PL er i år uhyggelig stærk imø. Nu har jeg ikke lige styr på, hvor mange spillere, der er skiftet fra et nedrykningshold gennem tiderne, men jeg tror da, at der er et par interessante stykker imellem.Badooo skrev:Fribytter skrev:Det her nedrykningsshow kan godt få betydning for LFCs sommerhandler.
Phil Jones i Blackburn, Matt Jarvis i Wolves, Adam i Blackpool og McCarthy i Wigan skulle alle være spillere, som LFC har i kikkerten.
Og Scott Parker nævnes også. Han er sikret nedrykning..
Af de nævnte er det vel kun Jones og McCarthy der er rigtigt interessante? Jarvis er lidt lala og skal ikke starte imo. Adam vil jeg ikke have til den pris Holloway vil have.
Skulle det endelig være noget, så kunne man vel "overtage" Demba Ba (7 mål i 11 kampe for et bundhold er alligevel ret godt imo) fra West Ham og benytte denne som backup og joker (evt. sende N'Gog på lån til en oprykker). Om han har niveauet ved jeg ikke da jeg ikke har set ham, men hans målsnit skal man sgu ikke grine af.
Men jeg ved ikke, om indkøb hos nedrykkerne er noget vi bør gøre os i..
Jeg er enig i, at Adam skal være forholdsvis billig, før det køb giver mening. Jarvis skal helst heller ikke være det eneste indkøb til fløjen, hvis han hentes. Jones og McCarthy er vel udviklingsspillere, og derfor er de måske de mest interessante.
Og så er det jo iøvrigt helt åndssvagt med alle de offensive spillere, som rygtes til alle mulige klubber.
Spillere, som jeg ikke tror, skifter til LFC, men til en anden storklub (hvis de overhovedet skifter):
Rossi, Sneijder, Sanchez, Pastore, Bale, Hamsik, Cavani, Aguero og Neymar.
Spillere som måske kunne finde på at skifte til LFC:
Marin, Young, Pjanic, Hazard, Mata, Navas og Lavezzi.
Spillere som helt sikkert ville skifte til LFC:
Gervinho, Elia, Jarvis, Coutinho, Payet og Griezmann.