Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 28. mar, 2012 10:18

@AJ:

Coles beløb er ren gæt. Men bedømt ud fra hans præstationer i Lille, så skulle det være muligt at få lidt mønt for ham.

Satset, ja, men jeg tror begge målmænd ryger, fordi Gulácsi er ved at være klar til at være 2. målmand. Det er dels baseret på det jeg har læst om ham. Derudover er Doni utilfreds med ikke at have fået én eneste kamp for os i denne sæson, og vil højst sandsynlig søge væk. Jones har været i udsalgsvinduet i over et år.

Kuyt får hverken meget spilletid eller tillid fra King Kenny. Han er op i årene, og King Kenny vil gerne sætte sit eget aftryk på holdet. Dernæst har denne sæson ikke været hans bedste.

Prisen på Darby er sikkert for højt sat.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 28. mar, 2012 11:32, rettet i alt 3 gange.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2130
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 28. mar, 2012 10:27

Higuain bedre end Van Persie??

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 28. mar, 2012 11:19

Der skal ihværtfald købes en Alonsotype, og så en top top angriber der er god for 20-25 pr sæson.. Der er masser af penge, så det bare med at komme i gang..
Det kan godt være, at der er mange penge til indkøb. Men så længe lønpolitikken er som den er, kan der ikke tiltrækkes de helt store navne. Lav løn, ingen CL og spil om 4-6 pladsen afføder desværre ikke topspiller indkøb...

Bellamy
Indlæg: 262
Tilmeldt: mandag, 20. feb, 2012 14:47
Geografisk sted: Værløse
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy » onsdag, 28. mar, 2012 12:09

Oomph242 skrev:
Der skal ihværtfald købes en Alonsotype, og så en top top angriber der er god for 20-25 pr sæson.. Der er masser af penge, så det bare med at komme i gang..
Det kan godt være, at der er mange penge til indkøb. Men så længe lønpolitikken er som den er, kan der ikke tiltrækkes de helt store navne. Lav løn, ingen CL og spil om 4-6 pladsen afføder desværre ikke topspiller indkøb...
Ja men tænker Napoli, og Inter kommer ikke med i CL, så Cavani og Lavezzi, mon ik de trods alt ka må mere i løn end i Napoli?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 28. mar, 2012 12:17

Bellamy skrev:Der skal ihværtfald købes en Alonsotype, og så en top top angriber der er god for 20-25 pr sæson.. Der er masser af penge, så det bare med at komme i gang..
Der skal først og fremmest købes en målfarlig højre midtbane og så gerne en topscorer. Det vigtigste er indkøbet af målfarlige midtbanespillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7395
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 28. mar, 2012 12:28

Angående Joe Cole, så læste jeg, at Coles løn skulle ligge på £130.000 om ugen (over 1,1 mio kr). En løn Liverpool angiveligt har biddraget til på hans lejeophold, men som Lille ikke har råd til at betale selv, hvis de køber ham fri.
Cole regnes ikke for at ville være villig til at gå ned i løn, hvilket heller ikke var tilfældet i Chelsea, hvor manglen på spilletid og for høje lønkrav gjorde, at Cole forlod London-klubben, der dengang var ledet af Ancelotti.

Men samme Ancelotti skulle nu stå klar i kulissen til at overtage 30 årige Cole og dermed bringe ham til PSG. Liverpool skulle være villige til at sælge Cole for £5 mio. Joe Cole har 2 år tilbage af sin kontrakt med os.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » onsdag, 28. mar, 2012 13:22

Synes umiddelbart LFC burde prøve at gå efter at "raide" Napoli hvis det er muligt. De kommer jo ikke 100 procent sikkert i CL, og hvis de ikke gør, så er Liverpool vel en del mere attraktivt i min bog i hvert fald?
Synes os Moussa Sow burde være højt på listen over spillere der skulle ses nærmere på. Kan være han er blevet helt glemt.

Desuden lige når man taler om "Hvem skal ind?". Så burde man måske os bare tænke, jamen hent 2-3 spillere, så burde vi kunne klare os hvis indkøbene er korrekte. Synes vi har nye verdens stjerner i LFC, de spiller bare ikke. Navnene på dem er henholdsvis Suso, Toni Silva, Pacheco og Raheem Sterling. Så lad os se dem få noget tid på banen. På højrebacken synes jeg os Flanagan ser godt ud, dygtig dreng!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hyppia
Indlæg: 528
Tilmeldt: mandag, 02. aug, 2010 19:23
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hyppia » onsdag, 28. mar, 2012 13:55

vi skal ikke ha en spiller som Istvan Kozma :lol:

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 28. mar, 2012 14:49

thefugle skrev:Synes umiddelbart LFC burde prøve at gå efter at "raide" Napoli hvis det er muligt. De kommer jo ikke 100 procent sikkert i CL, og hvis de ikke gør, så er Liverpool vel en del mere attraktivt i min bog i hvert fald?
Synes os Moussa Sow burde være højt på listen over spillere der skulle ses nærmere på. Kan være han er blevet helt glemt.

Desuden lige når man taler om "Hvem skal ind?". Så burde man måske os bare tænke, jamen hent 2-3 spillere, så burde vi kunne klare os hvis indkøbene er korrekte. Synes vi har nye verdens stjerner i LFC, de spiller bare ikke. Navnene på dem er henholdsvis Suso, Toni Silva, Pacheco og Raheem Sterling. Så lad os se dem få noget tid på banen. På højrebacken synes jeg os Flanagan ser godt ud, dygtig dreng!
Moussa Sow er da lige blevet solgt? Tror ikke de vil af med ham efter en halv sæson, bare mit gæt.

Er der nogen der ser meget italiensk fodbold?
Jeg tænker lidt om man ikke kunne bruge en spiller som Hernanes fra Lazio? Han kunne spille den offensive med Gerrard og Lucas bag sig?
Han skulle efter sigende væres Lazios Keyman.
Billede

Bellamy
Indlæg: 262
Tilmeldt: mandag, 20. feb, 2012 14:47
Geografisk sted: Værløse
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy » onsdag, 28. mar, 2012 15:11

Emmy skrev:
Bellamy skrev:Der skal ihværtfald købes en Alonsotype, og så en top top angriber der er god for 20-25 pr sæson.. Der er masser af penge, så det bare med at komme i gang..
Der skal først og fremmest købes en målfarlig højre midtbane og så gerne en topscorer. Det vigtigste er indkøbet af målfarlige midtbanespillere.
Enig men Cavani kunne vi godt bruge.. Ham os Suarez på top hyber farligt.... :D

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » onsdag, 28. mar, 2012 15:30

Arda skrev:Angående Joe Cole, så læste jeg, at Coles løn skulle ligge på £130.000 om ugen (over 1,1 mio kr). En løn Liverpool angiveligt har biddraget til på hans lejeophold, men som Lille ikke har råd til at betale selv, hvis de køber ham fri.
Cole regnes ikke for at ville være villig til at gå ned i løn, hvilket heller ikke var tilfældet i Chelsea, hvor manglen på spilletid og for høje lønkrav gjorde, at Cole forlod London-klubben, der dengang var ledet af Ancelotti.

Men samme Ancelotti skulle nu stå klar i kulissen til at overtage 30 årige Cole og dermed bringe ham til PSG. Liverpool skulle være villige til at sælge Cole for £5 mio. Joe Cole har 2 år tilbage af sin kontrakt med os.
Vi betaler angiveligt 2/3 af hans løn i lille.

JimmyR
Indlæg: 165
Tilmeldt: onsdag, 26. jan, 2011 13:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JimmyR » onsdag, 28. mar, 2012 15:38

Efter at have fulgt både u18 og reservere, mener jeg egentlig vi internt i klubben har de elementer vi mangler i førsteholdets offensiv

En udfordrende kant: Sterling

En målscorer: Morgan

En kreativ midtbanespiller med øje for den afgørende aflevering: Suso

De skal selvfølgelig have lov at udvikle sig i deres tempo osv.....

Men hvorfor ikke prøve dem af i nogle af de resterende kampe, Flanno og Robinson blev kastet ind i førsteholdskampene pga. skader og det gik ganske udmærket.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » onsdag, 28. mar, 2012 16:22

Xenne skrev:
thefugle skrev:Synes umiddelbart LFC burde prøve at gå efter at "raide" Napoli hvis det er muligt. De kommer jo ikke 100 procent sikkert i CL, og hvis de ikke gør, så er Liverpool vel en del mere attraktivt i min bog i hvert fald?
Synes os Moussa Sow burde være højt på listen over spillere der skulle ses nærmere på. Kan være han er blevet helt glemt.

Desuden lige når man taler om "Hvem skal ind?". Så burde man måske os bare tænke, jamen hent 2-3 spillere, så burde vi kunne klare os hvis indkøbene er korrekte. Synes vi har nye verdens stjerner i LFC, de spiller bare ikke. Navnene på dem er henholdsvis Suso, Toni Silva, Pacheco og Raheem Sterling. Så lad os se dem få noget tid på banen. På højrebacken synes jeg os Flanagan ser godt ud, dygtig dreng!
Moussa Sow er da lige blevet solgt? Tror ikke de vil af med ham efter en halv sæson, bare mit gæt.

Er der nogen der ser meget italiensk fodbold?
Jeg tænker lidt om man ikke kunne bruge en spiller som Hernanes fra Lazio? Han kunne spille den offensive med Gerrard og Lucas bag sig?
Han skulle efter sigende væres Lazios Keyman.
Grotesk at Sow ikke er blevet hentet af en større klub en fernebache. Sker der lige. Men vidste jeg ikke lige, min fejl :)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7395
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 28. mar, 2012 16:27

Mindes du ikke, at vi var kraftigt linket med Sow i januar og Sow udtalte bl.a.:

"Liverpool, well, that is a dream club. Anyone would be happy, scoring goals in front of the Kop can be the highlight of a career."

Sådan gik det bare ikke, hvertfald ikke endnu i hans karriere.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 28. mar, 2012 17:20

Ja men tænker Napoli, og Inter kommer ikke med i CL, så Cavani og Lavezzi, mon ik de trods alt ka må mere i løn end i Napoli?
De kan nok få mere i LFC end Napoli. Men hvis så store navne sælges med 6-8 år til at tjene de helt store penge går de helt sikkert også efter en god løn. PSG, Chelsea, Milan, Man U, Barca, Real M og igen City kan give bedre løn. Samt er de helt sikkert på, hvis nogle af de store upcoming navne udbydes til salg af mellem klubber som Napoli, Lille, Porto, Benfica, Dortmund, Ajak, PSV osv.
Senest rettet af Oomph242 onsdag, 28. mar, 2012 18:51, rettet i alt 1 gang.

Besvar