Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kristoffer
af Kristoffer » torsdag, 21. jan, 2010 12:05
Aarhusdk skrev:Munk skrev:Vi sættes i forbindelse med Milos Krasic(taget fra forsiden).
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 71,00.html
Utrolig spændende spiller. Hurtig, gennembrudsstærk og en spiller, der kan skabe noget på egen hånd.
Det er desværre nok tvivlsomt om han ender i Liverpool. Der er klubber, der står foran os i køen. Bl.a. Chelsea, der gennem Abramovich har gode forbindelser til det russiske marked.
Han legede godt nok med scums forsvar, da han stod over for dem i CL i denne sæson. Ham vil jeg gerne have fingrene i.
Men er han ikke højrekant?
For mig at se, skal budgettet fokuseres på venstresiden. Så medmindre han også kan spille der, eller vi sælger ud, er det lidt spildte penge. Han er garanteret også en meget dyr herre.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 109
Kristoffer skrev:Aarhusdk skrev:Munk skrev:Vi sættes i forbindelse med Milos Krasic(taget fra forsiden).
Utrolig spændende spiller. Hurtig, gennembrudsstærk og en spiller, der kan skabe noget på egen hånd.
Det er desværre nok tvivlsomt om han ender i Liverpool. Der er klubber, der står foran os i køen. Bl.a. Chelsea, der gennem Abramovich har gode forbindelser til det russiske marked.
Han legede godt nok med scums forsvar, da han stod over for dem i CL i denne sæson. Ham vil jeg gerne have fingrene i.
For mig at se, skal budgettet fokuseres på venstresiden. Så medmindre han også kan spille der, eller vi sælger ud, er det lidt spildte penge. Han er garanteret også en meget dyr herre.
Jo, det tror jeg også, han er. Men ikke desto mindre, så er han en spiltype, vi mangler på begge kanter.
-
Munk
- Geografisk sted: Aalborg
Kristoffer skrev:Aarhusdk skrev:Munk skrev:Vi sættes i forbindelse med Milos Krasic(taget fra forsiden).
Mener han sparker med højre, så han bliver garanteret primært brugt som højrekant, ja. Men Maxi Rodriguez kan vel dække en venstrekant - eller er jeg galt på den?
Mht hans vurdering så er den nok omkring £15-20M (hofteskud - Arshavin røg for £15M + Krasic har stadig 2 år tilbage af sin kontrakt). Hvilket betyder at vi ikke har midlerne til at hente ham i øjeblikket imo, men det er da sjovt at lege med tanken

-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
af Liverdrengen » lørdag, 23. jan, 2010 11:05
Hvor er det egentlig død-ærgerligt at vi ikke gik 110 procent ind i jagten på luca toni.. tror virkelig han kunne have gjort en forskel.. ØV!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Janse
Liverdrengen skrev:Hvor er det egentlig død-ærgerligt at vi ikke gik 110 procent ind i jagten på luca toni.. tror virkelig han kunne have gjort en forskel.. ØV!
Det er jo ren fornemmelse, men jeg er godt tilfreds med at vi ikke har fået Toni. Jeg tror han havde floppet mere en Morientes gjorde.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Janse skrev:Liverdrengen skrev:Hvor er det egentlig død-ærgerligt at vi ikke gik 110 procent ind i jagten på luca toni.. tror virkelig han kunne have gjort en forskel.. ØV!
Det er jo ren fornemmelse, men jeg er godt tilfreds med at vi ikke har fået Toni. Jeg tror han havde floppet mere en Morientes gjorde.
Tror jeg faktisk ikke han havde. Morientes store force var hans hovedspil inden han kom til England. I England kunne han ikke stille meget op imod store og fysisk stærke forsvarsspillere. Luca Toni's store styrke er også hovedspillet, MEN Morientes måler 186 cm, hvorimod Toni måler 196 cm. Så rent fysisk er Toni langt bedre stillet til at tage kampene op inde i boksen, end Morientes.
-
Fbarbes
Hva med en Oscar Cardozo fra Benfica. Han ung, stærk i hovedspillet, lang skud, nærkampsstærk også. Tror han ville være super sammen med Torres!!!! Håber på en signing af hans kaliber.
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Han er faktisk rigtig spændende, han er dog ikke så bevægende som Torres og hurtig.
Men han ved hvor målet står og er meget hovedstødsstærk.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » mandag, 25. jan, 2010 12:07
Virkeligheden er den, at vi ikke har mange penge. Derfor har jeg med hjælp fra Rawk set på hvilke spillere, der kontraktudløb indenfor de næste 6 måneder. Vi er blevet stærkt linket til Chamakh og Jovanovich, men er der andre som vil være interessante?
Adriano (Flamengo)
Marouane Chamakh (Bordeaux)
Kevin Kuranyi (Schalke)
Louis Saha (Everton)
Ruud van Nistelrooy (Real Madrid)
Milan Jovanovic (Standard)
Jimmy Briand (Rennes)
Halil Altintop (Schalke)
Raul Tamudo (Espanyol)
Marko Pantelic (Ajax)
Cacau (Stuttgart)
David James (Portsmouth, 39)
Christoph Metzelder (Real Madrid, 29)
Juliano Belletti (Chelsea, 33)
Philippe Senderos (Arsenal, 24)
Fabio Aurelio (Liverpool, 30 - han skal også med)
Martin Petrov (Manchester City, 30)
Michael Ballack (Chelsea, 33)
Joe Cole (Chelsea, 28)
Adam Johnson (Middlesbrough, 23)
Joe Ledley (Cardiff, 22)
Tomas Rosicky (Arsenal, 29)
Jermaine Beckford (Leeds, 26)
Morten Gamst Pedersen (Blackburn, 28)
Paul Scharner (Wigan, 29)
Der findes sikkert mange andre...
-
Hekkem
- Alder: 51
Vi har vist haft listen tidligere.
Ikke destro mindre er Joe Cole stadig den mest interessante. Adam Johnson og Rosicky er også interessante.
Man kan holde sig opdateret her
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
nikand
- Alder: 45
Hekkem skrev:Vi har vist haft listen tidligere.
Ikke destro mindre er Joe Cole stadig den mest interessante. Adam Johnson og Rosicky er også interessante.
Man kan holde sig opdateret her
Mener altså at Tomas Rosicky har skrevet under på en ny aftale samtidig med Diaby.
Joe Cole bør vi signe, fordi jeg ser ham som vores missing link. Han er driblestærk, konditionsstærk, pasningsstærk og med både assist og mål i støvlerne. På negativlisten er de mange skader, kender dog ikke til om det er nye eller gamle skader med ham.
Adam Johnson vil være et godt køb.
We need a new Fowler...
-
SaibotDK
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
af SaibotDK » mandag, 25. jan, 2010 14:12
Tamudo, Metzelder, Petrov og Ballack er alle habile spillere. Jermaine Beckford og Joe Ledley kunne begge være ekstremt interessante på længere bane, da de begge besidder et kæmpe talent.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
SaibotDK skrev:Tamudo, Metzelder, Petrov og Ballack er alle habile spillere. Jermaine Beckford og Joe Ledley kunne begge være ekstremt interessante på længere bane, da de begge besidder et kæmpe talent.
Nu er det jo op til folk selv og afgøre hvad og hvem der er habil, personligt vil jeg sige det minimum er 1,5 år siden Tamudo var habil, ham og Luis Garcia gik i står stort set samme tid i Espanyol. Petrov og Ballack kan vi dog blive enige. Metzelder aner jeg ikke om har klassen, da jeg ikke følger RM´s reservehold.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Marko Pantelic, Martin Petrov, Joe Cole og Adam Johnson er alle navne, jeg sagtens kunne se forstærke om ikke andet, så vores bredde i truppen. Joe Cole er den eneste, der kunne gå direkte ind i start 11'eren og forbedre denne, men resten ville alle være mere interessante at have siddende på bænken, end dem vi har til at sidde der nu - her tænkes der især på Babel og en af vores to centerforsvarere (det kan da virkelig ikke være nødvendigt, så sjældent som vi skifter ud i centerforsvaret).
Joe Cole tror jeg ikke er realistisk, men kunne vi få fingrene i Chamakh, Jovanovich og så eksempelvis Adam Johnson til sommer og måske endda tjene på dette ved at få afskibet Babel og måske et par andre marginalspillere, så ville jeg være svært tilfreds, vores økonomiske situation taget i betragtning.
-
Ivanhoe
- Geografisk sted: Amager
SaibotDK skrev:Tamudo, Metzelder, Petrov og Ballack er alle habile spillere. Jermaine Beckford og Joe Ledley kunne begge være ekstremt interessante på længere bane, da de begge besidder et kæmpe talent.
Jermaine Beckford er altså 26 år, så han er ikke noget ungt talent mere. I mine øjne har han slet ikke klassen til at begå sig på et tophold i Premier League.