Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det giver os altså en kanon stærk midtbane. Gerrard, Lucas, Allen og Sahin som de fire klart bedste, og som alle ville kunne begå sig på de andre tophold. Adam, Hendo og Shelvey i næste række, som endnu ikke er helt gode og stabile nok til at være top-top spillere, men som kan lære af de fire bedste. Så er der Spearing, som nok ikke har niveauet eller talentet til at begå sig på et top-4-hold, men som alligevel kan bruges i Carling Cup og Europa League kampe.
Det er altså en stærk besætning, og imø. giver Sahin en ekstra prik over i'et, idet jeg ikke mener at Adam, Hendo eller Shelvey endnu er helt der oppe, hvor vi gerne vil være niveaumæssigt.
Det er altså en stærk besætning, og imø. giver Sahin en ekstra prik over i'et, idet jeg ikke mener at Adam, Hendo eller Shelvey endnu er helt der oppe, hvor vi gerne vil være niveaumæssigt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-----------Reina-------------
Glen----Skrtel--Agger-Enrique/downing
-----lucas------Allen--------
----------Sahin--------------
---Gerrard--Caroll--Sureaz
imo
imo
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Lad os da bare prøve den af mod Man City (desværre uden Agger).Wormie skrev:-----------Reina-------------
imo
Jeg kan da mindes, at Carroll skilte dem ad i hans første Liverpool - Man City kamp, så ind med ham igen.
Kloppite
Jeg tror desværre ikke Carroll, får meget spilletid i kampen. Borini menes tilsyneladende, at være bedre.Jeg kan da mindes, at Carroll skilte dem ad i hans første Liverpool - Man City kamp, så ind med ham igen.
Så snart Sahin bliver bekræftet, så er jeg stensikker på at Spearing er fortid i klubben. Lige nu ser det ud til han ryger til Bolton på enten lån eller permanent.Surf skrev:Det giver os altså en kanon stærk midtbane. Gerrard, Lucas, Allen og Sahin som de fire klart bedste, og som alle ville kunne begå sig på de andre tophold. Adam, Hendo og Shelvey i næste række, som endnu ikke er helt gode og stabile nok til at være top-top spillere, men som kan lære af de fire bedste. Så er der Spearing, som nok ikke har niveauet eller talentet til at begå sig på et top-4-hold, men som alligevel kan bruges i Carling Cup og Europa League kampe.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvad med Royston Drenthe til venstre back?
han er pt uden kontrakt, så vi kan få ham gratis.. så medmindre han forlanger en formue i løn, kunne han være interessant?
udover at han er en niveau bedre end Enrique rent offentsivt, så kan han også bruges på kanten, hvor vi downing har virket decideret uskarp..
han er pt uden kontrakt, så vi kan få ham gratis.. så medmindre han forlanger en formue i løn, kunne han være interessant?
udover at han er en niveau bedre end Enrique rent offentsivt, så kan han også bruges på kanten, hvor vi downing har virket decideret uskarp..
-
- Alder: 37
http://www.teamtalk.com/news/2483/80139 ... in-on-loan
Det ser efterhånden ud som om, vi får ham. Kæmpe forstærkning, må jeg sige. Undrer mig bare, han hentes, når vi har så meget til cenral midt. Går ud fra, Adam bliver solgt, Spearing og Shelvey måske lejes ud. Spearing til Bolton og Shelvey måske til Swansea.
Det ser efterhånden ud som om, vi får ham. Kæmpe forstærkning, må jeg sige. Undrer mig bare, han hentes, når vi har så meget til cenral midt. Går ud fra, Adam bliver solgt, Spearing og Shelvey måske lejes ud. Spearing til Bolton og Shelvey måske til Swansea.
Kun Spearing forsvinder. Der bliver rigeligt brug for alle spillerne, vores trup er faktisk ikke særlig bred.Tom_Jorsal skrev:http://www.teamtalk.com/news/2483/80139 ... in-on-loan
-
- Alder: 37
Men Spearing er jo eneste backup som decideret oprydder på midtbanen, så hvad gør vi hvis Spearing er væk og Lucas bliver skadet igen? Håber i øvrigt, han kun bliver lejet ud. Ved godt, han aldrig bliver en stjerne, men han er 110% Liverpoolrød og er tilfreds med en plads på bænken hos os.Emmy skrev:Kun Spearing forsvinder. Der bliver rigeligt brug for alle spillerne, vores trup er faktisk ikke særlig bred.Tom_Jorsal skrev:http://www.teamtalk.com/news/2483/80139 ... in-on-loan
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Problemet er at Spearing ikke er god nok til bænken. Det understreges vel lidt af, at det er en Championship klub som er ude efter ham. Som substitut for Lucas, kan Hendo måske bruges. Han er blevet brugt i den position på U21 landsholdet.
Allen og Henderson kan sagtens spille den plads.Tom_Jorsal skrev:Men Spearing er jo eneste backup som decideret oprydder på midtbanen, så hvad gør vi hvis Spearing er væk og Lucas bliver skadet igen? Håber i øvrigt, han kun bliver lejet ud. Ved godt, han aldrig bliver en stjerne, men han er 110% Liverpoolrød og er tilfreds med en plads på bænken hos os.Emmy skrev:Kun Spearing forsvinder. Der bliver rigeligt brug for alle spillerne, vores trup er faktisk ikke særlig bred.Tom_Jorsal skrev:http://www.teamtalk.com/news/2483/80139 ... in-on-loan
Joe Allen kan spille den dybeste rolle på midtbanen og i Rodgers system vil det også være en meget bedre løsning end Spearing, da han desværre ikke er særlig pasnings stærk og i hvert fald i sidste sæson ofte lavede opspils fejl.Tom_Jorsal skrev:Men Spearing er jo eneste backup som decideret oprydder på midtbanen, så hvad gør vi hvis Spearing er væk og Lucas bliver skadet igen? Håber i øvrigt, han kun bliver lejet ud. Ved godt, han aldrig bliver en stjerne, men han er 110% Liverpoolrød og er tilfreds med en plads på bænken hos os.Emmy skrev:Kun Spearing forsvinder. Der bliver rigeligt brug for alle spillerne, vores trup er faktisk ikke særlig bred.Tom_Jorsal skrev:http://www.teamtalk.com/news/2483/80139 ... in-on-loan
Det er altid en fornøjelse med en red der vil give alt for klubben, men han er desværre ikke go nok, hvis vi skal spille med om CL.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Lad nu være med at tro på noget, før underskriften er der. Sahin-sagaen har dagligt fået nye kapitler, så får vi ham, så får vi ham ikke, så er han til møde hos os, så er han til medical hos Arsenal ...Tom_Jorsal skrev:http://www.teamtalk.com/news/2483/80139 ... in-on-loan

Jeg HÅBER, men jeg TROR ikke noget før det er mur- og nagelfast.
Fint nok hvis Spearing og Shelvey lejes ud. Charlie Adam var iflg. referaterne en af vores bedste i går, men hvis - HVIS - vi får fingrene i Sahin, har han næppe udsigt til megen spilletid, og så er det vel OK hvis han sendes videre.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg mener helt klart, at Allen kan fungere som sub for Lucas. Han har samme aggressivitet i sit presspil og er dygtig til at læse spillet.Hr. Drejer skrev:Problemet er at Spearing ikke er god nok til bænken. Det understreges vel lidt af, at det er en Championship klub som er ude efter ham. Som substitut for Lucas, kan Hendo måske bruges. Han er blevet brugt i den position på U21 landsholdet.
Hold kæft hvor bliver det godt med Sahin. Så er vi da noget af vejen. Hvis vi så samtidig får Sturridge, så er det et perfekt transfervindue
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
Jeg siger ikke vi nødvendigvis skal hente Sturridge, men han viste både i foråret 2011 da han var udlejet til Bolton, og igen i efteråret samme år, at han har kvalitet. Han var imø Chelseas bedste spiller under Villas-Boas (også bedre end Mata), men røg ud i kulden under Di Matteo. Jeg vil mene han er bedst på højrekanten (selvom han selv foretrækker at være spydspids) hvor han kan trække ind og sparke til kuglen.