Enig, men tvivler på at de sælger til 100 mio. for dem begge, så er det igen godt gået for wheeler-dealer 'Arry, men vi skal da byde ind hvis prisen er deromkring. Også enig med dem der er imponerede af Hoilett, med kontraktudløb til sommer skal det forsøges nu, selvom Blackburn ligger i bunden må de være interesserede i at få noget for Hoilett så der er penge til en erstatning, men vælger han/de at afvente og skiftet bliver gratis så skal den selvfølgelig også forsøges. Der kan laves et potentielt scoop hvis man kigger på hvad prisen bliver med denne lovende spiler.Emmy skrev:Spurs har efter sigende budt omkring 100 mio kr for de 2. Det er en potentiel kanon handel, som vi burde holde skarpt øje med og evt byde over. Specielt Hoilett er et kæmpe talent.Alonso skrev:Man skal da købe Samba for den slags penge. På trods af at målene ofte vælter ind mod Blackburn, så holder han faktisk ret højt niveau for dem. Nu kender jeg ikke mandens lønkrav, men det lugter gevaldigt af value for money.
Lad os hente både Hoilett og Samba.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Charlie Adam's Guinness mate
Re: Hvem skal ind?
Det kunne da meget nemt blive prisen for dem. Samba er evigt sur på sin klub (og især de talentløse ejere), og Hoilett har kontraktudløb til sommer. Hvis Spurs kommer igennem med det her, så er det jo totalt latterligt. Harry må grine sin røv i laser over de handler, han får trukket hjem af og til.. Giv ham lidt modstand. Vi bør i hvert fald kunne garantere begge spillere en nogenlunde kort vej til 1. holdet. Desuden ser jeg meget gerne, at vi har 4 CBs af PL-klasse (Agger, Skrtel, Samba og så enten Carra eller Coates), for at holde bredden og konkurrencen på holdet.Charlie Adam's Guinness mate skrev:Enig, men tvivler på at de sælger til 100 mio. for dem begge, så er det igen godt gået for wheeler-dealer 'Arry, men vi skal da byde ind hvis prisen er deromkring. Også enig med dem der er imponerede af Hoilett, med kontraktudløb til sommer skal det forsøges nu, selvom Blackburn ligger i bunden må de være interesserede i at få noget for Hoilett så der er penge til en erstatning, men vælger han/de at afvente og skiftet bliver gratis så skal den selvfølgelig også forsøges. Der kan laves et potentielt scoop hvis man kigger på hvad prisen bliver med denne lovende spiler.Emmy skrev:Spurs har efter sigende budt omkring 100 mio kr for de 2. Det er en potentiel kanon handel, som vi burde holde skarpt øje med og evt byde over. Specielt Hoilett er et kæmpe talent.Alonso skrev:Man skal da købe Samba for den slags penge. På trods af at målene ofte vælter ind mod Blackburn, så holder han faktisk ret højt niveau for dem. Nu kender jeg ikke mandens lønkrav, men det lugter gevaldigt af value for money.
Derudover så vil jeg også meget gerne have en venstre back, som kan gå ind, hvis der skulle ske noget (7-9-13) med Enrique.
Generelt; angriber > VB > Eventuelle kanonhandler (som føromtalte med Hoilett og Samba for 100 af de stærke.)
Badooo siger, hvad han mener!
Jackson Martinez fra Jaguares til Liverpool
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Over middel
Kender i denne angriber fra Colombia. Jeg har tjekket han af på nettet, han er faktisk ret hovedstødsstærk og virker meget hurtig og pågående.
http://www.totalfootballforums.com/foru ... try1067874
Jfr. dette link har både City, Chelsea, Arsenal og Porto fulgt Martinez, og Porto er tæt på at få accepteret et tilbud, så Liverpool skal handle hurtigt.
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Over middel
Kender i denne angriber fra Colombia. Jeg har tjekket han af på nettet, han er faktisk ret hovedstødsstærk og virker meget hurtig og pågående.
http://www.totalfootballforums.com/foru ... try1067874
Jfr. dette link har både City, Chelsea, Arsenal og Porto fulgt Martinez, og Porto er tæt på at få accepteret et tilbud, så Liverpool skal handle hurtigt.
Senest rettet af Kelly lørdag, 07. jan, 2012 12:32, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
xman
Ifølge Daily Mail har Ba en release clause på 10 mio pund i sin kontrakt. Hvis det er tilfældet, ville jeg ikke tøve med at slå til. Selv hvis Carroll begynder at indfri sit potentiale, vil det ikke skade at have Ba i truppen.
http://www.teamtalk.com/papertalk/74159 ... s-on-alert
http://www.teamtalk.com/papertalk/74159 ... s-on-alert
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Følgende har jeg fra Scott og TOMMO86 fra RAWK, De to har sendt en PM til RAWK's mods, og fortalt dem deres kilde, og de meget kritiske RAWK mods har accepteret deres kilder:
Scott siger at Maxi og Kuyt er fortid i klubben og de vil blive solgt/frigivet senest til sommer. Måske en af dem allerede vil ryge her i januar.
TOMMO86 siger at vi vil købe Gomis fra Lyon.
(Det var TOMMO86 der breakede Suarez transferen, men tog fejl m.h.t. Mata)
Personligt tror jeg Gomis bliver en meget dyr herre. Lyon sælger altid meget dyrt.
Scott siger at Maxi og Kuyt er fortid i klubben og de vil blive solgt/frigivet senest til sommer. Måske en af dem allerede vil ryge her i januar.
Personligt tror jeg Gomis bliver en meget dyr herre. Lyon sælger altid meget dyrt.
Ok, det lyder spændende. Gomis er en spiller der kan være helt ude af kampene, men omvendt når det kører for ham han er han helt fantastisk stærk. Er han ikke 2. valg i angrebet på deres landshold efter Karim ?. Han er dyr og Lyon gik jo videre i CL.Hr. Drejer skrev:Følgende har jeg fra Scott og TOMMO86 fra RAWK, De to har sendt en PM til RAWK's mods, og fortalt dem deres kilde, og de meget kritiske RAWK mods har accepteret deres kilder:
Spændende. At Maxi og Kuyt ikke længere nærer tillid hos Kenny, havde man vel lidt set komme. Men det vil nu ærgre mig meget at se Kuyt blive skibet afsted. Han har et Liverpoolhjerte. Desværre har han ikke præsteret i det sidste halve år. Måske, såfremt han får frem til sommeren, kan han smække et kanon forår af igen.Hr. Drejer skrev:Følgende har jeg fra Scott og TOMMO86 fra RAWK, De to har sendt en PM til RAWK's mods, og fortalt dem deres kilde, og de meget kritiske RAWK mods har accepteret deres kilder:
Gomis kender jeg mest af navn, men har aldrig set ham spille mere end et par kampe i CL. Men en type som vi godt kan bruge.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hvis Liverpool ikke kan købe deres ønskeangriber fri før til sommer, hvad så med at leje Forlan frem til sommer. Når Luis kommer tilbage kender Forlan og Luis jo hinanden ret godt fra landsholdet.
Jeg har aldrig hørt om Gomis. Er der nogen, der kan give et præg om, hvilken slags spiller han er?
Youtube kan få alle til at se gode ud, så det giver ikke et troværdigt indtryk.
Youtube kan få alle til at se gode ud, så det giver ikke et troværdigt indtryk.
- HolmusMaximus
- Geografisk sted: Kbh Ø
Gomis er for mig at se ikke spor interessant. Han er stor og tung og skaber altså ikke meget på egen hånd.. For mig at se vil han ikke kunne bringe kompetencer til holdet som Carroll ikke allerede burde kunne...
Samba og Hoilett.. Til 100mio = ADAK...
Sys faktisk at ideen om Forlan i et vist omfang kunne være interessant. Vi skaber jo masser af chancer og mangler bare den garvede målræv der prikker bolden over stregen...
Samba og Hoilett.. Til 100mio = ADAK...
Sys faktisk at ideen om Forlan i et vist omfang kunne være interessant. Vi skaber jo masser af chancer og mangler bare den garvede målræv der prikker bolden over stregen...
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
Mht. Samba så er jeg helt enig i at han holder højt niveau for Blackburn og er velsagtens deres bedste spiller gennem 3-4 år. Men derfor behøver jo ikke at købe ham, heller ikke selvom han skulle være forholdsvis billig. Som jeg ser det har der ikke været nogen grund til at købe Coates, hvis vi alligevel henter en reserve mere. Og jeg ser ikke Samba presse Skrtel og Agger mht. startopstillingen. Hvis/når vi henter en ny forsvarsspiller, skal det være sådan at han enten kan sætte Skrtel af, eller i det mindste gøre at vi ikke føler os vildt svækket når Agger er ude. Med Skrtel-Samba ville jeg stadig have den følelse. Med fx. Skrtel-Vertonghen ville jeg ikke.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nu ser jeg ikke alle Blackburns kampe, men som jeg ser det, så bliver de mange mål mod klubben scoret PÅ TRODS af hans indsats; han er et monster i begge ender af banen, og det er primært pga hans med-forsvareres uformåenhed, at målene hagler ind mod dem.Alonso skrev:Man skal da købe Samba for den slags penge. På trods af at målene ofte vælter ind mod Blackburn, så holder han faktisk ret højt niveau for dem. Nu kender jeg ikke mandens lønkrav, men det lugter gevaldigt af value for money.
Samba vil imo være perfekt til at dele pladserne i centerforsvaret med Agger og Skrtel, når vi må se i øjnene at Carra er over the hill og Coates stadig mangler noget - så meget mere som det tyder på, at Chelsea lykkes med at kapre Gary Cahill, som jeg ellers også meget gerne så på Anfield.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hvordan ser i potentialet/styrkeforholdet mellem Nathan Dyer, Scott Sinclair, Victor Moses og Junior Hoilett?
Alle unge og hurtige wings, men hvad med deres spilforståelse og evne til at indgå i pass-and-move?
Jeg spørger mest af alt fordi jeg har set rigtig gode præstationer fra dem alle, måske mindst Moses, og vi er blevet rygtet til både Hoilett og Sinclair i dette transfervindue.
Alle unge og hurtige wings, men hvad med deres spilforståelse og evne til at indgå i pass-and-move?
Jeg spørger mest af alt fordi jeg har set rigtig gode præstationer fra dem alle, måske mindst Moses, og vi er blevet rygtet til både Hoilett og Sinclair i dette transfervindue.

-
J1
Jeg er enig i at vi ikke bør købe Samba. Ja, Samba er en dygtig forsvarsspiller og jeg tror sagtens han kunne spille for liverpool med fin succes. Der er samtidig ingen tvivl om at 100 mio. dkk for Samba og Hoilett repræsenterer god value for money men hvorfor købe en spille der ikke er behov for? Ikke alene er det dyrt at have en stor trup hvor halvdelen ikke er i brug, det er også usundt for spillerne der ikke får kampe og dermed truppens moral som helhed. Det ville da være hul i hovedet at købe endnu en forsvare når det er det sted på banen hvor vi er bedst besat i forvejen. Carra og Coates står begge klar til at komme ind og desuden ser jeg Kelly som en fremtidig starter på CB positionen både for Liverpool og potentielt også det engelske landshold. At erhverve Samba vil kun skabe utilfredshed, en uharmonisk trup og stoppe unge spilleres udvikling. Derimod ser jeg Hoilett som en god mulighed. I et tidligere indlæg nævnte jeg at både Kuyt og Maxi bør udskiftes. Det ser, hvis de føromtalte twitter profetier taler sandt, ud til at Kenny er enig. Her kunne Hoilett meget vel udgøre en af de to afløsere hvorimod jeg er mindre positivt stillet overfor Gomis. For det første er Hoilett PL proven. Derudover er han ung og har store udviklingsmuligheder samtidig med at han besidder nogle af de kvaliteter jeg gerne ser hos en kant: han er hurtig, udfordrende og kan skabe noget på egen hånd hvilket kan hjælpe os mod de mindre hold der pakker sig. Gomis derimod er langsommere, mere statisk, har ikke spillet i PL og kommer altså heller ikke med det mest imponerende målsnit for en angriber på et tophold i den franske liga (26 mål i 80 kampe).AJ skrev:Mht. Samba så er jeg helt enig i at han holder højt niveau for Blackburn og er velsagtens deres bedste spiller gennem 3-4 år. Men derfor behøver jo ikke at købe ham, heller ikke selvom han skulle være forholdsvis billig. Som jeg ser det har der ikke været nogen grund til at købe Coates, hvis vi alligevel henter en reserve mere. Og jeg ser ikke Samba presse Skrtel og Agger mht. startopstillingen. Hvis/når vi henter en ny forsvarsspiller, skal det være sådan at han enten kan sætte Skrtel af, eller i det mindste gøre at vi ikke føler os vildt svækket når Agger er ude. Med Skrtel-Samba ville jeg stadig have den følelse. Med fx. Skrtel-Vertonghen ville jeg ikke.
Gomis ville være lidt af et sats. Når han rammer formen er han ustoppelig, men når han ikke gør er han ubrugelig. Før Lyons udradering af Dinamo Zagreb, hvor Gomis - såvidt jeg husker - lavede 3-4 mål, havde han ikke scoret i 10 kampe i streg.
Han har uden tvivl potientalet, men om han kan indfri de forventninger, der nu engang er i en klub som Liverpool og ikke ender som den nye Carroll, er jeg lidt i tvivl om. Hvis prisen er rigtig, så synes jeg dog alligvel, at han er chancen værd at tage.
Han har uden tvivl potientalet, men om han kan indfri de forventninger, der nu engang er i en klub som Liverpool og ikke ender som den nye Carroll, er jeg lidt i tvivl om. Hvis prisen er rigtig, så synes jeg dog alligvel, at han er chancen værd at tage.
Liverpool Football Klopp