubber, der står foran os i køen. Bl.a. Chelsea, der gennem Abramovich har gode forbindelser til det russiske marked.
Han er tilgængæld mere interessant end Milan JovanovicMunk skrev:Vi sættes i forbindelse med Milos Krasic(taget fra forsiden).
Stupidity now - Insanaty later
Han legede godt nok med scums forsvar, da han stod over for dem i CL i denne sæson. Ham vil jeg gerne have fingrene i.Munk skrev:Vi sættes i forbindelse med Milos Krasic(taget fra forsiden).