Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
muggedhino

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af muggedhino » søndag, 05. aug, 2012 22:42

Mr. X skrev:
AndreasN skrev:
Mr. X skrev:http://sillyseason.com/football/premier ... sea-player
Kilden er fra tyrkist kilde, som er bragt på "LFC NEWS på facebook"
Ricardo Quaresma for Portugal.
- Har spillet hos Chelsea i 2009 på et lån.
- Han var i truppen ved EM, men fik kun meget lidt spilletid.
- Om han passer i Liverpool FC, det er et godt spørgsmål.
NEJ! Og så kan vi vist godt lukke den der. Manden har ikke vist noget, der overhovedet er tæt på Liverpool-niveau siden, han forlod Porto.
Kan give dig ret i. Han har nok spillet sin storhedstid. :doh1:
Enig! Det er ikke ham vi har brug for. Han vil falde igennem.
Affaley (stav) er manden vi har brug for!!

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 06. aug, 2012 12:41

muggedhino skrev:
Mr. X skrev:
AndreasN skrev:
NEJ! Og så kan vi vist godt lukke den der. Manden har ikke vist noget, der overhovedet er tæt på Liverpool-niveau siden, han forlod Porto.

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7967988/?

"Afellay could go out on loan for a year,"

Nu har Rodgers jo snakket om at hente spillere ind på lån.

Jeg ville da ikke ha' noget imod at se Affellay i den røde trøje et års tid, så kunne man forhåbenligt gøre handlen permanent efterfølgende ;)

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » mandag, 06. aug, 2012 12:48

Jensen skrev:
muggedhino skrev:
Mr. X skrev:
AndreasN skrev:

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7967988/?

"Afellay could go out on loan for a year,"

Nu har Rodgers jo snakket om at hente spillere ind på lån.

Jeg ville da ikke ha' noget imod at se Affellay i den røde trøje et års tid, så kunne man forhåbenligt gøre handlen permanent efterfølgende ;)
Affellay på lån et år? Så skal det være med en fornuftig købsoption - ellers ser jeg ikke den store ide i det.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 06. aug, 2012 17:09

Kunne vi ikke godt bruge sådan en ung knægt?

http://tipsbladet.dk/nyhed/primera-divi ... ol-spiller
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 06. aug, 2012 17:35

LFC Transfer Speculations
via Jay82_LFC
#LFC have made an enquiry for Christian Tello. The player is likely to leave Barca this summer.

*Barca did not gave a number to Tello for the coming season*
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

bongfong

Indlæg af bongfong » mandag, 06. aug, 2012 18:02

Tello er overvurderet og vil ikke være en markant forstærkning. Han kan bidrage med noget speed som vi pt. mangler på holdet - men så bør vi hellere satse på Sterling og hans udvikling i stedet!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. aug, 2012 18:04

Tello er en spændende spiller, og vi har jo haft succes med spillere fra Baerskudslager (Læs: Reina). Han er på alder med Pacheco, og kan vel betegnes som en direkte konkurrent. Dog kan han også spille på top. Men spændende spiller. Dog anser jeg ham ikke for start-11 materiale, og spørgsmålet er om vi hellere skal satse på egen avl (Sterling og Pacheco).

Kelly

Indlæg af Kelly » mandag, 06. aug, 2012 18:12

Hr. Drejer skrev:Tello er en spændende spiller, og vi har jo haft succes med spillere fra Baerskudslager (Læs: Reina). Han er på alder med Pacheco, og kan vel betegnes som en direkte konkurrent. Dog kan han også spille på top. Men spændende spiller. Dog anser jeg ham ikke for start-11 materiale, og spørgsmålet er om vi hellere skal satse på egen avl (Sterling og Pacheco).
Ja jeg ser også Tello som en spændende spiller, der kan udvikle sig til at blive fast i start 11'eren på sigt.

Vinduet er meget sævrt at blive klog på. Ryger Bellamy også og Agger samt måske Carroll, skal der i den grad hentes stærke spillere ind. Men hvem er disse spillere og hvor mange får BR lov at hente. Joe Allen er ønsket og det er vel det.
De spillere som allerede er blevet solgt eller fritstillet må også have givet luft i lønbudgettet. Har vi allerede erstatningen for Agger i truppen ?.

Konsulen
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 41

Indlæg af Konsulen » mandag, 06. aug, 2012 18:32

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:Tello er en spændende spiller, og vi har jo haft succes med spillere fra Baerskudslager (Læs: Reina). Han er på alder med Pacheco, og kan vel betegnes som en direkte konkurrent. Dog kan han også spille på top. Men spændende spiller. Dog anser jeg ham ikke for start-11 materiale, og spørgsmålet er om vi hellere skal satse på egen avl (Sterling og Pacheco).
Ja jeg ser også Tello som en spændende spiller, der kan udvikle sig til at blive fast i start 11'eren på sigt.

Vinduet er meget sævrt at blive klog på. Ryger Bellamy også og Agger samt måske Carroll, skal der i den grad hentes stærke spillere ind. Men hvem er disse spillere og hvor mange får BR lov at hente. Joe Allen er ønsket og det er vel det.
De spillere som allerede er blevet solgt eller fritstillet må også have givet luft i lønbudgettet. Har vi allerede erstatningen for Agger i truppen ?.
Tello er da super spændende! Ikk at det skal tage noget fra Sterling, men hans først ryk med bolden er jo i særklasse! Vanvittig hurtig på de første meter og meget direkte driblinger. Og samtidig en relativt kølig afslutter (målmænd i la liga er generelt elendige, min mening).
Billede

Kelly

Indlæg af Kelly » mandag, 06. aug, 2012 18:58

Kons skrev:
Kelly skrev:

Tello er da super spændende! Ikk at det skal tage noget fra Sterling, men hans først ryk med bolden er jo i særklasse! Vanvittig hurtig på de første meter og meget direkte driblinger. Og samtidig en relativt kølig afslutter (målmænd i la liga er generelt elendige, min mening).
Enig. Det er helt klart at Sterling skal bruges også.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 06. aug, 2012 20:33

Er jeg bare den eneste der synes det ikke er vejen frem at købe andre topklubbers affald?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » mandag, 06. aug, 2012 20:38

thefugle skrev:Er jeg bare den eneste der synes det ikke er vejen frem at købe andre topklubbers affald?
Hvad vil du hellere? Købe "affald" fra midterklubberne?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » mandag, 06. aug, 2012 20:47

Tello er en spændende spiller men det er begrænset hvor meget jeg har set med ham, jeg ser ikke ligefrem særlig mange Barcelona kampe. Jeg syntes det er meget svært, at spå om hvor god han kunne blive for os hvis han skiftede. Han har jo ikke været fast for Barcelona og om han kunne klare sig i PL er for mig umuligt at svare på. Prisen skal være den rette hvis vi skal gå efter ham.
Billede

Chris R.

Indlæg af Chris R. » mandag, 06. aug, 2012 21:23

thefugle skrev:Er jeg bare den eneste der synes det ikke er vejen frem at købe andre topklubbers affald?
Fandt på en start 11 på et andet LFC forum med spillere der var blevet "dumpet" i diverse klubber i en ung alder. Den så således ud:
Reina; Roberto Carlos, Pique, Hummels, Arbeloa; Alou Diarra, Lassana Diarra; Ribery, Arteta, Riquelme; Rossi.
Det er endda uden Mata og Soldado som ikke blev fundet brugbare i Real Madrid.
Synes egentlig at de spillere i sig selv, er et godt nok argument for at Tello ikke nødvendigvis behøves at være dårlig bare fordi han ikke er fundet brugbar i vel nok verdens bedste klub. Generelt synes jeg der er masser af affald i Man City/Real/Barca der kunne være brugbart, spillere som Huntelaar/VdV/Sneijder og Robben er jo også alle fantastiske spillere selvom Real ikke kunne bruge dem, og solgte dem for næsten ingenting for et par år siden. Så jeg synes bestemt at det er værd at kigge blandt andre storklubbers "affald" hvis man mener man kan lave et scoop her.

Mht. Tello har jeg ikke set ham nok gange til at vurderer hvor god han er, men de gange jeg har set ham synes jeg han virker spændende. Masser af speed og ikke bange for at lave en udfordring og tage et skud, selvom det ikke altid lykkedes. Er dog også lidt bange for hvad det betyder for Sterling, da de begge primært ser ud til at holde sig på venstrekanten.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 06. aug, 2012 21:48

Chris R. skrev:
Fandt på en start 11 på et andet LFC forum med spillere der var blevet "dumpet" i diverse klubber i en ung alder. Den så således ud:
Reina; Roberto Carlos, Pique, Hummels, Arbeloa; Alou Diarra, Lassana Diarra; Ribery, Arteta, Riquelme; Rossi.
Det er endda uden Mata og Soldado som ikke blev fundet brugbare i Real Madrid.
Synes egentlig at de spillere i sig selv, er et godt nok argument for at Tello ikke nødvendigvis behøves at være dårlig bare fordi han ikke er fundet brugbar i vel nok verdens bedste klub. Generelt synes jeg der er masser af affald i Man City/Real/Barca der kunne være brugbart, spillere som Huntelaar/VdV/Sneijder og Robben er jo også alle fantastiske spillere selvom Real ikke kunne bruge dem, og solgte dem for næsten ingenting for et par år siden. Så jeg synes bestemt at det er værd at kigge blandt andre storklubbers "affald" hvis man mener man kan lave et scoop her.

Mht. Tello har jeg ikke set ham nok gange til at vurderer hvor god han er, men de gange jeg har set ham synes jeg han virker spændende. Masser af speed og ikke bange for at lave en udfordring og tage et skud, selvom det ikke altid lykkedes. Er dog også lidt bange for hvad det betyder for Sterling, da de begge primært ser ud til at holde sig på venstrekanten.
Nu er det ikke fordi de spillere decideret er blevet droppet. De har bare søgt væk fordi udsigterne til spilletid i de klubber de var i, var mindre gode. Pique f.eks. var i en alder af 20 år konkurrent til det bedste midtstopper par jeg har set, samtidig med at spillere som Wes Brown og Evans også var foran ham. Hvis ikke han var skiftet tilbage til Barcelona, havde han nok heller ikke udviklet sig til den spiller han er i dag. Spilletid for unge spillere er alfa og omega.
Fan af Manchester United

Besvar