Men håber da han bliver bedre end Phil Jones
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Synes du overvurderer Martin Kellys præstationer. Hvis han er så god, så ville han også spille hver gang han er klar. Det gør han ikke. At han bliver rost flere steder er da kun godt, men jeg vil vente og se til han vitterligt bider sig fast på holdet, eller om han bliver solgt på grund af manglende udvikling om et par år.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
NHK
Men hvor vil du sætte ham ind som fast mand, Hekkem ? Han skal jo ikke ind i stedet for en (verdens)klasse spiler som Johnson eller det velkørende makkerpar Skrtel/Agger eller for den sags skyld en super spillende Enrique, som vel snart er at finde på verdens i særklasse bedste landshold.Hekkem skrev:Synes du overvurderer Martin Kellys præstationer. Hvis han er så god, så ville han også spille hver gang han er klar. Det gør han ikke. At han bliver rost flere steder er da kun godt, men jeg vil vente og se til han vitterligt bider sig fast på holdet, eller om han bliver solgt på grund af manglende udvikling om et par år.
Selvom han ikke slår disse spillere af, så har da gjort det aldeles stærkt, når han har spillet og er derfor en super god og alsidig spiller at have som meget vigtig 1. reserve.
Enig, han skal jo presse på i FA cup kampene og Carling cup kampene. Jeg kunne stadig godt tænke mig at se ham på en højre back med Glen foran sig som højre wing.NHK skrev:Men hvor vil du sætte ham ind som fast mand, Hekkem ? Han skal jo ikke ind i stedet for en (verdens)klasse spiler som Johnson eller det velkørende makkerpar Skrtel/Agger eller for den sags skyld en super spillende Enrique, som vel snart er at finde på verdens i særklasse bedste landshold.Hekkem skrev:Synes du overvurderer Martin Kellys præstationer. Hvis han er så god, så ville han også spille hver gang han er klar. Det gør han ikke. At han bliver rost flere steder er da kun godt, men jeg vil vente og se til han vitterligt bider sig fast på holdet, eller om han bliver solgt på grund af manglende udvikling om et par år.
Selvom han ikke slår disse spillere af, så har da gjort det aldeles stærkt, når han har spillet og er derfor en super god og alsidig spiller at have som meget vigtig 1. reserve.

Johnson har da mig bekendt ikke gjort det store væsen af sig i de få kampe, han har spillet som kant, og i en alder af 27 år virker det lidt mærkeligt at eksperimentere med at omskole ham, når nu det ikke er nødvendigt.Xenne skrev:Enig, han skal jo presse på i FA cup kampene og Carling cup kampene. Jeg kunne stadig godt tænke mig at se ham på en højre back med Glen foran sig som højre wing.NHK skrev:Men hvor vil du sætte ham ind som fast mand, Hekkem ? Han skal jo ikke ind i stedet for en (verdens)klasse spiler som Johnson eller det velkørende makkerpar Skrtel/Agger eller for den sags skyld en super spillende Enrique, som vel snart er at finde på verdens i særklasse bedste landshold.Hekkem skrev:Synes du overvurderer Martin Kellys præstationer. Hvis han er så god, så ville han også spille hver gang han er klar. Det gør han ikke. At han bliver rost flere steder er da kun godt, men jeg vil vente og se til han vitterligt bider sig fast på holdet, eller om han bliver solgt på grund af manglende udvikling om et par år.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Et sats kunne være at låne Milos Krasic med option på et køb. Han er gået lidt i stå i Juventus og virker ikke til at træneren har tillid til ham. De få kampe jeg har set med ham har han virket som en gennembrudstærk spiller på højrekanten og har træk som minder om Pavel Nedved. Hvis han kan ramme sit tidligere niveau, så tror jeg han kan tilbyde os noget ekstra til vores spil.
Rettet.bongfong skrev:Et sats kunne være at låne Milos Krasic med option på et køb. Han er gået lidt i stå i Juventus og virker ikke til at træneren har tillid til ham. De få kampe jeg har set med ham har han virket som en gennembrudstærk spiller på højrekanten og har hår som minder om Pavel Nedved. Hvis han kan ramme sit tidligere niveau, så tror jeg han kan tilbyde os noget ekstra til vores spil.
Jeg har dog tænkt den samme tanke, men har kun meget begrænset kendskab til ham.
Han var dog udråbt til en af Serie A's nye spændende spillere for meget kort tid siden.

-
xman
Interessant ide. Det kunne være et forsøg værd.DaBonks skrev:Rettet.bongfong skrev:Et sats kunne være at låne Milos Krasic med option på et køb. Han er gået lidt i stå i Juventus og virker ikke til at træneren har tillid til ham. De få kampe jeg har set med ham har han virket som en gennembrudstærk spiller på højrekanten og har hår som minder om Pavel Nedved. Hvis han kan ramme sit tidligere niveau, så tror jeg han kan tilbyde os noget ekstra til vores spil.
Jeg har dog tænkt den samme tanke, men har kun meget begrænset kendskab til ham.
Han var dog udråbt til en af Serie A's nye spændende spillere for meget kort tid siden.
I det hele taget kunne vi godt bruge en højre kant. Det vil frigøre Henderson til at spille centralt og Kuyt til at spille oppe foran. Ingen af dem er specielt imponerende på højre kanten synes jeg.
Når Carra stopper, Agger eller Johnson er skadet ryger Kelly ind. Og så skal han bare bide sig fast. På mange punkter han er klart bedre end Johnson på trods af, at han kun spiller på U21 landsholdet. Liverpool har brug der kommer en fra egne rækker der spiller sig på holdet. En dreng fra rødderne.Xenne skrev:Enig, han skal jo presse på i FA cup kampene og Carling cup kampene. Jeg kunne stadig godt tænke mig at se ham på en højre back med Glen foran sig som højre wing.NHK skrev:Men hvor vil du sætte ham ind som fast mand, Hekkem ? Han skal jo ikke ind i stedet for en (verdens)klasse spiler som Johnson eller det velkørende makkerpar Skrtel/Agger eller for den sags skyld en super spillende Enrique, som vel snart er at finde på verdens i særklasse bedste landshold.Hekkem skrev:Synes du overvurderer Martin Kellys præstationer. Hvis han er så god, så ville han også spille hver gang han er klar. Det gør han ikke. At han bliver rost flere steder er da kun godt, men jeg vil vente og se til han vitterligt bider sig fast på holdet, eller om han bliver solgt på grund af manglende udvikling om et par år.
Johnson er bedre offensivt men langt fra lige så stærk som Kelly defensivt. Alene det at der tit på det engelske forrum diskuteres om Johnson eller Kelly skal starte er positivt for Kelly, han er stadig på U21 landsholdet.
Om måske 1 år hvis Kelly fortsat udvikler sig vil jeg klart vædde på, at han har presset Johnson af.
I øvrigt kunne jeg godt forestille mig et par spanske klubber der udelukkende bruger offensive højre backs, byder på Johnson. F.eks. RM. Det bortforklarer ikke Glen Johnsons store defensive mangler.
I øvrigt skla Liverpool have flere stære spillere på alle pladser, således ingen kan tage en startplads for givet. På nær Gerrard, Luis og Agger når de er klar.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg forstår din tankegang, jeg mener bare ikke jeg har set ham som kant, og de to i en kombination tror jeg kan være giftig, med Andy inde i feltet.Fribytter skrev:Johnson har da mig bekendt ikke gjort det store væsen af sig i de få kampe, han har spillet som kant, og i en alder af 27 år virker det lidt mærkeligt at eksperimentere med at omskole ham, når nu det ikke er nødvendigt.Xenne skrev:Enig, han skal jo presse på i FA cup kampene og Carling cup kampene. Jeg kunne stadig godt tænke mig at se ham på en højre back med Glen foran sig som højre wing.NHK skrev:Men hvor vil du sætte ham ind som fast mand, Hekkem ? Han skal jo ikke ind i stedet for en (verdens)klasse spiler som Johnson eller det velkørende makkerpar Skrtel/Agger eller for den sags skyld en super spillende Enrique, som vel snart er at finde på verdens i særklasse bedste landshold.Hekkem skrev:Synes du overvurderer Martin Kellys præstationer. Hvis han er så god, så ville han også spille hver gang han er klar. Det gør han ikke. At han bliver rost flere steder er da kun godt, men jeg vil vente og se til han vitterligt bider sig fast på holdet, eller om han bliver solgt på grund af manglende udvikling om et par år.

Den er jeg med på, og mon ikke de er med på den i Juventusbongfong skrev:Et sats kunne være at låne Milos Krasic med option på et køb. Han er gået lidt i stå i Juventus og virker ikke til at træneren har tillid til ham. De få kampe jeg har set med ham har han virket som en gennembrudstærk spiller på højrekanten og har træk som minder om Pavel Nedved. Hvis han kan ramme sit tidligere niveau, så tror jeg han kan tilbyde os noget ekstra til vores spil.
I 2010 var Diego Milito Inters store helt og høstede masser af individuelle priser. Nu har han vundet 'årets gyldne skraldespand' som værste spiller i Serie A.
Udover de fire titler med Inter vandt argentinske Diego Milito også en række individuelle priser i 2010, hvor han blandt andet blev kåret til årets spiller i Europa og årets spiller i Serie A. Efter et knap så prangende 2011 har han nu høstet en anden og noget mindre eftertragtet pris.
Den italienske radioprogram, Catersport, uddeler således hvert år den såkaldte Bidone d'Oro - den gyldne skraldespand - og den er altså denne gang gået til Inter-angriberen.
32-årige Milito er kåret som vinder foran Juventus-duoen Amauri og Milos Krasic på de efterfølgende pladser, og han kommer i selskab med navne som Ricardo Quaresma, Felipe Melo, Christian Vieri, Rivaldo og ikke mindst den tredobbelte vinder og forsvarende mester, Adriano.
Det tages hensyn til status og forventninger i nomineringen af ti kandidater til Bidone d'Oro, inden radiostationens lyttere til slut stemmer om prisen.
http://www.bold.dk/nyt/Inter-helt-snupp ... raldespand
Verden er smask fuld af hyklere....
hvis jeg bestemte (hvilket nok er meget godt, jeg ikke gør), så solgte vi Glen Johnson til højest bydende for at bruge Kelly og Flanagan som vores to højre backs. De er god nok og bliver endnu bedre, hvis de får spilletid.
Tom_Jorsal skrev:hvis jeg bestemte (hvilket nok er meget godt, jeg ikke gør), så solgte vi Glen Johnson til højest bydende for at bruge Kelly og Flanagan som vores to højre backs. De er god nok og bliver endnu bedre, hvis de får spilletid.
-
LiverbirdOnMyChest
- Geografisk sted: Øst for Anfield
Har du set statistikken på at vi lukker færre mål ind med Glen på holdet end uden ham....Tom_Jorsal skrev:hvis jeg bestemte (hvilket nok er meget godt, jeg ikke gør), så solgte vi Glen Johnson til højest bydende for at bruge Kelly og Flanagan som vores to højre backs. De er god nok og bliver endnu bedre, hvis de får spilletid.
Han er god og så er han også farligere i det fremadrettet...
Enig Aarde, men det er ekstremt tidsbegrænset jeg er det, for Flanagan er immervæk for ung efter min mening. Men om 1-2 år er jeg helt klart med på den vogn, hvis Kelly da ikke slår igennem i midterforsvaret, inden for 1-2 år, hvad jeg ikke regner for usandsynligt. Skrtel er en af mine "½ sæsonens spillere", men han har store udfald, efter min mening. Mange forsvarer bliver bedre i 27-30 års alderen, ro, rutine og ofte lederskab, og disse ting er Skrtel begyndt at vise, så måske han er/snart bliver, stabil.....Han blev 26 igår iflg Wiki. Så måske han er på vej i stabilitets alders, jeg håber.Aarde skrev:Tom_Jorsal skrev:hvis jeg bestemte (hvilket nok er meget godt, jeg ikke gør), så solgte vi Glen Johnson til højest bydende for at bruge Kelly og Flanagan som vores to højre backs. De er god nok og bliver endnu bedre, hvis de får spilletid.
P.S og nu januar vinduet nærmer sig bliver Cahill vel igen emne. Og vel er han god, men har en fornemmelse af han bliver "talt op", han er jo englænder. Vel stinker Bolton men bør han ikke vise sig som leder? jeg har mine tvivl om Cahill, men til 4-5 mill £ til Januar er han vel et sats værd. Bare han er indtillet på en bænke tjans.
P.P.S jeg har har store forventninger til Coates, og regner med ham og Agger er 1-2. valg når der er gået 3 år. Men derfor er Cahill vel okay som indskifter, hvis Skrtel og hans udsving regnes for dumpet..... Kenny´s kærlighed for britter, taler for Gary, men det er tæt veed jeg ikke håber det bliver til noget
Summasummarum, Kelly slår igennem på højre back, center er for sejt både nu og i fremtiden, det håber jeg holder vand
Wilson har desværre blowet for vildt i sine 1. holdskampe, ærgeligt eftersom vi mangler en skotte på holdet. Med mangler menes han er et must
Men er Gary ikke kåret til det bedste PL køb i 2000-10, for det var han, kåring eller ej
Apopos midter forsvarer, Albiol rygtes åbenbart igen væk. Hent ham for sa*an. Forfrem Carra til træner. Agger, Albiol, Skrtel, Coates i nævnte rækkefølge. Det er PL mester klasse. Bare min mening. 45 gange hellere Albiol omend han er rusten, end Cahill
.
Med mulighed for Coates forfremmes til 2. valg, og så sælges Albiol, let og ellegant i ren FM style. Og i virkeligheden ligeså
Med mulighed for Coates forfremmes til 2. valg, og så sælges Albiol, let og ellegant i ren FM style. Og i virkeligheden ligeså