Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 29. aug, 2012 12:24

Drejer har ret i, at Carrolls værdi kun vil falde og falde. Problemet er, at alle potentielle købere ved, at vi er desperate for at komme af med ham. Som tidligere skrevet - at handle med Carroll er ikke et sælgers marked.

Jeg er personligt ligeglad med, hvor meget vi taber på salget af Carroll sammenlignet med den latterlige pris, som Dalglish og Comoli valgte at betale for ham, så længe vi kan finansiere hans erstatning - om det så bliver Sturridge, Huntelaar eller en tredje. Det er det, det handler om.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 29. aug, 2012 12:36

Jeg kan godt nok ikke se ideen i Huntelaar til £18 mio.. Forventningen er ikke, at LFC skal i topfire i denne sæson - det er eksplicit blevet meldt ud, og derfor skal der heller ikke partout købes ind efter den målsætning. Man forsøgte vel netop en mellemting mellem et sats på potentiale og færdigudviklede spillere sidste sæson, og selvom jeg ikke er overbevist om, at Comollis statistiske model er ideel, så tror jeg også, at sidste sommervindues aktiviteter bar præg af, hvilke færdigudviklede spillere der var tilgængelige og interesserede i LFC.

Et køb af Huntelaar vil jo tilsidesætte rationalet bag sommerens udrensning totalt. Huntelaar vil være gammel, dyr at købe fri, og etablerede spillere i den prisklasse kræver som regel en høj løn. Samtidig giver det jo heller ikke mening, hvis LFC har håbet på "crazy money" fra Man. City i forb. med et evt. Agger-salg, hvis man forsøger at gå efter et "quick fix".
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 29. aug, 2012 12:44

ScouserTommy skrev:
Jensen skrev:http://www.kopsource.com/liverpool-agre ... m-afellay/


Liverpool Agree Deal with Barcelona for Ibrahim Afellay



Barcelona have agreed terms for the season-long loan of Ibrahim Afellay with Liverpool, Tottenham and Schalke, El Mundo Deportivo report. It is now up to Afellay himself to choose his destination although unconfirmed reports suggest he has chosen to move to Schalke.
I går hed det sig også at vi var blevet enige med Schalke om at købe Klaas-Jan HUntelaar, men at det ville kræve at vi fik solgt Andy først. Desværre var forum nede i aftes, og nu kan jeg ikke lige finde artiklen igen...

Tror det bliver nogle hæsblæsende sidste timer, inden vinduet lukker.
Afellay oh hans landsmand Huntelaar ville hjælpe betydeligt på vores få scoringer. Huntelaar må være første prioriteten.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 29. aug, 2012 12:45

Fribytter skrev:Jeg kan godt nok ikke se ideen i Huntelaar til £18 mio.. Forventningen er ikke, at LFC skal i topfire i denne sæson - det er eksplicit blevet meldt ud, og derfor skal der heller ikke partout købes ind efter den målsætning. Man forsøgte vel netop en mellemting mellem et sats på potentiale og færdigudviklede spillere sidste sæson, og selvom jeg ikke er overbevist om, at Comollis statistiske model er ideel, så tror jeg også, at sidste sommervindues aktiviteter bar præg af, hvilke færdigudviklede spillere der var tilgængelige og interesserede i LFC.

Et køb af Huntelaar vil jo tilsidesætte rationalet bag sommerens udrensning totalt. Huntelaar vil være gammel, dyr at købe fri, og etablerede spillere i den prisklasse kræver som regel en høj løn. Samtidig giver det jo heller ikke mening, hvis LFC har håbet på "crazy money" fra Man. City i forb. med et evt. Agger-salg, hvis man forsøger at gå efter et "quick fix".
Det der, giver ingen mening.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 29. aug, 2012 12:52

Jeg siger bare køb: - Huntelaar og Wallcott! Det ville gøre godt i front :headbang:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » onsdag, 29. aug, 2012 13:04

Journalist fra Echo:

James Pearce ‏@JamesPearceEcho
It has started already.... just had a random call to tell me his mate works at an airfield down south and Walcott is on a flight to Melwood!
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 29. aug, 2012 13:15

Kongegaard skrev:Journalist fra Echo:

James Pearce ‏@JamesPearceEcho
It has started already.... just had a random call to tell me his mate works at an airfield down south and Walcott is on a flight to Melwood!
Lyder lovende, håber det er sandt.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Bellamy
Indlæg: 262
Tilmeldt: mandag, 20. feb, 2012 14:47
Geografisk sted: Værløse
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy » onsdag, 29. aug, 2012 13:18

Kongegaard skrev:Journalist fra Echo:

James Pearce ‏@JamesPearceEcho
It has started already.... just had a random call to tell me his mate works at an airfield down south and Walcott is on a flight to Melwood!
Ville ikke være så dårligt.... :D

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11372
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 29. aug, 2012 13:27

Kongegaard skrev:...... Walcott is on a flight to Melwood!
Har John Lennon Airport fået nyt navn?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af martinsommer » onsdag, 29. aug, 2012 13:30

Cynwal skrev:
Kongegaard skrev:...... Walcott is on a flight to Melwood!
Har John Lennon Airport fået nyt navn?
Han har lånt Ryan Babels helikopter.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 29. aug, 2012 13:32

Det lader til, at der som vanligt kommer til at være knald på her de sidste par transferdage.

Jeg er meget skeptisk omkring Walcott. Han har godt nok aldrig været min kop te, men hvis Rodgers tror på ham, så håber jeg naturligvis, at det lykkes os at samle ham op. Dog synes jeg, at £15m lyder af rigtigt meget; jeg mener bestemt, at vi burde kunne få bedre spillere ind til den pris end Walcott.

Signalværdien i en transfer som denne ville dog være både stor og positiv.
Senest rettet af Aarde onsdag, 29. aug, 2012 13:32, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » onsdag, 29. aug, 2012 13:32

Cynwal skrev:
Kongegaard skrev:...... Walcott is on a flight to Melwood!
Har John Lennon Airport fået nyt navn?
Måske en Taxa fra JLA til Melwood... Måske en babelcopter ... Måske bare Bullshit
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » onsdag, 29. aug, 2012 13:39

Aarde skrev:Det lader til, at der som vanligt kommer til at være knald på her de sidste par transferdage.

Jeg er meget skeptisk omkring Walcott. Han har godt nok aldrig været min kop te, men hvis Rodgers tror på ham, så håber jeg naturligvis, at det lykkes os at samle ham op. Dog synes jeg, at £15m lyder af rigtigt meget; jeg mener bestemt, at vi burde kunne få bedre spillere ind til den pris end Walcott.

Signalværdien i en transfer som denne ville dog være både stor og positiv.
Jeg må nu indrømme at jeg altid har set et stort lys i ham, brød allerede igennem som 17årig, har en speed som få kan følge med, og er egentligt ret stærk teknisk. Knægten er desuden også kun 23 i dag! Jeg ser ham meget gerne som en af vores offensive spilere, selvom jeg er meget enig med dig i at 15£mil vil være rigtig meget for en spiller med 1 år tilbage af sin kontrakt.

Jeg tror det er realistisk at få fat i Walcott fordi han selv og hans far jo netop er Liverpoolfans. Derfor tror jeg han vil vælge os frem for City. .. Selvfølgelig skal han have en ok løn, men for en spiller der allerede har tjent mange penge i en ung alder, er der måske andre ting der betyder mere end den Citys store pengetank.

Jeg tror også det er realistisk at han vil væk fra Arsenal, da klubben har afskibbet flere store spillere gennem de sidste par år. Fabregas, Nasri, Van Persie uden at have fået samme kaliber ind.

Hellere Walcott på toppen/kanten end Carroll...
Gerrard og Agger er Liverpool

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » onsdag, 29. aug, 2012 14:45

Cynwal skrev:
Kongegaard skrev:...... Walcott is on a flight to Melwood!
Har John Lennon Airport fået nyt navn?
Melwood Airport blev grundlagt efter januars transfervindue sidste år. Den direkte årsag var Comolli... :-)
On this train faith will be rewarded

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vest » onsdag, 29. aug, 2012 15:15

Jeg kan godt lide Carroll. Behold ham gerne. Han laver 17 sæsonkasser. Han scorer allerede i sin næste kamp som starter.

Besvar