Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 22. aug, 2011 19:50

OK, med Soto's skifte til Wolfsburg bekræftet. Og med Aquilani uhyre tæt på Milan. Så MÅ der være plads i budgettet til Gary Cahill. Især, hvis vi også sender Ngog den anden vej.

Det ville være fantastisk, hvis vi kunne få fingre i Cahill INDEN vi skal møde Bolton i weekenden. Selvom han ikke skulle stille op for os i den kamp, så ville det være en enorm svækkelse af dem.

Cahill ind vil altså være et meget godt køb både på langt sigt, men også på ultra kort sigt.
Kloppite

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » mandag, 22. aug, 2011 20:27

texnymann skrev:OK, med Soto's skifte til Wolfsburg bekræftet. Og med Aquilani uhyre tæt på Milan. Så MÅ der være plads i budgettet til Gary Cahill. Især, hvis vi også sender Ngog den anden vej.

Det ville være fantastisk, hvis vi kunne få fingre i Cahill INDEN vi skal møde Bolton i weekenden. Selvom han ikke skulle stille op for os i den kamp, så ville det være en enorm svækkelse af dem.

Cahill ind vil altså være et meget godt køb både på langt sigt, men også på ultra kort sigt.
Det håber jeg på - G. Cahill vil være en klar forstærkning af truppen.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 22. aug, 2011 20:43

texnymann skrev:OK, med Soto's skifte til Wolfsburg bekræftet. Og med Aquilani uhyre tæt på Milan. Så MÅ der være plads i budgettet til Gary Cahill. Især, hvis vi også sender Ngog den anden vej.

Problemet er vel, at Bolton kræver op imod £18 mio. i følge visse rygter. Jeg ved heller ikke, hvad hans lønkrav er. Tidligere på sommeren gik der jo rygter om, at LFC ikke var villige til at matche Cahills lønkrav, der på daværende tidspunkt vist var indstillet på et Man. City-skifte.

Men det er jo på sin vis til LFC's fordel, at Cahill ikke har skiftet klub endnu.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. aug, 2011 21:05

Der er rygter om at vi er tæt på Sturridge. Der er tale om enten en låneaftale eller et køb. (RAWK)

Jeg håber også at vejen er banet for Cahill. Det skal den være. Vi har en skadesplagede Agger og en aldrende Carra. Så der er plads til Cahill.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 22. aug, 2011 22:20

Jeg har nævnt ham før og gør det igen, da han åbenbart vil væk. Han er også klasse, og til 8 mill pund er det da værd at overveje....Hvis han da ikke er desperat efter EL/CL bold denne sæson selvfølgelig.

Der er kamp om pladserne i midterforsvaret hos Real Madrid, og det skulle have fået Raul Albiol til at overveje et skifte tilbage til Valencia.

Valencia har netop solgt Juan Mata til Chelsea. Det har skabt luft i budgettet, og det vil man nu ifølge Marca bruge på at hente Raul Albiol hjem fra Real Madrid.

Raul Albiol har ikke været fast mand i kongeklubben, hvor spillere som Ricardo Carvalho og Pepe har stået foran i køen. Tilmed har man lige hentet det franske talent Raphael Varane som reserve. Ydermere kan Sergio Ramos også bruges som gardering i midterforsvaret.

Det menes, at Albiol vil koste Valencia omkring 70 millioner kroner
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ol-tilbage
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » mandag, 22. aug, 2011 22:37

Sturridge ville være et virkeligt godt køb på alle måder. Ham har jeg længet tænkt som en ønske backup angriber.. Og ja Cahill, behøver vist ikke tilføje at ham skal vi bare have. Albiol ville bestemt heller ikke være dårlig, meen mon vi får lokket ham til Liverpool..?
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » mandag, 22. aug, 2011 22:52

Spændende med Sturridge! Han er uden tvivl en god spiller, men jeg er i tvivl om hans har hovedet med... Han virker nogen gange lidt varmblodet.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 34

Indlæg af zalcos » mandag, 22. aug, 2011 22:53

Tvivler på Albiol i Liverpool, men det ku være nice. Ville være mindst lige så godt som Cahill :)
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 22. aug, 2011 23:46

Henter vi Sturridge, så har vi engelsk fodbolds angrebsfremtid i klubben. Ham har jeg altid gerne ville have. Skulle vi have haft en spiller fra Chelsea med for ham spanieren der, så skulle det have været Sturridge. Jeg er ret overbevist om, at vi kan få langt mere ud af ham, end de har fået af førnævnte spanier. Sturridge er en klar, klar! opgradering af N'Gog.
Badooo siger, hvad han mener!

Jack Cade

Indlæg af Jack Cade » tirsdag, 23. aug, 2011 08:19

OKay hvis det er det rygte om Sturridge, som jeg har læst fra RAWK, så er det en fyr, som har en bolton-fan ven, som mener at vi er ude efter Sturridge. Ingen ITK's eller noget, så jeg ville tage det med et stort gran salt ;)

Til gengæld skriver the Guardian i dag at vi måske er efter Craig Bellamy og/eller Coates. Coates er et kæmpetalent på CB fra Uruguay.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 23. aug, 2011 09:01

http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... um=twitter

Bellamy retur ?. Personligt syntes jeg han er en vild god angriber. Hans temperament er dog en kapitel for sig selv.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 23. aug, 2011 09:25

Kelly skrev:http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... um=twitter

Bellamy retur ?. Personligt syntes jeg han er en vild god angriber. Hans temperament er dog en kapitel for sig selv.
Håber vi sigter højere end det, hellere et ungt talent 20-25 år. Men er nok svært her i slutningen af transfervinduet. Men om et par dage er klubberne færdige med at spille champions League kvalifikation, og der ryger jo nok hold ud som så måske er villige til at sælge det kunne være en Bryan Ruiz fra Twente, Giuseppe Rossi fra Villareal, Dame N'Doye fra FCK eller andre bare en tanke :)
YNWA

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. aug, 2011 10:26

NEEEEEEEEEEJ, ikke Bellamy! Så vil jeg hellere beholde N'Gog.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 23. aug, 2011 10:34

Hr. Drejer skrev:NEEEEEEEEEEJ, ikke Bellamy! Så vil jeg hellere beholde N'Gog.
Hvorfor ikke Bellamy?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » tirsdag, 23. aug, 2011 10:44

Skulle vi have haft Bellamy, skulle det være mens han var på toppen i ManC.

Dels kender vi ikke rigtigt niveauet for ham nu og dels er jeg ikke helt sikker på, han har temperementet til at sidde på bænken.
Iøvrigt synes jeg heller ikke han passer ind i vores nye koncept med unge spillere, der giver den max gas for holdet.

Så nej, det er heller ikke lige ham jeg ønsker til klubben.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar