Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 25. nov, 2012 18:53

KingKenny94 skrev:
texy skrev:Tja, hvis det skulle være muligt at bytte Downing direkte med Walcott, så ville jeg da bestemt være glad...

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... wning.html
Det sker hvis kun hvis hele ledelsen i Arsenal og Wenger får en kollektiv hjerneblødning.
Det kunne da være et drømme scenarie. Downing bliver sgu nok aldrig rigtigt sig selv i en topklub, men hvorfor filan skulle arsenal være interesserede i ham.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 25. nov, 2012 18:58

læste lige på forsiden at vi bliver linket til Damiao igen. Hvis det passer at frikøbsklausulen er 20 mill. euro er det vel en no brainer!?
Iøvrigt krydser jeg satme fingre for at historien med Downing passer. Walcott den anden vej.. Ja tak. Med et halvt år tilbage af sin kontrakt, må det være et bytte lige over.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 26. nov, 2012 13:34

Vi mangler en angriber, men som jeg tidligere har nævnt, så mangler vi i mine øjne lige så meget en kreatør, der kan skabe chancerne.

En spiller som Pjanic fra Roma ville være spændende og måske ikke helt uopnåelig. Hvad siger folk til denne spiller. Kun 22 år og meget lovende spiller.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 37

Indlæg af TomViolence » mandag, 26. nov, 2012 15:23

Nu er der rygter om at vi henter Bent ind på en lejeaftale fra januar.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » mandag, 26. nov, 2012 15:43

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 26. nov, 2012 15:51

Håber seriøst ikke engang at Rodgers har givet Bent en eneste tanke. 2 mål i 13 kampe? Come on! Det rygte kan vist kun være hvad det er, nemlig et rygte.

Håber Werner talte sandt da han udtalte at os fans ville have et smil på læberne efter Januar transfer vinduet. Er dog bare bange for at vi igen kommer til at bruge penge på nytteløse spillere.

Er der nogen lige pt der sidder og græder snot over at vi ikke fik Dempsey? Ja vi mangler en angriber mere, men hellere Carroll eller intet i forhold til Dempsey.

Kom nu med noget kvalitet for Fanø...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » mandag, 26. nov, 2012 15:55

Nu gør det ikke noget hvis vi hver især laver en kildekritik inden vi poster herinde. Skribenten på footy.dk kommer udelukkende med sine egne hypoteser ud fra at vi for et par år siden var linket med Bent, der er absolut intet sagligt i det. Ingen ko på isen.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 26. nov, 2012 16:04

På OB´s forum cirkulerer der rygter om at LFC skulle have budt £3½M for Rasmus Falk.

Som både OB- og LFC-fan ved jeg sq ikke helt hvad jeg skal mene om dén, men umiddelbart har jeg godt nok svært ved at se hvad en ranglet splejs som Falk skulle kunne udrette i PrL, ihf som 1. kapitel i hans udlandskarriere.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense
Alder: 38

Indlæg af Panzerviking » mandag, 26. nov, 2012 17:24

Regner med at Falk og Bashkim Kadrii ender i udlandet før rettere end senere. Ville ikke klage over Falk, manglende fysik er ikke altid en deal-breaker, selv om han da godt nok er splejset (OB træner i samme center som mig). Men han mangler nok også at "gro ind i sin krop", så selv om han nok ikke bliver nogen Hulk, har han stadig en masse udvikling til gode.
Let off some steam, Bennett!

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 26. nov, 2012 17:41

zalcos skrev:Nu gør det ikke noget hvis vi hver især laver en kildekritik inden vi poster herinde. Skribenten på footy.dk kommer udelukkende med sine egne hypoteser ud fra at vi for et par år siden var linket med Bent, der er absolut intet sagligt i det. Ingen ko på isen.
Passer jo ikke helt det du siger

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... rpool-loan
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Kristian M

Indlæg af Kristian M » mandag, 26. nov, 2012 17:52

http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-forudser ... sfervindue

Tja, med den udmelding fra Rodgers, tror jeg ikke vi skal regne med Huntelaar eller for den sags skyld Cavani. Det kan selvfølgelig tolkes på flere måder, men det er da ikke en særlig ambitiøs udmeldning, når vi nu så meget mangler en rigtig klasse angriber, som enten kan supplere for Suarez eller spille med ham. Men det bliver spændende, hvad Rodgers mener med et "stille" transfervindue. :-)
Billede

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 26. nov, 2012 18:08

Kristian M skrev:http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-forudser ... sfervindue

Tja, med den udmelding fra Rodgers, tror jeg ikke vi skal regne med Huntelaar eller for den sags skyld Cavani. Det kan selvfølgelig tolkes på flere måder, men det er da ikke en særlig ambitiøs udmeldning, når vi nu så meget mangler en rigtig klasse angriber, som enten kan supplere for Suarez eller spille med ham. Men det bliver spændende, hvad Rodgers mener med et "stille" transfervindue. :-)

Jeg har nu heller ikke de store forhåbninger, til Januar indkøbene. Et eller andet meget ungt talent og en BR tidligere har haft under sig, er mit gæt.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 26. nov, 2012 18:53

Kristian M skrev:http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-forudser ... sfervindue

Det er i min optik meget skuffende. Om vi smider store penge nu eller om 6 måneder er vel fuldstændig ligegyldig. Det er nærmere en kæmpe fordel at gøre med det samme. Hvis vi køber en klasseangriber nu, kan han hjælpe med at sparke os i toppen af PrL i år, så vi ikke står næste år helt uden Europa League eller Champions League for den sags skyld. Derudover tror jeg da det mest optimale er at gå ind til en ny sæson med en klar trup (en angriber der er spillet ind i systemet), så BR ikke skal ud og lave det helt store om på holdet i optakten.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » mandag, 26. nov, 2012 19:48

Heung-Min Sonn´nej tak
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » mandag, 26. nov, 2012 19:53

Kelly skrev:Heung-Min Sonn´nej tak
Gabriel Batistuta nej tak
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar