Lønningerne er også vigtige, og jeg tror faktisk de vil falde med dit forslag. Det ville være kanon med de indkøb og salg du nævner.Alex Brockins skrev:Årets indlæg. Tættere på virkeligheden kommer man ikke.Kongegaard skrev:Drømmeholdet kommer til at se således ud:
Ind:
Til start 11'eren
Jaun Mata (20£ mio£)
Sergio Kun Arguero (35£ mio)
Adam Johnson (10£ mio) (ikke direkte)
Barines (16£ mio)
Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)
i alt 110 £ mio
Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)
I alt 38£ mio
En investering i truppen på 72£ mio. (hvilket jeg slet ikke tror er usansynligt!)
Ind 7 nye, ud 9 gamle. Så der skulle blive plads i løn budgettet, så vi kan give en Arguero og Mata en god løn.
Den nye start 11'er i starkeste form vil således se sådan ud:
.......................................................................................Backup i lines:
------------------------Renia--------------------------<........Jones/Hansen
-----------------Agger----------Skrtel----------------- <.......Carra/Jones/Wisdom
G. Johnson--------------------------------------Barines <.......Kelly/Flanagan/Robinson
----------------------Merieles------------------------ <....... Lucas/Speraing
------------Gerrard-------------------Mata------------ <.........Henderson/Shelvey
----Arguero------------------------------------Suarez <.........A. Johnson/Kuyt/Maxi/Pacheco
----------------------Carroll-------------------------- <------Wickmann
Med dette hold vinder vi PL. =)
Kenny make me dream<3
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Utroligt dårligt indlæg.sjampen skrev:Specielt fordi at jeg tror der er flere navne der er stavet forkert end rigtigt. Forresten ham der Leonal Mæssy må da være vores førsteprioritet til backen, ellers Christjnan Rånaldoh. Også skal Wæsli Schneider overtage for Merieles.
Et er at man ikke lige ved hvordan Agüero staves, men Juan Mata og Baines er trods alt ret lige til og Meireles er altså Liverpoolspiller. Jeg forventer sq ikke at man korrekturlæser for alle kommafejl, men come nu on, det mindste er altså navnene på spillere
Fantastisk indlæg - Du har hele halvanden defensiv spiller på dette hold. Fantastisk!Kelly skrev:Alex Brockins skrev:Årets indlæg. Tættere på virkeligheden kommer man ikke.Kongegaard skrev:Drømmeholdet kommer til at se således ud:
Ind:
Til start 11'eren
Jaun Mata (20£ mio£)
Barines (16£ mio)
Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)
i alt 110 £ mio
Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)
I alt 38£ mio
En investering i truppen på 72£ mio. (hvilket jeg slet ikke tror er usansynligt!)
Ind 7 nye, ud 9 gamle. Så der skulle blive plads i løn budgettet, så vi kan give en Arguero og Mata en god løn.
.......................................................................................Backup i lines:
-----------------Agger----------Skrtel----------------- <.......Carra/Jones/Wisdom
G. Johnson--------------------------------------Barines <.......Kelly/Flanagan/Robinson
----------------------Merieles------------------------ <....... Lucas/Speraing
------------Gerrard-------------------Mata------------ <.........Henderson/Shelvey
----Arguero------------------------------------Suarez <.........A. Johnson/Kuyt/Maxi/Pacheco
Kenny make me dream<3
Sikke en dejlig stemning der er herinde.. 

Hørt. Det dur bare ikke med nedladende indlæg, det er ikke vores forum værdig.Nicoen skrev:Sikke en dejlig stemning der er herinde..
Ja, det er lige godt utroligt så mange direkte usandsynlige startellevere vi præsenteres for på disse sider - det glade vanvid vil bare ingen ende tage
Glæder mig til vi atter begynder at træne og spille træningskampe, og endnu mere til at se hvor mange og hvem vi rent faktisk har til rådighed d. 1. september.
Den måske mest afgørende ting for os er i hvilken forfatning Stevie G. vender tilbage i. Kommer han virkelig tilbage stærkere end længe set er vi nået meget langt endda uden indkøb. Eller kommer han tilbage i en forfatning hvor man siger "det bliver aldrig det samme igen"? Hvis han kommer tilbage i topform og kan holde sig skadesfri har vi måske nøglen til succes. Henover efteråret får vi at se, om Suarez og Carroll er ligeså intelligente som ham den tidligere 9'er i samspillet. Er der ikke noget med en turnering i Sydamerika senere på sommeren? Den betyder, at Suarez fx. ikke vil lære sin kaptajn at kende før et stykke ind i efteråret.
Det bliver ligeså interessant at se som hvem King Kenny og Comolli bringer ind.

Glæder mig til vi atter begynder at træne og spille træningskampe, og endnu mere til at se hvor mange og hvem vi rent faktisk har til rådighed d. 1. september.
Den måske mest afgørende ting for os er i hvilken forfatning Stevie G. vender tilbage i. Kommer han virkelig tilbage stærkere end længe set er vi nået meget langt endda uden indkøb. Eller kommer han tilbage i en forfatning hvor man siger "det bliver aldrig det samme igen"? Hvis han kommer tilbage i topform og kan holde sig skadesfri har vi måske nøglen til succes. Henover efteråret får vi at se, om Suarez og Carroll er ligeså intelligente som ham den tidligere 9'er i samspillet. Er der ikke noget med en turnering i Sydamerika senere på sommeren? Den betyder, at Suarez fx. ikke vil lære sin kaptajn at kende før et stykke ind i efteråret.
Det bliver ligeså interessant at se som hvem King Kenny og Comolli bringer ind.
Up The RedMen... we go again!
Jeg glæder mig også enormt til at se hvad der kommer ind og i det hele taget til sæsonstart!! 

Tror ikke at Liverpool melder noget før d.1.juli når transfervinduet officielt åbner.tror på Mata,Young/Downing,Cahill,v.back,en angriber mere,samt en midtbanespiller mere.
Det er nemlig rigtigt og perioden strækker sig august måned ud. Stedet vi bliver informeret konkret er iøvrigt liverpoolfc.tv og ingen andre steder. Alt andet er det rene gætværk og har intet konkret på sig whatsoever.nielsen skrev:Tror ikke at Liverpool melder noget før d.1.juli når transfervinduet officielt åbner.
Up The RedMen... we go again!
Jeg undskylder, i bagklogskabens lys kan jeg godt se at jeg ikke præsenterede min holdning på den bedst mulige måde.Kelly skrev:Hørt. Det dur bare ikke med nedladende indlæg, det er ikke vores forum værdig.Nicoen skrev:Sikke en dejlig stemning der er herinde..
Jeg holder dog stadig på at det altså ikke kræver det store at vide hvordan spillere i Liverpool staves, specielt når vi snakker om indlæg der kræver omhandler brugen af absurde summer af transferpenge, en opstilling der nærmest ikke engang ville være god i Football Manager og gætterier baseret på rygter. Midlerne gjorde måske ikke det bedste for at opnå målet, men pointen var OK.
Imod moderne fodbold.
Super med den statistik, den viser jo et helt andet billede - et billede som klart stiller Johnson i et bedre lys. Hvor har du statistikken fra? - jeg har svært ved at finde en ordentlig side med statistikker.AJ skrev:Antal minutter per assist:Kriller skrev:Adam Johnson 6 assist
Raul Meireles 7 assist
Dirk Kuyt 8 assist
Maxi 1 assist
Adam Johnson 270
Dirk Kuyt 368
Raul Meireles 374
Maxi 2106
Du har helt ret - jeg er med (+1).Kongegaard skrev:Drømmeholdet kommer til at se således ud:
Ind:
Til start 11'eren
Jaun Mata (20£ mio£)
Barines (16£ mio)
Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)
i alt 110 £ mio
Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)
I alt 38£ mio
G. Johnson--------------------------------------Baines <.......Kelly/Flanagan/Robinson
----------------------Meireles------------------------ <....... Lucas/Speraing
----Agüero------------------------------------Suarez <.........A. Johnson/Kuyt/Maxi/Pacheco
Kenny make me dream<3
Jeg kan se, du får kritik, en mener du ikke kan stave, andre at du mangler Lucas. Glem det (!) - da Real Madrid spillede allerbedst, havde de en helt ung Casillas og gamle Fernando Hierro hjemme, det var alt rigeligt mens resten af holdet pressede spillet væk langt op på banen. Kuyt kunne godt starte oppe på højre forreste flanker, men jeg er helt med på din filosofi. Jeg ville nok også vælge Carragher frem for Skrtl, han er så snu og erfaren, at han bedre vil kunne læse det defensive spil.
Som andre påpeger, så mener jeg også, at det kræver Lucas på den defensive for at binde spillet ordentligt sammen.Kongegaard skrev:Drømmeholdet kommer til at se således ud:
Ind:
Til start 11'eren
Jaun Mata (20£ mio£)
Barines (16£ mio)
Unge talenter:
Henderson (13£ mio)
Wickman (8£ mio)
Jones (8£ mio)
i alt 110 £ mio
Ud:
Joe Cole (3£ mio)
Poulsen (2£ mio)
Jovanovic (4£ mio)
Aqualani (13£ mio)
N'gog (6£ mio)
Koncehnsky (2£ mio)
Insua (4£ mio)
Kyrgiakos (2£ mio)
Aurelio (2£ mio)
I alt 38£ mio
G. Johnson--------------------------------------Baines <.......Kelly/Flanagan/Robinson
----------------------Meireles------------------------ <....... Lucas/Speraing
----Agüero------------------------------------Suarez <....A. Johnson/Kuyt/Maxi/Pacheco
Kenny make me dream<3
Ellers er jeg fuldstændig enig. Jeg er med på, at det er vanvittigt usandsynligt, at vi ender med alle disse fantastiske indkøb + salg, men mindre kan også sagtens gøre det.
Vi skal dog have lov at drømme og præsentere vores drømme. Det synes jeg, at denne tråd er et fint sted at gøre.
Jeg deler din drøm....
Kloppite
Jeg plejer at sammensætte dem ud fra forskellig information. Fx fik jeg antallet af assists fra dig, mens jeg fik antallet af minutter spillet på tv. De har altid en oversigt over dette, og endda fra flere ligaer: http://www.liverpoolfc.tv/match/statistics.Kriller skrev:Super med den statistik, den viser jo et helt andet billede - et billede som klart stiller Johnson i et bedre lys. Hvor har du statistikken fra? - jeg har svært ved at finde en ordentlig side med statistikker.AJ skrev:Antal minutter per assist:Kriller skrev:Adam Johnson 6 assist
Raul Meireles 7 assist
Dirk Kuyt 8 assist
Maxi 1 assist
Adam Johnson 270
Dirk Kuyt 368
Raul Meireles 374
Maxi 2106
Der er nu mange der mener, inkl. mig selv, at Real Madrids spil faldt fuldstændig sammen efter salget af Makelele. Moderne fodbold kræver altså bare en holding midfielder, for at man kan udnytte alle de offensive kræfter på holdet. Skal man ovenikøbet spille med offensive backs, er det direkte selvmord, ikke at have en holding midfielder, til at dække af. Det er utroligt, at der er så mange herinde , som ikke kan se dette?STMO skrev: Du har helt ret - jeg er med (+1).
Jeg kan se, du får kritik, en mener du ikke kan stave, andre at du mangler Lucas. Glem det (!) - da Real Madrid spillede allerbedst, havde de en helt ung Casillas og gamle Fernando Hierro hjemme, det var alt rigeligt mens resten af holdet pressede spillet væk langt op på banen. Kuyt kunne godt starte oppe på højre forreste flanker, men jeg er helt med på din filosofi. Jeg ville nok også vælge Carragher frem for Skrtl, han er så snu og erfaren, at han bedre vil kunne læse det defensive spil.
Meget pudsigt, kom Florentino Perez med følgende udtalelse om Makele efter han valgte at forlade Real Madrid (de ville give ham det han fortjente i løn):
"We will not miss Makélelé. His technique is average, he lacks the speed and skill to take the ball past opponents, and ninety percent of his distribution either goes backwards or sideways. He wasn't a header of the ball and he rarely passed the ball more than three metres. Younger players will arrive who will cause Makélelé to be forgotten."
... hvilket meget godt beskriver, kritikernes mening om Lucas.
Jeg ved at du, STMO er en af Lucas største kritikerer og jeg respektere din mening, men man er nødt til at have en spiller af hans type og med de samme pligter på banen, for at udnytte de offensive kræfter i resten af holdet. Om man så vil bytte Lucas ud med en anden spiller af samme type, er så en helt anden diskussion, hvor vi nok ikke bliver enige