Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cee-Jay
Indlæg: 120
Tilmeldt: fredag, 02. maj, 2008 17:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cee-Jay » onsdag, 30. jun, 2010 15:02

De har spillet med et godt kollektiv på Fulham's hold, men synes ikke der er nogle spillere der lige springer i øjnene.. Duff havde været interessant i en yngre udgave, og Hangeland er uinteressant fordi vi er bedst dækket ind i det centrale forsvar.

Murphy i tilfælde af en afgang er det mest tiltalende, hvis jeg skal vælge.

Liverbird
Indlæg: 1434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » onsdag, 30. jun, 2010 15:06

Cee-Jay skrev:Hangeland er uinteressant fordi vi er bedst dækket ind i det centrale forsvar.

Hangeland er en fremragende forsvarsspiller, og ville nok være et fornuftigt køb. Vi må gå ud fra, at Carragher vil få meget begrænset spilletid fremover, og det samme gælder naturligvis også Kyrgiakos. Skrtel imponere ikke i sidste sæson (inden sin skade naturligvis). Derfor ville det nok ikke være helt dumt at se sig omkring efter en midterforsvarer. En konstallation med Agger og Hangeland ville være fin, synes jeg.
YNWA

Brugeravatar
Cee-Jay
Indlæg: 120
Tilmeldt: fredag, 02. maj, 2008 17:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cee-Jay » onsdag, 30. jun, 2010 15:20

I og med at Manchester City køber ind vildskab til positioner hvor de ikke mangler spillere, senest David Silva, synes jeg vi burde kigge på deres overskudslager.. Ikke alle kan være tilfredse med at få splinter i røven, og de fortsætter sandsynligvis stilen med at købe dyrt ind.

Deres nuværende trup:

Goalkeepers: Shay Given (IRL), Marton Fulop (HUN), Gunnar Nielsen (FAR) Stuart Taylor (ENG), Christian Bonilla (COL).

Defenders: Dedryck Boyata (BEL), Greg Cunningham (IRE), Javan Vidal (ENG), Joleon Lescott (ENG), Wayne Bridge (ENG), Javier Garrido (ESP), Shaleum Logan* (ENG), Nedum Onuoha (ENG), Micah Richards (ENG), Kolo Toure (CIV), Pablo Zabaleta (ARG), Jerome Boateng.

Midfielders: Abdisalam Ibrahim (NOR), Adam Johnson (ENG), Gareth Barry (ENG), Patrick Vieira (FRA), Nigel de Jong (NED), Kelvin Etuhu (NGR) Stephen Ireland (IRL) Michael Johnson (ENG), Vincent Kompany (BEL), Vladimir Weiss (SVK), Alex Henshall (ENG), Shaun Wright-Phillips (ENG), David Silva (SPA).

Strikers: Emmanuel Adebayor (TGO), Craig Bellamy (WAL), Valeri Bojinov (BUL) Felipe Caicedo (ECU) Jô (BRA), Alex Tchuimeni-Nimely (ENG) Robinho (BRA), Roque Santa Cruz (PRY), Carlos Tevez (ARG)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 30. jun, 2010 17:14

NAH skrev: Danny Murphy brugbar hvis f.eks Aquilani eller Gerrard sælges for at rejse kapital
Håber på Aqua salg, hvis det samtidig betød, the weapon of manc destruction, kom til LFC igen.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7395
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 30. jun, 2010 17:29

Thommo skrev:
NAH skrev: Danny Murphy brugbar hvis f.eks Aquilani eller Gerrard sælges for at rejse kapital
Håber på Aqua salg, hvis det samtidig betød, the weapon of manc destruction, kom til LFC igen.
Så køber vi Eriksen som gardering.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 30. jun, 2010 18:17

Alonso skrev:Eneste fidus ved at hente Hangeland, som jeg har stor respekt for, er at man får en spiller der rent faktisk er en trussel på dødbolde. Hverken Agger, Skrtel eller Carragher laver nok mål, mens Kyrgiakos og Ayala har de ydre mandater i truppen i forvejen.
4 mål og 2 assists i 141 kampe lyder ikke ligefrem, som en trussel på dødbolde - det er ca. 1 mål pr. 35. kamp. Er det udelukkende PL, så har han lavet 2 mål og 1 assist i 84 kampe.

http://soccernet.espn.go.com/players/st ... 69&cc=5739

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. jun, 2010 18:21

Liverbird skrev:
Cee-Jay skrev:Hangeland er uinteressant fordi vi er bedst dækket ind i det centrale forsvar.

Hangeland er en fremragende forsvarsspiller, og ville nok være et fornuftigt køb. Vi må gå ud fra, at Carragher vil få meget begrænset spilletid fremover, og det samme gælder naturligvis også Kyrgiakos. Skrtel imponere ikke i sidste sæson (inden sin skade naturligvis). Derfor ville det nok ikke være helt dumt at se sig omkring efter en midterforsvarer. En konstallation med Agger og Hangeland ville være fin, synes jeg.
Jeg bakker 100% op om Hodgson, lige som jeg ville gøre med enhver anden LFC manager, men hvis hans første øvelse er at bruge broderparten af hans først udstukne transferbudget (12 mio.) på Hangeland, så vil jeg stille mig stærkt tvivlende ift. hans dømmekraft, og så vil jeg være meget nervøs ved hans øvrige ageren på transfer markedet.
Der var bred enighed herinde om at vore åbenlyse mangler i vores nuværende trup er venstre back og venstre fløj. Derudover ønsker mange en rigtig god angriber mere.
Hvis vi starter med at bruge 6 mille på at fyre Rafa, 6 mille på at købe RH fri og 2 års ansættelse og så ca. 6 mille på en 29 årig ikke synderlig imponerende central forsvarer, hvor vi har Carra, som jeg ikke forventer RH Hodgson sætter af som sit første træk. Det vil nok ikke øge populariteten blandt The Kopites, og Carra acceptererede ikke færre kampe, sagde han til Benitez. Så har vi Agger, som han heller ikke skal slå af. Sotos var et godt køb af Benitez, og lad ham endelig blive kontrakten ud. Skrtel kan sælges og Ayala forfremmes - ergo, intet behov for Langemand.
Det ville være nærmest surealistisk at smide 18 mio. pund ud på Rafa, RH og Langemand, når vi nu ingen penge har og skal bruge hvert et pund med største omtanke.
Det lader til, at RH og Purslow står med 18 mio. pund at handle for nu og her, og der kan vi altså godt handle fornuftigt ind til venstre siden, hvor behovet er størst.

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » onsdag, 30. jun, 2010 19:11

Niels K skrev:
Liverbird skrev:
Cee-Jay skrev:Hangeland er uinteressant fordi vi er bedst dækket ind i det centrale forsvar.

Hangeland er en fremragende forsvarsspiller, og ville nok være et fornuftigt køb. Vi må gå ud fra, at Carragher vil få meget begrænset spilletid fremover, og det samme gælder naturligvis også Kyrgiakos. Skrtel imponere ikke i sidste sæson (inden sin skade naturligvis). Derfor ville det nok ikke være helt dumt at se sig omkring efter en midterforsvarer. En konstallation med Agger og Hangeland ville være fin, synes jeg.
Jeg bakker 100% op om Hodgson, lige som jeg ville gøre med enhver anden LFC manager, men hvis hans første øvelse er at bruge broderparten af hans først udstukne transferbudget (12 mio.) på Hangeland, så vil jeg stille mig stærkt tvivlende ift. hans dømmekraft, og så vil jeg være meget nervøs ved hans øvrige ageren på transfer markedet.
Der var bred enighed herinde om at vore åbenlyse mangler i vores nuværende trup er venstre back og venstre fløj. Derudover ønsker mange en rigtig god angriber mere.
Hvis vi starter med at bruge 6 mille på at fyre Rafa, 6 mille på at købe RH fri og 2 års ansættelse og så ca. 6 mille på en 29 årig ikke synderlig imponerende central forsvarer, hvor vi har Carra, som jeg ikke forventer RH Hodgson sætter af som sit første træk. Det vil nok ikke øge populariteten blandt The Kopites, og Carra acceptererede ikke færre kampe, sagde han til Benitez. Så har vi Agger, som han heller ikke skal slå af. Sotos var et godt køb af Benitez, og lad ham endelig blive kontrakten ud. Skrtel kan sælges og Ayala forfremmes - ergo, intet behov for Langemand.
Det ville være nærmest surealistisk at smide 18 mio. pund ud på Rafa, RH og Langemand, når vi nu ingen penge har og skal bruge hvert et pund med største omtanke.
Det lader til, at RH og Purslow står med 18 mio. pund at handle for nu og her, og der kan vi altså godt handle fornuftigt ind til venstre siden, hvor behovet er størst.
+1

