Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » søndag, 15. maj, 2011 23:14

Badooo skrev:
Fribytter skrev:Det her nedrykningsshow kan godt få betydning for LFCs sommerhandler.

Phil Jones i Blackburn, Matt Jarvis i Wolves, Adam i Blackpool og McCarthy i Wigan skulle alle være spillere, som LFC har i kikkerten.

Og Scott Parker nævnes også. Han er sikret nedrykning..
Af de nævnte er det vel kun Jones og McCarthy der er rigtigt interessante? Jarvis er lidt lala og skal ikke starte imo. Adam vil jeg ikke have til den pris Holloway vil have.

Skulle det endelig være noget, så kunne man vel "overtage" Demba Ba (7 mål i 11 kampe for et bundhold er alligevel ret godt imo) fra West Ham og benytte denne som backup og joker (evt. sende N'Gog på lån til en oprykker). Om han har niveauet ved jeg ikke da jeg ikke har set ham, men hans målsnit skal man sgu ikke grine af.

Men jeg ved ikke, om indkøb hos nedrykkerne er noget vi bør gøre os i..
PL er i år uhyggelig stærk imø. Nu har jeg ikke lige styr på, hvor mange spillere, der er skiftet fra et nedrykningshold gennem tiderne, men jeg tror da, at der er et par interessante stykker imellem.

Jeg er enig i, at Adam skal være forholdsvis billig, før det køb giver mening. Jarvis skal helst heller ikke være det eneste indkøb til fløjen, hvis han hentes. Jones og McCarthy er vel udviklingsspillere, og derfor er de måske de mest interessante.

Og så er det jo iøvrigt helt åndssvagt med alle de offensive spillere, som rygtes til alle mulige klubber.

Spillere, som jeg ikke tror, skifter til LFC, men til en anden storklub (hvis de overhovedet skifter):
Rossi, Sneijder, Sanchez, Pastore, Bale, Hamsik, Cavani, Aguero og Neymar.

Spillere som måske kunne finde på at skifte til LFC:
Marin, Young, Pjanic, Hazard, Mata, Navas og Lavezzi.

Spillere som helt sikkert ville skifte til LFC:
Gervinho, Elia, Jarvis, Coutinho, Payet og Griezmann.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 15. maj, 2011 23:35

Præcis, udviklingsspillere, men som alligevel har været en del af forskellige bundholds overlevelseskampe. Det er noget jeg tror giver lidt præg på de enkelte spillere, så de er klar til, ja nærmest at kæmpe for livet. En 20-årig fast mand hos en PL-klub er der vel altid potentiale i, og vil som regel være interessant for enhver storklub. Og hellere det end en 26-årig til samme position imo. EDIT: en 26-årig til samme position, men fra en nedrykker-klub.

Hvorfor tror du ikke, at Aguero kunne finde på at skifte til os?

Af dem du nævner helt sikkert vil skifte, er jeg reelt kun interesseret i Gervinho, der vil være lidt som en fattigmands-Young. Ham kunne jeg nu godt tænke mig at have i truppen, selvom Young eventuelt hentes. Det vil give den fornødne bredde på den lidt offensive fløj + han også kan spille helt fremme, når bevægelighed er påkrævet som idag mod Tottenham (modsat Carroll der er et kæmpe, lettere langsomt target-lokum). Hvorfor skulle Coutinho btw. være så vild efter at forlade Inter? Og hvorfor satan skulle Inter lade manden gå?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 15. maj, 2011 23:48

Hvis Inter, Barca, RM, Man. Utd., CFC og City ikke køber Aguero, så kan det godt være, at han skifter. Han skulle måske have været en "måske'er".

Nu har jeg ikke styr på, hvad de forskellige klubber præcis er efter, men der må blive nogle spillere til overs.

Rossi til Barca, Pastore til RM, Sneijder og Young til Man. Utd., Neymar til CFC, Bale til Inter og Sanchez til City eks. I sådan et tilfælde ville Aguero nok overveje et skifte til LFC.

Coutinho skulle have fået længere til spilletid under Leo i Inter, og derfor kan Inter måske være fristet til at sælge. Et salg ville dog ikke give mening, men det er jo Inter, der er tale om.

Det er det samme med Pjanic. Han har svært ved at slå Gourcuff af holdet, og der er ikke plads til dem begge.

Jeg så iøvrigt helst Hazard eller Mata i klubben.
Senest rettet af Fribytter mandag, 16. maj, 2011 00:07, rettet i alt 1 gang.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 15. maj, 2011 23:51

Spillere fra nedrykningshold der er skiftet til andre PL klubber de seneste år.

2010:
Marc Wilson fra Portsmouth til Stoke
Boaz Myhill fra Hull til WBA
Steve Mouyokolo og Stephen Hunt fra Hull til Wolves
Steven Fletcher fra Burnley til Wolves
Robbie Blake fra Burnley til Bolton

2009:
David Edgar fra Newcastle til Burnley
Sebastien Bassong fra Newcastle til Tottenham
Damien Duff fra Newcastle til Fulham
Habib Beye fra Newcastle til Aston Villa
Stewart Downing fra Middlesbrough til Aston Villa
Ross Turnbull fra Middlesbroug til Chelsea
Robert Huth og Tuncay fra Middlesbrough til Stoke

2008:
Craig Fagan fra Derby til Hull
Fabrice Muamba fra Birmingham til Bolton
Daniel de Ridder og Olivier Kapo fra Birmingham til Wigan
Glen Little fra Reading til Portsmouth
Dave Kitson og Ibrahima Sonko fra Reading til Stoke
Nicky Shorey fra Reading til Aston Villa

2007:
Hermann Hreidarsson fra Charlton til Portsmouth
Darren Bent fra Charlton til Tottenham
Luke Young fra Charltom til Middlesbrough
Jacob Mellis fra Sheff Utd til Chelsea
Phil Jagielka fra Sheff Utd til Everton
Claude Davis fra Sheff Utd til Derby
Harry Forrester fra Watford til Aston Villa
Hameur Bouazza fra Watford til Fulham

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 16. maj, 2011 00:02

Godt arbejde, AJ.

Downing, Jagielka og Bent er vel de mest spændende navne. Skiftede A. Young ikke også fra Watford, da de rykkede ned i 2007? Med lidt god vilje kunne man måske også tage Adam Johnson med.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 16. maj, 2011 10:13

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -reds-link

Enrique skal ikke til Liverpool FC.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » mandag, 16. maj, 2011 10:25

Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -reds-link

Enrique skal ikke til Liverpool FC.
Hvordan kan du konkludere det ud fra den artikel?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense
Alder: 38

Indlæg af Panzerviking » mandag, 16. maj, 2011 10:27

Jeg synes det er drastisk at sige, at han ikke kommer baseret på den udtalelse. Han siger jo bare, at han ikke snakker med LFC i øjeblikket og at han derudover mener, Newcastle skal forstærke sig meget...
Let off some steam, Bennett!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 16. maj, 2011 10:37

Han må jo sådan set heller ikke tale med andre engelske klubber på nuværende tidspunkt medmindre, at NUFC har givet tilladelse til det.

Kelly

Indlæg af Kelly » mandag, 16. maj, 2011 10:49

Fribytter skrev:Han må jo sådan set heller ikke tale med andre engelske klubber på nuværende tidspunkt medmindre, at NUFC har givet tilladelse til det.

Det skyldes sikkert, at jeg ønsker en anden venstre back ;) .

I øvrigt tror jeg at dette her kan sende Liverpool FC i EL :D
http://www.sportenkort.dk/nyhed/127115/ ... ser+uddelt

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » mandag, 16. maj, 2011 11:11

Hvordan det?

Fulham, Spurs, Blackpool, West Ham, Villa, West Brom og Everton ligger foran os på den liste.

http://www.premierleague.com/page/FairPlayTable

Kelly

Indlæg af Kelly » mandag, 16. maj, 2011 11:21

Nicoen skrev:Hvordan det?

Fulham, Spurs, Blackpool, West Ham, Villa, West Brom og Everton ligger foran os på den liste.

Nu skriver vi om det på en anden tråd. "Kan vi stadig nå 4-pladsen". Men såfremt Tottenham bliver nr 5 i PL, og får en fairplayplads, mener jeg at 6. pladsen i PL giver adgang. Sådan har det været på et tidspunkt i DK, men det er muligt det er ændret. Jeg stiller bare spørgsmålet " giver det adgang til Liverpool ". I øvrigt er min holdning at det er bedst vi ikke spiller EL, således vi kan give den 100 % gas i PL næste sæson, og gå efter top 3 i snarlig tilbagevenden til CL.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 16. maj, 2011 16:09

Kelly skrev:
Nicoen skrev:Hvordan det?

Nu skriver vi om det på en anden tråd. "Kan vi stadig nå 4-pladsen". Men såfremt Tottenham bliver nr 5 i PL, og får en fairplayplads, mener jeg at 6. pladsen i PL giver adgang. Sådan har det været på et tidspunkt i DK, men det er muligt det er ændret. Jeg stiller bare spørgsmålet " giver det adgang til Liverpool ". I øvrigt er min holdning at det er bedst vi ikke spiller EL, således vi kan give den 100 % gas i PL næste sæson, og gå efter top 3 i snarlig tilbagevenden til CL.
Nej det er nummer to på den liste der får pladsen så. Ville da ikke give mening at give en fair play plads til sjette pladsen i PL, når de i princippet kan ligge i bunden på den liste

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 16. maj, 2011 17:37

Fribytter skrev:Godt arbejde, AJ.

Downing, Jagielka og Bent er vel de mest spændende navne. Skiftede A. Young ikke også fra Watford, da de rykkede ned i 2007? Med lidt god vilje kunne man måske også tage Adam Johnson med.
Ashley Young skiftede til Aston Villa et halvt år før Watford rykkede ned, altså i januar 2007. Han havde nok lugtet lunten.

Adam Johnson skiftede et halvt år efter. Om man tager ham med er vel et definitionsspørgsmål.
Han er i øvrigt stadig lidt en gåde for mig. I PL tog jeg slet ikke notits af ham. Et halvt år efter Boro rykker ud skifter han så til Man City for £7m og er ren topklasse fra dag 1.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 16. maj, 2011 18:04

Fint og godt overbik, AJ.

Jeg tog notits af Adam Johnson, og anbefalede også at vi købte ham sammen med Cattermole. Dels pga. prisen, men også fordi han vil bibringe holdet noget andet den gang.

Jeg synes dog at hvis vi kan få Young, vil det være rigtig godt. Han kan være med til at sætte Carroll i scene, og han har også tempo, noget vi stadig mangler i vores offensiv linje.

Besvar