Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » fredag, 27. jul, 2012 17:26

Stephen Martin
LFC could potentially offer 15m for Joe Allen today

Fra LFC transfer specs

EDIT:

Rygtet med ham fra Bilbao stammer vidt vides, fra Marca.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... barca-emne
Metro melder os tæt på Gaston

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 51
Kontakt:

Indlæg af Mugge » fredag, 27. jul, 2012 17:45

Negrito skrev:Skriver på mobilen, så kan ikke indsætte link. Men som det fremgår på forsiden, sætter Metro os som farvoritter til Gaston <3 Ramirez. Nogen der har en ide om Metros troværdighed. Jeg så jo så hjertens gerne Ramirez i den røde farve
Metro er meget lidt troværdig.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 27. jul, 2012 18:41

Mugge skrev:
Soren123 skrev:- Fernando Amorebieta fra Bilbao:
Det er blevet afsløret, at Liverpool bliver opmuntret i deres udøvelse af Athletic Bilbao forsvarsspiller Fernando Amorebieta. The *** hævder, at Amorebieta er et mål for Liverpool. Den venezuelanske, nu 27 år, har en £ 26million frigivelse klausul, men kunne være til rådighed for en Knockdown £ 12m. Reds boss Brendan Rodgers er under pres for at finde en ny centrum-halv med Dan Agger og Martin Skrtel både at tiltrække stor klub interesse.

Undskyld men det er kun rygter fra "The ***/Indkast". Ved ikke hvor meget man skal ligge I det?
Ps. Han er uhyggelig dyr for en ukendt forsvar! (for de fleste) :doh1:
Nu gider jeg knapt nok nævne det mere - nu koster det altså karantæne.
Vi vil ikke på nogen måde se links til, eller se omtale/citater fra The S**. Hvor svært kan det ærlig talt være? Endnu mere skuffende er det, når det er en bruger med over 1000 indlæg...
Jeg gad godt vide hvor i retningslinjerne det giver en karantæne. Derudover, så undskylder han endda for at linke dertil. Synes godt nok du overdriver der.
Fan af Manchester United

Gary

Indlæg af Gary » fredag, 27. jul, 2012 18:50

AllanShore skrev:
Mugge skrev:
Det er blevet afsløret, at Liverpool bliver opmuntret i deres udøvelse af Athletic Bilbao forsvarsspiller Fernando Amorebieta. The *** hævder, at Amorebieta er et mål for Liverpool. Den venezuelanske, nu 27 år, har en £ 26million frigivelse klausul, men kunne være til rådighed for en Knockdown £ 12m. Reds boss Brendan Rodgers er under pres for at finde en ny centrum-halv med Dan Agger og Martin Skrtel både at tiltrække stor klub interesse.

Undskyld men det er kun rygter fra "The ***/Indkast". Ved ikke hvor meget man skal ligge I det?
Vi vil ikke på nogen måde se links til, eller se omtale/citater fra The S**. Hvor svært kan det ærlig talt være? Endnu mere skuffende er det, når det er en bruger med over 1000 indlæg...
Jeg gad godt vide hvor i retningslinjerne det giver en karantæne. Derudover, så undskylder han endda for at linke dertil. Synes godt nok du overdriver der.
Det synes jeg ikke. ALLE, der skriver herinde, forventes at vide, hvorfor vi ikke linker til det smuds. At han undskylder det gør det da ikke ok. "undskyld, jeg træder dig lige helt bevidst og med vilje på foden..."
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 54

Indlæg af LarsB » fredag, 27. jul, 2012 19:10

AllanShore skrev:
Mugge skrev:

Lige praecis dette emne syntes jeg ikke, at du som ikke-LFC skal kommentere paa. Ved godt du har din fulde ret til det osv, men det ville i mine oejne vaere god stil at lade vaere!
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 27. jul, 2012 19:18

AllanShore skrev:
Mugge skrev:

Du skal bare blande dig helt uden om. Og burde selv have karantæne for overhovedet at stille spørgsmålstegn ved det Mugge skriver som under ingen omstændigheder står til diskussion.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 27. jul, 2012 19:24

LarsB skrev:Lige praecis dette emne syntes jeg ikke, at du som ikke-LFC skal kommentere paa. Ved godt du har din fulde ret til det osv, men det ville i mine oejne vaere god stil at lade vaere!
Det er såmænd overhovedet ikke for at provokere e.l. Jeg synes bare at det gule kort kom lidt ud af det blå. Jeg ved godt, at det altid bliver påpeget at man ikke må linke dertil, men før i tiden har man bare fået en svada, så jeg syntes bare, at man skulle gøre det klart, at det fra nu af udmynter sig i en karantæne. Men okay, nu er der da så blevet statueret et eksempel og så er den vist heller ikke længere :)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » fredag, 27. jul, 2012 19:52

Soren123 skrev: Undskyld men det er kun rygter fra "The ***/Indkast". Ved ikke hvor meget man skal ligge I det?
:
Man kan lægge alt i det, at det er ren og skær bull!****(****=shit)!!! jordens to værste links og så i et og samme indlæg. Jeg rystes en kende Soren123.

Edit har så set på den næste side det gav karantæne, det var ikke for at kaste salt i såret Soren123 ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 27. jul, 2012 19:56

LarsB skrev: Lige praecis dette emne syntes jeg ikke, at du som ikke-LFC skal kommentere paa. Ved godt du har din fulde ret til det osv, men det ville i mine oejne vaere god stil at lade vaere!
Lige præcis LarsB.

dphreak
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 42

Indlæg af dphreak » fredag, 27. jul, 2012 20:55

AllanShore skrev: Jeg gad godt vide hvor i retningslinjerne det giver en karantæne. Derudover, så undskylder han endda for at linke dertil. Synes godt nok du overdriver der.
Fra Forums ABC:
Vi vil på ingen måde se citater, links eller anden omtale fra The S** på forum.
Jeg synes formlen

Kode: Vælg alt

"på ingen måde" + "bruger med over 1000 indlæg" = karantæne
er helt ok

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 27. jul, 2012 21:00

Den havde jeg sgu overset. Synes ellers jeg var igennem det.
Fan af Manchester United

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. jul, 2012 17:38

Amorebieta's agent bekræfter købstilbud fra Liverpool:

http://www.marca.com/2012/07/27/en/foot ... 08429.html

Det betyder muligvis at Skrtel er tabt for klubben.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 28. jul, 2012 17:43

I så fald en meget skidt erstatning. Jeg synes Amorebieta er langt under Sktrl's niveau.

Han spiller med ekstrem høj risiko. Ved sammenligning kommer Gabriel Heinze til at fremstå som en mr. safe.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 28. jul, 2012 17:50

Hr. Drejer skrev:Amorebieta's agent bekræfter købstilbud fra Liverpool:

http://www.marca.com/2012/07/27/en/foot ... 08429.html

Det betyder muligvis at Skrtel er tabt for klubben.
Jeg håber nu mere det er en anden i det forsvar han skal erstatte... Og nej, det er selvfølgelig ikke Agger, men derimod Enrique. Jeg mener at Amorebieta også kan spille venstre back nemlig.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 28. jul, 2012 18:00

LFC-Aaby skrev:Jeg mener at Amorebieta også kan spille venstre back nemlig.
Det ville være vidunderligt at få forstærkning på det svageste led, men mener nu nok at han kun spiller centralt :dontknow:

Besvar