thefugle skrev:Er jeg bare den eneste der synes det ikke er vejen frem at købe andre topklubbers affald?
Fandt på en start 11 på et andet LFC forum med spillere der var blevet "dumpet" i diverse klubber i en ung alder. Den så således ud:
Reina; Roberto Carlos, Pique, Hummels, Arbeloa; Alou Diarra, Lassana Diarra; Ribery, Arteta, Riquelme; Rossi.
Det er endda uden Mata og Soldado som ikke blev fundet brugbare i Real Madrid.
Synes egentlig at de spillere i sig selv, er et godt nok argument for at Tello ikke nødvendigvis behøves at være dårlig bare fordi han ikke er fundet brugbar i vel nok verdens bedste klub. Generelt synes jeg der er masser af affald i Man City/Real/Barca der kunne være brugbart, spillere som Huntelaar/VdV/Sneijder og Robben er jo også alle fantastiske spillere selvom Real ikke kunne bruge dem, og solgte dem for næsten ingenting for et par år siden. Så jeg synes bestemt at det er værd at kigge blandt andre storklubbers "affald" hvis man mener man kan lave et scoop her.
Mht. Tello har jeg ikke set ham nok gange til at vurderer hvor god han er, men de gange jeg har set ham synes jeg han virker spændende. Masser af speed og ikke bange for at lave en udfordring og tage et skud, selvom det ikke altid lykkedes. Er dog også lidt bange for hvad det betyder for Sterling, da de begge primært ser ud til at holde sig på venstrekanten.