Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » fredag, 26. okt, 2012 00:02
LFC-Aaby skrev:Jeg ville i den grad sige ja tak til Torres! Og efter de udtalelser Zola kom med, om at Torres' kærlighed er i Liverpool, så begyndte jeg så småt at håbe på det.
Zola skrev:Zola on Torres: "He has good spirit, but he doesn't love Chelsea, you can buy his service but you can never buy his love for Liverpool."
Kan vi i øvrigt hente Zola nu vi er igang? En mere genial fodboldspiller skal man lede længe efter!
Tag så røven på de latterlige plastik fans i deres latterlige plastik klub og tag hjem til the Reds, Fernando.
Senest rettet af
JudgeArdaStudge fredag, 26. okt, 2012 00:34, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 108
Mapou Yanga-Mbiwa (Montpellier)
Moussa Sissoko (Toulouse)
Keisuke Honda (CSKA Moscow)
Lewis Holtby (Schalke 04)
Daniel Carrico (Sporting Lisbon)
Juan Manuel Vargas (Fiorentina)
Zdravko Kuzmanovic (Stuttgart)
Douglas (FC Twente)
Klaas Jan-Huntelaar (Schalke 04)
Fernando Llorente (Athletic Bilbao)
Det er sgu alligevel nogle gode spillere, der kan anskaffes gratis til januar. De har alle kontraktudløb til sommer.
-
Bojangles
- Alder: 46
af Bojangles » fredag, 26. okt, 2012 00:32
De kan ikke hentes gratis til Januar, men det står dem frit for at forhandle med andre. Men vil vi have dem til Januar, så skal vi stadig betale. Huntelaar menes f.eks at koste ca 50-60 mio.
Men de er selvfølgelig relativt billige, da klubberne ved at til sommer er de gratis, og hvis de ikke tror på at de kan få dem til at forlænge, så er de ofte klar til at sælge, for bare at få en eller anden værdi ud af dem.
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » fredag, 26. okt, 2012 02:28
Aarhus skrev:Mapou Yanga-Mbiwa (Montpellier)
Moussa Sissoko (Toulouse)
Keisuke Honda (CSKA Moscow)
Lewis Holtby (Schalke 04)
Daniel Carrico (Sporting Lisbon)
Juan Manuel Vargas (Fiorentina)
Zdravko Kuzmanovic (Stuttgart)
Douglas (FC Twente)
Klaas Jan-Huntelaar (Schalke 04)
Fernando Llorente (Athletic Bilbao)
Det er sgu alligevel nogle gode spillere, der kan anskaffes gratis til januar. De har alle kontraktudløb til sommer.
... og alle klar til en Joe Cole-kontrakt.
Best in the world at everything I do.
-
Alonso
- Alder: 36
Oomph242 skrev:thefugle skrev:Hvad vill folk sige til Torres. Hvis han selv ønskede det, og han kostede måske kun 10-15 mio pund?
Ja! Men det er nok utopi.
Giv det et års tid, så tror jeg ikke det er urealistisk han koster i omegnen af 15 mio. pund. Jeg er 90% sikker på at Chelsea køber en højt profileret angriber i et af de næste transfervinduer, hvilket vil skubbe Torres ned i hierakiet. Det eneste der egentlig holder Torres i Chelsea er Abramovich, der ser ham som et prestigeprojekt. Roman har dog fået en CL nu og det kan gøre ham mere lydhør overfor andre idéer.
-
thefugle
af thefugle » fredag, 26. okt, 2012 12:53
Alonso skrev:Oomph242 skrev:thefugle skrev:Hvad vill folk sige til Torres. Hvis han selv ønskede det, og han kostede måske kun 10-15 mio pund?
Ja! Men det er nok utopi.
Giv det et års tid, så tror jeg ikke det er urealistisk han koster i omegnen af 15 mio. pund. Jeg er 90% sikker på at Chelsea køber en højt profileret angriber i et af de næste transfervinduer, hvilket vil skubbe Torres ned i hierakiet. Det eneste der egentlig holder Torres i Chelsea er Abramovich, der ser ham som et prestigeprojekt. Roman har dog fået en CL nu og det kan gøre ham mere lydhør overfor andre idéer.
Hvad? At han vil tilbage eller at han vil koste 10-15 mio?
Jeg hader torres for hans skifte, men elsker ham alligevel lidt hemmeligt for hans tid i LFC og hans kærlighed til klubben som jeg stadig tror er der. I de rette omgivelser, og i den grad en ordentligt gang nurturing som jeg tror BR kan give ham, så tror jeg seriøst han kan finde storhedstiden i LFC igen. Det gad jeg godt skete. PLease BR!
Reina: “I have spoken to many former players and when they took the decision to leave Liverpool, most of them have ended up regretting it"
WHY DID YOU LEAVE THEN IDIOT!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Tom_Jorsal
- Geografisk sted: Østerbro
af Tom_Jorsal » fredag, 26. okt, 2012 14:16
Hehe, den var meget god, Alex B. Synes nu ikke det skal afskrække os fra at jagte Huntelaar
eller Mbiwa. De er klasse og ville til hver en tid forstærke os,
men Mbiwa ender jo nok i Little France i London.
Er der egentlig en "hvem skal ud"-tråd? Joe Cole passer efterhånden meget godt i den. Ligesom
Doni og Wilson.
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 31
af LFC-Aaby » fredag, 26. okt, 2012 14:19
thefugle skrev:
Jeg hader torres for hans skifte, men elsker ham alligevel lidt hemmeligt for hans tid i LFC og hans kærlighed til klubben som jeg stadig tror er der. I de rette omgivelser, og i den grad en ordentligt gang nurturing som jeg tror BR kan give ham, så tror jeg seriøst han kan finde storhedstiden i LFC igen. Det gad jeg godt skete. PLease BR!
Reina: “I have spoken to many former players and when they took the decision to leave Liverpool, most of them have ended up regretting it"
Hvor er det taget fra?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Jacob Kocemba
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 46
af Jacob Kocemba » fredag, 26. okt, 2012 22:05
nogen der kender til Gary Hooper?, jeg kender ham ikke og ved ikke om han er løsningen, men de engelske forums taler meget om ham som et LFC emne?
Hvis man har evnen, har man forpligtelsen. Jeg håber Liverpool´s ejere har evner!
LFC siden jeg kan huske...
-
thefugle
af thefugle » lørdag, 27. okt, 2012 00:25
LFC-Aaby skrev:thefugle skrev:
Hvor er det taget fra?
Nu har jeg godt nok lukket vinduet, og ved ikke lige hvor det er fra. Men det er fra et interview med Reina...kan sku ikke huske hvorfra.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
pingel
Anthony le tallec fra Vallenciennes er rygende varm, er der nogen der har hørt om ham
-
Alonso
Jacob Kocemba skrev:nogen der kender til Gary Hooper?, jeg kender ham ikke og ved ikke om han er løsningen, men de engelske forums taler meget om ham som et LFC emne?
Lavede et indlæg 14. oktober i denne tråd.
Alonso skrev:Gary Hooper kom til Celtic fra Scunthorpe i 2010 efter en flot debutsæson i Championship, hvor han scorede 19 mål i 35 kampe. Hooper har siden skiftet lavet 46 mål i 70 kampe for Celtic, hvis man skal tro wikipedia. Dette fortæller historien om en rigtig dygtig afslutter, der har det famøse målslugergen. Han er eminent til at stå de steder hvor afslutningerne falder.
Når jeg har set ham har jeg dog været imponeret over hans arbejdsindsats, men i særdeleshed hans evner uden bold. Han bevæger sig hele tiden for sine medspillere. Det er med til at skabe åbninger for ham selv, men så sandelig også medspillerne. Ikke noget vidunderligt boldtalent, men en intelligent og dedikeret fodboldspiller.
Normalt er jeg ikke meget for spillere fra den skotske liga, da fodboldstilen er underudviklet og spillerne derfor ofte savner de tekniske kompetencer til Premier League. Gary Hooper vil være et fint gamble til den rette pris. Jeg kan godt lide de ting han bringer, ligesom han uden tvivl vil være sulten efter at bevise sit værd på allerhøjeste niveau. Med en kontrakt der udløber om lidt over halvandet år kan en god pris nok forhandles hjem.
-
Salle
- Alder: 39
Ind med Huntelaar eller Llorente de må kunne erhverves for under 100 mil . Og de har med garanti mål i støvlerne ! Og så napper vi lige walcott også , han må også kunne hentes til 50-70 mil så ser vores offensiv lækker ud . Ved det er ønsketænkning men av av av...
Sahin --------- Alen
Gerrard
Suarez - Huntelaar - walcott
Med Lucas , Sterling, borini, shelvey , downing , henderson, assaidi på bænken af midtbane/angribere .
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
af Liverdrengen » lørdag, 27. okt, 2012 19:57
Fernando torres tilbage... den tror jeg ikke går... han er jo færdig på topplan. plus han vel ikke er god til at indgå i pass and move fodbold, smider hele tiden bolden væk i opbyggende spil, dribler ikke specielt godt, men var engang en god afslutter........ plus han er en cunt
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
........ plus han er en cunt
Vigtig pointe, og ikke mindst en korrekt pointe. Han har vist hvad LFC betyder for ham, han bør ikke få en anden mulighed for at pisse på LFC!
Verden er smask fuld af hyklere....