Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 16. dec, 2012 23:31

Jeg er bare imod at sige, uden den eller den, lå det og det hold så meget lavere. Det har som regel kun et formål, at sparke til det givne hold. Vi har Suarez, og han har scoret de mål, de forholder jeg mig til. Hvis Suarez ikke var signet havde Carroll lavet 98 mål i pl for LFC(+-2 styk), er min teori, men det finder vi aldrig ud af, da Luis spiller for LFC.
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 17. dec, 2012 00:22

Jeg er slet ikke uenig med dig. Self laver suarez kasser for os. Han er en stjernespiller.

Jeg synes bare at der fokuseres meget på at signe topklassespillere for at lave flere kasser på vores chancer. Jeg tror at nogle angribere fra 2. klasse kunne gøre det for os. Den eneste der VIL score på vores hold er suarez... han er samtidig også den som snyder 24 mand, inden han lægger den ind over til.... ham selv... hvis han var hurtig nok....fordi der ikke er andre....

Ingen af vores andre spillere har målscorementalitet. De er midtbaner eller wingers, der tænker i at slå afleveringer eller komme til baglinien....

De hold jeg nævner har folk, som ikke er stjerner, men som tænker i at score mål......

Jeg vil da vildt gerne have nogle af alle de stjerner der bliver nævnt herinde... men jeg tror bare at mindre kan gøre det. Vi har så meget spil og chancer... langt mere end de hold jeg har nævnt og alligevel har de scoret ligeså mange kasser som os.

Desuden tror jeg at en stjernesigning sagtens kunne ende i fiasko.... han bliver signet som messias og hvis han ikke levere day one, bliver han nervøs og så kører møllen..... fiasko

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 17. dec, 2012 10:02

mortenbak skrev:
Thommo skrev:
mortenbak skrev:
Hvis vi tager vores stjernes (Suarez) mål ud af ligningen, har samtlige hold scoret flere kasser end vi har.

Westham og WBA har scoret 21 og 24 kasser....hvem er deres verdensstjerner ?
Det er mystisk ligning du laver, hvis Suarez tages ud skal en ind på hans plads. Hvad lå scum uden persie målene, eller shrek målene, ved det ikke og er ligeglad, det er for tænkt og let at lave disse mærkelige ligninger.

Vores målmænd har ikke været til et 13 tal, men gætter på vi lå sidst uden en målmand, men derimod en 5-2-3-1 opstilling. Den tese er lige så holdbar som at sige uden Suarez, lå vi sidst eller 19 eller hvad ved jeg.
Jeg ville blot prøve at sige at man godt kan lave kasser uden verdensstjerner....især med det spilovertag vi har i de fleste kampe.
Du henviser til Scum, et hold jeg pt. slet ikke sammenligner os med og som er fyldt med verdensstjerner.
Fyldt med verdensstjerner? What?! Tænk den lige igennem
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. dec, 2012 10:31

thefugle skrev:
Er ikke meget for at sige det, men Vidic, Rooney og Van Persie er verdensklasse. Hvor Valencia, Cleverly og Evra lægger i kategorien lige under.

man utd har stor gruppe med stort talent som Lindegaard, De Gea, Rafael, Jones, Smalling, Evans, Cleverly, Young, Anderson, Carrick, Kagawa, Fletcher, Welbeck, Hernandez og Anderson. Så de gamle Ferdinand, Scholes og Giggs. Derudover nok en af de bedste managers i verden.

Vil gå så langt at mene Cleverly er ligeså vigtig som Rooney og Van Persie. Evans er blevet væsentlig bedre i denne sæson, og er vel gået fra at være tæt på at skifte klub til at være en vigtig spiller. Evans fremgang har medført man ikke har bemærket Vidic har manglet de sidste 3 måneder.

Har i rigtig mange år ment de var sårbare på den centrale del af midtbanen, men det 'hul' har Cleverly indtaget. De mangler lidt på kanterne i overraskelser og direkte udfordringer, men er så blevet bedre til pasningsspillet omkring modstander feltet med Cleverly, Van Persie, Rooney, Welbeck og Anderson, hvor kun Man City måske er bedre i Premier League.

Meget fælles for de spillere, er at de alle kan agere holdspillere når nødvendigheden byder sig. Så vil man måske argumentere for at Van Persie ikke er den store holdspiller, men synes han har vist klasse og vist han hurtigt har kunnet indgå i man utds koncept - overraskende nok.

