Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 22. jun, 2011 21:29

Senest omkring Hazard (5dage siden) : http://tv2sport.dk/node/78270

Ved ikke om der andre rygter i ham, men Inter vil købe, trænern afviser.

Jeg tror mere på Downing og Mata på kanterne, men er i tvivl på venstre backen.

- Vores største problem er: Ingen ChL. Det betyder vist en stor del. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

veffe69

Indlæg af veffe69 » onsdag, 22. jun, 2011 21:40

Soren123 skrev:Senest omkring Hazard (5dage siden) : http://tv2sport.dk/node/78270

Ved ikke om der andre rygter i ham, men Inter vil købe, trænern afviser.

Jeg tror mere på Downing og Mata på kanterne, men er i tvivl på venstre backen.

- Vores største problem er: Ingen ChL. Det betyder vist en stor del. ;)
Tror du skal ha`pudset brillerne.
Artiklen er fra d.16 Maj.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 22. jun, 2011 22:00

Jeg begræder stadig Depors La Liga exit, men jeg kunne nu godt se Adrian Lopez i Liverpool. Sidst vi handlede i Depor (Arbeloa) gav det jo rimelig god gevinst.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

FS
Alder: 36

Indlæg af FS » onsdag, 22. jun, 2011 22:47

ArdaTuran skrev:Jeg begræder stadig Depors La Liga exit, men jeg kunne nu godt se Adrian Lopez i Liverpool. Sidst vi handlede i Depor (Arbeloa) gav det jo rimelig god gevinst.
Årets argument!! ;)

Mht. Hazard, så kommer han ikke. Det tør jeg godt garantere.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 23. jun, 2011 08:47

Kaskelolhval skrev:
ArdaTuran skrev:Jeg begræder stadig Depors La Liga exit, men jeg kunne nu godt se Adrian Lopez i Liverpool. Sidst vi handlede i Depor (Arbeloa) gav det jo rimelig god gevinst.
Årets argument!! ;)

Mht. Hazard, så kommer han ikke. Det tør jeg godt garantere.

Det tror jeg desværre heller ikke han gør.

Jeg mener at have læst noget om at nu hvor Lille er i CL, så vil han blive i klubben endnu en sæson.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 23. jun, 2011 10:42

Santos blev mestre i sydamerika i går med en sejr på 2-1, Neymar åbnede scoringen.
Jeg er meget spændt på hvor han havner henne. Det er en guldfugl han er godt nok en spændende spiller.
Jeg tror han havner i Spanien. Faktisk i RM.
Betyder det så de sælger en angriber ?. Og at Kun ikke skal til Real.
Og skal Falcao til Chelsea nu hvor de har fået Portos træner ?.
Kun kan så ende i england, men ikke i Liverpool, det tror jeg desværre ikke på.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 23. jun, 2011 12:28

Kelly skrev: Betyder det så de sælger en angriber ?. Og at Kun ikke skal til Real.
Hvad får dig til at tro det? Om RM så købte Falcao, Hulk, Neymar, Pato og Tevez så ville de da stadig købe Aguero også, hvis de fik muligheden. Det gælder om at gardere sig jo.

Aguero ville være en drøm, og jeg har den her underlige følelse af, at det sagtens kan ske. Dét ville ellers kunne skabe genklang om, at nu er vi på vej frem.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 23. jun, 2011 12:40

Forlan er åbenbart sat til salg og vil gerne til PL. Jeg tror nu sagtens vi kunne have en lille chance. Han behøver ikke være dyr, og jeg synes bestemt han er en rigtig god spiller. Også selvom han har spillet for Scum. En fin og halvbillig gardering for Carroll indtil vi får skrabet penge sammen til også at forstærke os der. Jeg går ikke ud fra at vi har råd til at smide omkring 20 mio. pund efter alle de spillere vi køber.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » torsdag, 23. jun, 2011 12:45

Badooo skrev:Forlan er åbenbart sat til salg og vil gerne til PL. Jeg tror nu sagtens vi kunne have en lille chance. Han behøver ikke være dyr, og jeg synes bestemt han er en rigtig god spiller. Også selvom han har spillet for Scum. En fin og halvbillig gardering for Carroll indtil vi får skrabet penge sammen til også at forstærke os der. Jeg går ikke ud fra at vi har råd til at smide omkring 20 mio. pund efter alle de spillere vi køber.
Han har haft en forfærdelig sæson. Hvis det havde været sidste sommer efter VM havde jeg været all-in på sådan en handel, men han er simpelthen faldet for meget i niveau og jeg kan godt forstå Atletico vil af med ham. Så hellere finde en ung angriber som Wickham og give ham chancen en gang i mellem, eller hvis man alligevel er ude med pengepungen så gå efter Aguero.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 23. jun, 2011 13:54

Michael Essien er blevet nævnt, som et muligt salgsemne efter managerskiftet i Chelsea. Jeg indrømmer blankt at jeg syntes han er kanonstærk på den defensive midtbane.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 23. jun, 2011 13:55

Kelly skrev:Michael Essien er blevet nævnt, som et muligt salgsemne efter managerskiftet i Chelsea. Jeg indrømmer blankt at jeg syntes han er kanonstærk på den defensive midtbane.
Kan kun tilslutte mig det udsagn!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 23. jun, 2011 14:53

Belloni skrev:
Kelly skrev:Michael Essien er blevet nævnt, som et muligt salgsemne efter managerskiftet i Chelsea. Jeg indrømmer blankt at jeg syntes han er kanonstærk på den defensive midtbane.
Kan kun tilslutte mig det udsagn!
Enig med jer begge. Før sidste sæson ville jeg endda have kaldt ham verdens bedste på pladsen.

Men jeg læste også et sted, at LFC ville væk fra tendensen med at hente aldrende spillere, der ledte efter deres sidste gyldne kontrakt. Og den holdning giver virkelig god mening i min optik. Dygtige unge sultne spillere, der også har en værdi om to-tre sæsoner. I det perspektiv skulle Essien nærmest være gratis, hvis vi skulle hente ham - og det tror jeg ikke han bliver.
Kloppite

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 23. jun, 2011 15:39

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 90,00.html

Young til Scum. Anden gang de slår os i det her transfervindue. Men fint nok, jeg vil sgu også hellere have Mata, hvis jeg skal være helt ærlig.

Indlæg af » torsdag, 23. jun, 2011 16:49

Ja Mata og en klasse VB, så ville jeg være tilfreds, men det gør da ikke spor, hvis man krydre det med A. Johnson og Sakho.

Hvorfor har vi ikke gået mere efter A. Johnson, jeg synes han er fantastisk og jeg ville give helt op imod 20 millioner pund for ham, hvis jeg var KD.

Så hvorfor går vi ikke mere efter ham, ihvertfald til den pris jeg har hørt om!?

Henderson, Mata, A. Johnson, Sakho og Enrique, det ville sgu være en klasse sommer! :flag5:

Hvad skriver twitter folkene i den seneste tid om rygter?

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 23. jun, 2011 17:13

Dmitri Payet - kender I ham? ;)

Jeg kender ikke særlig meget til ham. - 3 franske landskampe. (24ÅR!) Kant spiller.
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar