Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 110

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » lørdag, 24. dec, 2011 10:00

Fribytter skrev:
Men i forhold til løn så skulle Downing, Adam, Henderson, Enrique og Bellamy tilsammen ca. tjene det samme som Rooney.
Det lyder jo fuldstændig vanvittig!

Jeg kan kun forestille mig, at de alle sammen tjener omkring £ 50.000 eller mere om ugen.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 24. dec, 2011 10:11

Tror faktisk ikke det er nogen af dem der får 50 i ugen. Tror nærmere de ligger på 30.000 pund pr mand

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 24. dec, 2011 10:16

Aarhus skrev:
Fribytter skrev:
Men i forhold til løn så skulle Downing, Adam, Henderson, Enrique og Bellamy tilsammen ca. tjene det samme som Rooney.

Jeg kan kun forestille mig, at de alle sammen tjener omkring £ 50.000 eller mere om ugen.
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... squad.html

Det er denne gammel artikel. Det er så før Bellamy-handlen, og jeg huskede det som om, at Coates og Doni ikke var medtaget, men det er de.

Rooney tjener vist 250.000 p/w med sin nye kontrakt. Det giver £13 mio. om året - altså det samme som Coates, Doni, Adam, Henderson, Downing og Enrique skulle tjene tilsammen. Altså en gennemsnitsløn på ca. 40.000 p/w. for de spillere.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » lørdag, 24. dec, 2011 11:04

Fribytter skrev:
Aarhus skrev:
Fribytter skrev:

Det er denne gammel artikel. Det er så før Bellamy-handlen, og jeg huskede det som om, at Coates og Doni ikke var medtaget, men det er de.

Rooney tjener vist 250.000 p/w med sin nye kontrakt. Det giver £13 mio. om året - altså det samme som Coates, Doni, Adam, Henderson, Downing og Enrique skulle tjene tilsammen. Altså en gennemsnitsløn på ca. 40.000 p/w. for de spillere.
Det fortæller da mere at Wayne får alt for meget i løn.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 36

Indlæg af Mambo » lørdag, 24. dec, 2011 11:07

Kelly skrev:
Fribytter skrev:
Aarhus skrev:
Fribytter skrev:

Det fortæller da mere at Wayne får alt for meget i løn.
Det er fortæller at der er et eller andet helt galt med verden, at en fodboldspiller kan tjene over 100 mio. kr om året.

Brugeravatar
Linde
Alder: 39

Indlæg af Linde » lørdag, 24. dec, 2011 13:11

Hvad sker der her? Stødte lige på en artikel inde på Sporten.dk, hvor de skriver om morgendagens stjerner i 2012. Her kunne man læse at vi allerede har skrevet med "Ganso". Mig bekendt ligner det en FAIL!

http://www.sporten.dk/fodbold/de-bliver ... vne-i-2012

"Paulo Henrique Ganso:
Brasilianeren har faktisk allerede skrevet under på en forhåndkontrakt med Liverpool. Den træder i kraft efter sommerferien. Liverpool har sikret sig den 22-årige offensive midtbanespiller fra Santos, og de tror på, at han kan styre deres spil fremad i Premier League. Der har været en del hype om Ganso, som han blot kaldes, og det så længe ud som om, at han ikke kunne komme væk fra Santos. Pengene og strukturen i Brasilien kan til tider være mærkelig, og Santos havde forsøgt at sælge hans rettigheder til forskellige virksomheder i hjemlandet. De aftaler undgik Ganso, og nu skal han altså være makker med Lucas i Liverpool."
Collymore var bomben!

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af John Barnes » lørdag, 24. dec, 2011 13:49

Linde skrev:Hvad sker der her? Stødte lige på en artikel inde på Sporten.dk, hvor de skriver om morgendagens stjerner i 2012. Her kunne man læse at vi allerede har skrevet med "Ganso". Mig bekendt ligner det en FAIL!

"Paulo Henrique Ganso:
Brasilianeren har faktisk allerede skrevet under på en forhåndkontrakt med Liverpool. Den træder i kraft efter sommerferien. Liverpool har sikret sig den 22-årige offensive midtbanespiller fra Santos, og de tror på, at han kan styre deres spil fremad i Premier League. Der har været en del hype om Ganso, som han blot kaldes, og det så længe ud som om, at han ikke kunne komme væk fra Santos. Pengene og strukturen i Brasilien kan til tider være mærkelig, og Santos havde forsøgt at sælge hans rettigheder til forskellige virksomheder i hjemlandet. De aftaler undgik Ganso, og nu skal han altså være makker med Lucas i Liverpool."
Hvad for noget? Det har jeg da aldrig hørt noget om, men hvis det var sandt ku det være ret fedt! Ganso er et kæmpe talent! ;)
Billede

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » lørdag, 24. dec, 2011 14:08

Linde skrev:Hvad sker der her? Stødte lige på en artikel inde på Sporten.dk, hvor de skriver om morgendagens stjerner i 2012. Her kunne man læse at vi allerede har skrevet med "Ganso". Mig bekendt ligner det en FAIL!

"Paulo Henrique Ganso:
WTF? Det lyder MEGET mystisk.. Meget interessant, men ikke desto mindre ret urealistisk??
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 32

Indlæg af AndreasN » lørdag, 24. dec, 2011 14:45

Mit bedste bud må være, at Sporten har misforstået noget fuldstændig. Omend det kunne være en fantastisk signing.
Liverpool Football Klopp

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » lørdag, 24. dec, 2011 16:38

GOD jul, alle scousere! Jeg ønsker mig Adam Johnson til Liverpool og flere mål fra Carroll, Adam, Henderson og Downing i julegave.

Brugeravatar
JuhlS
Geografisk sted: Danmark
Alder: 32

Indlæg af JuhlS » søndag, 25. dec, 2011 15:05

"Paulo Henrique Ganso:
De har rettet teksten i artiklen nu, ville ellers være noget af en transfer, specielt når man tænker på, at ingen vidste det :D

Brasilianeren har længe været i høj kurs og rygter om et skifte til Liverpool har allerede floreret. Indtil videre er han dog stadig i Santos. Pengene og strukturen i Brasilien kan til tider være mærkelig, og Santos havde forsøgt at sælge hans rettigheder til forskellige virksomheder i hjemlandet, men Ganso har undgået dette kaos og koncentrere sig om spillet på banen. Her er han bedst som offensiv midtbanespiller, hvor han har et flot samarbejde med Neymar, som umiddelbart er mest kendt, men Ganso er den solide løsning.

JohnPorre

Indlæg af JohnPorre » mandag, 26. dec, 2011 00:54

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/156097_ ... vertonghen
Volgens Ajaxf-side.nl zou Liverpool een bedrag van maar liefst 45 miljoen euro overhebben voor de verdiensten van zowel Eriksen als Vertonghen. Mocht dit doorgang vinden dan zouden de twee herenigd kunnen worden met oud-Ajacied Luis Suárez, die afgelopen zomer naar Engeland vertrok.
Nu er mit hollandske godt nok ikke hvad det har været og jeg ved ikke helt hvor troværdig kilden er. Men jeg har dog lidt svært ved at se hvordan man eventuelt vil placere disse 2 spillere. Er Vertonghen udset som en gardering til Agger? Eller vil KK spille med 2 venstrebenede midtstoppere? Ydermere hvad vil KK og DC med en Christian Eriksen? Hvor er han tiltænkt at skulle spille? Som makker til Lucas på den centrale midtbane? Som kant, eller måske som hængende angriber med en Suarez på toppen? Spørgsmålene er mange..

Hvad mener I om dette? Ville vi kunne bruge begge spillere? Og i så fald, hvordan skulle de bruges?

JBH

Indlæg af JBH » mandag, 26. dec, 2011 00:55

Christian Eriksen og Vertonghen rygtes til Liverpool i dag. Eriksen kunne være et fremragende køb, men i min optik bør man købe endnu en angriber i stedet for endnu en forsvarer, da vi i forvejen har en bred trup i forsvaret, og angrebet halter en smule.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

JBH

Indlæg af JBH » mandag, 26. dec, 2011 01:03

JohnPorre skrev:http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/156097_ ... vertonghen
Volgens Ajaxf-side.nl zou Liverpool een bedrag van maar liefst 45 miljoen euro overhebben voor de verdiensten van zowel Eriksen als Vertonghen. Mocht dit doorgang vinden dan zouden de twee herenigd kunnen worden met oud-Ajacied Luis Suárez, die afgelopen zomer naar Engeland vertrok.
Nu er mit hollandske godt nok ikke hvad det har været og jeg ved ikke helt hvor troværdig kilden er. Men jeg har dog lidt svært ved at se hvordan man eventuelt vil placere disse 2 spillere. Er Vertonghen udset som en gardering til Agger? Eller vil KK spille med 2 venstrebenede midtstoppere? Ydermere hvad vil KK og DC med en Christian Eriksen? Hvor er han tiltænkt at skulle spille? Som makker til Lucas på den centrale midtbane? Som kant, eller måske som hængende angriber med en Suarez på toppen? Spørgsmålene er mange..

Hvad mener I om dette? Ville vi kunne bruge begge spillere? Og i så fald, hvordan skulle de bruges?
Med hensyn til Christian Eriksen mener jeg, at vi sagtens kunne bruge ham i det offensive spil. Han er en kreativ spiller, som kan skabe ting på egen hånd og gøre de andre spillere bedre. En kreatør. Det har vi manglet i fraværet af Steven, og det har de midtbanespillere, som vi bruger for tiden ikke været gode nok til.

JohnPorre

Indlæg af JohnPorre » mandag, 26. dec, 2011 01:23

JBH skrev:
JohnPorre skrev:http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/156097_ ... vertonghen

Med hensyn til Christian Eriksen mener jeg, at vi sagtens kunne bruge ham i det offensive spil. Han er en kreativ spiller, som kan skabe ting på egen hånd og gøre de andre spillere bedre. En kreatør. Det har vi manglet i fraværet af Steven, og det har de midtbanespillere, som vi bruger for tiden ikke været gode nok til.
JBH. På hvilken plads, ville du mene han skulle gå ind på? Skulle det være som central, evt ved siden af Lucas? Eller på den offensive? Og hvor ville du spille Suarez, som vel er bedst i den frie rolle. Vil dette eventuelt betyde, at man så skulle afskibe Carroll, da han vel så vil komme længere fra start11'eren.

Besvar