Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 15. okt, 2012 21:35

Demba Ba må være en såkaldt, no brainer, hvis denne omtalte fri købs klausul virkelig er på 6-7 mill £. Minus er det dog at ANC, ligger i vejen af og til. Men vist ikke denne vinter, da Senegal vist ikke er kvalificeret :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 15. okt, 2012 21:59

Thommo skrev:Demba Ba må være en såkaldt, no brainer, hvis denne omtalte fri købs klausul virkelig er på 6-7 mill £. Minus er det dog at ANC, ligger i vejen af og til. Men vist ikke denne vinter, da Senegal vist ikke er kvalificeret :dontknow:
Det ser i hvertfald sort ud for dem. De var bagud 2-0 og sammenlagt 6-2 mod Elfenbenskysten da kampen måtte fløjtes af, grundet uroligheder og oprør fra Senegals fans. Resultatet ville have sendt dem ud af cuppen og af hvad jeg har kunne læse mig frem til hist og pist, så forventer man at acceptere 2-0 føringen til Elfenbenskysten som det endelige resultat, og dermed er Senegal og Ba ude af Africa Cup of Nations.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Big Buddha

Indlæg af Big Buddha » tirsdag, 16. okt, 2012 07:38

Aarde skrev:
LFC_20 skrev:Ham Isco, er god, rigtig god :headbang:

:director: go get him!
Jeg har en kammerat, der er født og opvokset i Malaga, og som spillede på hold med Isco i ungdomsårene. Ikke at det har den store relevans i forhold til en eventuel Liverpool-transfer, men jeg følte alligevel, at det var værd at udnytte muligheden for at name-droppe. :D Verden er lille.

On topic: Han er bestemt en spændende spiller, men han er stadig meget uprøvet. Han er ikke typen, vi skal hente ind og forvente instant impact fra - jo naturligvis kan han bidrage fra start, men nogen stor gamechanger er han ikke endnu. Ligesom Borini vil han skulle bruge tid til at vokse både som spiller og i vores system under Rodgers. På sigt kunne han dog være en fremragende signing.
Undskyld men kom Isco ikke fra Valencia til Malaga - Ret mig gerne hvis jeg husker forkert.
Thailand - A Dream Come True

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 16. okt, 2012 08:28

Jo han gjorde.

Han hedder desuden Suarez til efternavn så vi må ha ham!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 16. okt, 2012 09:19

Hvis rygterne om et 20 mio pund prisskilt på Sturtidge er sandt så skal de da bare ha fingeren og så kan de beholde ham. Han spiller aldrig oh har trods alt ikke bevist at han score mål på samlebånd, 8-10 mio være MAX!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 16. okt, 2012 09:44

Jeg tror ikke Sturridge kan sælges for £ 20 millioner. Dertil har han slet ikke spillet nok i år og har heller ikke et niveau, som berettiger til en sådan købspris.

Jeg har tidligere nævnt Sturridge som et muligt køb, men det er mere på grund af, at vi var ude efter ham i sommers. Jeg håber vitterligt, at vi har andre spillere i kikkerten end Sturridge. Sturridge passer ikke ind på vores hold i mine øjne. Han er utrolig selvisk og skyder fra de mest mærkelige vinkler, når medspillere ofte står bedre placeret. Derudover virker han ikke til at være en holdspiller og arbejdshest, som Rodgers jo gerne vil have hans spillere skal være. Dette hænger måske sammen med Sturridge lidt arrogante attitude.

Jeg så gerne, at vi forsøgte at ligge billet ind på Munain fra Bilbao. Fantastisk lille spiller! Han er en god dribler og kan sætte sin direkte modstander. Derudover kan han sætte sine medspillere op til chance via sit gode overblik. Måske vigtigst af alt, så kæmper han røven ud af bukserne, når han er på banen. Det er et noget mere urealistisk køb end Sturridge, men der har været lidt stille omkring Munain her på det sidste, så måske det ville være et forsøg værd.

Tom_J
Alder: 37

Indlæg af Tom_J » tirsdag, 16. okt, 2012 11:28

Demba Ba og Sturridge ville være fantastiske at få til klubben. De har også vist deres farlighed i PL allerede, hvilket er et stort plus, da det nærmest er en evne i sig selv. (Har Schevchenko, Kezman, Morientes, Forlan, etc. i tankerne her). Hvis prisen for Sturridge er på 20 mio pund, synes jeg dog også vi skal holde os langt væk fra ham, men det tror jeg ikke, den er. Han spiller ikke i Chelsea i øjeblikket, og han er vist ret desperat på at komme væk.

Nogle nævner Muniain, og jeg synes også, han virker mega fed, men i ham får vi ikke en målscorer. Han scorer i ca. hver tiende kamp. Og hans pris er nok meget dyr. Især hvis man tænker på Javi Martinez blev solgt for 300 mio. kr til Bayern i sommers. SÅ høj tror jeg ikke prisen på Muniain er, men hypen omkring ham er ikke meget mindre end den var på Martinez.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 16. okt, 2012 11:41

Tom_Jorsal skrev:Demba Ba og Sturridge ville være fantastiske at få til klubben. De har også vist deres farlighed i PL allerede, hvilket er et stort plus, da det nærmest er en evne i sig selv. (Har Schevchenko, Kezman, Morientes, Forlan, etc. i tankerne her). Hvis prisen for Sturridge er på 20 mio pund, synes jeg dog også vi skal holde os langt væk fra ham, men det tror jeg ikke, den er. Han spiller ikke i Chelsea i øjeblikket, og han er vist ret desperat på at komme væk.

Nogle nævner Muniain, og jeg synes også, han virker mega fed, men i ham får vi ikke en målscorer. Han scorer i ca. hver tiende kamp. Og hans pris er nok meget dyr. Især hvis man tænker på Javi Martinez blev solgt for 300 mio. kr til Bayern i sommers. SÅ høj tror jeg ikke prisen på Muniain er, men hypen omkring ham er ikke meget mindre end den var på Martinez.
Synes nu ellers han er ret tynd sådan i forhold til sofa-tykke gamle mænd..

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 16. okt, 2012 12:00

Liverpool are interested in Atletico Madrid's Turkish winger Arda Turan, 25, and Barcelona's Chile international forward Alexis Sanchez, 23.
Full story: TalkSPORT

hahaha like thats gonna happen.....rap rap raaaaaaaap

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 52

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 16. okt, 2012 12:25

Arda Turan er vist nok Liverpool fan. Han har lånt Nuri Sahins Liverpool trøje, hvor der er taget billeder af det. Men tror nu nok det er en eller flere journalister der får 2+2 til at være 5.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 16. okt, 2012 12:45

Har en kammerat der er stor Atletico Madrid fan, hvorfor vi til tider ser deres kampe sammen. Vi er begge enige om, at Turan er en spiller, som vil kunne gøre sig gældende på mange gode mandskabers start 11'er. Han er kreativ, målfarlig og så er han ikke bange for at gå ind i tacklinger og nærkampe, når der skal arbejdes i defensiven. Han mangler måske en smule hurtighed, men ellers er han en rigtig god spiller fra hylde 2. Arda Turan har indtil videre en stor andel i, at Atletico har klaret sig så godt det seneste års tid.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 16. okt, 2012 14:29

Isco er fra Malaga området, så intet suspekt i Aardes historie, hvis det er det der antydes.

Lad mig lige understrege at jeg ikke ønsker Demba Ba. Han er et klassisk eksempel på at man ikke skal blive blind af mål, men fokusere på hvordan målene er scoret - hvilke styrker spilleren har. Jeg har stor respekt for Demba Ba's resultater på fodboldbanen, men han er en spiller der excellerer i det direkte fodboldspil. Det er ikke Brendan Rodgers og dermed ikke Liverpools stil.

Sturridge er overvurderet på niveau med Adam Johnson. Endnu en britisk offensivspiller, der er bundløs. Desuden mangler jeg at se ham varetage den enlige angriberrolle med bare lidt dygtighed. Han er for dårlig til at holde i bolden og til at sætte sine medspillere op. Giftig med front mod mål, men der er brug for større fleksibilitet. Han har også udvist elendig attitude flere gange. Det prisniveau og lønniveau jeg forestiller mig langt fra den kvalitet man får. Det handler om value for money.

Lad os kigge mod Spanien. Økonomien er dårlig og skattevilkårene har ændret sig for spillerne, så der bør kunne lokkes kvalitetsspillere til for en fair pris. Med en træner der taler flydende spansk og flere spansk talende i truppen er det "lige til højrebenet".

Personligt synes jeg Arda Turan er for langsom, men han er virkelig en helstøbt fodboldspiller. Du kan finde mange utroligt talentfulde spillere, men det er få der har Arda Turans mentalitet. Netop mentalitet var vist noget Comollis statistikhelvede undervurderede, hvilket har kostet os mange, mange penge.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 16. okt, 2012 14:55

Alonso skrev:Isco er fra Malaga området, så intet suspekt i Aardes historie, hvis det er det der antydes.

Lad mig lige understrege at jeg ikke ønsker Demba Ba. Han er et klassisk eksempel på at man ikke skal blive blind af mål, men fokusere på hvordan målene er scoret - hvilke styrker spilleren har. Jeg har stor respekt for Demba Ba's resultater på fodboldbanen, men han er en spiller der excellerer i det direkte fodboldspil. Det er ikke Brendan Rodgers og dermed ikke Liverpools stil.

Sturridge er overvurderet på niveau med Adam Johnson. Endnu en britisk offensivspiller, der er bundløs. Desuden mangler jeg at se ham varetage den enlige angriberrolle med bare lidt dygtighed. Han er for dårlig til at holde i bolden og til at sætte sine medspillere op. Giftig med front mod mål, men der er brug for større fleksibilitet. Han har også udvist elendig attitude flere gange. Det prisniveau og lønniveau jeg forestiller mig langt fra den kvalitet man får. Det handler om value for money.

Lad os kigge mod Spanien. Økonomien er dårlig og skattevilkårene har ændret sig for spillerne, så der bør kunne lokkes kvalitetsspillere til for en fair pris. Med en træner der taler flydende spansk og flere spansk talende i truppen er det "lige til højrebenet".

Personligt synes jeg Arda Turan er for langsom, men han er virkelig en helstøbt fodboldspiller. Du kan finde mange utroligt talentfulde spillere, men det er få der har Arda Turans mentalitet. Netop mentalitet var vist noget Comollis statistikhelvede undervurderede, hvilket har kostet os mange, mange penge.
Enig i at Sturridge udover sin dårlige attitude også har store mangler i sine fodboldmæssige kvaliteter. Han har et godt venstreben og er god, når han kommer op i fart og er retvendt mod mål. Sturridge har dog store problemer, når modstanderne går ind på kroppen af ham, eller han har ryggen mod mål. Derudover har han som du nævner også problemer med at indgå i kombinationsspillet, da han ofte træffer det forkerte valg, bedst illustreret ved et skud fra en mærkelig vinkel, hælaflevering eller andre nipsting, som hans teknik og overblik slet ikke berettiger til at kunne udføre.

Ba er jeg også enig i ikke vil passe ind i vores koncept og spillestil. Han søger for meget duelspillet, hvilket ikke er måden hvorpå vi sætter vores scoringer op. Skal vi have noget fysik oppe i front ville jeg hellere gå efter en type som Llorrente, der på det spanske landshold og for Bilbao har vist, at han finder sig godt til rette i et system, som fokuserer på pasningsorienteret fodbold. Llorrente er formentlig lige et niveau over, hvad vi kan få fat i, men jeg kunne godt se en type som ham indgå med succes på holdet.

Tror du ikke Turan ville kunne passe godt ind på vores hold? Vi mangler jo pt. lidt en spiller som har det end product, som han besidder. Og selvom han ikke har en vanvittig topfart er han jo stadigvæk ok hurtig på de første par meter, hvilket kan være fint, hvis han indtager en playmakerrolle på vores hold. Hvad angår mentaliteten hos spillerne synes jeg det er teknisk dygtige typer som Turan vi skal gå efter, der samtidig løber sig selv ned for holdet. Primadonna betalte fandangoer som Sturridge og Adam Johnson har ikke noget at skulle gøre i LFC.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 16. okt, 2012 15:46

Arda i LFC's søgelys igen, igen = :dance: - og det er korrekt som Hekkem siger, at Arda er Liverpool fan:
Arda Turan skrev:"I want to play in major leagues and my dream team is Liverpool.

"As I always mention, Liverpool attracts me because of their tradition.

"In Europe, I am a Liverpool supporter, so if I go to play in Europe, I would like to play for them."
Disse er alle gamle citater fra Turan, da han var i Galatasaray og passende kan vi da også lige få smidt snapshottet af ham i LFC's røde trøje herind:

Billede

Gotta love him! :love3:

Vi skulle dog have slået til allerede da Benitez ledede slagets gang på Anfield.

Jeg tror dog også, at rygtet er lidt for godt til at være sandt, selvom trøjen klær ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Big Buddha

Indlæg af Big Buddha » tirsdag, 16. okt, 2012 18:56

Alonso skrev:Isco er fra Malaga området, så intet suspekt i Aardes historie, hvis det er det der antydes.
Er du flink at lægge et LINK til at Isco har spillet ungdomsfodbold i Malaga CF og dette er ik' for at ævle.!
Thailand - A Dream Come True

Besvar