Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 20. nov, 2010 11:14

Hent Lukaku og så er jeg tilfreds. Den mand (knægt) bliver bare så stor (det er han allerede, høhø). Han scorede senest begge mål da Belgien sænkede Rusland med 2-0 - endda på udebane. Godt nok kun i en friendly, men alligevel.

Øster

Indlæg af Øster » lørdag, 20. nov, 2010 11:21

AJ skrev:Hent Lukaku og så er jeg tilfreds. Den mand (knægt) bliver bare så stor (det er han allerede, høhø). Han scorede senest begge mål da Belgien sænkede Rusland med 2-0 - endda på udebane. Godt nok kun i en friendly, men alligevel.
Helt enig.

Øster

Indlæg af Øster » lørdag, 20. nov, 2010 12:08

AJ

Indlæg af AJ » lørdag, 20. nov, 2010 12:25

Selvfølgelig ville han være noget. Han er imø blandt de bedste spillere i verden. Jeg kan dog på ingen måde se hvordan vi skulle være i stand til at skrive kontrakt med ham. Det er næsten ligeså langt ude som da én foreslog Fabregas.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 20. nov, 2010 13:35

AJ skrev:Selvfølgelig ville han være noget. Han er imø blandt de bedste spillere i verden. Jeg kan dog på ingen måde se hvordan vi skulle være i stand til at skrive kontrakt med ham. Det er næsten ligeså langt ude som da én foreslog Fabregas.
Kontraktforholdene gør det vel ikke helt urealistisk? Med kun et år tilbage på kontrakten, skal Bayern være endog meget glade for at få de 30 mio €, der nævnes i artiklen.

Solgt skal han nok blive, men mon ikke Real Madrid snapper ham op?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

AJ

Indlæg af AJ » lørdag, 20. nov, 2010 13:42

LarsU skrev:Solgt skal han nok blive, men mon ikke Real Madrid snapper ham op?
AJ skrev:Jeg kan dog på ingen måde se hvordan vi skulle være i stand til at skrive kontrakt med ham.
Hvor vi = Liverpool FC.

Boye

Indlæg af Boye » lørdag, 20. nov, 2010 13:45

Smid alt efter den belgiske duo Hazard og Lukaku, der endnu ikke er blevet hentet af storklubber. 17 og 19 år gamle.

Hvis der skal skiftes i midterforsvaret, så skal vi gafle Subotic.

Alle er også forenelige med det langsigtede mål om unge spillere. Adam Johnson tror jeg ikke er realistisk, men der er ikke mange, jeg hellere vil se i den røde trøje end ham.

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » lørdag, 20. nov, 2010 14:00

alann skrev:
Thommo skrev:
sirsvansealot skrev:Hmmm... Hvorfor? Stor, stærk, hurtig, hovedstødsstærk og proven i Premier League. Altså lige den makker vi mangler til Torres.
Fordi han får ms. fergie, christina, shrek, Mourinho, drogba og nani til og fremstå som yderst sympatiske personer
Jeg kunne ikke være mere enig i den beskrivelse. Han er bare usympatisk og en skidt person
Dybt uenig! Han når ikke, dem du beskriver, til sokkeholderne, når man snakker usympatisk optræden. Smider han sig som Christina, Nani(den værste i verden) og Drogba i gamle dage? Nej. Dum i sine udtalelser som Fergie og Shrek? Nej. Mourinho hylder jeg og synes ikke, at der er noget negativt omkring. Han er spillets mester. Simpelthen.

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » lørdag, 20. nov, 2010 14:39

sirsvansealot skrev:
alann skrev:
Thommo skrev:
sirsvansealot skrev:Hmmm... Hvorfor? Stor, stærk, hurtig, hovedstødsstærk og proven i Premier League. Altså lige den makker vi mangler til Torres.
Fordi han får ms. fergie, christina, shrek, Mourinho, drogba og nani til og fremstå som yderst sympatiske personer
Jeg kunne ikke være mere enig i den beskrivelse. Han er bare usympatisk og en skidt person
Dybt uenig! Han når ikke, dem du beskriver, til sokkeholderne, når man snakker usympatisk optræden. Smider han sig som Christina, Nani(den værste i verden) og Drogba i gamle dage? Nej. Dum i sine udtalelser som Fergie og Shrek? Nej. Mourinho hylder jeg og synes ikke, at der er noget negativt omkring. Han er spillets mester. Simpelthen.
http://www.youtube.com/watch?v=VQvguzCi01U

http://www.youtube.com/watch?v=9ZBBdG_T ... re=related

Øster

Indlæg af Øster » lørdag, 20. nov, 2010 15:35

LarsU skrev:
AJ skrev:Selvfølgelig ville han være noget. Han er imø blandt de bedste spillere i verden. Jeg kan dog på ingen måde se hvordan vi skulle være i stand til at skrive kontrakt med ham. Det er næsten ligeså langt ude som da én foreslog Fabregas.
Kontraktforholdene gør det vel ikke helt urealistisk? Med kun et år tilbage på kontrakten, skal Bayern være endog meget glade for at få de 30 mio €, der nævnes i artiklen.

Solgt skal han nok blive, men mon ikke Real Madrid snapper ham op?

Det ville være godt at skrive med ham, han kan blive utrolig vigtig i forhold til at holde på profiler og hente talenter. Der mener jeg NESV skal markerer sig til jan, og strategisk smide kassen for en af verdens bedste spillere.

Oscar Cardozo er heller ikke så ringe endda, sparker utroligt hårdt på langskud, mangler måske lidt hurtighed. Cardozo og Torres fremme ville gøre ondt på modstanderne. Og med Mata på venstre kant og Cole / Kuyt på højre.

Lopez fra Lyon, skrives der om i dag, han kender jeg ganske enkelt kun meget meget lidt., og kan ikke vurderer om passer ind.

Men de 2 belgiske strjernefrø der nævnes bør bare hentes, og så er den geb rundbaberet. Det er naturligvis en tålmodighedsplan at hente dem, men de bliver rigtig gode.

Kriller

Indlæg af Kriller » lørdag, 20. nov, 2010 15:39

Belgierne, ja tak.

Lissandro Lopez, nej tak - alt for få mål.

Cadozo, nej tak - jeg ligger hovedet på blokken og kalder ham en ny Mario Jardel.

Øster

Indlæg af Øster » lørdag, 20. nov, 2010 15:46

Kriller skrev:Belgierne, ja tak.

Lissandro Lopez, nej tak - alt for få mål.

Cadozo, nej tak - jeg ligger hovedet på blokken og kalder ham en ny Mario Jardel.
Super som sagt kender jeg ikke Lopez..

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 20. nov, 2010 17:24

Boye skrev:Smid alt efter den belgiske duo Hazard og Lukaku, der endnu ikke er blevet hentet af storklubber. 17 og 19 år gamle.

Hvis der skal skiftes i midterforsvaret, så skal vi gafle Subotic.

Alle er også forenelige med det langsigtede mål om unge spillere. Adam Johnson tror jeg ikke er realistisk, men der er ikke mange, jeg hellere vil se i den røde trøje end ham.
Det lyder dyrt. Men nøøøj, det ville være smukt. Hvis Henry giver grønt lys til dét, er der jo absolut ingen grund til at investere i Hazards kant eller angrebet de næste 10 år, hvor Torres efterhånden er ved at være en ældre herre. Og så vinder han jo med garanti også fansenes tillid.
Problemet er så, at det nok vil tage alle de penge vi har til rådighed. Vi står stadig med et vaklende forsvar.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » lørdag, 20. nov, 2010 17:39

Badooo skrev:
Boye skrev:Smid alt efter den belgiske duo Hazard og Lukaku, der endnu ikke er blevet hentet af storklubber. 17 og 19 år gamle.
Det lyder dyrt. Men nøøøj, det ville være smukt. Hvis Henry giver grønt lys til dét, er der jo absolut ingen grund til at investere i Hazards kant eller angrebet de næste 10 år, hvor Torres efterhånden er ved at være en ældre herre. Og så vinder han jo med garanti også fansenes tillid.
Problemet er så, at det nok vil tage alle de penge vi har til rådighed. Vi står stadig med et vaklende forsvar.
Sinama Pongolle og hva' hed han nu? Le Tallec, ja. Remember?

"Smid alt efter" og "smukt" og "ingen grund til at investere...... de næste 10 år".

Gid det var så vel ;)
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 20. nov, 2010 17:55

Nu er det ikke for at opildne den virtuelle masse, men Hazard og Lukaku har faktisk en lillebror hver - Thorgan og Jordan. Med dem behøver klubben ikke at investere i de næste 15 år!
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar