Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 19. nov, 2012 20:58

Kelly skrev:
Hyppia skrev:E. Cavani "For 30m", Also His Agent Claudio Annelluccie said: "Liverpool and Arsenal are the first clubs that Cavani agreed to talk to" - "Fat Salaries Have Never attracted Him"

KØB KØB KØB
Sælg Downing og Carroll og hent Cavani og Daniel S. Uha vi er kørende i mange år så.

Og en kreativ midtbanespiller der kan lidt frem i banen...

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 19. nov, 2012 21:11

AJ skrev:Men på den anden side, hvis han ligefrem får tur i den, kunne det så ikke være en idé at beholde ham? Ikke at jeg tror det sker.
Det er da absolut en mulighed, som jeg ikke vil udelukke. Jeg har bare svært ved at se ham i vores startopstilling, som tingene er nu. En Huntelaar eller Cavani type, virker som et bedre match som vores spydspids, med Suarez på en fri rolle som venstre (højre) fløj/angriber.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 19. nov, 2012 21:57

Jeg synes Sturridge flere gange har vist, at han er en selvisk krukke, som sætter sig selv over holdet. Ikke lige de karakteristika, som jeg forbinder med en LFC spiller.

Han har givetvis et stort talent, men i de mange kampe jeg efterhånden har set med ham, så er det mere reglen end undtagelsen, at han vælger at skyde på mål fra ofte vanvittige vinkler fremfor at spille en medspiller i en bedre position. Jeg har efterhånden set hans medspillere slå ud med armene en håndfuld gange, når ovenstående udspiller sig. I den genopbygningsfase, som vi er inde i, er det så værd at hente en spiller ind, som ikke arbejder for kollektivet?

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 19. nov, 2012 22:42

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg synes Sturridge flere gange har vist, at han er en selvisk krukke, som sætter sig selv over holdet. Ikke lige de karakteristika, som jeg forbinder med en LFC spiller.

Han har givetvis et stort talent, men i de mange kampe jeg efterhånden har set med ham, så er det mere reglen end undtagelsen, at han vælger at skyde på mål fra ofte vanvittige vinkler fremfor at spille en medspiller i en bedre position. Jeg har efterhånden set hans medspillere slå ud med armene en håndfuld gange, når ovenstående udspiller sig. I den genopbygningsfase, som vi er inde i, er det så værd at hente en spiller ind, som ikke arbejder for kollektivet?
Jeg er enig med dig, men kunne det tænkes at han kun gør det i chelsea, hvor kampen om pladserne er noget hårdere i Liverpool. Hos os ville han være garanteret mere spilletid end hos de blå. Er hele ånden i chelsea ikke bare mere MIG MIG MIG end den er i Liverpool ?

Bare en tanke

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 19. nov, 2012 23:18

Carroll har ikke kun været ude 2 uger. han var skadet i over en måned.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 20. nov, 2012 00:11

mortenbak skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg synes Sturridge flere gange har vist, at han er en selvisk krukke, som sætter sig selv over holdet. Ikke lige de karakteristika, som jeg forbinder med en LFC spiller.

Jeg er enig med dig, men kunne det tænkes at han kun gør det i chelsea, hvor kampen om pladserne er noget hårdere i Liverpool. Hos os ville han være garanteret mere spilletid end hos de blå. Er hele ånden i chelsea ikke bare mere MIG MIG MIG end den er i Liverpool ?

Bare en tanke
Du har ret i, at det lader til, at der er en mere egoistisk tilgang til tingene i Chelsea. Drogba var i hvert fald til tider ret egoistisk. Jeg husker i hvert fald, at han havde meget svært ved at aflevere til Torres og at han ligeledes havde svært ved at affinde sig med, at Lampard sparkede straffespark i den sidste kamp, som gav Chelsea mesterskabet i 2010, da han lå og kæmpede med Rooney om titlen som topscorer.

Om Sturridge kan fralægge sig sine egoistiske tendenser må stå hen i det uvisse. Jeg håber i hvert fald, at Sturridge står længere nede på prioteringslisten, da jeg synes han er en kende overvurderet og ikke har haft store udsving i sine præstationer. Skulle vi hente ham håber jeg ikke vi byder mere end maks £ 10 mio.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 20. nov, 2012 01:37

Jeg er slet ikke fan af Daniel Sturridge. Jo, af hans offensive kvaliteter, der kan vinde kampe. Men her stopper det også. Jeg bemærker derimod en spiller der ser ud til at have attitude problemer. Vi har i diskussionen om Jordan Henderson haft fokus på hans villighed til at tage skeen i den anden hånd og arbejde for at blive bedre, men det er netop en af manglerne ved Sturridge.

Når jeg ser ham spille, ser jeg en ung mand der holder for meget af de ting han har præsteret, til at ville bygge på sit spil. Han har, ligesom Theo Walcott, sagt at han vil spille angriber og ikke kant. Om det bunder i at han vil være stjernen og score mål frem for at lægge op til dem, eller om han ikke gider arbejde defensivt ved jeg ikke.

Kravet ville sådan set være fint nok, hvis han så tilsvarende fik forbedret de fejl og mangler han har, men han er jo stadig hamrende ineffektiv som angriber. Chelsea kan bruge ham i kampe hvor de er foran og han kan løbe kontra, men ellers er han ikke meget værd. Han er dårlig som spilstation og slår slet ikke til i duelspillet. Faktisk er han svag i alt der ikke foregår med front mod mål.

Der må man omvendt give Fernando Torres stor ros, da han virkelig er en hårdtarbejdende holdspiller, der sætter holdet over sig selv. Rodgers vil spille "the Liverpool way", men der må han også vide at der forventes ydmyge spillere der vil give alt for de trofaste kopites. Sturridge fremstår ikke som den spiller. Han er nærmere eksemplet på det modsatte. En forkælet snothvalp, der kun har udsigt til en karriere på et midterhold, hvis han ikke snart viser en anden attitude.

Tager man de engelske priser med, så indeholder han næppe value for money, selvom den britiske presse insisterer på at vi og Rodgers er ivrige efter at skrive kontrakt med knægten. I just don't get it.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 20. nov, 2012 09:16

Alonso skrev:Jeg er slet ikke fan af Daniel Sturridge. Jo, af hans offensive kvaliteter, der kan vinde kampe. Men her stopper det også. Jeg bemærker derimod en spiller der ser ud til at have attitude problemer. Vi har i diskussionen om Jordan Henderson haft fokus på hans villighed til at tage skeen i den anden hånd og arbejde for at blive bedre, men det er netop en af manglerne ved Sturridge.

Når jeg ser ham spille, ser jeg en ung mand der holder for meget af de ting han har præsteret, til at ville bygge på sit spil. Han har, ligesom Theo Walcott, sagt at han vil spille angriber og ikke kant. Om det bunder i at han vil være stjernen og score mål frem for at lægge op til dem, eller om han ikke gider arbejde defensivt ved jeg ikke.

Kravet ville sådan set være fint nok, hvis han så tilsvarende fik forbedret de fejl og mangler han har, men han er jo stadig hamrende ineffektiv som angriber. Chelsea kan bruge ham i kampe hvor de er foran og han kan løbe kontra, men ellers er han ikke meget værd. Han er dårlig som spilstation og slår slet ikke til i duelspillet. Faktisk er han svag i alt der ikke foregår med front mod mål.

Der må man omvendt give Fernando Torres stor ros, da han virkelig er en hårdtarbejdende holdspiller, der sætter holdet over sig selv. Rodgers vil spille "the Liverpool way", men der må han også vide at der forventes ydmyge spillere der vil give alt for de trofaste kopites. Sturridge fremstår ikke som den spiller. Han er nærmere eksemplet på det modsatte. En forkælet snothvalp, der kun har udsigt til en karriere på et midterhold, hvis han ikke snart viser en anden attitude.

Tager man de engelske priser med, så indeholder han næppe value for money, selvom den britiske presse insisterer på at vi og Rodgers er ivrige efter at skrive kontrakt med knægten. I just don't get it.
Jeg er faktisk meget enig i den vurdering. Af en så ung spiller virker han slet ikke sulten nok. Jeg synes ikke, at han har udviklet sig meget, siden han var i Man City. Jeg tror personligt, at Carroll (som er nogenlunde samme alder) vil have mere at bidrage med, end Sturridge. Carroll lader til nogenlunde at kende sine begrænsninger og arbejde ud fra det udgangspunkt, mens Sturridge minder mig mere om Bendtner - altså en spiller der tror, at han er bedre, end tilfældet er.
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 20. nov, 2012 09:57

Ifølge Liverpool Echo, som Liverpool.no refererer til, så er Sturridge øverst på ønskesedlen. Men Rodgers følger også Walcott og Tom Ince, som vi jo solgte i 2011. Downing har vist fået besked om at pakke kufferten.

Sturridge koster ca. £15 M. ifølge artiklen.

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 46

Indlæg af Weissmuller » tirsdag, 20. nov, 2012 10:40

texy skrev:
Alonso skrev:Jeg er slet ikke fan af Daniel Sturridge. Jo, af hans offensive kvaliteter, der kan vinde kampe. Men her stopper det også. Jeg bemærker derimod en spiller der ser ud til at have attitude problemer. Vi har i diskussionen om Jordan Henderson haft fokus på hans villighed til at tage skeen i den anden hånd og arbejde for at blive bedre, men det er netop en af manglerne ved Sturridge.

Jeg er faktisk meget enig i den vurdering. Af en så ung spiller virker han slet ikke sulten nok. Jeg synes ikke, at han har udviklet sig meget, siden han var i Man City. Jeg tror personligt, at Carroll (som er nogenlunde samme alder) vil have mere at bidrage med, end Sturridge. Carroll lader til nogenlunde at kende sine begrænsninger og arbejde ud fra det udgangspunkt, mens Sturridge minder mig mere om Bendtner - altså en spiller der tror, at han er bedre, end tilfældet er.

Er meget enig i de 2 overståede indlæg. Kan overhovedet ikke se fidusen ved Sturridge, som jeg syntes er overvurderet, og virker som typen der kan skabe splid i truppen.
Er enig med texy i, at Carroll ville have mere at bidrage med. Gad virkelig godt at han fik chancen under Rodgers.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 33

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 20. nov, 2012 10:58

Hr. Drejer skrev:Ifølge Liverpool Echo, som Liverpool.no refererer til, så er Sturridge øverst på ønskesedlen. Men Rodgers følger også Walcott og Tom Ince, som vi jo solgte i 2011. Downing har vist fået besked om at pakke kufferten.

Sturridge koster ca.. £15 M. ifølge artiklen.
Nej tak til Sturridge. Til en rigtige pris, ja tak til Walcott. Kender ikke noget til Tom Ince.

£15 M. lyder af meget for Sturridge.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 20. nov, 2012 11:55

£ 15 mio. er jo absurd for en spiller, som kun sporadisk for Chelsea og Bolton har vist et niveau, der tilnærmelsesvis berettiger et sådan prisskilt.

Jeg håber virkelig vi har lært lektien i forhold til ikke at skulle betale overpris for britisk middelmådighed. Carroll, Downing og til dels Henderson (13? vs 20?) burde her være gode lærepenge.

Det kan ikke passe, at Sturridge kan være den spiller, som står øverst på vores ønskeliste. I så fald mister jeg meget af tilliden til hele vores netværk af scouts. Jeg synes det er på tide, at vi indser, at England ikke pt. masseproducere talentfulde fodboldspillere, og derfor prøver at kigge uden for de britiske landegrænser.

Malaga er økonomisk trængte, kunne man ikke forsøge sig med et bud på Isco. De lod jo Cazorla gå for netop £ 15 mio - en spiller som godt nok ikke spiller Sturridge plads, men som må betegnes som værende en LANGT bedre fodboldspiller.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 39

Indlæg af Jensen » tirsdag, 20. nov, 2012 12:05

Ja, min personlige liste ser i hvertfald noget anderledes ud.

1. Huntelaar og Llorente + én spiller til midten/forsvaret.

2. Cavani (som enestre angriber, tror ikke rigtigt vi har råd til mere) og en spiller til en anden position, måske til venstre back ellers til den offensive-midt.
.
.
.
.
76. D.Sturridge :roll:

Brugeravatar
c_fryd

Indlæg af c_fryd » tirsdag, 20. nov, 2012 12:21

Nu når vi snakker så meget om Sturridges attitude, er der så ingen der har overvejet Cavani's attitude på banen?
Ekstrem aggresiv mod sine kollegaer, beskyldende, egoistisk. Se bare i den video med Cavani der blev postet tidligere. Jaja. Godt nok scorer han mål, men når hans medspillere skyder ved siden af, kaster han ud med armenen og klager sig. Ikke lige LFC ånden, hvis du spørger mig. Men, måske ændre det sig når han skal hygge med hans landsmand på toppen.

Hvis BR er tough nok, kan han selvfølgelig tæmme denne langhåret diva. Men, det er altid et sats.

Syntes nu Llorente lyder umådelig spændende for 5m (!?!?!?!??!)
(http://www.ibtimes.co.uk/articles/40238 ... ventus.htm)

Og en Ba for 6m(?!?!). Så har vi i hvert fald fået kraftige forstærkninger til angrebet for sølle 11m <3

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 20. nov, 2012 13:18

c_fryd skrev:Nu når vi snakker så meget om Sturridges attitude, er der så ingen der har overvejet Cavani's attitude på banen?
Ekstrem aggresiv mod sine kollegaer, beskyldende, egoistisk. Se bare i den video med Cavani der blev postet tidligere. Jaja. Godt nok scorer han mål, men når hans medspillere skyder ved siden af, kaster han ud med armenen og klager sig. Ikke lige LFC ånden, hvis du spørger mig. Men, måske ændre det sig når han skal hygge med hans landsmand på toppen.

Hvis BR er tough nok, kan han selvfølgelig tæmme denne langhåret diva. Men, det er altid et sats.

Syntes nu Llorente lyder umådelig spændende for 5m (!?!?!?!??!)
(http://www.ibtimes.co.uk/articles/40238 ... ventus.htm)

Og en Ba for 6m(?!?!). Så har vi i hvert fald fået kraftige forstærkninger til angrebet for sølle 11m <3
Kom lige med en del flere eksempler på dette, udover irritation over brændte chancer og forklar, hvordan det kan være diva-attitude fremfor vindermentalitet?

Cavani vil vinde og arbejder også som oftest stenhårdt for det og var han en diva, så var han nok ikke i Napoli endnu, eftersom han har kunnet tjene væsentligt mere mønt andre steder. Nu vi taler om LFC-ånd og alt det der, så kan det da lige tilføjes, at Cavani rent faktisk kommer fra en lignende baggrund som Suarez, der begge er født i byen Salto og senere flyttede til hovedstaden Montevideo (Suarez som 7-årig, Cavani som 12-årig) for at dedikere sig til fodbolden. Jeg tror ikke, at de er kommet let til tingene her i livet og jeg tror ikke, at det er diva-nykker, de render rundt med, men derimod god og sund sydamerikansk vindermentalitet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar