Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Bob
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bob » tirsdag, 14. aug, 2012 23:09

Thommo skrev:
Bob skrev:
Thommo skrev:
JØ skrev:Sahin på leje med en rimelig købspris efter sæsonen. Det dufter af røverkøb!
Hvis købs prisen er 35 mill er det som udgangspunkt ikke så fedt
Så er den vel heller ikke rimelig. ;)
Korrekt, det var et trick, spørgsmål. Eller nej indrømmer,er jeg ikke læste korrekt ;)
Hvis man skal være helt flueknepper, så er en "rimelig" pris hverken for høj eller lav, men som den burde være. Også er det vel heller ikke et røverkøb ;) Nå nok om det!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 14. aug, 2012 23:35

Står på twitter: Barcastuff.
At Tello ikke vil til Liverpool.

Nu skal der evt. jagtes på Dempsey eller få fat i Madrid's reserve: Nuri Sahin.
Kunne være klasse med et bytte på Dempsey > Adam ( Men lønnen vil han ikke gå med til )
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » tirsdag, 14. aug, 2012 23:37

Bob skrev:
Thommo skrev:
Bob skrev:
Thommo skrev:
JØ skrev:Sahin på leje med en rimelig købspris efter sæsonen. Det dufter af røverkøb!
Så er den vel heller ikke rimelig. ;)
Korrekt, det var et trick, spørgsmål. Eller nej indrømmer,er jeg ikke læste korrekt ;)
Hvis man skal være helt flueknepper, så er en "rimelig" pris hverken for høj eller lav, men som den burde være. Også er det vel heller ikke et røverkøb ;) Nå nok om det!
Dataloger?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 15. aug, 2012 09:01

Thommo skrev:
Kommer meget an på valutaen. Er det kroner, så er det bare med at slå til ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 15. aug, 2012 09:41

Soren123 skrev:Står på twitter: Barcastuff.
At Tello ikke vil til Liverpool.

Nu skal der evt. jagtes på Dempsey eller få fat i Madrid's reserve: Nuri Sahin.
Kunne være klasse med et bytte på Dempsey > Adam ( Men lønnen vil han ikke gå med til )

Sir' du det ?

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... 31624719/?

Liverpool FC confident of signing Barcelona's Cristian Tello and Real Madrid's Nuri Sahin on loan

Giv ham en enkel sæson i Liverpool, så er jeg sikker på Tello ikke har lyst til at tage tilbage til spanien ;)

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 15. aug, 2012 09:55

Kan i forestille jer Tello på en af kanterne ?

Jeg kan sagtens :)

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 15. aug, 2012 12:36

Sahin og Tello ville være klasse, men jeg er ikke meget for lejeaftaler medmindre, vi kan købe dem for en bestemt sum efter sæsonen, hvis vi har lyst.

Disse 2 og Adam for Dempsey, så er jeg super tilfreds og meget optimistisk med henblik på denne sæson.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 15. aug, 2012 13:42

Niels K skrev:Sahin og Tello ville være klasse, men jeg er ikke meget for lejeaftaler medmindre, vi kan købe dem for en bestemt sum efter sæsonen, hvis vi har lyst.

Disse 2 og Adam for Dempsey, så er jeg super tilfreds og meget optimistisk med henblik på denne sæson.
Hehe, man kan jo håbe at vi kan lave en aftale som den vi selv lavede med Lille om Joe Cole, altså så VI får spilleren, mens DE stadig betaler hans løn... :)

Men der er næppe andre der er naive nok til skrive under på den slags... :oops:

Sahin skal under alle omstændigheder være velkommen. Jeg kender ikke nok til Tello til at vurdere om han er noget for os.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 15. aug, 2012 13:51

Niels K skrev:Sahin og Tello ville være klasse, men jeg er ikke meget for lejeaftaler medmindre, vi kan købe dem for en bestemt sum efter sæsonen, hvis vi har lyst.

Er det ikke nærmest standard at der er en klausul om køb i lånekontrakter mellem etablerede klubber. Det er kun når de sendes f.eks. til første division at det er ren og skær udlån...vil da også tror at vi får købsmulighed på både Tello og Sahin, hvis det bliver låneaftaler. I følge rygterne vil vi jo også gerne købe dem - men lånemulighed med option på køb må være det optimale, da vi i givet fald får lov at "prøve dem først"...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Bob

Indlæg af Bob » onsdag, 15. aug, 2012 14:32

Steven__Gerrard skrev:

Er det ikke nærmest standard at der er en klausul om køb i lånekontrakter mellem etablerede klubber. Det er kun når de sendes f.eks. til første division at det er ren og skær udlån...vil da også tror at vi får købsmulighed på både Tello og Sahin, hvis det bliver låneaftaler. I følge rygterne vil vi jo også gerne købe dem - men lånemulighed med option på køb må være det optimale, da vi i givet fald får lov at "prøve dem først"...
Så kan man jo overveje hvad det siger om hvor Liverpool ligger, hvis vi ender med at få dem på lån uden købsoption.

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af Mr.Kop » onsdag, 15. aug, 2012 15:14

Liverpool Echo
Nuri Sahin has informed Rodgers of his desire to move to Merseyside after speaking to Xabi Alonso.

Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 15. aug, 2012 15:18

Klasse.. Get him in :) Jeg er excited på højt plan!!!
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Konsulen
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 41

Indlæg af Konsulen » onsdag, 15. aug, 2012 15:18

Mr.Kop skrev:Liverpool Echo
Nuri Sahin has informed Rodgers of his desire to move to Merseyside after speaking to Xabi Alonso.

Elsker Alonso :D
Det siger alligevel noget om vores elskede klub at den stadig rates så højt af vores tidligere spillere!
Billede

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 15. aug, 2012 15:26

Har bare læst et forum på Facebook, hvor der står "Tello ikke ønsker og komme til Liverpool".. Om det så passer? Det ved jeg ikke.. Men han lød ret træfsikker.

Håber på en leje på Tello og Sahin. Men Tello ved jeg ikke om han ønsker komme?
Xabi Alonso har bare "Liverpool FC" på hjertet. Dejligt!!! Sahin er en god backup til vores Lucas Leiva.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 15. aug, 2012 15:29

Mr.Kop skrev:Liverpool Echo

Xabi er og bliver et Anfield ikon. Hvor er det trist at vi ikke kunne beholde ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar