Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » lørdag, 01. sep, 2012 00:02

RasmusAgger skrev:Hvad med Michael Owen?

Ved godt han har toppet og hans skadehistorik er lang, meeeen...

Han er gratis, er gammel Liverpool mand og angriber.

Jeg ville ikke græde hvis vi fik ham!
Det indlæg der er omtrendt ligeså sjovt, som da der igår var en, der ville have Heskey hentet ind. Cracks me up.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » lørdag, 01. sep, 2012 00:02

Fribytter skrev:
Alex Brockins skrev:
Fribytter skrev:
Alex Brockins skrev:Det er en simple logik, du udviser, Fritter. Vi signer ikke en målscorer, ergo BR prioriterede ikke en målscorer. Ja, det er helt dernede vi er.
Han vælger da at bruge over £20 mio. på tre andre typer og byder først på en målscorer på vinduets sidste dag, hvad vi ved af. Det er egentlig ret simpelt.
Så den ene handel udelukker den anden?
Rodgers har da netop haft en ret simpel tilgang til handlerne, hvis ikke er gået ud fra, at de købte spillere havde indflydelse på rammerne for et køb af en målscorer. Du behøver jo ikke at gøre Rodgers dummere, end han er.
Jeg gør ham ikke dum. Tværtimod er det dig der pådutter ham hensigter og/eller ansvar, han ikke har haft.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 01. sep, 2012 00:08

Alex Brockins skrev:
Fribytter skrev:
Alex Brockins skrev:
Fribytter skrev:
Alex Brockins skrev:Det er en simple logik, du udviser, Fritter. Vi signer ikke en målscorer, ergo BR prioriterede ikke en målscorer. Ja, det er helt dernede vi er.
Han vælger da at bruge over £20 mio. på tre andre typer og byder først på en målscorer på vinduets sidste dag, hvad vi ved af. Det er egentlig ret simpelt.
Rodgers har da netop haft en ret simpel tilgang til handlerne, hvis ikke er gået ud fra, at de købte spillere havde indflydelse på rammerne for et køb af en målscorer. Du behøver jo ikke at gøre Rodgers dummere, end han er.
Jeg gør ham ikke dum. Tværtimod er det dig der pådutter ham hensigter og/eller ansvar, han ikke har haft.
Jo, du tilskriver ham en ekstrem simpel tilgang til vinduet med mindre din pointe er, at vi ikke med sikkerhed ved noget som helst, fordi vi ikke er inde i hovedet på Rodgers.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Melo19

Indlæg af Melo19 » lørdag, 01. sep, 2012 00:12

Av av av, Llorente bliver gratis næste sommer.

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » lørdag, 01. sep, 2012 00:13

Selvom Emile Heskey (free agent I believe) ikke scorer mål, så er han dog angriber eller har været. Dvs. vi kan i så fald stille med en startellever med en angriber og ikke lutter side-afleverende-midtbanespillere...

Skuffende vindue, stadig. Nogle gode folk røg ud pga. forskellige omstændigheder. Jeg bryder mig ikke om lån, Borini er en ubekendt faktor, mens Joe Allen er et godt køb. Men kan Allen og Sahin opveje Maxi, Kuyt, Bellars og Big Andy?

Men om ikke andet så kender vi nu truppen som den er. Det er de spillere der skal tage os fremover.

Pepe
GJ - Skrtel - Agger - Enrique
Allen
SG - Sahin
Borini - Suarez - Sterling

Hvad der sker når Lucas er tilbage ved jeg ikke.
Up The RedMen... we go again!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 01. sep, 2012 00:14

Jan skrev:Hvad der sker når Lucas er tilbage ved jeg ikke.
Så kommer han vel ind på sin vante plads.

Brugeravatar
Miskat

Indlæg af Miskat » lørdag, 01. sep, 2012 00:21

Man skulle da være et skarn hvis man ikke smed et bud på Falcao her i sidste sekund? :)

Anywho, jeg synes egentlig også det er et ret skuffende vindue med Allen som plus og lejeaftaler som minus. Det er imø ikke helt top-4-agtigt. Havde vi hentet en Llorente eller (som jeg ser det) endnu bedre Sturridge (med købsaftale eller rent køb) havde det været en anden snak. Jeg har virkelig fidus til Sturridge og kan i min våde drøm godt se ham i et tremands angreb der hedder Sturridge - Suarez - Sterling, hvor begge kanter har fuld tilladelse til at trække ind og kreere ting/sparke på mål. Det kan da ikke være rigtigt at vi ikke henter en erstatning for Carroll?

Nå, fuck det, vi vinder jo næste år...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 00:24

AJ skrev:
Thommo skrev:
Fribytter skrev: Du behøver jo ikke at gøre Rodgers dummere, end han er.
Over all har han vist sig ekstremt intilligent, kommet af med et hav af overbetalte aldrene spillere på et vindue, det er sgu i orden :army7: At en målscorer ikke er hentet er en ridse, men måske Borini viser klassen.
Du er da allerede blevet mere moderat. Det går sgu hurtigt.
Jep, af og til tæller jeg til 10 eller lidt mere, og det hjælper faktisk. Men forstå mig ret, en angriber var et must, og det skete ikke, og er stadig knotten over Carroll exit´et. Men satser alt på Borini nu, for Suarez er tabt, som målscorer. Men dog en genial offensiv spiller det til trods.
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 01. sep, 2012 00:26

man skulle famede tror folk havde glemt hvem vi faktisk har hentet i dette vindue.

folk tror vi er city eller PSG eller chelsea som snildt kan smide 100 mil pund

Vi beholder Skrtel og agger

Vi henter Allen (kæmpe success so far)
Sahin hvem turer håbe på ham ?
Borini ser ud til at blive et flop (lige som lucas) måske kan han noget om lidt tid.
en winger vi intet ved omkring endnu.
Tysklands største angrebstalent 18år.

Vi kunne da godt have beholdt caroll og så ikke brugt ham.

Suarez score kasser på stribe for Uraguay. og i ajax. måske finder han formen så folk glemmer vi mangler en falcao.
Imo det var vigtigere at hente Sahin og Allen end Dempsey.
Senest rettet af Scherwin lørdag, 01. sep, 2012 00:29, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Skovdal » lørdag, 01. sep, 2012 00:27

Wormie skrev:man skulle famede tror folk havde glemt hvem vi faktisk har hentet i dette vindue.

+1
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 01. sep, 2012 00:32

Skovdal skrev:
Wormie skrev:man skulle famede tror folk havde glemt hvem vi faktisk har hentet i dette vindue.

+1
Det er da slet ikke tilfældet, men overdrivelse fremmer vel forståelse. Man kan altså ikke betænke folk i at undre sig over, hvorfor vi f.eks ikke er istand til at overbyde Tottenham og endnu værre Aston Villa i kampen om Clint Dempsey.

Vi har hentet Borini og Allen (to som Rodgers kendte i forvejen). Assaidi er et ubeskrevet blad og Sahin er kun en lejeaftale (Mourinho kender Rodgers også fra CFC-tiden). Yesil er ligeså ung og ubeskrevet.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 01. sep, 2012 00:34, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » lørdag, 01. sep, 2012 00:33

Alex Brockins skrev:
Fribytter skrev:
Nej, det gør den ikke, men ovenstående indikerer noget om prioritering.
I like my sugar sweet

Chris R.

Indlæg af Chris R. » lørdag, 01. sep, 2012 00:35

De snakkede om at "emergency transfer vinduet" snart åbner på Skysports. Er der en der ved helt præcist hvad det dækker over?
Er det bare januar vinduet de hentyder til?

Men undrer mig egentlig over at vi ikke blev sat i forbindelse med John Guidetti. Han har ikke umiddelbart udsigt til spilletid i City, og han burde være lidt for god til bænken. En lejeaftale, evt. med købsaftale ville have virket nærliggende.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 01. sep, 2012 00:37

man skulle famede tror folk havde glemt hvem vi faktisk har hentet i dette vindue.

Allen et ok fint indkøb og Sahin på leje er nok det mest positive i denne transfer. Yesil og Assaidi er for mig kun youtube bekendte så de er vel svære, at bedømme..

KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af KingKenny94 » lørdag, 01. sep, 2012 00:39

Super tranfervindue, vi viser at vi ikke bare er et midterhold ved at holde på Suarez, Agger og Skrtel.
Dog forstår jeg ikke at vi ikke henter dempsey for småpenge i den her verden, han kan udfylde vores 3 forreste pladser eller at vi hentede en relativ billig angriber, Long, Odenwinge eller noget i den dur, spiller der acceptere at sidde på bænken i nogle kampe, for hvad gør vi hvis Suarez bliver skadet? Og vi får et stramt kampprogram med både El, Fa, CP og pl.

Besvar