Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 02. aug, 2012 10:08

Hahaha, jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg læste, at BR vil have flere Carraghers.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... um=twitter

Der er åbenbart noget om parolen "We all dream of a team of Carraghers".
Kloppite

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » torsdag, 02. aug, 2012 15:13

Ifolge skysport24, La Nazione & Via Corriere skal Aquilani have 5m Euro i aftraedelse for at forlade LFC. Det er lidt mindre end en aarsloen, som skulle vaere 5.8m Euro. En aftale skulle vaere faldet paa plads med Fiorentina, hvor de skal betale 50% af dette beloeb og LFC resten og derefter er Aquilani Fiorentina spiller. Det er dog stadig uvist om Fiorentina betaler de 2.5 m euro til LFC, eller om de og vi i stedet er blevet enige om at lade Vargas indgaa i handlen. Det vil i givet fald betyde at Vargas ryger til LFC "gratis" og LFC betaler de 5m Euro til Aquilani, som saa ligeledes skifter gratis til Fiorentina. Forvirret?? Detaljerne omkring handlen/byttet skulle blive offentliggjort senest i morgen.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 02. aug, 2012 15:16

@Tex

Nu er det ikke for at lyde sur eller provokerende, men hvorfor er det så morsomt? Det er jo Carras professionalisme og arbejdsmoral, Rodgers hylder, og ikke hans efterhånden noget tvivlsomme evner på en fodboldbane. Og der kan vel ikke være nogen tvivl om, at Carras tilbageværende forcer er nogen enhver træner ville sætte pris på hos sine spillere..?

texy

Indlæg af texy » torsdag, 02. aug, 2012 15:23

Aarde skrev:@Tex

Nu er det ikke for at lyde sur eller provokerende, men hvorfor er det så morsomt? Det er jo Carras professionalisme og arbejdsmoral, Rodgers hylder, og ikke hans efterhånden noget tvivlsomme evner på en fodboldbane. Og der kan vel ikke være nogen tvivl om, at Carras tilbageværende forcer er nogen enhver træner ville sætte pris på hos sine spillere..?
Jeg fandt det sjovt, fordi jeg ikke er sikker på, at BR kender udtrykket. Troede bare det var et forum-udtryk.

Samtidig morer det mig også på et andet plan, da Carra som spillertype efter min opfattelse er langt fra den spillertype, jeg forestiller mig passe ind i, hvad jeg tror er BRs fodboldfilosofi.
Kloppite

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 02. aug, 2012 15:29

Hvorfor morer det dig, at Carra måske ikke passer ind i Rodgers' koncept?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Konsulen
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 42

Indlæg af Konsulen » torsdag, 02. aug, 2012 15:36

Thommo skrev:@pommelfeen mon ikke Tex skrivcer det lidt i provo-mode. Sådan opfatter jeg det, men uanset hvad er Carra ikke noget nær Value for the money, laaaangt fra. Og så gerne han trådte tilbage NU, SteG tilfører noget men er heller ikke value, men han skal ikke sælges alligevel ;) . Han er LFC´s sjæl. Carra bør få at vide han er 5. valg Agger,Skrtel,Coates og Wilson bør være før i køen.

Hvis Carra er utilfreds, jamen så farvel. Fodbold er en hård verden. Carra skal uanset hvad ikke være foran Coates=FACT
Fuldstændig enig. Jeg er vild med Carra's personlighed og ingen kan så den mindste tvivl om hans betydning for klubben gennem de sidste mindst 10 år. Men rent fodboldmæssigt, og det er det eneste der har betydning, så er han meget meget langt fra at kunne tilføre holdet noget positivt. Han vil være fantastisk at kunne sætte ind i en ekstremt presset situation hvor vi skal forsvare imod et stærkt hold i de sidste minutter, men ellers kan jeg ikke se hvad der skulle retfærdiggøre at han skal være foran Coates.
Håber virkelig det hurtigt gøres klart at Agger-Skrtel er den foretrukne konstellation.
Billede

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 02. aug, 2012 15:38

Både rygter om Ramirez & Dempsey er faldende, syntes jeg... - Der må gerne snart ske noget :headbang: - Jo tidligere den endelig trup kan træne sammen jo bedre :army8:

- Og jeg ville jeg sælge Skrtel, hvis vi får Sakho istedet :headbang:

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » torsdag, 02. aug, 2012 15:44

Kons skrev:
Thommo skrev:@pommelfeen mon ikke Tex skrivcer det lidt i provo-mode. Sådan opfatter jeg det, men uanset hvad er Carra ikke noget nær Value for the money, laaaangt fra. Og så gerne han trådte tilbage NU, SteG tilfører noget men er heller ikke value, men han skal ikke sælges alligevel ;) . Han er LFC´s sjæl. Carra bør få at vide han er 5. valg Agger,Skrtel,Coates og Wilson bør være før i køen.

Hvis Carra er utilfreds, jamen så farvel. Fodbold er en hård verden. Carra skal uanset hvad ikke være foran Coates=FACT
Fuldstændig enig. Jeg er vild med Carra's personlighed og ingen kan så den mindste tvivl om hans betydning for klubben gennem de sidste mindst 10 år. Men rent fodboldmæssigt, og det er det eneste der har betydning, så er han meget meget langt fra at kunne tilføre holdet noget positivt. Han vil være fantastisk at kunne sætte ind i en ekstremt presset situation hvor vi skal forsvare imod et stærkt hold i de sidste minutter, men ellers kan jeg ikke se hvad der skulle retfærdiggøre at han skal være foran Coates.
Håber virkelig det hurtigt gøres klart at Agger-Skrtel er den foretrukne konstellation.
Lad os foerst se om de begge bliver i klubben Thommo, men ellers er jeg enig. Carra er stadig en superspiller at have i truppen og ikke mindst paa traeningsbanen, hvor han kan praege de unge spillere og laere dem noget gejst og Liverpool-attitude.... 700 kampe i aften = 23 Carra Gold!

Konsulen
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 42

Indlæg af Konsulen » torsdag, 02. aug, 2012 15:51

Jezzman (CH) skrev:
Kons skrev:

Lad os foerst se om de begge bliver i klubben Thommo, men ellers er jeg enig. Carra er stadig en superspiller at have i truppen og ikke mindst paa traeningsbanen, hvor han kan praege de unge spillere og laere dem noget gejst og Liverpool-attitude.... 700 kampe i aften = 23 Carra Gold!
Også derfor at det er super vigtigt at de (BR og Carra) får snakket hans fremtidige rolle i klubben grunddigt igennem så der ikke opstår utilfredshed. Er dog ret sikker på at Carra aldrig vil skabe uro i Liverpool, der er bare ingen grund til at slutte skidt af.
Billede

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 36

Indlæg af Mambo » torsdag, 02. aug, 2012 16:15

Fribytter skrev:Hvorfor morer det dig, at Carra måske ikke passer ind i Rodgers' koncept?
Det har vel noget at gøre med at det er en sjov tanke at BR ønsker sig flere Carraghers men vil praktisere tiki taka-fodbold. Jeg synes i hvert fald også det var et sjovt billede der kom frem i mit hoved af 11 Carraghers der forsøger at spille tiki taka-fodbold da jeg så ovenstående overskrift.

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 54

Indlæg af Jan » torsdag, 02. aug, 2012 17:51

Først tænkte jeg "Åh, i guder da, nu rabler det da helt for BR", men splitsekundet efter smilede jeg og fandt endvidere, at havde man 23 spillere i truppen med 23 Carra Gold i hjertet så ser det ikk' helt skidt ud, hvis nogle af dem spiller fodbold som Agger!!!
Jeg tror Carra er helt klar over sin position. Han får færre og færre kampe, men jeg tror han er helt vildt vigtig i truppen. Bare en lille ting som da Morgan scorede i USA og løb ud til Carra for at juble. Carra er en fantastisk legende i vores klub, og han har aldrig skuffet mig éen eneste gang.
Up The RedMen... we go again!

texy

Indlæg af texy » torsdag, 02. aug, 2012 18:40

Jeg kan altså godt skrive ting, der ikke er ment som kritik, men blot som et sjovt indskud. Der var ingen bagtanker eller tarvelige hensigter med mit indlæg. Det var blot skrevet ud fra et mentalt billede, som Mambo nævner, og så fordi jeg troede at frasen "a team full of Carraghers" var en forum-opfindelse, og nu nærmest havde udviklet sig til en selvopfyldende profeti.

Læg i denne sammenhæng paranoiaen på hylden.
Kloppite

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 02. aug, 2012 18:57

Personligt blev jeg ret forvirret af, at du skrev det i "Hvem skal ind"-tråden. Jeg undrede mig blot over sammenhængen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 02. aug, 2012 23:04

texnymann skrev:Jeg kan altså godt skrive ting, der ikke er ment som kritik, men blot som et sjovt indskud. Der var ingen bagtanker eller tarvelige hensigter med mit indlæg. Det var blot skrevet ud fra et mentalt billede, som Mambo nævner, og så fordi jeg troede at frasen "a team full of Carraghers" var en forum-opfindelse, og nu nærmest havde udviklet sig til en selvopfyldende profeti.

Læg i denne sammenhæng paranoiaen på hylden.
Nu var det godt nok mig, der fik startet den, men jeg havde nu bestemt ikke hverken paranoide eller skeptiske bagtanker med mit spørgsmål - jeg undrede mig faktisk bare. Jeg er imidlertid med på morskaben nu, så alt vel :)

Desuden kan jeg bestemt også godt se det sjove i 11x23 i et tiki-taka koncept. Det leder tankerne hen imod dengang Zulu stadig var en morsom kanal, og Simon Emil Ammitzbøll blot var en harmløs boldmongol uden indflydelse i det danske folketing.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 02. aug, 2012 23:43

@ Aarde: De laver vidst et Zulu-cykelhold nu, såvidt jeg har forstået. Om det bliver ligeså underholdende som FC Zulu, det tvivler jeg på, for deltagerne kan vel forhåbentlig køre på cykel. Jeg gad godt se, hvor et hold som FC Zulu ville befinde sig nu, hvis de havde fortsat og spillet seriebold.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar