Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 26. jan, 2012 23:17

Det virker meget usandsynligt. Jeg har ikke hørt rygter om Cavani siden starten af januar, nøjagtig ligesom med Soldado. Vi kunne ellers godt bruge en af de to - samt mange andre spændende alternativer.

Hvis vi kigger på Cavanis situation, så sendte han jo Inter ud af Coppa Italia igår og holdet er samtidig i bedste velgående i Champions League. Napolis President Aurelio de Laurentiis har også udtalt, at Cavani er glad for at være i Naples og jeg menes tilmed at have læst, at de skulle ha' smidt et prisskilt på omkring £40 mio på ham.

Ancelotti nævnte Cavani som et af de emner, han var blevet tilbudt i PSG, men jeg mener, at Ancelotti har været ude og sige, at Cavani og Torres bl.a. ikke var i blandt de emner, han var blevet tilbudt, selvom pressen skrev det.

Cavani må siges at være ønsketænkning pt. Men vi har jo set mirakler før i Liverpool F.C. Hvis ikke nu, så måske til sommer.
El Matador skal hvertfald være mere end velkommen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 27. jan, 2012 00:08

Vi er vel efterhånden så langt inde i Suarez' karantæne, at et eventuelt køb af en angriber, nu ikke længere kan ses som et forsøg på at erstatte ham. Derfor tror jeg ikke vi skal forvente en decideret "proven" angriber i dette vindue. David Tex. (tør ikke stave resten) kunne vel stadig være en mulighed, men så er det med udviklingspotentiale. Min mavefornemmelse er i hvert fald, at han er det rygte med mest hold i indtil nu.

Jeg tror ikke længere på at vi ser nogen større handler i dette vindue for os. Bevares, der kom først lidt action sent sidste år. Men der var rygterne altså også lidt mere konsistente forinden. Torres' transferrequest var svær at kalkulere med, noget lignende sker jo næppe. Og måske vores kære ejere har fået lidt kolde fødder på at lave handler i sidste øjeblik, efter den mildest talt begrænsede succes vores nummer 9 har fået.

Sidste år var jeg netop ankommet til Val Thorens da en bekendt kom hen og fortalte: "LFC har lige købt Suarez.", hvilket tog mig på sengen og jeg kom helt op at stege. Manden har desværre en tendens til mancs, så han kom jo mest for at fortælle at Torres samtidig havde indgivet transferrequest. Burde også vide bedre end at stole på at personer med hang til scum kom med udelukkende glædelige nyheder ;)
Og lur mig om jeg ikke skal have samme bustur i morgen, dog til Les Arcs denne gang. Håber da ved gud ikke at der kommer lige så chokerende nyheder lørdag morgen efter den lange tur i bus. Men noget måtte der nu stadig gerne ske - om ikke andet en spændende ung spiller ala førnævnte David Tex.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 27. jan, 2012 00:54

Alonso skrev:Ja, man skal ikke bare købe for at købe. Kvalitet fremfor kvantitet, men det er stadig frustrerende som fan, når det er tydeligt at holdet har flere fejl og mangler.

Men baseret på de manglende rygter, så kunne det godt tyde på at vi skal kæmpe videre med de spillere vi har resten af sæsonen. Man kunne håbe Suarez tager os med storm mod Wolves og holder det kørende resten af sæsonen, men med nuværende trup bliver det svært at nå top4.

På den anden side bør der være flere offensive kvaliteter at hente i Downing, Henderson, Kuyt og Carroll, end de har vist indtil videre i denne sæson. Det er måske det man kalkulerer med.
Jeg er bestemt heller ikke uenig med dig i, at vi har brug for at styrke truppen på visse punkter - den pointe har jeg intet problem med. Det jeg anfægter er din "Actions speak louder than words"-vending - for ejerne har da netop vist, at der er hold bag ordene, når eksempelvis Ayre siger, at det ikke er et spørgsmål om penge, når vi kigger på spillere. Det synes jeg som sagt, at Henderson, Downing, Suárez og Carroll (£16m, £18m, £22m og £35m), er gode beviser på.

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Lemmiwinks » fredag, 27. jan, 2012 01:06

Irish_kop skrev:Nogen der kender til trovärdigheden af LFC Transfer Speculations på facebook??...

De skriver en masse smånyheder omkring klubben hver dag.. Men meget af det tror jeg er totalt bullshit!

Dagens rygte:

Liverpool planning move for Napoli hit man

January 26, 2012 · 7 Comments

Liverpool boss Kenny Dalglish is plotting a stunning move to bring Napoli striker Edinson Cavani to Anfield before the end of the transfer window.

The Reds chief has placed the Urugyuan at the top of his hit list as he continues his search for a strike that can fill in for the suspended Luis Suarez. Andy Carroll continues to struggle with the anniversary of his record breaking £35 million move from Newcastle fast approaching whilst Dirk Kuyt’s drop in form has persuaded Dalglish he needs a proven centre forward to fire the club back into Europe.

Whilst Craig Bellamy has impressed up front the Welshman is always susceptible to breaking down with injury and Dalglish know’s he can’t rely on Carroll and Kuyt to provide goals. Liverpool have scored just four times in as many Premier League games since Suarez’s suspension winning just once and dropping below Arsenal and Newcastle in pursuit of the top four.

Cavani has now emerged as a serious target for the 60-year-old who is toying with the idea of pairing him with fellow countryman Suarez in a devastating attacking partnership. The duo linked up to great effect in the World Cup two years ago and Dalglish is convinced the partnership could turn the club into serious title contenders next season.

The 24-year-old certainly knows where the net is scoring 51 times in 72 games since moving to the Stadio San Paolo in the summer of 2010 but could be coaxed into joining Suarez in England. Chelsea and Manchester City have also been credited with an interest in Cavani but were put off by Napoli’s £30 million asking price although it’s thought Dalglish is willing to spend big to capture the 6ft 2in striker.

Mon ikke de bare skriver det, som vi fans gerne vil läse...

Er der nogen der har set det rygte andre steder??

Så vidt jeg ved , stammer det rygte fra sitet givemefootball. De er vel nogenlunde ligeså lidt troværdige som f.eks caughtoffside.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 27. jan, 2012 06:12

Hmmm, hvad siger I til ham her?

http://www.givemefootball.com/premier-l ... ool-sights

Umiddelbart er jeg skeptisk. Wolfsburg returnerede ham uden at have gjort brug af ham "due to form and fitness", og Barca har åbenbart ikke tænkt sig at bruge ham. Efter mine begreber er der lidt for meget tryk på ex i overskriften. Det er heller midtbanen vi har mest behov for at forstærke.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 27. jan, 2012 06:21

Irish_kop skrev:Nogen der kender til trovärdigheden af LFC Transfer Speculations på facebook??...

De skriver en masse smånyheder omkring klubben hver dag.. Men meget af det tror jeg er totalt bullshit!

Dagens rygte:

Liverpool planning move for Napoli hit man

January 26, 2012 · 7 Comments

Liverpool boss Kenny Dalglish is plotting a stunning move to bring Napoli striker Edinson Cavani to Anfield before the end of the transfer window.

The Reds chief has placed the Urugyuan at the top of his hit list as he continues his search for a strike that can fill in for the suspended Luis Suarez. Andy Carroll continues to struggle with the anniversary of his record breaking £35 million move from Newcastle fast approaching whilst Dirk Kuyt’s drop in form has persuaded Dalglish he needs a proven centre forward to fire the club back into Europe.

Whilst Craig Bellamy has impressed up front the Welshman is always susceptible to breaking down with injury and Dalglish know’s he can’t rely on Carroll and Kuyt to provide goals. Liverpool have scored just four times in as many Premier League games since Suarez’s suspension winning just once and dropping below Arsenal and Newcastle in pursuit of the top four.

Cavani has now emerged as a serious target for the 60-year-old who is toying with the idea of pairing him with fellow countryman Suarez in a devastating attacking partnership. The duo linked up to great effect in the World Cup two years ago and Dalglish is convinced the partnership could turn the club into serious title contenders next season.

The 24-year-old certainly knows where the net is scoring 51 times in 72 games since moving to the Stadio San Paolo in the summer of 2010 but could be coaxed into joining Suarez in England. Chelsea and Manchester City have also been credited with an interest in Cavani but were put off by Napoli’s £30 million asking price although it’s thought Dalglish is willing to spend big to capture the 6ft 2in striker.

Mon ikke de bare skriver det, som vi fans gerne vil läse...

