Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » søndag, 15. jul, 2012 00:01

Hekkem skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Hvilke styrker og svagheder vil du liste ud for Borini?

Og hvordan ser du ham passe ind i forhold til den nuværende trup og Rodgers spilsystem?
Position:
Han kan agerer alene angriber i en 4-2-3-1 formation, men også være den falske ni'er. Han han placeres som avanceret kant på begge sider, men er ikke en udpræget wing type. Altså de tre forreste positioner i en 4-3-3, men ikke en wing i en 4-2-3-1.

Styrker:
* Han er hverken langsom eller ekstrem hurtig. Han kan se hurtig ud, men det virker på mig mere på grund af han læser situationerne hurtigere end modstanderne, og derved får fordel af en given situationen, hvor han så har vundet x antal meter.
* Ekstrem arbejdsivrig, også når holdet ikke er i boldbesiddelse.
* Han sparker koldt, tørt og resolut.
* God i vendinger (dog ikke på Suarez niveau ;) ).
* Han er god til at finde område i feltet, hvorpå chancer kan opstå. Han opsøger chancerne, og har en god næse for mål.
* Han er en ok pasningsspiller, men kan godt forbedre sig på det område.
* Hans fodskifte er ikke på niveau med det bedste driblerer, men kan da godt sætte en modstander af i en direkte mand til mand duel.
Rodgers siger, at Borini er en af de hurtigste spillere han har trænet.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=33580&zone=1

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 15. jul, 2012 23:17

Begge fra - lfc transfer specs!

- Fox sport reporterer at vi skulle have accepteret en pris på dempsey

- odds på walcott til Liverpool giver even! - tror det svarer til 2 gange igen?!

:-)

Skrevet fra mobil..

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » mandag, 16. jul, 2012 08:52

LFC_20 skrev:Begge fra - lfc transfer specs!

- Fox sport reporterer at vi skulle have accepteret en pris på dempsey

- odds på walcott til Liverpool giver even! - tror det svarer til 2 gange igen?!

:-)

Skrevet fra mobil..
Ja har også lige læst det. Dempsey kommer sikkert med til Canada som ny Liverpoolspiller, i øvrigt en klar forstærkning syntes jeg. Han er utrolig dygtig til at tage de farlige og gode løb. En klog og utilregnelig spiller, der også er meget boldfast. Godt køb hvis han kommer.

Walcott ja tak, han kan give os det speed som Kuyt og Maxi ikke havde. Det kan betyde at Aqua eller Joe Cole ryger, selv om jeg meget hellere så Adam blive solgt i stedet.

Og så lige en angriber mere. Negredo og en defensiv midtbanespiller. Denisov er blevet rygtet til. Han er god.

Så i øvrigt at Lucas ikke skal med på træningsturen, så en stærk defensiv midtbanekriger er nødvendigt at få ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
muggedhino

Indlæg af muggedhino » mandag, 16. jul, 2012 11:57

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

Vi skulle være villig til at give 140 mio. for Walcott og en ugeløn på 950.000 kr. om ugen! Det virker dyrt i mine ører. Selvfølgelig et skridt op i forhold til vi havde før. Havde hellere set en handel der hed Affeley.

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » mandag, 16. jul, 2012 12:00

Håber det bare er silly season for fuld drøn, at der er forlydener om, vi skulle byde 140 millioner for Walcott. Det er mig ubegribeligt, at man ikke prøver at hente Hoilett på fri i stedet for - især når kassen ikke ligefrem bugner hos os. Walcott scorede 8 mål i sidste sæson og lavede 9 assists. Hoilett scorede syv og lavede otte assists - for Blackburn, der rykkede ud vel at mærke. Jeg kan godt lide Walcott, men 140 millioner er dybt godnat.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 16. jul, 2012 12:04

Tom_Jorsal skrev:Håber det bare er silly season for fuld drøn, at der er forlydener om, vi skulle byde 140 millioner for Walcott. Det er mig ubegribeligt, at man ikke prøver at hente Hoilett på fri i stedet for - især når kassen ikke ligefrem bugner hos os. Walcott scorede 8 mål i sidste sæson og lavede 9 assists. Hoilett scorede syv og lavede otte assists - for Blackburn, der rykkede ud vel at mærke. Jeg kan godt lide Walcott, men 140 millioner er dybt godnat.
Det ville være genialt at få Walcott - men har også et godt øje til Hoilett, men det rygte virker rimelig dødt. Men jeg er rigtig lun på at få ham til klubben, og ved ikke om 140 mio. er meget for en spiller med hans kvaliteter og alder. Men det er nok den pris der skal få Arsenal til at slippe ham, men tvivler at de lader RvP og ham gå i samme transfervindue (selvom det ikke er sikkert RvP smutter)...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Hazebaze

Indlæg af Hazebaze » mandag, 16. jul, 2012 12:11

muggedhino skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

Vi skulle være villig til at give 140 mio. for Walcott og en ugeløn på 950.000 kr. om ugen! Det virker dyrt i mine ører. Selvfølgelig et skridt op i forhold til vi havde før. Havde hellere set en handel der hed Affeley.
Læg mærke til kilden.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Indlæg af DaBonks » mandag, 16. jul, 2012 12:12

Nu har jeg et rimelig ambivalent forhold til fodboldspilleren Theo Walcott.
Hans spilintelligens er til tider ikke eksisterende og han har været utrolig hypet pga. sin alder og nationalitet. MEN hans speed alene og skarpe træk er nok til at skabe farlige situationer i enhver kamp han er med i. Jeg tror desuden også det kan gavne ham med en ny klubsituation og ny manager.

Og så ved jeg ikke hvad der er for nogle priser i havde regnet med for en engelsk landsholdsspiller der er 23!! år gammel. Jeg har set £10 millioner på Twitter, et rygte jeg ikke ser som andet end, ja, et rygte, men ligger prisen på 100-140 millioner så har vi altså gjort et godt køb. Den sidste engelske fløjsspiller vi købte var Stewart Downing og han kostede altså det dobbelte, og havde slet ikke de samme udviklingsmuligheder.

Walcott er ikke en af de første spillere jeg ville nævne på min ønskeliste, men for den pris er han skuddet værd.
Billede

Melo19

Indlæg af Melo19 » mandag, 16. jul, 2012 12:47

Jeg har ingen anelse om, hvor troværdig Wikipedia artiklen om Walcott er, men jeg fandt dette:
Walcott and his father are both Liverpool fans. Walcott has never hidden the fact that he's a massive Liverpool supporter and even when Chelsea asked him to be a ball boy, he used the opportunity to meet his Liverpool idols:
"I was playing in a tournament for Swindon when Southampton and Chelsea showed an interest. Chelsea invited me to be a ball-boy for a game against Liverpool and it was fantastic to meet my heroes Michael Owen and Robbie Fowler. I was a Liverpool fan simply because my dad followed them. Unfortunately I wasn't born when the team had their golden era, but I enjoyed watching the likes of Michael Owen, Robbie Fowler and Steve McManaman when I was growing up. When Liverpool won the Champions League last year, I went mad. I was shouting so loud I think I woke up the entire village where I live!"
http://en.wikipedia.org/wiki/Theo_Walcott

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » mandag, 16. jul, 2012 13:01

Der er ingen tvivl om, Walcott er bedre end de kanter vi har. Men han har for store udfald i længere perioder, til at han er 140 mio. værd i mine øjne. Med vores historie for at betale overpris for især engelske spillere i mente, synes jeg det ville give meget bedre mening at hente Hoilett. Han er gratis, har bevist sig som en af de bedste kantspillere i PL for et bundhold, scorer mål og er yngre end Walcott. Men: Hvis vi får bare én af dem, bliver jeg rigtig glad. Det ville styrke os på en position, hvor vi var svage sidste år. Jeg ville bare ønske, det blev Hoilett.

En anden interessant ting: Vi bliver slet ikke linket til midterforsvarer. Jeg ser det som udtryk for, at Skrtel og Agger bliver, og at Rodgers stoler på Coates, Carra og måske Wilson, Kelly og Wisdom som backup. Det er jeg rigtig glad for. Vi fungerede godt i forsvaret sidste år - til dels fordi Agger var skadesfri selvfølgelig, men Rodgers fokuserer på at handle ind til midtbanen og op efter. Det er rigtig set, synes jeg. Og så tror jeg altså godt Coates kan gå ind og agere som 3. valg og holde niveauet.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 16. jul, 2012 13:05

DaBonks skrev:Nu har jeg et rimelig ambivalent forhold til fodboldspilleren Theo Walcott.
Hans spilintelligens er til tider ikke eksisterende og han har været utrolig hypet pga. sin alder og nationalitet. MEN hans speed alene og skarpe træk er nok til at skabe farlige situationer i enhver kamp han er med i. Jeg tror desuden også det kan gavne ham med en ny klubsituation og ny manager.

Og så ved jeg ikke hvad der er for nogle priser i havde regnet med for en engelsk landsholdsspiller der er 23!! år gammel. Jeg har set £10 millioner på Twitter, et rygte jeg ikke ser som andet end, ja, et rygte, men ligger prisen på 100-140 millioner så har vi altså gjort et godt køb. Den sidste engelske fløjsspiller vi købte var Stewart Downing og han kostede altså det dobbelte, og havde slet ikke de samme udviklingsmuligheder.

Walcott er ikke en af de første spillere jeg ville nævne på min ønskeliste, men for den pris er han skuddet værd.
Ganske enig.

Som du nævner har Walcott en meget stor mangel i sit spil - hans manglende taktiske forståelse og dertilhørende spilintelligens. Dette er i hans Arsenal tid blevet delvist opvejet af hans utrolige speed og relative gode teknik. Derudover har han de seneste to sæsoner haft et rimelig godt end product hvad angår mål og assists, så køb af Walcott kan gøre os farligere foran mål.

Som DaBonks er inde på vil Walcott heller ikke være at finde i toppen af min liste over spillere, som jeg gerne så vi hentede. Men denne liste er også en kende urealistisk med navne som Jovetic, Higuain, Baines, M'Vila & Munain. Walcott er et niveau under disse, men ovenstående spillere koster formentlig også det dobbelte, hvis ikke mere af af det beløb, som vi skal smide for at hente Walcott.

Vi skal også huske på, atWalcott stadigvæk kun er 23 år, så jeg synes at det ville være satsningen værd, hvis han kunne erhverves for 100-140 mio. kroner. Forhåbentlig vil han med større erfaring og hjælp fra trænerteamet kunne tilegne sig en større taktisk forståelse, hvilket ville gøre ham til en sublim spiller.

Den eneste betænkelighed ville være hans enorme lønkrav. Vi kan nok kun matche hans nuværende løn såfremt vi skilder os af med Joe Cole og finansierer Walcott via smoky Joe's løn.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af John Barnes » mandag, 16. jul, 2012 13:23

muggedhino skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

Kilden er The S*n, hvilket burde mane det rygte en del til jorden.
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 52

Indlæg af Hekkem » mandag, 16. jul, 2012 13:35

JØ skrev:
Hekkem skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Hvilke styrker og svagheder vil du liste ud for Borini?

Og hvordan ser du ham passe ind i forhold til den nuværende trup og Rodgers spilsystem?
Position:
Han kan agerer alene angriber i en 4-2-3-1 formation, men også være den falske ni'er. Han han placeres som avanceret kant på begge sider, men er ikke en udpræget wing type. Altså de tre forreste positioner i en 4-3-3, men ikke en wing i en 4-2-3-1.

Styrker:
* Han er hverken langsom eller ekstrem hurtig. Han kan se hurtig ud, men det virker på mig mere på grund af han læser situationerne hurtigere end modstanderne, og derved får fordel af en given situationen, hvor han så har vundet x antal meter.
* Ekstrem arbejdsivrig, også når holdet ikke er i boldbesiddelse.
* Han sparker koldt, tørt og resolut.
* God i vendinger (dog ikke på Suarez niveau ;) ).
* Han er god til at finde område i feltet, hvorpå chancer kan opstå. Han opsøger chancerne, og har en god næse for mål.
* Han er en ok pasningsspiller, men kan godt forbedre sig på det område.
* Hans fodskifte er ikke på niveau med det bedste driblerer, men kan da godt sætte en modstander af i en direkte mand til mand duel.
Rodgers siger, at Borini er en af de hurtigste spillere han har trænet.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=33580&zone=1
Hvad Rodgers siger (eller hvad .no opfatter) er ikke lig med det jeg har observeret.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 16. jul, 2012 13:54

Kelly skrev:Så i øvrigt at Lucas ikke skal med på træningsturen, så en stærk defensiv midtbanekriger er nødvendigt at få ind.
Hvor har du set det?

Han er anført som værende med her: http://www.lfctour.com/news/reds-depart ... th-america

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » mandag, 16. jul, 2012 14:07

Mads T. skrev:
Kelly skrev:Så i øvrigt at Lucas ikke skal med på træningsturen, så en stærk defensiv midtbanekriger er nødvendigt at få ind.
Hvor har du set det?

Han er anført som værende med her: http://www.lfctour.com/news/reds-depart ... th-america

Beklager, min fejl. Han er med.

Jeg tror ikke at Andrew erstattes direkte af Walcott. Jeg tror mere han er en erstatning for Maxi eller Kurt og i øvrigt det samme med Borini. Ryger Andrew tror jeg helt sikkert der kommer en angriber mere ind. Giv os Negredo.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar