Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » torsdag, 05. jan, 2012 12:09

Ved ikke hvor troværdige Goal.com er, men de siger at Comolli er stor fan af Bent, og han var selv med til at hente ham til Tottenham. Hjemmesiden erfarer at vide at hvis Aston Villa sælger Bent, køber de Drogba?? Altså jeg vil da hellere have Drogba end Bent, jeg synes da klart at Drogba er én af Pl's bedste angriber, hvis ikke den bedste og jeg mener da ikke at Bent er i top 5.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » torsdag, 05. jan, 2012 12:35

Du skal nok tage goal med et gran salt. Deres vurderinger er baseret på hvad de selv lige tænker kunne ske.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 05. jan, 2012 13:07

Salle skrev:
Aarhus skrev:
Arda supports Suarez skrev:
Jack Cade skrev:Vi dropper £35 mil. på Newcastles bedste angriber på sidste dag i transfervinduet. Standard
Demba Ba :dance:
Jeg siger heller ikke nej til Ba, hvis vi kunne få ham. Han har virkelig imponeret mig i denne sæson, og jeg forstår ikke, vi ikke hentede ham fra West Ham tidligere på sæsonen. Han havde bestemt heller ikke en dårlig sæson sidste år, hvis man tænker på omstændighederne.
Ved ik om der er det rette sted at skrive , men yakubu / Demba ba har tilsammen kostet ca 12 mil dkr . Og scoret 27 mål denne sæson . Torres / caroll 5 mål og ca 730 mil dkr . Skræmmende !
Nej det fatter jeg da heller intet af...og at Scott Parker gik så lang tid, før Tottenham fik signet ham. Ham ville jeg faktisk hellere have haft...
Men man skal huske at Carroll også imponerede i første halvsæson, og det var derfor vi købte ham. Desuden er han ung og britisk, hvilket også nok pressede prisen en del (samt tidspunktet). Men så vidt jeg ved tog Newcastle en chance med Ba, og vandt - hans knæ skulle ikke være helt i top, men det er han tilsyneladende ligeglad med.

Det må man bare kreditere dem for. Har altid haft stor sympati for Newcastle (ikke mindst fordi vi altid kommer godt ud af kampene med dem), og frygtede de ville bukke under da de solgte Barton, Carroll og Enrique. Men det ser derimod ud til at de er kommet styrket ud af transfervinduet.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 05. jan, 2012 13:48

Aston Villa har meddelt at deres angriber Darren Bent ikke er til salg, trods fortsat interesse fra Liverpool. (TalkSPORT)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 05. jan, 2012 13:50

KingKenny94 skrev:Ved ikke hvor troværdige Goal.com er, men de siger at Comolli er stor fan af Bent, og han var selv med til at hente ham til Tottenham. Hjemmesiden erfarer at vide at hvis Aston Villa sælger Bent, køber de Drogba?? Altså jeg vil da hellere have Drogba end Bent, jeg synes da klart at Drogba er én af Pl's bedste angriber, hvis ikke den bedste og jeg mener da ikke at Bent er i top 5.
Drogba er 33, så der er ikke de store fremtidsperspektiver i at hente ham. Var der desuden ikke noget om, at en stenrig kinesisk klub var ude efter ham? Dem hverken kan eller skal vi forsøge at løn-konkurrere med.

Bent har scoret jævnligt i alle de klubber han har været i, han er kun 27 eller 28, så hvis man kan blive enig om en fornuftig pris synes jeg at han er et bedre bud på en LFC-målræv end Drogba.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

JimmyR
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af JimmyR » torsdag, 05. jan, 2012 14:32

Kelly skrev:http://www.kopsource.com/luuk-de-jong-liverpool-close/

Luke De Jong tror jeg på bliver en glimrende angriber på et tophold i en af de store ligaer snart.
Han er en klog og teknisk stærk spiller. Dog lidt tung i det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Luuk_de_Jong

De har været hurtige til at skirve Liverpool på Wiki ;)

Efter at have set lidt film med ham, Ser det utrolig interessant ud.

Han spillestil vil passe rigtig godt ind i pass and move konceptet grundet hans gode teknik og et godt blik for medspillerne.

IMO passer hans spillestil bedre ind i Liverpool end Darren Bents. Derudover kommer han også fra en spillestil i Twente som er mere lig Liverpools end Aston Villas

KingKenny94

Indlæg af KingKenny94 » torsdag, 05. jan, 2012 16:56

Synes også Luuk De Jong ser rigtig spændene ud, 56 kampe og 24 mål for Twente som 21årig er bestemt godkendt. Min problemformulering er dog om han kan gå direkte ind i start 11? Og jeg sidder lidt med frygten at han kan blive den nye Dirk Kuyt?? Han bombede jo også løs i Feyenoord.. I denne video er han på kanten og scorer dog et fantastisk mål http://www.youtube.com/watch?v=P_t1vMVr ... re=related..
Men hvis han er en "fox in the box" så skal han købes! For synes vi har nok spillere der løbere og flakker rundt på hele banen.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 110

Indlæg af Aarhus » torsdag, 05. jan, 2012 16:59

Man kan jo kun håbe - forudsat vi får ham - at han udviklinger sig til den nye Van Nistelrooy.

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af Mr.Kop » torsdag, 05. jan, 2012 18:38

Jeg bed mærke i da OB spillede mod Twente i efteråret, både ude og hjemme. Der spille Luuk de Jong på den centrale midtbane i en 4-3-3 opstilling. Hvor han bla. scorede og havde næste sidste fod på en scoring. Han blev også ratet til et 7.tal.

http://www.goal.com/en/match/66162/ob-o ... neup-stats
Mr Suarez Is Not A Racist!

KingKenny94

Indlæg af KingKenny94 » torsdag, 05. jan, 2012 18:44

Mr.Kop skrev:Jeg bed mærke i da OB spillede mod Twente i efteråret, både ude og hjemme. Der spille Luuk de Jong på den centrale midtbane i en 4-3-3 opstilling. Hvor han bla. scorede og havde næste sidste fod på en scoring. Han blev også ratet til et 7.tal.

http://www.goal.com/en/match/66162/ob-o ... neup-stats
De var netop det jeg frygtede, at han ikke er en "fox in the box"....

Brugeravatar
Doessing

Indlæg af Doessing » torsdag, 05. jan, 2012 19:28

Hvad med en som Pazzini?

Han er boksspiller og har scoret masser af mål i alle klubber.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København

Indlæg af John Barnes » torsdag, 05. jan, 2012 19:28

Smid Carroll og en pose penge til Newcastle og så tager vi Demba Ba! :dance:
Billede

BsJimmi

Indlæg af BsJimmi » torsdag, 05. jan, 2012 20:15

Jeg synes i glemmer en spiller.
Der går mange rygter om Arshavin (Arsenal) er på vej væk.
Hvis vi skal have en angriber, vil jeg da mene at han passer perfekt ind i liverpools trup, måske ved siden af en evt. suarez når han kommer tilbage?

Søren B
Geografisk sted: Odense C
Alder: 43

Indlæg af Søren B » torsdag, 05. jan, 2012 20:20

BsJimmi skrev:Jeg synes i glemmer en spiller.
Hvis vi skal have en angriber, vil jeg da mene at han passer perfekt ind i liverpools trup, måske ved siden af en evt. suarez når han kommer tilbage?
Arh du laver sjov ikke? Nej tak til Arshavin, men kan slet ikke forestille mig at Liverpool ville så meget som skimte hans vej.
Selv mit skæg er rødt!

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » torsdag, 05. jan, 2012 20:21

BsJimmi skrev:Jeg synes i glemmer en spiller.
Ellers tak. Han er way over the hill. Han var en fremragende spiller da han kom til Arsenal, men kunne kun holde sit niveau i en halv sæson og har siden været middelmådig(og det bliver kun værre og værre).

Men velkommen til forum ;)

Besvar