Østergaard skrev:Ja Kelly. Specielt de næste 2 uger bliver enormt spænende, det er her vi skal have solgt og købt for ellers begynder det at være småt det der er tilbage!
Vi skal ihvertfald have solgt nogle og det skal være hurtigst muligt. Er tilbøjelig til at sige at prisen ikke spiller en rolle bare at få dem og deres løn væk vil være godt!
City ser ud til at tage Nasri, hvad med A. Johnson?
Jeg synes Henry lyder meget fortrystningsfuld og lidt som om der er nogle store handler på vej. Ihvertfald lød han positiv og faktisk lød det til at det gik lige efter planen.
Aguero ville kunne dække over så meget og så mange indkøb. Mon vi præsentere en hel række spillere imorgen og samtidig præsentere en masse som er solgt?
Jeg tror sgu på at Aguero kommer til LFC!

Det bliver rigtig rigtig spændende Østergaard. Jeg tror der kommer et majorhandel. Carvani kunne også være guld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Edinson_Cavani. Han lavede mange mål i Napoli i sidste sæson.
Mht. venstre back er jeg godt nok meget i tvivl om, hvad de går helhjertet efter. Umiddelbart tror jeg de henter en meget ung venstre back ind og beholder Agger. Han og Jack R kan godt være gode backups. Jack R er i øvrigt bliver udtaget til englands u20 landshold.
Insua mener jeg ikke er i Liverpool FC længere, er hans kontrakt ikke udløbet ?.
FCK kunne godt være en mulighed for CP. Han kan ikke leve med at sidde på bænken i 2 år yderligere. Han har jo penge nok. En klub i Arabien eller USA kunne sikkert også være en mulighed.
Joe Cole tror jeg godt kan sælges, for det Honda eller Diego evt ville koste.
Paul kan også sælges.
Jovanivic er jeg mere i tvivl om. Der er helt stille omkring ham.
Adamhandlen tror jeg er på plads, men den indeholder andre spillere, som også skal sige ok til Blackpool.
Aqua står til at komme retur, og han er rigtig god syntes jeg. Men umiddelbart tror jeg hans sælges.
Raul må de se at blive enige med, han skal ingen steder hen.
Ngog skal til at spille fast for hans egen skyld. Det dur ikke han sidder konstant på bænken. Han skal lejes ud, jeg tror faktisk han kan blive hammergod, hvis han får fast spilletid. Det samme gælder med Wilson.
Kelly tror jeg personligt puster Johnson i nakken, det er tæt på han presser sig på holdet.
Degnen skal sælges han passer fint til tysk fodbold.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.