Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 18. mar, 2012 14:48

Med de fantasipriser så kan han da bare blive i Frankrig
"We're not racist, we only hate the mancs"

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 18. mar, 2012 14:51

Emmy skrev:
Med de fantasipriser så kan han da bare blive i Frankrig
My point exactly.
Imod moderne fodbold.

ChristianVE

Indlæg af ChristianVE » mandag, 19. mar, 2012 11:31

Smid ham op i angrebet og lad os spille 4-3-3, med Caroll mellem Suarez og Giroud.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 21. mar, 2012 09:57

Hvad med en mand som Krasic til kanten? Han spiller ikke så meget i Juve, og vi har kun Downing som udpræget kantspiller.

Søren B
Geografisk sted: Odense C
Alder: 42

Indlæg af Søren B » onsdag, 21. mar, 2012 11:05

Tom_Jorsal skrev:Hvad med en mand som Krasic til kanten? Han spiller ikke så meget i Juve, og vi har kun Downing som udpræget kantspiller.
Nej tak til Krasic herfra, jeg synes slet ikke han passer ind på vores hold, eller england for den sags skyld. Hans egen agent har endda været ude at sige, at hans manglende success i Juventus, skyldes at manageren giver kanterne for mange defensive pligter. Hvilket han indrømmer aldrig har været Milos' styrke. Vi kan ikke bruge en spiller der kun kan angribe på kanten, det mener jeg i hvert fald ikke.
Selv mit skæg er rødt!

Rasputin

Indlæg af Rasputin » onsdag, 21. mar, 2012 11:28

Jeg tænker konstant på hvad der skal til, før vi igen bliver til noget ved musikken. Morgen, middag, aften og nat.

I starten at sæsonen var spillet til tider til UG med kryds og slange, og var yderst chanceskabende, men med en ineffektivitet som var rystende. Men det lignede noget. Selvsamme kampe vendte dog, lige så snart modstanderne satte lidt pres på vores midtbane, og korthuset væltede. Der manglede noget at falde tilbage på. Så muligheden for at sende flere muskler på midtbanen skal være top prioritet til sommer. Altså en klasse midtbanemand, i den defensive genre. Hvis spillet ikke fungere, skal vi i hvert ikke blive løbet over ende.

En anden nødvendighed, er om ikke til start 11’eren, så muligheden for at sende en mand ind der kan sætte sin mand og skabe lidt ravage, gerne med fart og teknik. Måske mest til højresiden, men gerne brugbar over hele den offensive linje.

Lige så vigtigt er det at KK finder sin taktik, og bruger sine spillere rigtigt. ikke at formation eller taktik skal være ufravigelig gennem hele sæsonen, men jeg har savnet et lidt mere fast udgangspunkt, for at fasttømre konceptet og spillerne.

Jeg har fyret KK mange gange, men efter nederlaget til Arsenal, og 4. pladsen er uden for rækkevide, og dermed fået det lidt på afstand, er jeg kommet frem til at KK bare er så meget Liverpool, og at han selvfølgelig skal have en sæson mere.

Med en lidt mere driftsikker taktik & Lucas tilbage tror jeg ikke vi behøver en ny revolution

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 21. mar, 2012 12:03

Det er svært at gisne om, hvem vi burde have til næste sæson, da det afhænger af, hvilket syste vi skal spille, og om vi ser spillere som Kuyt, Henderson, Adam, Downing og Carroll løfte deres spil/effektivitet et niveau eller 2 i løbet af sæsonen.
Det er bestemt set tidligere, at spillere først for alvor slår til i deres anden sæson, og disse spillere har alle potentialet til at gøre det bedre, og de kommer i hvert fald ikke fra et dårligt udgangspunkt, hverken ift. deres hidtige karrierer eller deres tid hos os.
Jeg tror ikke, at vi skiller os med nogle af dem, men Kuyt vil måske selv søge væk, hvis han ikke garanteres mere spilletid.
Jeg foretrækker en 4-1-2-3 opstilling eller 4-2-1-3 opstilling, men 4-4-2 med en lille og en stor (Suarez/Carroll) kan også til tider bruges.
Benytter vi os en af de 2 første formationer, så mener jeg - under forudsætning af Carroll's fortsatte fremgang - at vi skal stille med:

Bellamy - Carroll - Suarez forrest.

Alternativerne er Downing - "Soldado" - Kuyt (Sterling)

Altså ønsket er her køb af en ny angriber.

De 3 på midten skulle være:

"Martinez" ---- Stevie

------- Lucas -------

Reserver:

Adam ----- Henderson

------ Spearing ------

Altså endnu et klasseindkøb til den centrale midt, og vi har Shelvey i baghånden (udlejes evt.)

Forsvaret giver sig selv i: Enrique-Agger-Skrtel-Johnson. Reserver: Robinson-Coates-Carra-Kelly. Her har vi også Wilson og Flannagan som muligheder.

Dvs. 1. hold:

Bellars --- Carroll --- Suarez

---- Martinez --- Stevie ----

----------- Lucas ----------

Enrique - Agger - Skrtel - GJ

----------- Reina ----------

2.. Hold:

Downing --- Soldado ----- Kuyt

----- Adam ---- Henderson ----

----------- Spearing ----------

Robboe - Coates - Carra - Kelly

------------ Doni -------------

Salg: Maxi, Aquilani, Cole, Brad Jones, Darby, Aurelio
Køb: Soldado, Martinez

deras4
Alder: 43

Indlæg af deras4 » onsdag, 21. mar, 2012 13:00

Niels K skrev: Dvs. 1. hold:

Bellars --- Carroll --- Suarez

---- Martinez --- Stevie ----

----------- Lucas ----------

Enrique - Agger - Skrtel - GJ

----------- Reina ----------
Se her har vi fat i noget af det gode... 2 angribere/kanter til at løbe omkring Carroll og med en massiv central midtbane. Man kan selvfølgelig blive nervøs for, hvis vi anvender denne taktik, at vi vil blive løbet over ende på kanterne, men hvis Bellars/Suarez trækker med tilbage og vores backs trykker op når modstanderen har bolden, tror jeg sagtens det kan lade sig gøre.
Indtil vi får købt Martinez, som jeg virkelig håber kommer til sommer, kunne vi forsøge med Adam eller Henderson som alternativ.
Desuden ser jeg gerne en Iker Munian, Soldado eller Marko Marin som hjælp til det offensive.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 21. mar, 2012 13:03

Soldado Martinez kunne være rigtig frækt, ja. Vi har haft gode erfaringer med spaniere i Liverpool de senere år, når det ikke har været de der langt ude marginalspillere som Pellegrino, Nunez, Josemi etc. Er bare bange for, Soldado og Martinez kommer til at koste sindssygt mange penge pga. den stigende opmærksomhed på dem, der hænger sammen med deres gode præstationer i denne sæson. Og hvis nu Chels, City eller sådan nogen går efter Martinez får vi ham ikke.

Brugeravatar
Drezz
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Drezz » onsdag, 21. mar, 2012 16:05

Tom_Jorsal skrev:Soldado Martinez kunne være rigtig frækt, ja. Vi har haft gode erfaringer med spaniere i Liverpool de senere år, når det ikke har været de der langt ude marginalspillere som Pellegrino, Nunez, Josemi etc. Er bare bange for, Soldado og Martinez kommer til at koste sindssygt mange penge pga. den stigende opmærksomhed på dem, der hænger sammen med deres gode præstationer i denne sæson. Og hvis nu Chels, City eller sådan nogen går efter Martinez får vi ham ikke.
Ikke for at være flueknepper, men Pellegrino er fra Argentina. Men derudover er jeg helt enig med jer i, at vi mangler en Martinez/Xabi type på midtbanen.

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 21. mar, 2012 17:57

Tror ikke, vi skal regne med, at der bliver handlet meget til sommer, men hvis der gør, kan man, jævnfør nedenstående, håbe, at det bliver kvalitet.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... contention

Dalglish is pleased with the form of his squad overall and admits the performance levels of his players this season mean anyone who may come to Anfield during the summer transfer window would have to be 'one hell of a player' to improve the team.

"We look at games and players but we have not got any clear picture in our mind of what we want," said the Scot.

"The players here have done fantastically well and if anyone is going to come in they will have to be a hell of a player to do better than what they have done.

"These boys are in pole position, they are sitting there comfortable, none of them can be disappointed with what they have contributed this season.

"So we are not going to be sharp to get rid of anyone so if anyone else is coming in to add what they've done they need to be better than what we have here."

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 21. mar, 2012 18:17

Martinez skal være førsteprioritet. Fuck, vi kunne have en fed midtbane hvis han kom til LFC til sommer. God defensivt og offensivt og ville bare passe godt ind i LFC tror jeg. Og så en kantspiller mere, en Hazard type. Om det kan blive ham er lidt svært at sige, men i hvert fald den stil = kantspiller/playmaker type...
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 21. mar, 2012 18:30

sirsvansealot skrev:Tror ikke, vi skal regne med, at der bliver handlet meget til sommer, men hvis der gør, kan man, jævnfør nedenstående, håbe, at det bliver kvalitet.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... contention

Dalglish is pleased with the form of his squad overall and admits the performance levels of his players this season mean anyone who may come to Anfield during the summer transfer window would have to be 'one hell of a player' to improve the team.

"We look at games and players but we have not got any clear picture in our mind of what we want," said the Scot.

"The players here have done fantastically well and if anyone is going to come in they will have to be a hell of a player to do better than what they have done.

"These boys are in pole position, they are sitting there comfortable, none of them can be disappointed with what they have contributed this season.

"So we are not going to be sharp to get rid of anyone so if anyone else is coming in to add what they've done they need to be better than what we have here."
Nøj, hvor jeg hader kommentarer som denne. Kenny må altså snart holde op med konsekvent at forsøge at overbevise os om, at vand kan løbe opad. Kald nu for fanden en spade for en spade, og indrøm i det mindste, at alt ikke er 110% optimalt kørende, og at det faktisk godt kan blive bedre. Han får det jo fandme til at lyde som om vi hygger os lunt og godt på en suveræn førsteplads.

Vi ligger nummer syv, Kenny. 28 point fra et mesterskab, 10 fra Champions League kvalifikation, som må være minimumskravet for en klub som vores. Det er ikke anledning til snak om "pole position". Åbn øjnene.

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » onsdag, 21. mar, 2012 18:38

Aarde skrev: Nøj, hvor jeg hader kommentarer som denne. Kenny må altså snart holde op med konsekvent at forsøge at overbevise os om, at vand kan løbe opad. Kald nu for fanden en spade for en spade, og indrøm i det mindste, at alt ikke er 110% optimalt kørende, og at det faktisk godt kan blive bedre. Han får det jo fandme til at lyde som om vi hygger os lunt og godt på en suveræn førsteplads.

Vi ligger nummer syv, Kenny. 28 point fra et mesterskab, 10 fra Champions League kvalifikation, som må være minimumskravet for en klub som vores. Det er ikke anledning til snak om "pole position". Åbn øjnene.
+1 :clap:

Hvis han og andre i klubben ikke kan indse at det bare ikke har været godt nok så er jeg bange for at vi aldrig kommer videre :(
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 21. mar, 2012 18:53

Repsej skrev:
Aarde skrev: Nøj, hvor jeg hader kommentarer som denne. Kenny må altså snart holde op med konsekvent at forsøge at overbevise os om, at vand kan løbe opad. Kald nu for fanden en spade for en spade, og indrøm i det mindste, at alt ikke er 110% optimalt kørende, og at det faktisk godt kan blive bedre. Han får det jo fandme til at lyde som om vi hygger os lunt og godt på en suveræn førsteplads.

+1 :clap:

Hvis han og andre i klubben ikke kan indse at det bare ikke har været godt nok så er jeg bange for at vi aldrig kommer videre :(
Det er jeg så ikke et sekund i tvivl om, at de godt kan. På den front er jeg ikke bekymret. Jeg føler mig bare ikke taget seriøst som fan, når Kenny og co. tror, at vi kan spises af med den slags selvforherligende nonsens, de gang på gang smider efter os. Jeg kan som nævnt tidligere godt se meningen med at holde en positiv PR-stemning omkring holdet og dets præstationer for at holde en Chelsea-situation for døren (for sådan en situation lægger vores resultater i dén grad op til, at vi burde være i), men en smule ambition og realistisk sans burde være muligt at give udtryk for, uden at korthuset ramler og den famøse "positive atmosphere" fordufter.

Besvar