Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- HolmusMaximus
- Geografisk sted: Kbh Ø
Re: Hvem skal ind?
Man kunne jo nemt sidde og glo Sky Sports hele dagen.. det bliver nok ikke til meget arbejde idag!!
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
Fantastisk at have et job hvor ens chef ikke aner om man ser tv eller arbejderAarde skrev:http://www.veetle.com/index.php/channel ... a7279a7610Reina skrev:Håber virkelig SKY Sports viser noget live i aften. Kan huske jeg sad og så live fra sidste vindue hvor de skiftevis viste billeder af Torres og Carroll samt alle andre steder i England. Det var underholdning i meget høj klasse..
All day, my friend. All day
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er faktisk ganske tilfreds med forløbet af vinduet. Nu mangler vi bare lige at få det sidste dødvægt ud, så synes jeg vi har gjort det her ganske fornuftigt.
Hvis vi lige sætter kronen på værket med en enkelt Suarez-backup, så klager jeg ikke. Min eneste tvivl er højrekanten. Henderson skal ikke spille derude, og vi har vel reelt kun Kuyt og Maxi? Er det nok? Jeg vil helst se Kuyt som angriber, hvis jeg skal være helt ærlig.
Hvis vi lige sætter kronen på værket med en enkelt Suarez-backup, så klager jeg ikke. Min eneste tvivl er højrekanten. Henderson skal ikke spille derude, og vi har vel reelt kun Kuyt og Maxi? Er det nok? Jeg vil helst se Kuyt som angriber, hvis jeg skal være helt ærlig.
Badooo siger, hvad han mener!
Zarate kunne være great! - Nogle der kender en side hvor man kan følge, hvem alle hold har handlet gerne en oversigt!
Men lidt ærgerligt, at det kun er på lån. Tvivler på, vi kan få mere for ham, når endnu et år er gået...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
Svendestykket må blive, når Degen skifter til Bundesligaen i aften. Sker det, har tranfervinduet bestået og kan komme med til årets skolefest på Ramasjang.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
Mit spinkle håb er, at Cole kommer op i omdrejninger ved at få fast spilletid, og så minder han om den Cole man så i Chelsea, når han kommer tilbage til os efter denne sæson.. Fingers crossed..LarsU skrev:Men lidt ærgerligt, at det kun er på lån. Tvivler på, vi kan få mere for ham, når endnu et år er gået...
Spændende hvad der sker her på falderebet..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -om-et-aar
-Det kunne virkelig være nice og jeg synes, at vi skal være villige til at give Lille, hvad de vil havde for Harzard, for han er virkelig meget værd og hvis vi har en chance mod de andre tophold for at få ham - skal vi slå til! ;D
Nogle der har et link til en ind og ud liste for alle PL hold i dette Transfervindue?
-Det kunne virkelig være nice og jeg synes, at vi skal være villige til at give Lille, hvad de vil havde for Harzard, for han er virkelig meget værd og hvis vi har en chance mod de andre tophold for at få ham - skal vi slå til! ;D
Nogle der har et link til en ind og ud liste for alle PL hold i dette Transfervindue?
Kan ikke se den helt store fordel.. Hazard kan da nemt bare takke nej, og så er forkøbsretten jo fuldstændig ligegyldig. Så kan alle de andre klubber jo bare byde.Østergaard skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -om-et-aar
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Derfor skal vi købe ham i januar, ligesom Suarez. Så er han nemlig cup-tied, og de andre klubber i CL kan ikke købe ham, og til januar er Lille alligevel slået ud af CL.
Men han kan vel stadig bare afslå kontrakten vi tilbyder. Havde virkelig hellere set ham i Liverpool, nu.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Du har ret, når man nu skal se det fra den mørke side af, men det afhænger jo lidt af hvordan vi ligger og ender i år i PL. Harzard bliver formentlig i Lille til vinter, som Drejer siger ryger Lille sansynlighvis ud inden vinter og så kan han jo først komme til at spille CL den næste sæson og hvis vi til vinter ligger i top 3 i PL og har spillet rigtigt godt, er vi vel på lige fod med alle de andre store CL klubber + at han kan få meget mere spilletid hos os.LFC-Aaby skrev:Kan ikke se den helt store fordel.. Hazard kan da nemt bare takke nej, og så er forkøbsretten jo fuldstændig ligegyldig. Så kan alle de andre klubber jo bare byde.Østergaard skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -om-et-aar
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
De kan godt købe ham, men ikke bruge ham i CL.Hr. Drejer skrev:Derfor skal vi købe ham i januar, ligesom Suarez. Så er han nemlig cup-tied, og de andre klubber i CL kan ikke købe ham, og til januar er Lille alligevel slået ud af CL.
Regner med du har formuleret dig forkert.