Det er derfor vi skal have en håndfuld nye folk ind, så vi ikke skal stille med en anonym Maxi eller en Cole, der mangler meget samt en midtbane bestående af Lucas, Spearing, Shelvey, eller et midterforsvar uden en, der kan kan føre bolden frem osv. Kuyt, Meireles og andre skal altid have dygtige folk omkring sig, da det også hæver deres niveau. De mangler noget ift. at løfte det hele, når der er for mange middelmådige spillere omkruing dem, eller spillere, der spiller alibibold.dphreak skrev:Meireles er den ene gode ting jeg kan få mig til at tilskrive RH, det må du ikke tage fra ham.Bondo skrev:syntes det generelle syn af Miereles er helt forkert.. manden bidrager med absolut intet i midtbanen..
Jeg synes Meireles svinger meget, på gode dage er han i mine øjne helt oppe på Alonso-niveau mens han på dårlige dage fuldstændigt dræber spillet på midtbanen. Jeg synes dog helt klart han har været bedre end gennemsnittet, ikke at det nødvendigvis er nok i disse tider, men jeg tror han har niveauet hvis dem omkring ham har det.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Xenne skrev:Jeg har altid set Meireles i Lucas rolle, det minder om den han spiller på Landsholdet.
Men nu ligger han altså længere fremme på banen hvor det er lettere at spille rundt om ham.
Jeg tror bestemt Meireles kan bruges i fremtiden i LFC. og Hvis Aqua kommer tilbage er det svært at sige hvem der står forrest. Jeg tror ikke han kommer tilbage, selvom jeg inderligt ønsker det, så kan jeg tage min trøje på igen
Noget helt andet:
Baines er linket til os her : http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... r-defender
& Jarvis er her :http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... reds-radar
Det kunne i mine øjne være en super farlige venstre side der er garanti for indlæg i panden på Carroll
Det havde Pennant også dengang, vi købte ham, men måske har du ret ?
Jarvis er den spiller der har slået flest indlæg i boksen udover Stewart Downing.
Kunne vi få Aqui hjem, ville have 3 spillere til den plads: Stevie, Aqui, Meireles, hvilket er fornemt. De skal bare have wingers, der også bidrager med noget, så bliver de endnu bedre.Kriller skrev:Meireles spiller på den frie position - den som Gerrard tidligere spillede, han når aldrig op på kaptajnens tidligere topniveau, men hvem gør det?
Den plads han spiller svarer til den Van der Vart spiller i Spurs, desværre er Spurs spilleren også meget bedre. Hvor jeg vil hen med sammenligningen med Van der Vart ved jeg egentligt ikke, desværre.
Men det korte af det lange er at man skal gøre op med sig selv om Meireles bidrager med nok i forhold til den "friplads" han spiller - det mener jeg ikke han gør. For at være berettiget til en sådan plads skal man levere ala tidligere toppræstationer fra spillere som: Gerrard, Kaka, Zidane, Bergkamp og Riquelme. Har man ikke spillere af denne kaliber kræver det IMO mere defensiv disciplin end det Meireles udøver for at spille en midtbanespiller så fremskudt og fri for defensive pligter.
En spiller som kunne spille den position indenfor vores rækkevide er Gourcuff fra Lyon, han var ihvertfald blændende i hans tid i Bordeaux (ikke set ham meget i Lyon). Et andet alternativ kunne være Diego som vi har været linket til - ham tvivler jeg dog på efter hans flop i Juventus og succeen har heller ikke været overvældende i Wolfsburg.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Interview med Comolli på den officielle:
Are you envisaging a busy summer?
Yes, I think it will be. The owners said from day one they want to improve things and turn things around quickly and I have said the same thing since I arrived. So I expect a busy summer.
Det tegner positivt.
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... ez-carroll
Are you envisaging a busy summer?
Yes, I think it will be. The owners said from day one they want to improve things and turn things around quickly and I have said the same thing since I arrived. So I expect a busy summer.
Det tegner positivt.
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... ez-carroll
det bliver en spændene sommer for os Liverpool fans.tror at Liverpool henter 4-6 nye spillere,så det bliver en hektisk sommer for Liverpool...
Jeg prøver lige igen 
nrg skrev:@ Hr. Drejer: Mener du at hvis bare summerne er store nok og det rækker til en 4-5 klassespillere pr. automatik giver os chancen for en top 4 placering? ...eller hvordan skal det forstås?
For jeg tror nemlig det vil give den stik modsatte effekt. Dels skal en masse nye spillere på samme tid spilles ind på holdet, med de vanskeligheder det giver. Samtidig rykkes hierakiet på holdet voldsomt og dem, der før var sikre fra start, er måske ikke en gang sikre på bænken.
Så vil jeg hellere "nøjes" med 1-2 mand i den øverste liga, samt lidt til "bredden". Det kan så være, at det heller ikke rækker, men så tror jeg det er mere realistisk at vente et par sæsoner, før vi er der igen. Jeg tror ikke man kan købe sig til succes på ét transfervindue.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Fra el twitter - en fyr der også havde styr på januars transfers..
iHateTomHicks Miguel Antonio
So players, Adam, Cahill, Coentrao, Hennessey, Honda, Llorente, & Turan - theyre the names that have been seen within docs being sent out
Og når vi nu er igang

So players, Adam, Cahill, Coentrao, Hennessey, Honda, Llorente, & Turan - theyre the names that have been seen within docs being sent out
Og når vi nu er igang

Jeg savler lidt lige nu, må jeg indrømme. Det er virkelig stærke navne. Dog ved jeg ikke lige, hvem Hennessey er? Men de andre er i hvert fald navne, der klinger rigtig godt med den røde trøje. Det er måske også lige optimistisk nok at håbe på dem alle sammen, selvom det virkelig er tiltrængt!Juhl skrev:Fra el twitter - en fyr der også havde styr på januars transfers..
Og når vi nu er igang![]()
- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 35
Juhl skrev:Fra el twitter - en fyr der også havde styr på januars transfers..
Og når vi nu er igang![]()
Spændende spillere, især Cahill, Honda og Coentrao. Men hvem er dog ham dværgen på billedet?
Host, host. Jeg synes ikke, titlen på flasken stemmer overens med navnet ovenfor?Cynwal skrev:Aarhus skrev:Dog ved jeg ikke lige, hvem Hennessey er?
Hennessey er keeper i wolves, ser ud til pepe er på vej væk..
Tror måske du skulle prøve med ordet "facetter" i stedet for.Bondo skrev:som efter min mening er langt bedre end Miereles i alle spillets fadæser(også offensivt).. erstatningen for lucas kunne eventuelt være Charlie Adam..(så må Lucas leve med en bænketjans)..
Savler ligefrem? Jeg synes ikke det er så imponerende navne igen. Llorente er vel den mest spændende, men vil vi virkelig hente ham når vi nu også har Carroll?
Tak!! Du er en skat!!!No maam skrev:Tror måske du skulle prøve med ordet "facetter" i stedet for.Bondo skrev:som efter min mening er langt bedre end Miereles i alle spillets fadæser(også offensivt).. erstatningen for lucas kunne eventuelt være Charlie Adam..(så må Lucas leve med en bænketjans)..