Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JuhlS
Geografisk sted: Danmark
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JuhlS » onsdag, 08. jun, 2011 16:48

Se hvad Henderson svarer efter 0:22. Ham og Kaptajnen tror jeg ville passe godt sammen.
http://www.youtube.com/watch?v=gzGNmCQredc

Tilgengæld siger han efter 1:45 at han godt kunne lide Scum som lille :naughty:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 08. jun, 2011 16:54

JuhlS skrev:Se hvad Henderson svarer efter 0:22. Ham og Kaptajnen tror jeg ville passe godt sammen.
http://www.youtube.com/watch?v=gzGNmCQredc

Tilgengæld siger han efter 1:45 at han godt kunne lide Scum som lille :naughty:
Tvivler sgu på, der er meget rollemodel over Giggs længere. Mere udspekuleret klam karl skal man da lede længe efter.
Han kan stille sig i kø bag Terry og Woods for folk uden moralske skrupler og empati.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 08. jun, 2011 16:57

Badooo skrev:
Anje27 skrev:Er der nogle som ved hvad denne ydaphus siger til juan mata? Er han stadig tæt på, eller er vi gået over i en jeffren? ;)
Det ville da være at spille fallit. Ydaphus er "confident" omkring både Aguero og Mata.
En lille rettelse.

Han er overbevist om (confident) at vi vil gøre et godt forsøg på at signe Aguero. Han er ikke overbevist om, at det lykkes.
Kloppite

Brugeravatar
JuhlS

Indlæg af JuhlS » onsdag, 08. jun, 2011 17:06

Skulle han ikke præsenteres klokken 5?

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » onsdag, 08. jun, 2011 17:08

JuhlS skrev:Skulle han ikke præsenteres klokken 5?
Hvilket så er om en time.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 08. jun, 2011 17:09

texnymann skrev:
Badooo skrev:
Anje27 skrev:Er der nogle som ved hvad denne ydaphus siger til juan mata? Er han stadig tæt på, eller er vi gået over i en jeffren? ;)
Det ville da være at spille fallit. Ydaphus er "confident" omkring både Aguero og Mata.
En lille rettelse.

Han er overbevist om (confident) at vi vil gøre et godt forsøg på at signe Aguero. Han er ikke overbevist om, at det lykkes.
Det er vist det man kalder en helgardering ;)

Brugeravatar
JuhlS

Indlæg af JuhlS » onsdag, 08. jun, 2011 17:10

Mugge skrev:
JuhlS skrev:Skulle han ikke præsenteres klokken 5?
Hvilket så er om en time.
Nåååå jeg troede det var dansk tid :mrgreen: Så finder jeg først ud af det når jeg kommer hjem fra kamp :(

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 08. jun, 2011 17:12

Alonso skrev:
texnymann skrev:
Badooo skrev:
En lille rettelse.

Ja det... Er det ikke diskvalificerende for en selvudnævnt ITK'er, at vedkommende overhovedet ikke har haft en anelse om, at LFC var rigtig meget interesseret i en spiller, som nok kommer til at ryge ind på topfem over de dyreste spillere i LFC?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 08. jun, 2011 17:55

Fribytter skrev:
Alonso skrev:
Ja det... Er det ikke diskvalificerende for en selvudnævnt ITK'er, at vedkommende overhovedet ikke har haft en anelse om, at LFC var rigtig meget interesseret i en spiller, som nok kommer til at ryge ind på topfem over de dyreste spillere i LFC?
Enig - men forhåbentlig er det tegn på nye tider. Eller skal jeg nærmere sige gamle tider, hvor ingen anede noget om transfers, før det blev offentliggjort. Jeg kan godt lide silly season, da det sætter en masse ideer i hovedet på en - men jeg foretrækker, at LFC lige pludselig offentliggør en handel, som ingen udenfor inderkredsen i klubben kendte noget til, før handlen bliver en realitet.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 08. jun, 2011 17:56

athomsen skrev:
Fribytter skrev:
Alonso skrev:
Enig - men forhåbentlig er det tegn på nye tider. Eller skal jeg nærmere sige gamle tider, hvor ingen anede noget om transfers, før det blev offentliggjort. Jeg kan godt lide silly season, da det sætter en masse ideer i hovedet på en - men jeg foretrækker, at LFC lige pludselig offentliggør en handel, som ingen udenfor inderkredsen i klubben kendte noget til, før handlen bliver en realitet.
Enig - lidt som Meireles-handlen. Det gik satme stærkt lige pludseligt.
Badooo siger, hvad han mener!

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 08. jun, 2011 17:58

Badooo skrev:
athomsen skrev:
Fribytter skrev:
Alonso skrev:
Enig - lidt som Meireles-handlen. Det gik satme stærkt lige pludseligt.
Præcis

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 08. jun, 2011 18:08

Kom så med Henderson ;) .

Hvem er den næste de går efter ?. Personligt tror jeg Bojan eller Mata bliver den næste spiller.
Nu sender de så Ngog væk, det må være fordi der kommer en angriber mere til truppen.
Henderson betyder sikkert salg af et par stykker på midtbanen. Personligt tror jeg det bliver Poulsen og Cole.
Adam tror jeg også gerne vil til Liverpool FC. En ting kan ham, det er dødbolde og hjørnespark.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » onsdag, 08. jun, 2011 18:13

Kelly skrev:Kom så med Henderson ;) .

Hvem er den næste de går efter ?. Personligt tror jeg Bojan eller Mata bliver den næste spiller.
Nu sender de så Ngog væk, det må være fordi der kommer en angriber mere til truppen.
Henderson betyder sikkert salg af et par stykker på midtbanen. Personligt tror jeg det bliver Poulsen og Cole.
Adam tror jeg også gerne vil til Liverpool FC. En ting kan ham, det er dødbolde og hjørnespark.
Jeg synes ellers at vi skal gå efter en venstreback. Jeg er simpelthen træt af, at vi ikke har en venstreback og der har jeg været i et par år.

Og vi har allerede Gerrard, Meireles og Shelvey der kan sparke hjørnespark og Gerrard og Suarez til at tage frisparkene. Så hvis det er argumentet for at hente Adam, burde vi nok lade være.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 08. jun, 2011 18:15

Mersey Boy skrev:
Kelly skrev:Kom så med Henderson ;) .

Jeg synes ellers at vi skal gå efter en venstreback. Jeg er simpelthen træt af, at vi ikke har en venstreback og der har jeg været i et par år.

Og vi har allerede Gerrard, Meireles og Shelvey der kan sparke hjørnespark og Gerrard og Suarez til at tage frisparkene. Så hvis det er argumentet for at hente Adam, burde vi nok lade være.
Ja en venstre back skulle vi godt nok gerne have i dette vindue. Helt sikkert.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 08. jun, 2011 18:26

Mugge skrev:
NotArrogantJustinBieber skrev:
Mambo skrev:
Hr. Drejer skrev:Enig med Alonso. En spiller hvis holdning, så hurtigt kan ændres skal ikke til Liverpool. Hvis det er altså er sandt. Måske forholder det sig sådan, at vi har været fokuseret på Henderson og de har været fokuseret på Jones. Men interessant hvor Cahill ender. Sikkert i Man C. Og så får vi Dann, som jo også er født og opvokset i Liverpool, og gammel season ticket holder.

Vi må heller ikke glemme Wisdom, som er et af de største forsvarstalenter vi har haft i mange år. Derudover har vi Kelly.
For ikke at glemme Wilson og Coady. Men man kan sgu ikke undgå at blive lidt bitter, hvis det er rigtigt at vi var så tæt på at hente Jones.
Der går rygter om, at han afviste Arsenal for at tage til United og ikke Liverpool.
Er du ikke venlig at undlade med at bruge en betegnelse for en klub, der i princippet kan være nok så mange klubber - tak.
Er du så ikke, som administrator, mand for at retningslinjerne på forummet bliver overholdt?
Fan af Manchester United

Besvar