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » onsdag, 30. jun, 2010 22:58

Niels K skrev: Så har vi Agger, som han heller ikke skal slå af.
Hvorfor skal han ikke slå ham af? HVIS nu Hangeland vuderes bedre, samt gør det bedre end Agger, så er det da klart Hangeland der skal spille fremfor Agger.

Brugeravatar
Hardy
Indlæg: 1080
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:46
Geografisk sted: Brøndby
Alder: 59
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hardy » torsdag, 01. jul, 2010 08:27

Niels K skrev:
Liverbird skrev:
Cee-Jay skrev:Hangeland er uinteressant fordi vi er bedst dækket ind i det centrale forsvar.

Hangeland er en fremragende forsvarsspiller, og ville nok være et fornuftigt køb. Vi må gå ud fra, at Carragher vil få meget begrænset spilletid fremover, og det samme gælder naturligvis også Kyrgiakos. Skrtel imponere ikke i sidste sæson (inden sin skade naturligvis). Derfor ville det nok ikke være helt dumt at se sig omkring efter en midterforsvarer. En konstallation med Agger og Hangeland ville være fin, synes jeg.
Jeg bakker 100% op om Hodgson, lige som jeg ville gøre med enhver anden LFC manager, men hvis hans første øvelse er at bruge broderparten af hans først udstukne transferbudget (12 mio.) på Hangeland, så vil jeg stille mig stærkt tvivlende ift. hans dømmekraft, og så vil jeg være meget nervøs ved hans øvrige ageren på transfer markedet.
Der var bred enighed herinde om at vore åbenlyse mangler i vores nuværende trup er venstre back og venstre fløj. Derudover ønsker mange en rigtig god angriber mere.
Hvis vi starter med at bruge 6 mille på at fyre Rafa, 6 mille på at købe RH fri og 2 års ansættelse og så ca. 6 mille på en 29 årig ikke synderlig imponerende central forsvarer, hvor vi har Carra, som jeg ikke forventer RH Hodgson sætter af som sit første træk. Det vil nok ikke øge populariteten blandt The Kopites, og Carra acceptererede ikke færre kampe, sagde han til Benitez. Så har vi Agger, som han heller ikke skal slå af. Sotos var et godt køb af Benitez, og lad ham endelig blive kontrakten ud. Skrtel kan sælges og Ayala forfremmes - ergo, intet behov for Langemand.
Det ville være nærmest surealistisk at smide 18 mio. pund ud på Rafa, RH og Langemand, når vi nu ingen penge har og skal bruge hvert et pund med største omtanke.
Det lader til, at RH og Purslow står med 18 mio. pund at handle for nu og her, og der kan vi altså godt handle fornuftigt ind til venstre siden, hvor behovet er størst.

100% enig Niels, men du glemmer en vigtig detalje - fornuft og logik er ikke det der præger Liverpool for tiden

Og nej Callesen ;) - Langemand skal ikke spille fremfor Agger - vi skal jo spille offensivt og Langemand er ikke god til at føre bolden frem

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 01. jul, 2010 08:34

Callesen skrev:
Niels K skrev: Så har vi Agger, som han heller ikke skal slå af.
Hvorfor skal han ikke slå ham af? HVIS nu Hangeland vuderes bedre, samt gør det bedre end Agger, så er det da klart Hangeland der skal spille fremfor Agger.
Men det kommer han jo aldrig til, så det er et tænkt eksempel. Vi skal ikke spille med 2 folk centralt, som ikke magter at spille bolden frem, det har vi set nok skrækeksempler på.

Mener du også, at det er stærkt nødvendigt, at forstærke os i midterforsvaret for en stor del af vores transfermidler som det første, vi skal gøre ? Hvis der er folk, der mener det, så mener jeg - helt ærligt - at man mangler basale forudsætninger for at analysere en spillertrup på baggrund af en hel sæson.
Hvis du/nogle vil bruge 6 mio. pund (lad os sige ud af 18 med Yossi-salget) på Langemand, så er det lige så langt ude, som hvis jeg foreslog, at de næste 6 mio. skulle bruges på en målmand eller en højreback for at være knap så kynisk.

For at sige det på en anden måde, hvis RH køber nordmanden som det første til mange penge, så har han mistet min opbakning fra starten, da jeg ikke kan bakke en mand op, som laver så markante fejlskøn og så med hans erfaring.

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » torsdag, 01. jul, 2010 09:08

Det er kun Vaan der vart der kan bruges, Silva er ikke så go mere, kan slet ikke se hvor de andre kan passe ind i top fodbold.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 01. jul, 2010 09:09

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... spree.html

Approaches for Gilberto Silva, Brede Hangeland and Rafael van der Vaart are high on Hodgson's wish-list, with an Anfield return for Danny Murphy also under consideration.

VdV og Hangelande ville være gode forstærkninger, og Silva måske en udenmærket gardering på def-midt, selvom han nok har set bedre dag. Det giver i hvert fald følgende mulighed

-----Gerrard--Silva/Lucas-------
Kuyt-----Aqualiani--------VdV--
-----------Torres--------------
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

TK.3

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TK.3 » torsdag, 01. jul, 2010 09:57

Det vil være fint at få Murphy og van der Vaart, men det må nok betyde farvel til Gerrard eller Mascherano. Men jeg kan ikke helt se hvad vi skal med Hangeland, han er da en god nok spiller, men vi har rigeligt med spiller til hans plads. Silva kan se slet ikke se hvad vi skal med.

Håber løsningen bliver sådan: vi sælger Mascherano for 300, køber van der Vaart og Murphy for 200, og bruger resten på at skrive kontrakt med Joe Cole.

Ny midtbane
Cole-Gerrard-Murphy-van der Vaart

Liverbird
Indlæg: 1434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » torsdag, 01. jul, 2010 10:28

TK.3 skrev:Men jeg kan ikke helt se hvad vi skal med Hangeland, han er da en god nok spiller, men vi har rigeligt med spiller til hans plads. Silva kan se slet ikke se hvad vi skal med.
Vi har pt Carragher, Agger, Skrtel og Kyrgiakos. Hvis vi beholder alle disse fire, er jeg enig med dig i, at et køb af Hangeland kunne være unødvendigt. Dog vil jeg mene, at Agger og Skrtel er meget skadet, mens Carragher er over the hill, ligesom Kyrgiakos også er ved at være gammel. Derudover imponerede Skrtel og Carragher absolut ikke i sidste sæson. Samtidig må man også regne med, at Carragher på et snarligt tidspunkt bliver skiftet ud af en ynfre og bedre spiller, og det kunne sagtens være Hangeland.

Jeg synes, at Hangeland minder så utrolig meget om Hyypia - Liverpools bedste forsvarer i nyere tid - og derfor så jeg ham meget gerne i Liverpool.
YNWA

Besvar