http://www.youtube.com/watch?v=gzGNmCQredc
Tilgengæld siger han efter 1:45 at han godt kunne lide Scum som lille

Tvivler sgu på, der er meget rollemodel over Giggs længere. Mere udspekuleret klam karl skal man da lede længe efter.JuhlS skrev:Se hvad Henderson svarer efter 0:22. Ham og Kaptajnen tror jeg ville passe godt sammen.
http://www.youtube.com/watch?v=gzGNmCQredc
Tilgengæld siger han efter 1:45 at han godt kunne lide Scum som lille
En lille rettelse.Badooo skrev:Det ville da være at spille fallit. Ydaphus er "confident" omkring både Aguero og Mata.Anje27 skrev:Er der nogle som ved hvad denne ydaphus siger til juan mata? Er han stadig tæt på, eller er vi gået over i en jeffren?
Hvilket så er om en time.JuhlS skrev:Skulle han ikke præsenteres klokken 5?
Det er vist det man kalder en helgarderingtexnymann skrev:En lille rettelse.Badooo skrev:Det ville da være at spille fallit. Ydaphus er "confident" omkring både Aguero og Mata.Anje27 skrev:Er der nogle som ved hvad denne ydaphus siger til juan mata? Er han stadig tæt på, eller er vi gået over i en jeffren?
Han er overbevist om (confident) at vi vil gøre et godt forsøg på at signe Aguero. Han er ikke overbevist om, at det lykkes.
Nåååå jeg troede det var dansk tidMugge skrev:Hvilket så er om en time.JuhlS skrev:Skulle han ikke præsenteres klokken 5?
Ja det... Er det ikke diskvalificerende for en selvudnævnt ITK'er, at vedkommende overhovedet ikke har haft en anelse om, at LFC var rigtig meget interesseret i en spiller, som nok kommer til at ryge ind på topfem over de dyreste spillere i LFC?Alonso skrev:Det er vist det man kalder en helgarderingtexnymann skrev:En lille rettelse.Badooo skrev:Det ville da være at spille fallit. Ydaphus er "confident" omkring både Aguero og Mata.Anje27 skrev:Er der nogle som ved hvad denne ydaphus siger til juan mata? Er han stadig tæt på, eller er vi gået over i en jeffren?
Han er overbevist om (confident) at vi vil gøre et godt forsøg på at signe Aguero. Han er ikke overbevist om, at det lykkes.
Enig - men forhåbentlig er det tegn på nye tider. Eller skal jeg nærmere sige gamle tider, hvor ingen anede noget om transfers, før det blev offentliggjort. Jeg kan godt lide silly season, da det sætter en masse ideer i hovedet på en - men jeg foretrækker, at LFC lige pludselig offentliggør en handel, som ingen udenfor inderkredsen i klubben kendte noget til, før handlen bliver en realitet.Fribytter skrev:Ja det... Er det ikke diskvalificerende for en selvudnævnt ITK'er, at vedkommende overhovedet ikke har haft en anelse om, at LFC var rigtig meget interesseret i en spiller, som nok kommer til at ryge ind på topfem over de dyreste spillere i LFC?Alonso skrev:
Det er vist det man kalder en helgardering
Enig - lidt som Meireles-handlen. Det gik satme stærkt lige pludseligt.athomsen skrev:Enig - men forhåbentlig er det tegn på nye tider. Eller skal jeg nærmere sige gamle tider, hvor ingen anede noget om transfers, før det blev offentliggjort. Jeg kan godt lide silly season, da det sætter en masse ideer i hovedet på en - men jeg foretrækker, at LFC lige pludselig offentliggør en handel, som ingen udenfor inderkredsen i klubben kendte noget til, før handlen bliver en realitet.Fribytter skrev:Ja det... Er det ikke diskvalificerende for en selvudnævnt ITK'er, at vedkommende overhovedet ikke har haft en anelse om, at LFC var rigtig meget interesseret i en spiller, som nok kommer til at ryge ind på topfem over de dyreste spillere i LFC?Alonso skrev:
PræcisBadooo skrev:Enig - lidt som Meireles-handlen. Det gik satme stærkt lige pludseligt.athomsen skrev:Enig - men forhåbentlig er det tegn på nye tider. Eller skal jeg nærmere sige gamle tider, hvor ingen anede noget om transfers, før det blev offentliggjort. Jeg kan godt lide silly season, da det sætter en masse ideer i hovedet på en - men jeg foretrækker, at LFC lige pludselig offentliggør en handel, som ingen udenfor inderkredsen i klubben kendte noget til, før handlen bliver en realitet.Fribytter skrev:Ja det... Er det ikke diskvalificerende for en selvudnævnt ITK'er, at vedkommende overhovedet ikke har haft en anelse om, at LFC var rigtig meget interesseret i en spiller, som nok kommer til at ryge ind på topfem over de dyreste spillere i LFC?Alonso skrev:
Jeg synes ellers at vi skal gå efter en venstreback. Jeg er simpelthen træt af, at vi ikke har en venstreback og der har jeg været i et par år.Kelly skrev:Kom så med Henderson.
Hvem er den næste de går efter ?. Personligt tror jeg Bojan eller Mata bliver den næste spiller.
Nu sender de så Ngog væk, det må være fordi der kommer en angriber mere til truppen.
Henderson betyder sikkert salg af et par stykker på midtbanen. Personligt tror jeg det bliver Poulsen og Cole.
Adam tror jeg også gerne vil til Liverpool FC. En ting kan ham, det er dødbolde og hjørnespark.
Ja en venstre back skulle vi godt nok gerne have i dette vindue. Helt sikkert.Mersey Boy skrev:Jeg synes ellers at vi skal gå efter en venstreback. Jeg er simpelthen træt af, at vi ikke har en venstreback og der har jeg været i et par år.Kelly skrev:Kom så med Henderson.
Hvem er den næste de går efter ?. Personligt tror jeg Bojan eller Mata bliver den næste spiller.
Nu sender de så Ngog væk, det må være fordi der kommer en angriber mere til truppen.
Henderson betyder sikkert salg af et par stykker på midtbanen. Personligt tror jeg det bliver Poulsen og Cole.
Adam tror jeg også gerne vil til Liverpool FC. En ting kan ham, det er dødbolde og hjørnespark.
Og vi har allerede Gerrard, Meireles og Shelvey der kan sparke hjørnespark og Gerrard og Suarez til at tage frisparkene. Så hvis det er argumentet for at hente Adam, burde vi nok lade være.
Er du så ikke, som administrator, mand for at retningslinjerne på forummet bliver overholdt?Mugge skrev:Er du ikke venlig at undlade med at bruge en betegnelse for en klub, der i princippet kan være nok så mange klubber - tak.NotArrogantJustinBieber skrev:Der går rygter om, at han afviste Arsenal for at tage til United og ikke Liverpool.Mambo skrev:For ikke at glemme Wilson og Coady. Men man kan sgu ikke undgå at blive lidt bitter, hvis det er rigtigt at vi var så tæt på at hente Jones.Hr. Drejer skrev:Enig med Alonso. En spiller hvis holdning, så hurtigt kan ændres skal ikke til Liverpool. Hvis det er altså er sandt. Måske forholder det sig sådan, at vi har været fokuseret på Henderson og de har været fokuseret på Jones. Men interessant hvor Cahill ender. Sikkert i Man C. Og så får vi Dann, som jo også er født og opvokset i Liverpool, og gammel season ticket holder.
Vi må heller ikke glemme Wisdom, som er et af de største forsvarstalenter vi har haft i mange år. Derudover har vi Kelly.