Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Er det ikke en af dem i ejerkredsen af FSG, der købte Roma sidste år? - I så fald, kan det jo være der er bedre mulighed for forhandling om pris, hvis de selvfølgeligt har et godt forhold endnu
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=33534&zone=1
Og Roma bekræfter interessen..
EDIT:
Is Theo Walcott the 'exciting' signing Brendan Rodgers is talking about? We've seen repeated money for the England man who is now into 3/1 having been 6/1 and 10/1.
Taget fra Sky Sports - Transfer clockwatch
Ved godt man ikke skal ligge for meget i hvad de giver på oddset, men Walcott, så jeg gerne i Liverpool
Nu er oddset på Walcott til Liverpool 5/2 - hvad svarer det til i "et dansk odds"?

EDIT:
Is Theo Walcott the 'exciting' signing Brendan Rodgers is talking about? We've seen repeated money for the England man who is now into 3/1 having been 6/1 and 10/1.
Ved godt man ikke skal ligge for meget i hvad de giver på oddset, men Walcott, så jeg gerne i Liverpool

Nu er oddset på Walcott til Liverpool 5/2 - hvad svarer det til i "et dansk odds"?
Senest rettet af LFC_20 tirsdag, 10. jul, 2012 17:30, rettet i alt 2 gange.
Jo. Også derfor vi møder dem i Boston på vores USA tur.LFC_20 skrev:Er det ikke en af dem i ejerkredsen af FSG, der købte Roma sidste år? - I så fald, kan det jo være der er bedre mulighed for forhandling om pris, hvis de selvfølgeligt har et godt forhold endnu![]()
- muggedhino
Jeg kender heller ikke meget til ham, men har læst at han er en italiensk version af Kuyt (med lidt bedre teknik). Højenergisk spiller, som løber solen sort.Repsej skrev:Jeg kender stort set intet til Borini.
Hvilken slags type er han som spiller? Ligner han en Torres, Suarez, Carroll eller noget helt fjerde?
Og som andre herinde nævner er det nu heller ikke ligefrem en spiller jeg falder i svime over.
Tværtimod har jeg det lidt sådan at det er meget få italienere der slår igennem i PL. Men han har selvfølgelig prøvet at spille i England så han skal ihf have chancen hvis det er ham det drejer sig om.
Tillader mig at citere denne udmærkede artikel som DaBonks tidligere lagde op. Her er hans "jubel-signatur" og spillestil fint beskrevet.DaBonks skrev:Her er lidt om Borini:http://football-italia.net/node/16144Borini keeps on running
Ahead of Fabio Borini’s Italy bow, Scott Fleming recounts the tireless youngster’s journey from West London to the Welsh Coast to the banks of the Tiber, with a knife between his teeth.
He never stops running. Watch the eight goals Fabio Borini has scored for Roma this season and you’ll find almost all of them are the culmination of lung bursting runs. But he doesn’t stop there. He doesn’t catch his breath or accept the congratulations of his teammates, he keeps on running, as if he doesn’t understand the game and isn’t aware he’s scored, like a little moustachioed Forrest Gump. He gallops off towards the sidelines, a big smile on his face, his right hand thrust between his teeth.
As celebrations go it’s fairly naff, not quite as cool as Francesco Totti’s thumb sucking or Pablo Osvaldo’s machine gun routine, but it does provide us with some important insight if you’re wondering what made Chelsea sign Borini when he was just 16 – or what has compelled Cesare Prandelli to give the now 20-year-old his first international call-up for Italy’s friendly against the USA in Genoa.
“I’ve been planning that celebration for a long time,” he said after scoring his first senior goals in March last year, a brace for Swansea versus Nottingham Forest. “In Italy it means you’ve got the knife between your teeth – it’s when you want to achieve something so badly that you are angry to reach your goals.”
Borini, who is a full three years younger than anyone else in the Azzurri squad for tomorrow’s game, has had the good fortune to work with a bevy of respected Coaches in his short career to date, from Carlo Ancelotti to Brendan Rogers, Ciro Ferrara, Luis Enrique and now Prandelli, and not one of them has a bad thing to say about the boy from Bentivoglio.
If there’s a theme to the praise lavished upon Borini by bosses past and present it’s this – his mental qualities, hunger, passion, the ‘knife between his teeth’, distinguish him and promote him above more naturally gifted teammates. “I was left very impressed by his determination,” says Prandelli.
“Fabio lives for goals, first and foremost he expects to score in every game he plays,” commented Rodgers, whose Swansea side have been adulated for their attractive football in the Premier League, but might still be in the Championship if it wasn’t for Borini, so influential was the young Italian in his two months on loan at the Welsh club. Rodgers, who had previously worked with Borini in his capacity as reserve team Coach at Chelsea, attempted to bring the Azzurrini forward back to the Liberty Stadium even after Parma’s summer swoop, but the Roma deal was already done. Borini headed for the Eternal City before he’d made a single competitive appearance for the Gialloblu.
Signing for such a big club seemed premature, and the Bologna youth product was little more than a bit part player until Osvaldo was struck down by injury in January. Enrique could have drafted in former Barcelona colleague Bojan Krkic as a replacement. If it was just a matter of God given ability he would have. “Enrique can no longer do without the tireless running of Borini,” declared the Gazzetta dello Sport after the Giallorossi’s 4-0 victory over Inter at the start of the month. “He ran himself into the ground and did the work of two players.” That game was Borini’s breakthrough, he scored two splendid goals and left Inter’s defenders Lucio and Walter Samuel wheezing and reaching for their zimmer frames.
His style of play is old fashioned, as is his hair, his moustache, even his position – not quite a winger, not quite a forward, more of a wing forward. But while Borini may lack Bojan’s sophistication he more than makes up for it with good old-fashioned graft. And that’s what makes him arguably the most exciting player Italy have produced since the man whose place he has took in Prandelli’s squad, Mario Balotelli.
- Steven__Gerrard
Det er sjovt..så må vi bare håbe at hans målnæse og intelligens er lidt bedre en Forrest GumpsDaBonks skrev: He doesn’t catch his breath or accept the congratulations of his teammates, he keeps on running, as if he doesn’t understand the game and isn’t aware he’s scored, like a little moustachioed Forrest Gump.

"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
- muggedhino
Fedt. Så fik man det hele med
Lyder som en spændene spiller

Lyder som en spændene spiller

-
Han lyder som en meget spænende spiller, men er lidt i tvivl om det er en angriber vi har brug for.
Vil istedet mene at en spiller som Gaston Ramirez skulle ind først. Da vi ikke har to klassekanter, før man køber en ny angriber?
Vil istedet mene at en spiller som Gaston Ramirez skulle ind først. Da vi ikke har to klassekanter, før man køber en ny angriber?
De fleste siger at Carroll forlader os, hvis vi køber Borini. Folk siger, at Borini minder om Kuyt. Det hænger ikke rigtigt sammen.
- Spiller manden kant eller spiller han helt fremme?
Hvor sikkert er det, at Brendan Rodgers har sagt bagom kameraene, at en af handlerne vil gøre fansene vilde?
Borini kan ikke være den handel! Selvom jeg synes det er en klog handel, da han er ung og kender Rodgers måde at spille på. Jeg synes modsat mange andre, at hans Youtube videoer ser gode ud - manden har målnæse, men lad os nu se om han har det i PL.
Det er nice, at være på forumet i et transfervindue hvor folk er positive. Forklaringen må være Brendan Rodgers. Han har gjort alting fantastisk indtil videre!
- Spiller manden kant eller spiller han helt fremme?
Hvor sikkert er det, at Brendan Rodgers har sagt bagom kameraene, at en af handlerne vil gøre fansene vilde?
Borini kan ikke være den handel! Selvom jeg synes det er en klog handel, da han er ung og kender Rodgers måde at spille på. Jeg synes modsat mange andre, at hans Youtube videoer ser gode ud - manden har målnæse, men lad os nu se om han har det i PL.
Det er nice, at være på forumet i et transfervindue hvor folk er positive. Forklaringen må være Brendan Rodgers. Han har gjort alting fantastisk indtil videre!
Ifølge football-lineups.com blev Borini brugt som den enlige spids under sin lejeperiode i Swansea. I Roma har han dog, i følge samme side, primært spillet kantangriber. Men omvendt er den fodbold Rodgers står for kendetegnet ved meget fleksible spillere, der ikke har nogen fastlåst udgangsposition. Det er også noget af det, der virkelig taler imod Andy Carroll.
Skal vi holde fast i snakken om den spiller, der skulle begejstre fansene, så har jeg svært ved at se det skulle være Borini. Selvom arbejdsmænd og aggressive spillere altid har været en velanset ting på Anfield, så tvivler jeg på man vil bruge den etikette om en spiller. Der taler vi om spillere med store individuelle kvaliteter, hvilket ikke umiddelbart er den beskrivelse jeg har fået om Borini.
Theo Walcott har et stort uforløst potentiale, Ibrahim Afelley lige så. Især sidstnævnte har nogle af de kvaliteter jeg gerne så flere med i Liverpool, så vi kan blive bedre til at åbne kompakte defensiver op.
Skal vi holde fast i snakken om den spiller, der skulle begejstre fansene, så har jeg svært ved at se det skulle være Borini. Selvom arbejdsmænd og aggressive spillere altid har været en velanset ting på Anfield, så tvivler jeg på man vil bruge den etikette om en spiller. Der taler vi om spillere med store individuelle kvaliteter, hvilket ikke umiddelbart er den beskrivelse jeg har fået om Borini.
Theo Walcott har et stort uforløst potentiale, Ibrahim Afelley lige så. Især sidstnævnte har nogle af de kvaliteter jeg gerne så flere med i Liverpool, så vi kan blive bedre til at åbne kompakte defensiver op.
Nu er oddset på Walcott til Liverpool 5/2 - hvad svarer det til i "et dansk odds"?LFC_20 skrev:Er det ikke en af dem i ejerkredsen af FSG, der købte Roma sidste år? - I så fald, kan det jo være der er bedre mulighed for forhandling om pris, hvis de selvfølgeligt har et godt forhold endnu![]()
EDIT:
Ved godt man ikke skal ligge for meget i hvad de giver på oddset, men Walcott, så jeg gerne i Liverpool![]()
3,5LFC_20 skrev:Nu er oddset på Walcott til Liverpool 5/2 - hvad svarer det til i "et dansk odds"?
- muggedhino
Hvis jeg skulle vælge mellem de to, så ville jeg helt klart vælge Ibrahim Afelley. Driblestærk, kreativ og god afslutter det er lige det vi mangler.....Alonso skrev:Ifølge football-lineups.com blev Borini brugt som den enlige spids under sin lejeperiode i Swansea. I Roma har han dog, i følge samme side, primært spillet kantangriber. Men omvendt er den fodbold Rodgers står for kendetegnet ved meget fleksible spillere, der ikke har nogen fastlåst udgangsposition. Det er også noget af det, der virkelig taler imod Andy Carroll.