Hvis Kenny f.eks. har fået 35 mio. pund og handle for, så har han jo ikke 20 mio. pund tilbage før salg.Steven__Gerrard skrev:Hvis vi kan give 20 mio for Henderson, så burde der vel også være 20 mio. til Baines?! Alt andet lige, så er VB vores achillieshæl (staveplade)...
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
ahh ikke altBadooo skrev:Du æder sgu alt, hvad der står i pressen råt. Ingen spillere er væk, før der står en manager fra en anden klub og trykker dem i hånden.Kelly skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... r-gervinho
Mon vi har gået direkte efter Gervinho ?.
Young, Gervinho, Jones er væk.
Jeg er mere end spændt på hvem Liverpool FC tryller frem

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Mener jeg laeste Dave Usher fra liverpoolway sagde 50mio + spiller salg. Usher bliver at vaere til at stole paa.veffe69 skrev:Så du mener dermed at vi har haft 40 fra starten ?Steven__Gerrard skrev:Hvis vi kan give 20 mio for Henderson, så burde der vel også være 20 mio. til Baines?! Alt andet lige, så er VB vores achillieshæl (staveplade)...
Og hvis vi kunne faa Clichy for 5-8 mio siger jeg gerne ja tak. Hvis han kan finde sit gamle niveau ville det vaere et roeverkoeb. Og med lidt hjaelp fra Steve Clarke og Kenny saa ser jeg bestemt det som en mulighed.

Det er en myte, at Arsenal ikke slår mange indlæg. Både Sagna og Clichy kommer i overlap et utal af gange under en kamp og slår den indover. Sagna er ganske lovende til det, mens Clichy bare ikke kan finde ud af det.
Et punkt hvor Clichy er Baines overlegen er dog på hurtigheden. Jeg synes generelt vi mangler hurtige spillere, så det er noget der taler for.
Et punkt hvor Clichy er Baines overlegen er dog på hurtigheden. Jeg synes generelt vi mangler hurtige spillere, så det er noget der taler for.
Det er så en myte de har efterlevet i de kampe jeg har set, hvor de som oftest har kørt bolden ind igennem midten, med pasnings spil.AJ skrev:Det er en myte, at Arsenal ikke slår mange indlæg. Både Sagna og Clichy kommer i overlap et utal af gange under en kamp og slår den indover. Sagna er ganske lovende til det, mens Clichy bare ikke kan finde ud af det.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Sky melder at Chopra nu er Ipswich-spiller. Var det ikke det, der ville åbne op for Wickhams transfer?
Badooo siger, hvad han mener!
Jo, så håber vi han vælger Liverpool nu.Badooo skrev:Sky melder at Chopra nu er Ipswich-spiller. Var det ikke det, der ville åbne op for Wickhams transfer?
Efter at have været over og se det spanske u21-landshold træne er håbet om at Mata kommer til Liverpool ikke blevet mindre. Han kan sgu nogle nice ting. 

Jeg kan godt nok heller ikke lige se det ske, og jeg synes da heller ikke, jeg nogensinde læser artikler/rygter, der snakker seriøst om det?Irish_kop skrev:Xenne skrev:Men det er jo lige præcis venstre backen der er vores største svaghed samt venstre wing. '
Her er lidt statistik på Baines: http://basstunedtored.wordpress.com/201 ... chance-on/
Han er klart min favorit til venstre backen.
Så mangler vi bare en Venstre wing så er vi klar til næste sæson
EDIT: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 70,00.html
Most Crosses Baines: 351
Hvorfor bliver i ved med at skrive om Baines??
Der er sgu større chancer for at Messi kommer til Liverpool end at Baines gør!
Everton slipper ham aldrig til os!, Men hvis de skulle gøre det, så snakker vi på en transfer som vi hverken har råd eller lyst til at betale...
Kan vi ikke fokusere på lidt mere realistiske targets??
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Så kunne han passende tage flyet til Liverpool efter slutrundenNicoen skrev:Efter at have været over og se det spanske u21-landshold træne er håbet om at Mata kommer til Liverpool ikke blevet mindre. Han kan sgu nogle nice ting.

Mr Suarez Is Not A Racist!
-
- Geografisk sted: Øst for Anfield
Baines kommer ikke... glem det... Men jeg synes sgu også han er overvurderet... han ser nogenlunde ud for Everton men det er fordi resten ikke er særlig prangende... De 5 gange han har spillet på det engelskelandshold er han faldet helt igennem og en af grundene til at han ikke kom til VM... Han har ikke klassen endnu synes jeg... han er ikke bedre end Enrique eller Clichy... Aurelio er en bedre back når han er klar... Det er dog én ting som Baines skal have... skulle vi mod alle odds få ham så har vi ikke skades problemer på den plads.. er var den eneste sammen med Skrtel der som markspiller spillede alle minutter i ligaen...LarsU skrev:Jeg kan godt nok heller ikke lige se det ske, og jeg synes da heller ikke, jeg nogensinde læser artikler/rygter, der snakker seriøst om det?Irish_kop skrev:Xenne skrev:Men det er jo lige præcis venstre backen der er vores største svaghed samt venstre wing. '
Her er lidt statistik på Baines: http://basstunedtored.wordpress.com/201 ... chance-on/
Han er klart min favorit til venstre backen.
Så mangler vi bare en Venstre wing så er vi klar til næste sæson
EDIT: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 70,00.html
Most Crosses Baines: 351
Hvorfor bliver i ved med at skrive om Baines??
Der er sgu større chancer for at Messi kommer til Liverpool end at Baines gør!
Everton slipper ham aldrig til os!, Men hvis de skulle gøre det, så snakker vi på en transfer som vi hverken har råd eller lyst til at betale...
Kan vi ikke fokusere på lidt mere realistiske targets??
Stevie nej. Duracell-manden - lidt mere i tvivl. Sorry, my mistake. Yngre.bergstrup skrev:Seriøst?Jan skrev:Stevie og Kuyt bliver omvendt heller ikke ældre.Kelly skrev:Jan skrev:
Up The RedMen... we go again!
Nicoen skrev:Efter at have været over og se det spanske u21-landshold træne er håbet om at Mata kommer til Liverpool ikke blevet mindre. Han kan sgu nogle nice ting.
Det er rigtig de træner i Silkeborg. Jeg skal se Spanien England søndag og Spanien igen onsdag, en semifinale i Viborg og finalen i Aarhus. Det bliver fedt.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29185&zone=1
I morgen gad jeg dog godt være i Kragerø, hvor Gerrard kigger forbi på fodboldskolen, jeg går ud fra det er den fodboldskole Liverpool har lavet i Norge.
Mata kan nogle ting, det er stensikkert han ville være en god spiller for Liverpool. Han må gerne være vores majorhandel i dette vindue.
Jeg er meget overbevist om, som tidligere nævnt, at vi IKKE arbejder udfra et samlet budget. Hver spillers pris og værdi vurderes individuelt.
YNWA
Enrique og Bojan Rygtes til Roma. Kender nogle andre til det? (http://indkast.dk/index.php?nyhed=81093)
Baines er min favorit nu! mens Mata er min nummer 2.
Baines er min favorit nu! mens Mata er min nummer 2.

You'r Never Walk Alone. ///