Er der nogen der har set det rygte andre steder??
Det er absolut ikke første gang Cavani-rygtet dukker op. Det var der også i sommervinduet. Om rygterne er troværdige i den forstand, at der har været kontakt/interesse parterne imellem ved jeg ikke, men nogen kontrakt er der jo indtil nu - ikke kommet ud af det.

Men jeg ville da hilse det med glæde, HVIS Cavani kunne lokkes til Anfield. Men tror desværre at LFC-Aaby har ret i, at det springende punkt nok ikke er økonomien, men om spillerne vil til LFC. Det der MÅSKE kan tale for at Cavani kan overtales er tilstedeværelsen af hans landsmænd Suarez, Coates og - måske - Texeira i Liverpool. Han vil ikke behøve at være bekymret for det sociale.

Hvad angår FB-sidens troværdighed, så tyder kommentarerne til rygtet på, at den nok er til at overse. Troværdigheden altså... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » fredag, 27. jan, 2012 07:48

ScouserTommy skrev:Hmmm, hvad siger I til ham her?

Umiddelbart er jeg skeptisk. Wolfsburg returnerede ham uden at have gjort brug af ham "due to form and fitness", og Barca har åbenbart ikke tænkt sig at bruge ham. Efter mine begreber er der lidt for meget tryk på ex i overskriften. Det er heller midtbanen vi har mest behov for at forstærke.
Han skal bare blive væk.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » fredag, 27. jan, 2012 08:30

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... eboers-107

Cavanirygtet gør mig spændt og glad.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » fredag, 27. jan, 2012 09:03

Kelly skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... eboers-107

Cavanirygtet gør mig spændt og glad.
Det er spillere på hans niveau, der kan få os løftet tilbage i CL.

Desværre tror jeg det er urealistisk at håbe på, medmindre Suarez kan lokke ham lidt.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 52

Indlæg af Hekkem » fredag, 27. jan, 2012 09:13

Hvem?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 27. jan, 2012 09:42

Aarde skrev:
Alonso skrev:Ja, man skal ikke bare købe for at købe. Kvalitet fremfor kvantitet, men det er stadig frustrerende som fan, når det er tydeligt at holdet har flere fejl og mangler.

Men baseret på de manglende rygter, så kunne det godt tyde på at vi skal kæmpe videre med de spillere vi har resten af sæsonen. Man kunne håbe Suarez tager os med storm mod Wolves og holder det kørende resten af sæsonen, men med nuværende trup bliver det svært at nå top4.

På den anden side bør der være flere offensive kvaliteter at hente i Downing, Henderson, Kuyt og Carroll, end de har vist indtil videre i denne sæson. Det er måske det man kalkulerer med.
Jeg er bestemt heller ikke uenig med dig i, at vi har brug for at styrke truppen på visse punkter - den pointe har jeg intet problem med. Det jeg anfægter er din "Actions speak louder than words"-vending - for ejerne har da netop vist, at der er hold bag ordene, når eksempelvis Ayre siger, at det ikke er et spørgsmål om penge, når vi kigger på spillere. Det synes jeg som sagt, at Henderson, Downing, Suárez og Carroll (£16m, £18m, £22m og £35m), er gode beviser på.
Med i den kontekst hoerer vel, at Torres, Babel, Meireles, Ngog, Konchesky og til dels Aquilani alle er blevet flokket, hvilket sagtens kan efterlade os I uvished om, hvorvidt klubben/ejerne virkelig har eksempelvis de 35m pund, som en rigtig kvalitetsspiller koster.
Kloppite

KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af KingKenny94 » fredag, 27. jan, 2012 12:35

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 27. jan, 2012 12:42

Hekkem skrev:

Hvem?
Prøv at trykke på linket ;)

Men kan da godt afsløre at det handler om Alexander Hleb.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af zalcos » fredag, 27. jan, 2012 12:53

Jeg ville ikke tøve et sekund med at få ham ind til ingen penge, udover lønnen selvfølgelig. Med vores situation in mente er det chancen værd at tage. Hvis ikke han forstærker os direkte i XI, så har vi i det mindste en i baghånden til at sige til at skabe konkurrence om pladserne.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 27. jan, 2012 13:21

Ser det som et skridt ned i karrieren, men sikkert et skridt op økonomisk for Sow.
- Det gør mig nu intet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar