Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » fredag, 10. jun, 2011 16:51

Steven__Gerrard skrev:Hvis vi kan give 20 mio for Henderson, så burde der vel også være 20 mio. til Baines?! Alt andet lige, så er VB vores achillieshæl (staveplade)...
Hvis Kenny f.eks. har fået 35 mio. pund og handle for, så har han jo ikke 20 mio. pund tilbage før salg.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 10. jun, 2011 17:00

Badooo skrev:
Kelly skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... r-gervinho

Mon vi har gået direkte efter Gervinho ?.
Young, Gervinho, Jones er væk.
Jeg er mere end spændt på hvem Liverpool FC tryller frem ;)
Du æder sgu alt, hvad der står i pressen råt. Ingen spillere er væk, før der står en manager fra en anden klub og trykker dem i hånden.
ahh ikke alt ;) . Erkender at jeg er tændt, næsten overtændt på nye spillere / forstærkninger til vores hold, og derfor reagerer :)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » fredag, 10. jun, 2011 17:13

veffe69 skrev:
Steven__Gerrard skrev:Hvis vi kan give 20 mio for Henderson, så burde der vel også være 20 mio. til Baines?! Alt andet lige, så er VB vores achillieshæl (staveplade)...
Så du mener dermed at vi har haft 40 fra starten ?
Mener jeg laeste Dave Usher fra liverpoolway sagde 50mio + spiller salg. Usher bliver at vaere til at stole paa.

Og hvis vi kunne faa Clichy for 5-8 mio siger jeg gerne ja tak. Hvis han kan finde sit gamle niveau ville det vaere et roeverkoeb. Og med lidt hjaelp fra Steve Clarke og Kenny saa ser jeg bestemt det som en mulighed.
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 10. jun, 2011 17:38

Det er en myte, at Arsenal ikke slår mange indlæg. Både Sagna og Clichy kommer i overlap et utal af gange under en kamp og slår den indover. Sagna er ganske lovende til det, mens Clichy bare ikke kan finde ud af det.

Et punkt hvor Clichy er Baines overlegen er dog på hurtigheden. Jeg synes generelt vi mangler hurtige spillere, så det er noget der taler for.

veffe69

Indlæg af veffe69 » fredag, 10. jun, 2011 19:05

AJ skrev:Det er en myte, at Arsenal ikke slår mange indlæg. Både Sagna og Clichy kommer i overlap et utal af gange under en kamp og slår den indover. Sagna er ganske lovende til det, mens Clichy bare ikke kan finde ud af det.

Et punkt hvor Clichy er Baines overlegen er dog på hurtigheden. Jeg synes generelt vi mangler hurtige spillere, så det er noget der taler for.
Det er så en myte de har efterlevet i de kampe jeg har set, hvor de som oftest har kørt bolden ind igennem midten, med pasnings spil.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 10. jun, 2011 19:18

Sky melder at Chopra nu er Ipswich-spiller. Var det ikke det, der ville åbne op for Wickhams transfer?
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 10. jun, 2011 19:44

Badooo skrev:Sky melder at Chopra nu er Ipswich-spiller. Var det ikke det, der ville åbne op for Wickhams transfer?
Jo, så håber vi han vælger Liverpool nu.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » fredag, 10. jun, 2011 21:15

Efter at have været over og se det spanske u21-landshold træne er håbet om at Mata kommer til Liverpool ikke blevet mindre. Han kan sgu nogle nice ting. :love3:

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » fredag, 10. jun, 2011 21:17

Irish_kop skrev:
Xenne skrev:Men det er jo lige præcis venstre backen der er vores største svaghed samt venstre wing. '

Her er lidt statistik på Baines: http://basstunedtored.wordpress.com/201 ... chance-on/

Han er klart min favorit til venstre backen.
Så mangler vi bare en Venstre wing så er vi klar til næste sæson

EDIT: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 70,00.html

Most Crosses Baines: 351

Hvorfor bliver i ved med at skrive om Baines??
Der er sgu større chancer for at Messi kommer til Liverpool end at Baines gør!

Everton slipper ham aldrig til os!, Men hvis de skulle gøre det, så snakker vi på en transfer som vi hverken har råd eller lyst til at betale...

Kan vi ikke fokusere på lidt mere realistiske targets??
Jeg kan godt nok heller ikke lige se det ske, og jeg synes da heller ikke, jeg nogensinde læser artikler/rygter, der snakker seriøst om det?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 34

Indlæg af Mr.Kop » fredag, 10. jun, 2011 21:22

Nicoen skrev:Efter at have været over og se det spanske u21-landshold træne er håbet om at Mata kommer til Liverpool ikke blevet mindre. Han kan sgu nogle nice ting. :love3:
Så kunne han passende tage flyet til Liverpool efter slutrunden :love3:
Mr Suarez Is Not A Racist!

LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » fredag, 10. jun, 2011 21:42

LarsU skrev:
Irish_kop skrev:
Xenne skrev:Men det er jo lige præcis venstre backen der er vores største svaghed samt venstre wing. '

Her er lidt statistik på Baines: http://basstunedtored.wordpress.com/201 ... chance-on/

Han er klart min favorit til venstre backen.
Så mangler vi bare en Venstre wing så er vi klar til næste sæson

EDIT: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 70,00.html

Most Crosses Baines: 351

Hvorfor bliver i ved med at skrive om Baines??
Der er sgu større chancer for at Messi kommer til Liverpool end at Baines gør!

Everton slipper ham aldrig til os!, Men hvis de skulle gøre det, så snakker vi på en transfer som vi hverken har råd eller lyst til at betale...

Kan vi ikke fokusere på lidt mere realistiske targets??
Jeg kan godt nok heller ikke lige se det ske, og jeg synes da heller ikke, jeg nogensinde læser artikler/rygter, der snakker seriøst om det?
Baines kommer ikke... glem det... Men jeg synes sgu også han er overvurderet... han ser nogenlunde ud for Everton men det er fordi resten ikke er særlig prangende... De 5 gange han har spillet på det engelskelandshold er han faldet helt igennem og en af grundene til at han ikke kom til VM... Han har ikke klassen endnu synes jeg... han er ikke bedre end Enrique eller Clichy... Aurelio er en bedre back når han er klar... Det er dog én ting som Baines skal have... skulle vi mod alle odds få ham så har vi ikke skades problemer på den plads.. er var den eneste sammen med Skrtel der som markspiller spillede alle minutter i ligaen...

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » fredag, 10. jun, 2011 21:53

bergstrup skrev:
Jan skrev:
Kelly skrev:
Jan skrev:
Stevie og Kuyt bliver omvendt heller ikke ældre.
Seriøst?
Stevie nej. Duracell-manden - lidt mere i tvivl. Sorry, my mistake. Yngre.
Up The RedMen... we go again!

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 10. jun, 2011 22:04

Nicoen skrev:Efter at have været over og se det spanske u21-landshold træne er håbet om at Mata kommer til Liverpool ikke blevet mindre. Han kan sgu nogle nice ting. :love3:

Det er rigtig de træner i Silkeborg. Jeg skal se Spanien England søndag og Spanien igen onsdag, en semifinale i Viborg og finalen i Aarhus. Det bliver fedt.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29185&zone=1
I morgen gad jeg dog godt være i Kragerø, hvor Gerrard kigger forbi på fodboldskolen, jeg går ud fra det er den fodboldskole Liverpool har lavet i Norge.
Mata kan nogle ting, det er stensikkert han ville være en god spiller for Liverpool. Han må gerne være vores majorhandel i dette vindue.

Brugeravatar
SG08
Alder: 37

Indlæg af SG08 » fredag, 10. jun, 2011 22:21

Jeg er meget overbevist om, som tidligere nævnt, at vi IKKE arbejder udfra et samlet budget. Hver spillers pris og værdi vurderes individuelt.
YNWA

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 10. jun, 2011 23:52

Enrique og Bojan Rygtes til Roma. Kender nogle andre til det? (http://indkast.dk/index.php?nyhed=81093)

Baines er min favorit nu! mens Mata er min nummer 2. :dance:
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar