Ja, bestemt. Han har været blandt Arsenals bedste i denne sæson. Tror nu ikke, at vi ville få meget ud af det, men det er jo altid morsomt at se Wenger tude over et eller andet i medierne...Kelly skrev:texnymann skrev:Ifølge Balague bestemmer Aguero sig snart for, hvor han vil hen. Så er det jo bare at håbe.
Ved ikke hvor meget man skal lægge i denne Ydaphus på twitter, men han griner højlydt af Daily Mails historier om, at Young er tæt på Man Utd.
Det er meget spændende.
Det kunne være så frækt med et tilbud på Nasri. Han har kun 1 år tilbage af sin kontrakt.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Kloppite
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 51
- Kontakt:
Husk at linke til de historier og rygter I omtaler.
Det indlæg burde du gøre til "Sticky", Mugge.
Og evt. skrive at artikler fra caughtoffside, goal, daily mail osv. er dybt utroværdige kilder.
Og evt. skrive at artikler fra caughtoffside, goal, daily mail osv. er dybt utroværdige kilder.

-
Doug Graves
Jeg er spændt på, hvem de første nye spillere bliver. Ved Ydaphus noget som helst, eller spiller han bare klog? Han er stadig optimistisk med hensyn til Aguero, men jeg synes nu nok hans optimisme, med hensyn til Young, er dalet en anelse de sidste dage. Personligt gør det ikke mig alverden, hvis Young glipper. Jeg ser ikke det store lys i ham. Mata, derimod, lyder spændende og, ifølge Pault86, er ” LFC due to meet with Mata agent today. Or tomorrow.”texnymann skrev:Ifølge Balague bestemmer Aguero sig snart for, hvor han vil hen. Så er det jo bare at håbe.
Ved ikke hvor meget man skal lægge i denne Ydaphus på twitter, men han griner højlydt af Daily Mails historier om, at Young er tæt på Man Utd.
Ved de noget, eller snakker de bare for at holde fluerne væk? Jeg venter i spænding.
Hvis det er hvad man kan forvente af Turan må jeg sige at jeg slet ikke er imponeret. Man skal selvfølgelig ikke bedømme en spiller på en enkelt video fra youtube, og jeg har heller ikke set ham spille rigtigt. Men i den video er der ikke meget af det han laver der rent faktisk fører til noget. Bevares, han kan lave nogle fine sideafleveringer og en aflevering med hælen, men der er godt nok mange af de ting han laver i den video hvor bolden ryger direkte til modstanderen.ArdaTuran skrev:Bedøm selv...
Næste år!
1, 2 mange? Han har vist 3 fejlafleveringer, hvoraf den ene er en slags presbold, der fremskaffer et hjørnespark, og den anden er i en situation, hvor han har to spillere at sigte efter i feltet fra baglinien. Den tredje aflevering er et sideskift, der bliver for lang. Og så har han en kikset dribling til sidst. Det virker ikke særlig spektakulært, men Arda har et godt blik for sine medspillere og lader til at være god til at diktere tempoet på trods af sit udgangspunkt på kanten.Henrik skrev:Hvis det er hvad man kan forvente af Turan må jeg sige at jeg slet ikke er imponeret. Man skal selvfølgelig ikke bedømme en spiller på en enkelt video fra youtube, og jeg har heller ikke set ham spille rigtigt. Men i den video er der ikke meget af det han laver der rent faktisk fører til noget. Bevares, han kan lave nogle fine sideafleveringer og en aflevering med hælen, men der er godt nok mange af de ting han laver i den video hvor bolden ryger direkte til modstanderen.ArdaTuran skrev:Bedøm selv...
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
SeemaxX
Raasted skrev:Venner - Er det her noget vi skal tro på?
http://football-talk.co.uk/23872/liverp ... uese-star/
Krydser i hvert fald fingre!
- Panzerviking
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 38
SNAP! Det er mange penge for en VB.. Men okay, han er god, han er ung, han passer ind i NESV's filosofi, og det er ikke mine penge
I så fald er det fedt at se at de er villige til at 'splash the cash' hvor det er nødvendigt.
I så fald er det fedt at se at de er villige til at 'splash the cash' hvor det er nødvendigt.
Let off some steam, Bennett!
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
JAAAAAAAAA SNAP SNAP SNAP KNALD MIG I RØVEN HVIS DEN DEAL GÅR IGENNEM, JUBIIII WUHUUUWPanzerviking skrev:SNAP! Det er mange penge for en VB.. Men okay, han er god, han er ung, han passer ind i NESV's filosofi, og det er ikke mine penge![]()
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Doug Graves
Jeg troede egentlig at han allerede var solgt til en anden klub, men jeg kan ikke huske hvilken.Raasted skrev:Venner - Er det her noget vi skal tro på?
Jeg kender intet til Coentrao, men siden han bliver omtalt i fine vendinger alle steder er han nok ikke så ringe endda. Hvis det er rigtigt er det godt at se at der er handling bad ordene fra de nye ejere.
Det kunne være klasse! Dog tror jeg desværre, han ryger til RM.Raasted skrev:Venner - Er det her noget vi skal tro på?
Jeg synes os det lyder usandsynligt i og med det ikke står skrevet andre steder... Men håber er der, indtil det modsatte er bevist:-)
Det kunne være cool!
Det kunne være cool!
Er det nok, hvis man bare fortæller hvem, der har sagt det på Twitter?Mugge skrev:Husk at linke til de historier og rygter I omtaler.
Kloppite
Nej. Jeg ved ikke lige hvem denne 'anerkendte' journalist 'Football Friends' er, men portugisisk snakker han i hvert fald ikke.Raasted skrev:Venner - Er det her noget vi skal tro på?
Correio da Manha skrev i søndags at Coentrão var på vej til Real Madrid for €25 mio. + €5 mio i klausuler (hvilket opfylder frikøbsklausulen på 30€ mio.). Real Madrid havde i første omgang forsøgt at skibbe Garay den anden vej, men Benfica er kun interesserede i pengene.
Link til de interesserede: http://www.cmjornal.xl.pt/detalhe/notic ... d224518643