Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » søndag, 19. jun, 2011 19:36

Belloni skrev:Hvad er det egentlig lige der gør ham fyren mere troværdig end så mange andre ITK's??
INTET. Han er tværtimod nok mindre troværdig.
Jeg giver det de her odds:
Intet sker - 90%
Det er Wickham - 9%
Det er en eller anden stjerne - 1%
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 19. jun, 2011 19:38

Generelt, så tror jeg slet ikke på det. En agent må alligevel siges at have et ry at bakke op om. Hvis han går ud og sladrer om sine klienter til medierne, så er hans karriere vel meget hurtigt ovre? Især hvis det er en done deal og han har ikke thumbs up til at udtale sig. Hvorfor skulle han dog det?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Juhl

Indlæg af Juhl » søndag, 19. jun, 2011 19:40

Er sikkert noget bæ som N'zogbia eller noget

Brugeravatar
Kasper
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 35

Indlæg af Kasper » søndag, 19. jun, 2011 19:41

LFC_20 skrev:Twitter:
Pault86 Paul Thompson
DC moved in on Sakho again today.

Hvor vil jeg gerne have ham til klubben :!: ;)
Er Sakho virkelig så god som mange mener? Jeg selv kender ham kun fra FM, hvor han tilgengæld er en rigtig god spiller, men er det ikke bare hans egenskaber i spillet som folk bygger videre på?
Indtil videre har han kun spillet i den franske liga og aldrig sat sin fod i europæisk fodbold, alligevel roser flere ham til skyerne. Jeg kan selvfølgelig tage fejl og du virkelig har et godt kendskab til ham..

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » søndag, 19. jun, 2011 19:50

Der døde den vidst. Sikke en narrøv. Sikkert scumfan

My name is @FootballAgent01 and I speak a load of bollocks.
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Jeppe
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Indlæg af Jeppe » søndag, 19. jun, 2011 19:56

Profilen har skiftet navn til Triple S Sports. Efter en hurtig tur på google ser det ud til at det er en Paul Stretford der står bag. Det skulle være ham der stod bag Rooney's skifte...

Ved stadig ikke om det er troværdigt, men det er da meget sjovt med lidt spænding sådan en halvkedelig søndag aften.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » søndag, 19. jun, 2011 19:59

Kasper skrev:
Pault86 Paul Thompson

Er Sakho virkelig så god som mange mener? Jeg selv kender ham kun fra FM, hvor han tilgengæld er en rigtig god spiller, men er det ikke bare hans egenskaber i spillet som folk bygger videre på?
Indtil videre har han kun spillet i den franske liga og aldrig sat sin fod i europæisk fodbold, alligevel roser flere ham til skyerne. Jeg kan selvfølgelig tage fejl og du virkelig har et godt kendskab til ham..
Jeg kender absolut heller intet end hans navn, men efter en kort research fandt jeg ud af følgende. Han er 21 år, og har været anfører for det franske u21 landshold, og har spillet 4 A-landskampe. Har set nogle klip hvor han render rundt med anfører bind, så ved ikke om han også har været for PSG. Han virker nogenlunde hurtig, og har en god fysik og bliver sammenlignet med Thuram.
Han har spillet mere eller mindre fast på PSG de sidste tre sæsoner, og har i alt spiller 131 kampe hvor han har scoret 5 mål og lavet en assist. Så han virker som en solid forsvarsspiller, der ikke er den store trussel fremad. Tilgengæld finder man næppe en 21-årig venstre back i hele europa, der har mere erfaring end ham?!
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Kongegaard

Indlæg af Kongegaard » søndag, 19. jun, 2011 20:00

Charles N’Zogbia =/

Hmm, det var sgu ikke lige det jeg havde regnet med
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Panzerviking » søndag, 19. jun, 2011 20:01

Han spiller for det meste CB, ikke LB :-)
Let off some steam, Bennett!

Brugeravatar
Juhl

Indlæg af Juhl » søndag, 19. jun, 2011 20:01

Hader at have ret

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » søndag, 19. jun, 2011 20:02

N'Zogbia...

Brugeravatar
Kasper
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 35

Indlæg af Kasper » søndag, 19. jun, 2011 20:03

Steven__Gerrard skrev:
Kasper skrev:
Pault86 Paul Thompson

Jeg kender absolut heller intet end hans navn, men efter en kort research fandt jeg ud af følgende. Han er 21 år, og har været anfører for det franske u21 landshold, og har spillet 4 A-landskampe. Har set nogle klip hvor han render rundt med anfører bind, så ved ikke om han også har været for PSG. Han virker nogenlunde hurtig, og har en god fysik og bliver sammenlignet med Thuram.
Han har spillet mere eller mindre fast på PSG de sidste tre sæsoner, og har i alt spiller 131 kampe hvor han har scoret 5 mål og lavet en assist. Så han virker som en solid forsvarsspiller, der ikke er den store trussel fremad. Tilgengæld finder man næppe en 21-årig venstre back i hele europa, der har mere erfaring end ham?!
Jeg ved at han PSG's kaostid fyldt med nedrykningsfare og splid i bestyrelsen, blev han i en alder af 17-18 år pludselig udråbt som anfører. Om han sidenhen er blevet det fast ved jeg ikke.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » søndag, 19. jun, 2011 20:03

Juhl skrev:Hader at have ret
Tror ikke på det, men imponerende hvis du har rret.
Jeg er dog rigtig træt af den handel.
N'Zogbia har en forfærdelig attitude.
Billede

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » søndag, 19. jun, 2011 20:05

Panzerviking skrev:Han spiller for det meste CB, ikke LB :-)
Ok...ved ikke hvorfor jeg havde den opfattelse, men det viser nok mit ringe genskab til ham...og til min evner som reseacher :)
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Juhl

Indlæg af Juhl » søndag, 19. jun, 2011 20:16

Håber nu også det er BS

Accounten er i hvert fald væk nu

Samt skulle Zog slet ikke være repræsenteret af dem han udgik sig for at være

Besvar