Spiller for spiller er der nok ikke megen forskel på de to manchester mandskaber. Vil dog hævde at Man City nok lige er en tand bedre, da de har flere i verdensklasse kategorien. Men så mangler de dog holdspillere i bredden, hvor man utd nok har sin største styrke.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 17. dec, 2012 12:08

Hekkem skrev:
thefugle skrev:
Er ikke meget for at sige det, men Vidic, Rooney og Van Persie er verdensklasse. Hvor Valencia, Cleverly og Evra lægger i kategorien lige under.

man utd har stor gruppe med stort talent som Lindegaard, De Gea, Rafael, Jones, Smalling, Evans, Cleverly, Young, Anderson, Carrick, Kagawa, Fletcher, Welbeck, Hernandez og Anderson. Så de gamle Ferdinand, Scholes og Giggs. Derudover nok en af de bedste managers i verden.

Vil gå så langt at mene Cleverly er ligeså vigtig som Rooney og Van Persie. Evans er blevet væsentlig bedre i denne sæson, og er vel gået fra at være tæt på at skifte klub til at være en vigtig spiller. Evans fremgang har medført man ikke har bemærket Vidic har manglet de sidste 3 måneder.

Har i rigtig mange år ment de var sårbare på den centrale del af midtbanen, men det 'hul' har Cleverly indtaget. De mangler lidt på kanterne i overraskelser og direkte udfordringer, men er så blevet bedre til pasningsspillet omkring modstander feltet med Cleverly, Van Persie, Rooney, Welbeck og Anderson, hvor kun Man City måske er bedre i Premier League.

Meget fælles for de spillere, er at de alle kan agere holdspillere når nødvendigheden byder sig. Så vil man måske argumentere for at Van Persie ikke er den store holdspiller, men synes han har vist klasse og vist han hurtigt har kunnet indgå i man utds koncept - overraskende nok.

Spiller for spiller er der nok ikke megen forskel på de to manchester mandskaber. Vil dog hævde at Man City nok lige er en tand bedre, da de har flere i verdensklasse kategorien. Men så mangler de dog holdspillere i bredden, hvor man utd nok har sin største styrke.
Du er så bare lidt løs med prædikatet verdensstjerne eller verdensklasse efter min mening
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. dec, 2012 12:24

thefugle skrev:Du er så bare lidt løs med prædikatet verdensstjerne eller verdensklasse efter min mening
Lidt løs?

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 17. dec, 2012 12:43

Hekkem skrev:
thefugle skrev:Du er så bare lidt løs med prædikatet verdensstjerne eller verdensklasse efter min mening
Lidt løs?
Lad mig forklare.

Når man er lidt løs med et prædikat, så er det ligesom at sige at der nok ikke skal meget til før du kalder en spiller for verdensklasse. Men vidste du ikke godt det hvis du tænkte dig lidt om :)?

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. dec, 2012 12:48

thefugle skrev: Lad mig forklare.

Når man er lidt løs med et prædikat, så er det ligesom at sige at der nok ikke skal meget til før du kalder en spiller for verdensklasse. Men vidste du ikke godt det hvis du tænkte dig lidt om :)?
Mener ikke der er meget løst ved at nævne Vidic, Rooney og Van Persie som verdensklasse. Alle spillere der har præsteret i en årrække på nogle af de bedste hold i verden. Samt været afgørende for disse hold, hvor de har holdt er højt niveau. Det må da være verdensklasse.

Men du mener måske ikke de er det?

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 17. dec, 2012 12:53

thefugle skrev:
mortenbak skrev:
Thommo skrev:
mortenbak skrev:
Hvis vi tager vores stjernes (Suarez) mål ud af ligningen, har samtlige hold scoret flere kasser end vi har.

Westham og WBA har scoret 21 og 24 kasser....hvem er deres verdensstjerner ?
Det er mystisk ligning du laver, hvis Suarez tages ud skal en ind på hans plads. Hvad lå scum uden persie målene, eller shrek målene, ved det ikke og er ligeglad, det er for tænkt og let at lave disse mærkelige ligninger.

Vores målmænd har ikke været til et 13 tal, men gætter på vi lå sidst uden en målmand, men derimod en 5-2-3-1 opstilling. Den tese er lige så holdbar som at sige uden Suarez, lå vi sidst eller 19 eller hvad ved jeg.
Jeg ville blot prøve at sige at man godt kan lave kasser uden verdensstjerner....især med det spilovertag vi har i de fleste kampe.
Du henviser til Scum, et hold jeg pt. slet ikke sammenligner os med og som er fyldt med verdensstjerner.
Ja ok de er måske ikke verdenstjerner allesammen.....

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 17. dec, 2012 12:58

Hekkem skrev:
thefugle skrev: Lad mig forklare.

Mener ikke der er meget løst ved at nævne Vidic, Rooney og Van Persie som verdensklasse. Alle spillere der har præsteret i en årrække på nogle af de bedste hold i verden. Samt været afgørende for disse hold, hvor de har holdt er højt niveau. Det må da være verdensklasse.

Men du mener måske ikke de er det?
Jo jo jo jo. De 3 kan jeg godt gå med til. Men jeg mener Manchester United vinder på at de har verdens bedste manager og et kollektiv som intet andet. Spiller for spiller mener jeg faktisk ikke engang deres trup er meget bedre end vores. Læg mærke til jeg siger meget bedre end vores, ikke at jeg mener de rent faktisk er lige gode vores respektive trupper.
Af klasse 1 spillere ser jeg ikke andre end de 3.

Og her kommer lige en bombe. Jeg mener faktisk vi har flere såkaldte stjerner end Man utd.

Michalik82

Indlæg af Michalik82 » mandag, 17. dec, 2012 13:16

Jeg hader scum og hele deres væsen.

Men at sige vores trup næsten er på højde med deres, er vel lige at skyde en 300-400 meter over målet desværre. :cry:

Ret beset er det vel kun Suarez og Agger der har kvalitet nok til at dyste med, hvis der skal vælges en start 11.!

Nok om det, tråden hedder hvem skal ind.

Villa og Walcott tak.!! :headbang:

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 17. dec, 2012 13:20

Glen Johnson? Jeg ved godt Rafael er god, men ikke så god efter min mening. Ellers enig.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. dec, 2012 13:34

thefugle skrev:
Jo jo jo jo. De 3 kan jeg godt gå med til. Men jeg mener Manchester United vinder på at de har verdens bedste manager og et kollektiv som intet andet. Spiller for spiller mener jeg faktisk ikke engang deres trup er meget bedre end vores. Læg mærke til jeg siger meget bedre end vores, ikke at jeg mener de rent faktisk er lige gode vores respektive trupper.
Af klasse 1 spillere ser jeg ikke andre end de 3.

Og her kommer lige en bombe. Jeg mener faktisk vi har flere såkaldte stjerner end Man utd.
Så er vi jo enige. Jeg skrev også i mit første indlæg, at det kun var de tre der var verdensklasse. Så er det jo lidt forkert at sige jeg nævner det lidt løst, når du nu selv er enig.

Vi har Daniel Agger der er bedre end Ferdinand, Evans (trods hans store fremgang) Smalling og Jones. Men ikke bedre end det niveau Vidic har vist.

Vi har Glen Johnson som en af ligaens absolut bedste højre backs, der er bedre end Jones, Valencia (på backen), Smalling og Rafael.

Vi har Suarez der måske ikke er decideret bedre, men mere meget anderledes verdensklasse i forhold til Van Persie.

Så kan der såes tvivl om Pepe Reinas klasse, er større end Lindegaard/De Gea.

Steven Gerrard har jeg svært ved at kalde verdensklasse i øjeblikket. Men igen tvivl om han har været det dog.

Michalik82

Indlæg af Michalik82 » mandag, 17. dec, 2012 13:38

AJ skrev:Glen Johnson? Jeg ved godt Rafael er god, men ikke så god efter min mening. Ellers enig.
Rafael har udviklet sig meget, men yes den gode Glen vil selvfølgelig også kunne komme i betragtning.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. dec, 2012 13:41

Michalik82 skrev:(...)
Nok om det, tråden hedder hvem skal ind.

Villa og Walcott tak.!! :headbang:
Theo Walcott har ikke helt haft min største interesse, men kan dog godt forholde mig til at se ham på vores hold. Hans spidskompence er der ikke mange der er på lige fod med ham. Problemet består i hans alsidighed ikke - kan selvfølgelig bevises at jeg tager fejl - en af hans varemærker. Han er udpræget højre kant/wing, og ikke andet. Han vil dog gerne spille centralt - efter hvad man hører af rygter - og der kan han måske vise lidt alsidighed.

Villa er kommet lidt op i årende og ikke så hurtig som han har været. Jeg kan dog sagtens se ham få et par rigtig gode sæsoner på vores hold. Han har alle ingredienser til at udfylde en offensiv plads i Brendan Rodgers system. Være yderste venstre angriber, der skærer indad i banen. Samt være front angriber, til aflastning for Suarez. Bruges både Suarez og David Villa samtidigt, vil man med stor held kunne aflede modstanderne ved de to skifter position fra tid til anden.

Besvar