Kaka rygterne er 100% rap-rapSoren123 skrev:Kaka fra Real Madrid
http://www.caughtoffside.com/2012/08/21 ... lder-kaka/
Håber på Internacionals landsholdsangriber, Leandro Damiao!
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hvem skal ind?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Re: Hvem skal ind?
Right..ScouserTommy skrev:Fra Martin Skrtels FB-side:
Hvor skulle den være rap-rap?Emmy skrev:Kaka rygterne er 100% rap-rapSoren123 skrev:Kaka fra Real Madrid
Håber på Internacionals landsholdsangriber, Leandro Damiao!
Er den ik troværdig?
You'r Never Walk Alone. ///
Han lader ikke til at passe ind i vores lønpolitik, så det virker ikke sandsynligt.Chris R. skrev:Tror stadig der er en chance for at vi henter Sahin, omend det "bare" bliver på leje.
Wenger har udtalt at man leder efter 1 midtbanespiller + 1 forsvarsspiller -(http://www.bold.dk/nyt/Wenger-jagter-to-forstaerkninger), samtidig er M'Vila til Arsenal-linket begyndt at blusse op igen (http://www1.skysports.com/football/news ... nal-option), ligesom jeg også har set rygter om Etienne Capoue. Så forudsat de får M'Vila eller Capoue, burde Sahin vel være vores, hvis Arse kun vil have en midtbanespiller ind. Synes ærlig talt også at M'Vila/Capoue passer bedre ind på den centrale midtbane end Sahin, da man må formode makkeren hedder Arteta, som imo minder en del om Sahin.
Jeg krydser ihvertfald stadig fingre for Sahin, som jeg tidligere har skrevet i denne her tråd, så synes jeg Lucas/Allen/Sahin/Hendo er fire kvalitetsspillere at have til de to centrale midtbanepladser. Så mangler vi bare en højre wing og en goalgetter og så begynder det at ligne noget.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... talls.html"Sahin, monitored by Wenger since starring in the Turkey team who won the European Under 17 title in 2005, is paid the equivalent of £120,000 a week in Spain, which would make him the highest paid player at the Emirates.
Song, the man he is intended to replace, was paid £55,000 a week and moved to Barcelona because the club refused to renegotiate his terms."
Just the fax ma'am. Just the fax.
Nej, det er den bestemt ikke. Rygter fra Caghtoffside skal bare ignoreres.Soren123 skrev:Hvor skulle den være rap-rap?Emmy skrev:Kaka rygterne er 100% rap-rapSoren123 skrev:Kaka fra Real Madrid
Håber på Internacionals landsholdsangriber, Leandro Damiao!![]()
Er den ik troværdig?
Liverpool Football Klopp
-
Mazter81
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 44
- Kontakt:
Bemærk datid... Klubben og fans (mange i hvert falde - også undertegnede) var rigtigt tilfredse med, at det lykkedes at tiltrække Joe Cole, da det blev set som et signal om, at Liverpool stadig var en topattraktiv klub... Det er vel præcist det, du mener en signing af Kaka vil gøre også?Ma Captain skrev:Med alt respekt for Smokey Joe så har han selv på sine bedste dage, aldrig været i nærheden af Kaka!!Mazter81 skrev:Var det ikke det, vi gjorde, da vi signede Joe Cole? :sMa Captain skrev:Kaka helt sikkert. Selom han ikke er den Kaka han var en gang, så ville han stadig kunne tilføre holdet noget kreativitet. Hvad vigtigere er, vi kommer til at sende et signal ud til konkurrenterne " we are still alive B******"
Kaka har vel i øvrigt ikke i de senere år være på samme høje niveau som tidligere... og hvad er status på hans sportsbrok?
Og som en anden skriver, så passer han jo nok ikke ligefrem perfekt ind i lønpolitikken...
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
John Aldridge believes that Brendan Rodgers should attempt to sign Clint Dempsey and Daniel Sturridge before the transfer window closes
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Ma Captain
Du kan stadig ikke sammenligne Cole med Kaka.Mazter81 skrev:Bemærk datid... Klubben og fans (mange i hvert falde - også undertegnede) var rigtigt tilfredse med, at det lykkedes at tiltrække Joe Cole, da det blev set som et signal om, at Liverpool stadig var en topattraktiv klub... Det er vel præcist det, du mener en signing af Kaka vil gøre også?Ma Captain skrev:Med alt respekt for Smokey Joe så har han selv på sine bedste dage, aldrig været i nærheden af Kaka!!Mazter81 skrev:Var det ikke det, vi gjorde, da vi signede Joe Cole? :sMa Captain skrev:Kaka helt sikkert. Selom han ikke er den Kaka han var en gang, så ville han stadig kunne tilføre holdet noget kreativitet. Hvad vigtigere er, vi kommer til at sende et signal ud til konkurrenterne " we are still alive B******"
Kaka har vel i øvrigt ikke i de senere år være på samme høje niveau som tidligere... og hvad er status på hans sportsbrok?
Og som en anden skriver, så passer han jo nok ikke ligefrem perfekt ind i lønpolitikken...
Cole fik en ekstrem dårlig start, og han blev aldrig den samme. Kaka er tidligere verdens bedste fodboldspiller, og når han nu spiller for Real så spiller han altså stadig godt.
Jamen hvis han klarer lægetesten, så er den vel fin nok.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
Mazter81
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 44
- Kontakt:
Sammenligner ligner ej heller de to, sir.Ma Captain skrev:Du kan stadig ikke sammenligne Cole med Kaka.Mazter81 skrev:Bemærk datid... Klubben og fans (mange i hvert falde - også undertegnede) var rigtigt tilfredse med, at det lykkedes at tiltrække Joe Cole, da det blev set som et signal om, at Liverpool stadig var en topattraktiv klub... Det er vel præcist det, du mener en signing af Kaka vil gøre også?Ma Captain skrev:Med alt respekt for Smokey Joe så har han selv på sine bedste dage, aldrig været i nærheden af Kaka!!Mazter81 skrev:Var det ikke det, vi gjorde, da vi signede Joe Cole? :sMa Captain skrev:Kaka helt sikkert. Selom han ikke er den Kaka han var en gang, så ville han stadig kunne tilføre holdet noget kreativitet. Hvad vigtigere er, vi kommer til at sende et signal ud til konkurrenterne " we are still alive B******"
Cole fik en ekstrem dårlig start, og han blev aldrig den samme. Kaka er tidligere verdens bedste fodboldspiller, og når han nu spiller for Real så spiller han altså stadig godt.
Jamen hvis han klarer lægetesten, så er den vel fin nok.
Jeg sammenligner det signal du mener, vi sender ved at hente Kaka, med den fornemmelse der var omkring klubbens genrejsning, da Cole kom til i konkurrence med andre klubber.
En konkurrence vi vandt ved at tilbyde en uhyrlig hyre for en spiller, som tilsyneladende var over the top (Det vidste vi ikke dengang på trods af, at han ikke havde spillet fast for et tophold i længe)
Jeg kan godt være lidt nervøs for, at Kaka er i same situation. Dog har han spillet på et europæisk tophold som en vigtig indskifter, men han er
1) Injury prone
2) Rocker dyr
3) Har tidligere udtalt, at han ikke kan se sig selv i PL jvf. dk wiki. Det er dog uden kilde, så måske tvivlsomt. Men jvf. engelsk wiki sagde han nej til £500k om ugen i City - lyder ikke som en spiller der vil til England
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
@The Times
Real Madrid would prefer that midfielder Nuri Sahin moves to Liverpool rather than Arsenal as the financial deal is better for the Spanish champions.
Real Madrid would prefer that midfielder Nuri Sahin moves to Liverpool rather than Arsenal as the financial deal is better for the Spanish champions.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- Steven__Gerrard
Manden vil til Arsenal, så kan ikke se hvorfor vi ikke trækker os. Det er begyndt at minde lidt om slavehandel...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Jeg er ligeglad om Sahin hellere vil til Arsenal bare han spiller godt, mens han er i LFC. Han overlever nok det år eller mere, med lidt geografisk utilfredshed til den løn.Manden vil til Arsenal, så kan ikke se hvorfor vi ikke trækker os. Det er begyndt at minde lidt om slavehandel...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
At han gerne vil til Arsenal er ikke ensbetydende med at han overhovedet ikke gider tage til Liverpool. Han var meget lun på tanken inden Gooners meldte sig på banen.Oomph242 skrev:Jeg er ligeglad om Sahin hellere vil til Arsenal bare han spiller godt, mens han er i LFC. Han overlever nok det år eller mere, med lidt geografisk utilfredshed til den løn.Manden vil til Arsenal, så kan ikke se hvorfor vi ikke trækker os. Det er begyndt at minde lidt om slavehandel...
Så jeg synes vi skal blive hængende så længe der er en chance for at hente ham.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ååh, hvor måtte der gerne snart ske noget. Borini, Allen og Assaidi er langt fra tilfredsstillende.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Helt enig.Tom_Jorsal skrev:Ååh, hvor måtte der gerne snart ske noget. Borini, Allen og Assaidi er langt fra tilfredsstillende.
Men jeg tror også man skal have øje for at denne sæson er en mellemsæson. Hvor vi ende har ingen betydning. Om vi bliver 4 eller 10, gør ikke at Rodgers mister jobbet. Jeg tror den vigtigste øvelse i dette vindue, har været at nedbringe lønomkostningerne. Vi er kommet af med Kuyt, Maxi og Aquilani og Bellamy, spillere omkring de 30 år, høj løn, og minimal spilletid. Det er lykkes.
Rodgers skal bruge tid til at kende truppen, som er købt af 4 forskellige managere. Hvem kan spille i hans system, og hvem kan ikke? Carroll er én spiller, som medierne mener forsvinder. Den trup vi har nu er ingenlunde stærk nok til en top-4 placering, men det tror jeg ikke heller ikke det har været øvelsen i dette vindue. Denne sæson er en mellemsæson, hvor de første spadestik tages til et nyt hold. Projektet er langsigtet.