Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det ville være en drøm der går i opfyldelse hvis Alonso vender tilbage. Han har været manglet lige siden han blev solgt, jeg er ikke i tvivl om at vi vil slutte i top 4(mindst!) hvis han vendte tilbage, så højt vægter jeg ham. Alonso + en god venstreback(gerne Baines eller Coentrao) + en kant så ville jeg være lykkelig.
http://www.bold.dk/nyt/Real-vil-ikke-have-Aguero
Det lader til at Real ikke er interesserede i Aguero - drømmen lever!
Det lader til at Real ikke er interesserede i Aguero - drømmen lever!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Ja, jeg forstår heller ikke at man skulle have tvivl ved at lade Alonso vende tilbage. Han er da om nogen en spiller fra hylde 1, noget som ellers er næsten umuligt at få. Spørgsmålet er dog om det ikke også er tilfældet her.
-
http://www.football-italia.net/may26e.html
Faldt over denne kreative købsmodel i juve-tråden på bold.dk!
Det er da en original måde at udnytte den manglende europæiske kvalifikation på.....og den kunne være brugbar i forbindelse med spillere som A. Sanchez, Mata eller Hazard/Gervinho, hvis klubber ikke ligefrem er favoritter til CL-titlen. For deres klubber ville det ihvertfald være et interessant incitament!
Alternativt ville det give os - og juve - et 'motivationsforspring', hvis spillerne i første omgang bliver, men kikser CL-kval'en og dernæst ville kunne lokkes væk alligevel.
Kunne man eventuelt lave en aftale i det kommende transfervindue, der blev sat i værk fra 1. januar? Så kunne spillere som ovennævnte få deres CL-fix i efteråret og så komme til os uden at nogle parter taber på den europæiske bane (da deres klubber sandsynligvis blot vil få korte visitter i forårs-knald-eller-fald-kampene anyway!)......det kunne ligeledes give en spiller som ex. Joe Cole et ekstra halvt år at folde sig ud i, da han vil være lige så attraktiv i januar-vinduet som til sommer uden den europæiske binding - under alle omstændigheder kan vi stå med en lille fordel til januar salgsmæssigt pga dette!
Ved ikke om Juve-modellen er brugbar, men det kunne måske være vores genvej til spillere, når vi nu ikke kan lokke med europæisk deltagelse?
Edit: Det er selvfølgelig kun januar-scenariet, der gælder for Lille-duoen, da de jo er garanteret CL-bold
Faldt over denne kreative købsmodel i juve-tråden på bold.dk!
Det er da en original måde at udnytte den manglende europæiske kvalifikation på.....og den kunne være brugbar i forbindelse med spillere som A. Sanchez, Mata eller Hazard/Gervinho, hvis klubber ikke ligefrem er favoritter til CL-titlen. For deres klubber ville det ihvertfald være et interessant incitament!
Alternativt ville det give os - og juve - et 'motivationsforspring', hvis spillerne i første omgang bliver, men kikser CL-kval'en og dernæst ville kunne lokkes væk alligevel.
Kunne man eventuelt lave en aftale i det kommende transfervindue, der blev sat i værk fra 1. januar? Så kunne spillere som ovennævnte få deres CL-fix i efteråret og så komme til os uden at nogle parter taber på den europæiske bane (da deres klubber sandsynligvis blot vil få korte visitter i forårs-knald-eller-fald-kampene anyway!)......det kunne ligeledes give en spiller som ex. Joe Cole et ekstra halvt år at folde sig ud i, da han vil være lige så attraktiv i januar-vinduet som til sommer uden den europæiske binding - under alle omstændigheder kan vi stå med en lille fordel til januar salgsmæssigt pga dette!
Ved ikke om Juve-modellen er brugbar, men det kunne måske være vores genvej til spillere, når vi nu ikke kan lokke med europæisk deltagelse?
Edit: Det er selvfølgelig kun januar-scenariet, der gælder for Lille-duoen, da de jo er garanteret CL-bold

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
- Steven__Gerrard
Det er ikke fordi han "forrådte" os jeg ikke synes vi skal satse på ham. For det første vil han være dyr, og for dyr til det hans præsterer. Desuden er det herligt at slippe for han opgivende og ligeglade attitude - vi har i stedet fået en spiller der arbejder mere for holdet, er mere kreativ og pt også er mere målfarlig. Så vi har bestemt ikke brug for ham....Alonso derimodLiverdrengen skrev:Det er da fuldstændig sindssygt at håbe på han kommer tilbage til os, han forrådte os jo!! Ham gider vi da aldrig se på igen, chelsea var bedre for ham. Taber. Dem der virkelig vil kæmpe for sagen er folk som steve, vi gider ikke have roadrunners og rackorpak i vores klub, og den kategori indgår torres i. Surt opstød fra liverdreng her kl 01:02

"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Men vi kan da opsummere at vi allerede er gået fra at snakke om Ashley Young og Gary Cahill til at snakke om Stewart Downing og Scott Dann. Young er efterhånden ved at blive stamspiller for England, mens Downing kun er i periferien. Cahill har efterhånden etableret sig som en del af Englands trup, mens Scott Dann ved sjældne tilfælde har været i periferien.
Så kan vi så diskutere om Capello har svært ved at se spillernes réelle kvaliteter eller om vi, her 3 dage inde i silly season, allerede er hoppet ned på hylde 2 af spillere?
Så kan vi så diskutere om Capello har svært ved at se spillernes réelle kvaliteter eller om vi, her 3 dage inde i silly season, allerede er hoppet ned på hylde 2 af spillere?
Så vidt jeg ved skulle Comolli være til møde med Mata's agent og repræsentanter fra Valencia i dag.
det er dog KUN twitter rygter, men det er rygterne omkring Downing og Scott Dann så vidt jeg ved også?
Men kan godt følge dine bekymringer, er dog fortrøstningsfuld. Jeg syntes ikke Downing er noget dårligt køb, med dette sagt så ser jeg Mata og Young som bedre.
det er dog KUN twitter rygter, men det er rygterne omkring Downing og Scott Dann så vidt jeg ved også?
Men kan godt følge dine bekymringer, er dog fortrøstningsfuld. Jeg syntes ikke Downing er noget dårligt køb, med dette sagt så ser jeg Mata og Young som bedre.
Der er lang tid til den nye sæson, så jeg tror stadig på en god sommer, selvom jeg synes, det ser lidt mørkere ud efterhånden.Alonso skrev:
Men får vi offentliggjort en klassespiller som det første, så tror jeg også, det vil have en magnetisk kraft på andre gode spillere. Det håber jeg, at strategien bliver, så vi ikke skal vente til august med at få hevet kaninen op af hatten - hvis der er en, hvilket jeg dog stadigvæk har stor tiltro til, at der er.
Jeg håber så meget på Mata og Baines det er vist det vigtigste med en kant og en VB!! 

Du har bestemt en pointe. Alt har dog indtil videre været rygter - også Young og Cahill. Af den grund kan vi jo ikke vide, om vi er gået fra en hylde til en anden, om vi hele tiden har haft fokus på den ene af hylderne, om rygter om nogle spillere er forhandlingstaktik i forhold til priser på andre spillere, etc.Alonso skrev:Men vi kan da opsummere at vi allerede er gået fra at snakke om Ashley Young og Gary Cahill til at snakke om Stewart Downing og Scott Dann. Young er efterhånden ved at blive stamspiller for England, mens Downing kun er i periferien. Cahill har efterhånden etableret sig som en del af Englands trup, mens Scott Dann ved sjældne tilfælde har været i periferien.
Jeg har stor tiltro til Kenny og ejerne. Jeg vil ganske givet løbende lufte min mening om vores foreløbige transfers, men belært af januar har vi muligvis først det fulde billede på den sidste dag i vinduet. Hvis spillerne ellers er interesserede, så tror jeg på muligheden for nogle virkelig gode transfers.
Kloppite
Jeg tror Alonso rygtet udelukkende er opstået fordi han har lavet interviews med .tv, samt fordi diverse kilder taler om en signing der vil får jorden til at ryste. Personligt har jeg ikke set nogen deciderede kilder der siger noget om Alonso. Så det er vist spekulationer (/drømme) her inde fra, mere end det er et decideret rygte fra en avis el.lign.Steven__Gerrard skrev:Alonso derimodHar ikke læst så meget, så ved ikke om der overhovedet er noget i rygtet. Men hvis vi har den mindste mulighed for at få ham tilbage, så skal den forfølges!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Xabi Alonso er udover Cristiano Ronaldo og Carvalho den første spiller Mourinho sætter på holdkortet - det er jeg ret sikker på. Hans rutine er så afgørende inde i maskinrummet, hvor han er dygtig til at fordele bolden og kommer i vejen for modstandernes opspil ofte.
Selvfølgelig henter de Nuri Sahin, men jeg tvivler alvorligt på at han skulle gå direkte ind i startopstillingen. På sigt, ja. Men Alonso er jo også ved at være gammel, så mon ikke han er købt ind som hans afløser på sigt. I mellemtiden kan Sahin lære af Xabi Alonso.
Mon ikke det også passer godt ind i familien Alonsos planer, at de er bosiddende i Spanien. Ja, konen har talt utrolig positivt om deres tid i Liverpool og Xabi elsker, ligesom os, Liverpool FC. Men baseret på spillerens rolle i Real Madrid og hans familiesituation, så har jeg svært ved at se ham vende tilbage. Så skal det være fordi Real Madrid ikke kan bruge ham om et par sæsoner og Liverpool tilbyder ham det klart mest attraktive skifte, men ikke nu.
Ved heller ikke om folk decideret tror han vender tilbage denne sommer, ser det mere som at man håber han gør det. Men nu ville jeg give mit besyv med alligevel omkring spilleren, nu hvor Surf antog at nogle rent faktisk tror han vender tilbage til Liverpool i år.
Har også svært ved at se ham give et interview ala det han har gjort, velvidende at han skal tilbage. Det betyder nok nærmere at hans situation i Madrid er yderst stabil.
Selvfølgelig henter de Nuri Sahin, men jeg tvivler alvorligt på at han skulle gå direkte ind i startopstillingen. På sigt, ja. Men Alonso er jo også ved at være gammel, så mon ikke han er købt ind som hans afløser på sigt. I mellemtiden kan Sahin lære af Xabi Alonso.
Mon ikke det også passer godt ind i familien Alonsos planer, at de er bosiddende i Spanien. Ja, konen har talt utrolig positivt om deres tid i Liverpool og Xabi elsker, ligesom os, Liverpool FC. Men baseret på spillerens rolle i Real Madrid og hans familiesituation, så har jeg svært ved at se ham vende tilbage. Så skal det være fordi Real Madrid ikke kan bruge ham om et par sæsoner og Liverpool tilbyder ham det klart mest attraktive skifte, men ikke nu.
Ved heller ikke om folk decideret tror han vender tilbage denne sommer, ser det mere som at man håber han gør det. Men nu ville jeg give mit besyv med alligevel omkring spilleren, nu hvor Surf antog at nogle rent faktisk tror han vender tilbage til Liverpool i år.
Har også svært ved at se ham give et interview ala det han har gjort, velvidende at han skal tilbage. Det betyder nok nærmere at hans situation i Madrid er yderst stabil.
LIVERPOOL AGREE FEE WITH FABIO COENTRAO CLAIMS PORTUGUESE REPORTS
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... adrid-link
Men lad os nu se, jeg håber på det, klasse venstre back!
Dejlig sommer ville være:
Aguero, Young, Cahill, Coentrao, Downing/Mata, Adam, Friedel - Lidt til bredden, og lidt til start 11'eren, de må se at få punget ud de ejere
Reina
Johnson Cahill Agger/Skrtel Coentrao
Lucas Meireles
Young Gerrard Suarez
Aguero
Bænk: Friedel, Mata/Kuyt, Adam, Downing, Carra, Aurelio
Sådan ser mit FIFA hold hvertfald ud for tiden, ville ikke klage!
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... adrid-link
Men lad os nu se, jeg håber på det, klasse venstre back!
Dejlig sommer ville være:
Aguero, Young, Cahill, Coentrao, Downing/Mata, Adam, Friedel - Lidt til bredden, og lidt til start 11'eren, de må se at få punget ud de ejere

Reina
Johnson Cahill Agger/Skrtel Coentrao
Lucas Meireles
Young Gerrard Suarez
Aguero
Bænk: Friedel, Mata/Kuyt, Adam, Downing, Carra, Aurelio
Sådan ser mit FIFA hold hvertfald ud for tiden, ville ikke klage!

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
- JudgeArdaStudge
Er Carroll røget på reserveholdet Skovdal? 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Panzerviking
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 38
Skovdal, det link du har fundet frem blev vist skudt ned i går eller forgårs... Den artikel, de henviser til, er så vidt jeg ved fra engang i marts. Desværre
Til gengæld ser jeg intet problem i rygterne omkring Leighton Baines, som givetvis skulle være Liverpool-fan. Hvor meget det betyder er selvfølgelig tvivlsomt, men altid rart at vide...

Let off some steam, Bennett!