Er det i Charlie Adam kilo?Cynwal skrev:Med de beløb, der har været nævnt, at Cissokho skulle kunne erhverves for (mener at have læst omkring £ 8 mill) mener jeg det er langt mere value for money. Baines er rigtig god, men de engelske spillere har imø en alt alt for høj "kilopris".Jan skrev:Jeg ville langt hellere bruge pengene på at hente Baines hvis vi skal hive den store pung frem, selvom vi så spytter til i Bluenoses' kasse.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Kan kun være enig i at prisen på UK-spillere er for høj ift. kontinental-spillere. Ingen tvivl - det vil så i det enkelte tilfælde være ens egne øjne der ser og bedømmer om merprisen er value for money
Også enig med Hekkem i at Downing giver bredde og en type indlæg (til Big Andy) som vi mangler i dag. Mulighederne med øvrige spillertyper er også en klar fordel. Igen, hvis vi taler 18 mio. pund så mener jeg nok at han er betalt mere end så rigeligt. Jeg mener simpelthen ikke han er det værd - men såfremt han kommer håber jeg da at jeg tager fejl. Lad os sige at han holder i 3 år - så er han vel ca. 29 år og Sterling er omkring de 20... jeg glæder mig til om 3 år... Men så har Downing kostet 6 mille om året og der skal altså nogle indlæg til for at godtgøre denne pris. Hvis vi tegner en 4-årig kontrakt med ham (kontraktlængders offentliggørelse hører jo fortiden til) så kan vi måske få en lille sjat retur for ham.
Hvorfor er det lige jeg er skeptisk overfor de indkøb vi har lavet/laver? Har vi fået kvalitet for vores basører? Virkelig kvalitet, som kan gøre os til title contenders igen fremfor blot, ja - et "midterhold". Som dagene går tror jeg faktisk Adam, noget overraskende for mig selv, bliver hittet.

Også enig med Hekkem i at Downing giver bredde og en type indlæg (til Big Andy) som vi mangler i dag. Mulighederne med øvrige spillertyper er også en klar fordel. Igen, hvis vi taler 18 mio. pund så mener jeg nok at han er betalt mere end så rigeligt. Jeg mener simpelthen ikke han er det værd - men såfremt han kommer håber jeg da at jeg tager fejl. Lad os sige at han holder i 3 år - så er han vel ca. 29 år og Sterling er omkring de 20... jeg glæder mig til om 3 år... Men så har Downing kostet 6 mille om året og der skal altså nogle indlæg til for at godtgøre denne pris. Hvis vi tegner en 4-årig kontrakt med ham (kontraktlængders offentliggørelse hører jo fortiden til) så kan vi måske få en lille sjat retur for ham.
Hvorfor er det lige jeg er skeptisk overfor de indkøb vi har lavet/laver? Har vi fået kvalitet for vores basører? Virkelig kvalitet, som kan gøre os til title contenders igen fremfor blot, ja - et "midterhold". Som dagene går tror jeg faktisk Adam, noget overraskende for mig selv, bliver hittet.
Up The RedMen... we go again!
Steven__Gerrard skrev:Du kan bare ikke snakke om "frit markedet" og "normale virksomheder" i relation til fodboldverdenen. Det er ikke et normalt og frit marked - for det første er "virksomhederne" delt ind i kategorier, hvor kun de øverste har adgang til det mest profitable marked. Manglende mobilitet er den første forhindring mod et frit marked. Desuden lukker dårlige virksomheder ikke, men klubber som Chelsea og City, som aldrig i historien vil blive en profitabel investering, lever i bedste velgående. Men hvis du endelig vil drage en parallel til økonomisk teori, så er det velkendt at markederne med fejl i er efficiente i bred forstand, og derfor kræver regulering. Det er blandt andet derfor at sygeforsikring og sygehusene er offentlige i Danmark. I dette tilfælde er det UEFA der står for reguleringen.
Men FFP er ikke for at sikre status quo, men der er vist en masse særregler der sikrer at det ikke bliver et problem for små klubber. Bl.a. tæller finansieringsudgifter til nye stadions (vist) ikke med, og derfor kan små klubber stadig blive større.

@ Texnymann
Hvorfor vil du ikke lytte til ovenstående? At fodboldklubber kan børsnoteres gør dem ikke til "normale" virksomheder.
Fordi jeg personligt synes, at det er decideret forkert. Hvis I starter en FFP tråd, så skal jeg gerne deltage i debatten der.AJ skrev:Steven__Gerrard skrev:Du kan bare ikke snakke om "frit markedet" og "normale virksomheder" i relation til fodboldverdenen. Det er ikke et normalt og frit marked - for det første er "virksomhederne" delt ind i kategorier, hvor kun de øverste har adgang til det mest profitable marked. Manglende mobilitet er den første forhindring mod et frit marked. Desuden lukker dårlige virksomheder ikke, men klubber som Chelsea og City, som aldrig i historien vil blive en profitabel investering, lever i bedste velgående. Men hvis du endelig vil drage en parallel til økonomisk teori, så er det velkendt at markederne med fejl i er efficiente i bred forstand, og derfor kræver regulering. Det er blandt andet derfor at sygeforsikring og sygehusene er offentlige i Danmark. I dette tilfælde er det UEFA der står for reguleringen.
Men FFP er ikke for at sikre status quo, men der er vist en masse særregler der sikrer at det ikke bliver et problem for små klubber. Bl.a. tæller finansieringsudgifter til nye stadions (vist) ikke med, og derfor kan små klubber stadig blive større.![]()
![]()
![]()
@ Texnymann
Hvorfor vil du ikke lytte til ovenstående? At fodboldklubber kan børsnoteres gør dem ikke til "normale" virksomheder.
Kloppite
Et ganske kort spørgsmål: hvad er det helt præcist der er forkert?
FFP?
Stupidity now - Insanaty later
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Godt at se drenge, ikke så meget overflødig snak. Lige på hårdt. 

Lugter lidt af Financial Fair PlayHekkem skrev:FFP?
- Steven__Gerrard
Det kunne jeg også godt tænke mig at vide? Nu skal jeg passe på det ikke kommer til at lyde forkert, men jeg prøver ikke at lyde bedrevidende, pådutte dig mine meninger eller provokere, men det er bare ikke et subjektivt spørgsmål. Du kan ikke sammenligne de almindelige markedsmekanismer med dem der reagerer i fodboldverdenen.AJ skrev:Et ganske kort spørgsmål: hvad er det helt præcist der er forkert?
Men jeg er nysgerrig mht til dit rationale angående det "frie marked" i fodboldforstand? Hvilken gavn skulle de gøre?
Undskylder at der er så langt off topic som man kan komme - skal vi lave en separat tråd?
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Hvilken position spiller han?Hekkem skrev:FFP?
Opret en tråd til alt det ævl og kævl i har gang i. Det har ikke en skid at gøre med overskriften på denne tråd.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Præcis! det er simpelthen så trættende at det sker hele tiden!!Emmy skrev:Hvilken position spiller han?Hekkem skrev:FFP?
Opret en tråd til alt det ævl og kævl i har gang i. Det har ikke en skid at gøre med overskriften på denne tråd.

Er gjort.Emmy skrev:Hvilken position spiller han?Hekkem skrev:FFP?
Back on topic.
Kloppite
"I will not return to Atletico, it is clear," Aguero told ESPN.
"I talked to the club, gave a statement, now my representatives are negotiating my departure from the club.
"I don't know when the agreement will be, but I will know when the Copa America is finished."
Sæt igang, Kenny
http://fourfourtwo.com/news/spain/82566/default.aspx
"I talked to the club, gave a statement, now my representatives are negotiating my departure from the club.
"I don't know when the agreement will be, but I will know when the Copa America is finished."
Sæt igang, Kenny

http://fourfourtwo.com/news/spain/82566/default.aspx
http://www.footybunker.com/liverpool-fc ... gning/7680 rap rap rap, men det lyder lækkert 

og de blir citeret af AS ... Så måske er der noget om det ?
http://www.as.com/futbol/articulo/prens ... ftb_16/Tes
http://www.as.com/futbol/articulo/prens ... ftb_16/Tes
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”