Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 10. feb, 2011 18:07

Så har jeg igen opdateret min liste med de forskellige potentielle emner, som jeg alle godt kunne tænke mig at se hos os og som spiller de positioner, hvor vi mangler forstærkning. Navnene er dog ikke i prioriteret rækkefølge. Derudover er det selvfølgelig kun realistiske emner, der kommer på listen.

Midterforsvarer
Sakho
Kjær
Mexes
Richards

Venstrebacks
Coentrao
Taiwo

Central midtbane
Defour
Martinez
Hamsik
Banega
Adam

Fløje
Mata
Young
Hazard
Navas
Johnson
Jennings
Hernandez
Eriksen
Cazorla
Sanchez

Angribere
Llorente
Benzema
Lavezzi
Lukaku
Wickham
Canales
Bojan
Senest rettet af Styf fredag, 04. mar, 2011 16:59, rettet i alt 3 gange.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 10. feb, 2011 19:13

Hvem er Jennings?

Nick

Indlæg af Nick » torsdag, 10. feb, 2011 19:46

AJ skrev:Hvem er Jennings?
Det er vel en eller anden fra Football Manager 2011.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 10. feb, 2011 19:51

Vi nævnes faktisk i forbindelse med Cazorla, men det er fra en af de der skodsider, der skriver bare for at skrive.

Der er ren agurketid. Cazorla han skulle da være velkommen, omend han ikke rigtigt passer ind hos FSG. Lavezzi er derimod rigtigt spændende. Tag Cavani med, så hedder angrebet pludseligt Carroll, Suarez, Lavezzi og Cavani. :headbang:
Badooo siger, hvad han mener!

vomming

Indlæg af vomming » torsdag, 10. feb, 2011 20:34

bongfong skrev: Derudover vil jeg gerne tillade mig og smide en bombe ved at sige, at vi burde sælge Gerrard, hvis vi kan få et godt beløb, og hvis han selv ønsker det. 250 mio ville være fint.
Aldrig i livet. Den mand har vidst loyalitet, vilje og fighter-gen som ingen andre. Han skal aldrig sælges og skal have et bifald der kan høres helt fra Anfield Road til København, den dag han desværre stopper karrieren.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » torsdag, 10. feb, 2011 21:12

AJ skrev:Hvem er Jennings?
Spændende lokal ung spiller som jeg bestemt gerne så os hente, hvis han kan skaffes billigt, hvilket man må formode han kan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dale_Jenni ... born_1992)

http://www.youtube.com/watch?v=axnY3auosDU
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

steffanp

Indlæg af steffanp » torsdag, 10. feb, 2011 23:38

Taiwo er en perfekt løsning på venstre back problemet.

Sælg Paul Konchesky for omkring 2,5 - 3 mill euro. Hvis vi kan.

Hvis vi ikke får Taiwo, skal vi bare sælge Paul og hente Insua hjem.

Syntes ikke vi skal hente flere angriber, Syntes vi er blevet okay mætte deroppe i vinter transfer og lad os se hvordan det går. Syntes vi skal kigge i retningen af forsvaret. Sælg Sotirios Kyrgiakos selvom han har spillet godt er han ved og være gammel, dermed skal vi sælge ham nu og få fat i et rimelig talent.

Samt vi skal ha hente en rigtig god wing og midt bane.

Nogle forslag ? .. realisme brilleren på :D

Young , Navas , Elia, wings.

Midtbane
Keita skal sælges, da barca vil ha en anden. De vil slippe ham for for 10-12 mill euro ser jeg som en mulighed da han os er mål farlig og hurtig i pasnings spil .

Ja og Honda er bare en spændende spiller som jeg gerne vil se hvad kan :) og young taler jo for sig selv

Keita, Young , Honda.

Vi må se i vores øjne, at til summer skal vi ud og bruge nogle penge sådan er det bare. Men vi skal ha ryddet lidt op i truppen og få lidt penge ind :) .

Sælg:
Ud: Paul Konchesky Ind: Taiwo eller Insua tilbage
Ud: Sotirios Kyrgiakos Lidt for tjeneste til en anden ung spiller, da Jamie Carragher heller ikke er ung mere.
Ud: Jovanovic Ind: keita , young , honda.

Vi skal ikke gå ud og købe halv dårlige spiller, lad os heller få en ordenlig guldklump eller 2 istedet for og købe i øst og vest og alligevel ende med et stort transfer buget som er brugt. :)

Kom med nogle ordenlige og gode kommentar :naughty: :headbang:

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers
Alder: 34

Indlæg af Lemmiwinks » fredag, 11. feb, 2011 03:32

steffanp skrev:Taiwo er en perfekt løsning på venstre back problemet.

Syntes ikke vi skal hente flere angriber, Syntes vi er blevet okay mætte deroppe i vinter transfer og lad os se hvordan det går. Syntes vi skal kigge i retningen af forsvaret. Sælg Sotirios Kyrgiakos selvom han har spillet godt er han ved og være gammel, dermed skal vi sælge ham nu og få fat i et rimelig talent.

Midtbane
Keita skal sælges, da barca vil ha en anden. De vil slippe ham for for 10-12 mill euro ser jeg som en mulighed da han os er mål farlig og hurtig i pasnings spil .

Ja og Honda er bare en spændende spiller som jeg gerne vil se hvad kan :) og young taler jo for sig selv

Keita, Young , Honda.

Vi må se i vores øjne, at til summer skal vi ud og bruge nogle penge sådan er det bare. Men vi skal ha ryddet lidt op i truppen og få lidt penge ind :) .

Sælg:
Ud: Sotirios Kyrgiakos Lidt for tjeneste til en anden ung spiller, da Jamie Carragher heller ikke er ung mere.

Vi skal ikke gå ud og købe halv dårlige spiller, lad os heller få en ordenlig guldklump eller 2 istedet for og købe i øst og vest og alligevel ende med et stort transfer buget som er brugt. :)

Helt enig - oprydning i truppen og KVALITETS spillere ind. Synes der har været alt for mange håbløse køb de sidste par år. Spillere som f.eks Taiwo/Coentrao, Young/Mata og Cahill ville passe mig helt perfekt.. Det er 3 pladser hvor vi seriøst trænger til forstærkning (VB/VW/CB)

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » fredag, 11. feb, 2011 09:25

steffanp skrev:Taiwo er en perfekt løsning på venstre back problemet.

Midtbane

Keita, Young , Honda.

Sælg:

Du skriver at vi skal sælge Carragher ( :shock: ) og Kyrgiakos, da de er ved at være oppe i årene. Men så vil du gerne have Keita, som også er i 30'erne. Det giver jo ingen mening. Desuden ville det også være åndsvagt at sælge Carragher da han er en ægte scouser, og en kommende legende i Liverpool. Det ville jo næsten være det samme som at sælge Gerrard.

Ellers rimelig enig. Så helst Ashley Young i klubben ud af dem du nævner og Taiwo er også interresant. Aly Cissokho er bare endnu mere interresant efter min mening. Så mangler vi bare en klasse central forsvarsspiller og så synes jeg vores hold ser (rigtig) fornuftig ud.

--------------------------------Reina----------------------------
--Johnson---Ny central forsvarsspiller---Agger-----Taiwo/Cissokho--
------------------------Lucas--------Meireles---------------------
-----------------------------Gerrard------------------------------
-----Suarez------------------Carroll-------------------Young------

Bænk: Gulacsi/Hansen/Jones - Carragher - Skrtel - Kelly - Kuyt - N'gog - Shelvey

Synes selv at det ser rigtig fornuftigt ud. Man kan også bytte rundt på Gerrard og Meireles, men det er vel en smagssag om man hellere ser Gerrard eller Meireles på den offensive midt, eller på den defensive for den sags skyld.

Man kunne jo også tage Poulsen med i stedet for Shelvey eller en forsvarer.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 11. feb, 2011 09:43

Mersey Boy skrev: Du skriver at vi skal sælge Carragher ( :shock: ) .
Dog ikke. Hvis du læser igen, vil du se at han mener vi skal sælge Sotis og lade en ung overtage, fordi Carragher ikke er helt ung mere.

Jeg er generelt enig i den opstilling, men jeg synes virkeligt, at der er langt fra de spillere fra start-11 og dem på bænken. Det er nødvendigt, at vi også har dygtige spillere siddende der, hvorfor små køb rundt omkring i de engelske klubber kunne være godt givet ud.
Badooo siger, hvad han mener!

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 11. feb, 2011 11:39

Ind: Cahill 13, Baines 17, Insua 0, Adam 10, Young 20

Ud: Konchesky 2-3, Aurilio 1-2, Jovanovic 5, Kyrgiakos 1, Maxi 2, Poulsen 2-3, Darby 3, Aquilani 13, Degen 2, El Zhar 2

Priserne er grebet ud af luften, men er vel ikke helt ved siden af. Det vil betyde netto køb for £25 mio. plus minus et par mio. Vi bør alt andet lige spare nogle penge på lønningsposen.

4-2-3-1
Reina – Johnson, Cahill, Agger, Baines – Adam, Meireles – Young, Gerrard, Suarez – Carroll
Subs: Jones, Kelly, Carragher, Insua, Lucas, Kuyt, Cole

Det er dæleme en offensiv opstilling - men der er jo mulighed for at skifte lidt ud i ny og næ eller rokere rundt på mandskabet, så opstillingen bliver mindre offensiv.

Start 11 bliver forstærket markant - det samme vil bænken blive.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » fredag, 11. feb, 2011 12:57

athomsen skrev:Ind: Cahill 13, Baines 17, Insua 0, Adam 10, Young 20

Ud: Konchesky 2-3, Aurilio 1-2, Jovanovic 5, Kyrgiakos 1, Maxi 2, Poulsen 2-3, Darby 3, Aquilani 13, Degen 2, El Zhar 2

Priserne er grebet ud af luften, men er vel ikke helt ved siden af. Det vil betyde netto køb for £25 mio. plus minus et par mio. Vi bør alt andet lige spare nogle penge på lønningsposen.

4-2-3-1
Reina – Johnson, Cahill, Agger, Baines – Adam, Meireles – Young, Gerrard, Suarez – Carroll
Subs: Jones, Kelly, Carragher, Insua, Lucas, Kuyt, Cole

Det er dæleme en offensiv opstilling - men der er jo mulighed for at skifte lidt ud i ny og næ eller rokere rundt på mandskabet, så opstillingen bliver mindre offensiv.

Start 11 bliver forstærket markant - det samme vil bænken blive.
Uha, det er en lækker opstilling. Umiddelbart ser jeg dog ikke nogen voldsom grund til at investere så mange penge i en spiller som Baines, når det tilsyneladende fungerer fint med Johnson på venstrebacken. Også fordi jeg gerne så Kelly bibeholdt på førsteholdet som højre back. Men ellers er det virkelig mundvandsfremkaldende.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

steffanp

Indlæg af steffanp » fredag, 11. feb, 2011 14:49

Skriver ikke vi skal sælge Jamie, siger bare han er ved og være gammel derfor skal vi ha fat i en ung back

Mamadou Sakho fra PSG som Arsenal os vil ha, ser jeg som en rigtigt god løsning, skulle være et rigtigt fransk talent :)

Midt bane.

honda/young.. og måske en keita..

der kom et en nyhed igår på indkast at liverpool hvis bruge 525mill i sommer transfer. så mon ikke vi får af se et godt navn eller to, og håbe på vi ikke mister nogle ?.. pepe reina ?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 11. feb, 2011 15:20

steffanp skrev:der kom et en nyhed igår på indkast at liverpool hvis bruge 525mill i sommer transfer. så mon ikke vi får af se et godt navn eller to, og håbe på vi ikke mister nogle ?.. pepe reina ?
Velkommen til Steffan. Blot til information, så regnes indkast.dk ikke som en troværdig kilde her på sitet. I folkemunde herinde omtales de ofte som opkast.dk, da de gang på gang er grebet i at bringe sensationshistorier uden noget som helst hold i virkeligheden. Selvfølgelig kan der også stå noget på indkast.dk, som er rigtigt. I mine øjne kan dette sammenlignes med the infinite monkey theorem (http://www.nielschralstrup.dk/?p=127)
Vi SMADRER det PIShold !

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 11. feb, 2011 17:04

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ca-spiller

Se det her er noget der rykker. Bojan vil være en fantastisk godt køb. Jeg mener faktisk han er bedre end Luis.
Andy. Luis og Bojan til angrebet vil være helt forrygende stærkt.

Vi mangler også akut en verdensklasse venstre back i mine øjne. Og en defensiv midtbanespiller der er boldfast.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar