Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Touré, Aspas, Alberto, Alderweirald/Papadoupolos, Henrikh/Eriksen.... Kunne det ikke meget vel blive noget i den dur vi ender ud med af dette transfervindue? (Hvor vi så også holder på Suarez i dette eksempel)... + En enkelt spiller mere
Salg af - Skrtel, Assaidi, Carroll, Spearing og udlån af nogle af talenter, Sterling, Suso, Shelvey, Ibe etc.
- Hvis dette bliver tilfældet, hvad vil i så tænke om holdet?
Salg af - Skrtel, Assaidi, Carroll, Spearing og udlån af nogle af talenter, Sterling, Suso, Shelvey, Ibe etc.
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Ser fornuftigt ud, men tror Suarez ryger. Og er dette tilfældet, så kommer der 1-2 stor nye navne ind for de penge vi får for ham.LFC_20 skrev:Touré, Aspas, Alberto, Alderweirald/Papadoupolos, Henrikh/Eriksen.... Kunne det ikke meget vel blive noget i den dur vi ender ud med af dette transfervindue? (Hvor vi så også holder på Suarez i dette eksempel)... + En enkelt spiller mere
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Re: Sv: Hvem skal ind?
Seriøst, hvor svært er det lige at sætte et link ind til de historier man omtaler? De der gentagne gange undlader det, får frataget retten til at skrive i en kortere udefineret periode! Og det er altså absolut ikke noget nyt, at et link skal med.
Vel ikke flere en der altid gør...Kelly skrev:Ikke Eriksen. jeg tror ikke på ham. Men Toby tror jeg til gengæld meget på.LFC-Aaby skrev:TWITTER!
@AjaxFanzoneNL: Liverpool gaat binnenkort een bod doen van 30 miljoen euro op Toby Alderweireld en Christian Eriksen. #AJAX
Google translate: Liverpool vil snart gøre et bud på 30 millioner euro på Toby Alderweireld og Christian Eriksen. # AJAX
Liverpool FC Transfer News.
Personal terms between Luis Alberto and Liverpool have reportedly been agreed. Price of about 8 million has been agreed.
Luis Alberto: "It would be quite foolish and deluded for me to say no to a club like Liverpool." [El Desmarque]
Barca have confirmed the departure of 16 year old starlet Sergi Canos to LFC.
Der vil blive brugt en del penge på talenter i dette vindue.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
thefugle skrev:Vel ikke flere en der altid gør...Kelly skrev:Ikke Eriksen. jeg tror ikke på ham. Men Toby tror jeg til gengæld meget på.LFC-Aaby skrev:TWITTER!
@AjaxFanzoneNL: Liverpool gaat binnenkort een bod doen van 30 miljoen euro op Toby Alderweireld en Christian Eriksen. #AJAX
Google translate: Liverpool vil snart gøre et bud på 30 millioner euro på Toby Alderweireld og Christian Eriksen. # AJAX
Personal terms between Luis Alberto and Liverpool have reportedly been agreed. Price of about 8 million has been agreed.
Luis Alberto: "It would be quite foolish and deluded for me to say no to a club like Liverpool." [El Desmarque]
Nej sikkert ikke.
Ryger Luis, hm hvor pokker mon de går efter så. Har Real noget vi kan bruge ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Kelly skrev:thefugle skrev:Vel ikke flere en der altid gør...Kelly skrev:Ikke Eriksen. jeg tror ikke på ham. Men Toby tror jeg til gengæld meget på.LFC-Aaby skrev:TWITTER!
Nej sikkert ikke.
Higuain!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Klart.YNWA! skrev:Kelly skrev:thefugle skrev:Vel ikke flere en der altid gør...Kelly skrev:Ikke Eriksen. jeg tror ikke på ham. Men Toby tror jeg til gengæld meget på.LFC-Aaby skrev:TWITTER!
Nej sikkert ikke.
Higuain!!
En spændende men kortsigtet løsning på venstre back kunne være Eric Abidal.
Kelly skrev:Klart.YNWA! skrev:Kelly skrev:thefugle skrev:Vel ikke flere en der altid gør...Kelly skrev:Ikke Eriksen. jeg tror ikke på ham. Men Toby tror jeg til gengæld meget på.LFC-Aaby skrev:TWITTER!
Nej sikkert ikke.
Higuain!!
En spændende men kortsigtet løsning på venstre back kunne være Eric Abidal.
Abidal spiller i Barcelona.. Jeg vil også helt sikkert også sige Higuain, men rygterne siger han er på vej mod Arsenal

Liverpool FC siden 1997.
Viborg F. F. siden 1995.
Viborg F. F. siden 1995.
Abidal er uden kontrakt.RuneDans skrev:
Abidal spiller i Barcelona.. Jeg vil også helt sikkert også sige Higuain, men rygterne siger han er på vej mod Arsenal
Aggerdoo skrev:Abidal er uden kontrakt.RuneDans skrev:
Men har dog sagt at Pep vil have ham til Bayern.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Ham Luis Alberto der er skrevet om, som jeg dog ikke kender, rapporteres af Mundo Deportivo til at have indgået en aftale med os nu 
Og som alment videnssøgende ville jeg lige tjekke hans 'stats' ud på wiki (The one and only) og troværdigheden skete fyldest.
119 kampe og 1912 mål for diverse A og B hold.
KØB KØB KØB

http://en.wikipedia.org/wiki/Luis_Alberto_Romero

Og som alment videnssøgende ville jeg lige tjekke hans 'stats' ud på wiki (The one and only) og troværdigheden skete fyldest.
119 kampe og 1912 mål for diverse A og B hold.
KØB KØB KØB

http://en.wikipedia.org/wiki/Luis_Alberto_Romero
Køber vi Papadopoulos for 20 mio. pund så mener jeg ikke han skal agere både centerforsvar og def. midtbane når Lucas er ude.
Køber vi ham, bør det være til center forsvaret og ikke andet.
Jeg savner kontinuiteten, som vi ikke har haft siden Agger og Skrtel udgjorde ligaens bedste forsvar, og vi når ikke op på samme højde, hvis han også skal dække en midtbane "en gang i mellem".
Et godt eksempel kunne være Phil Jones, hvor jeg mener at Man U har bremset hans udvikling, ved at kaste ham rundt på flere pladser.
Jeg er dog enig i at vi måske bør kigge på en udpræget defensiv midt som kan konkurrere med Lucas. Her er mit bud Diamé fra West Ham. Han mangler stadig at udvikle sig i nogle af spillets facetter, men fortsætter han i samme tempo, bliver han rigtig rigtig god. Ydermere har han også fysikken, som vi har manglet i flere kampe hvor vi simpelthen er blevet overmatchet.
I angrebet synes jeg ikke vi mangler meget, såfremt Suarez bliver. Det er ikke på den del af banen vi skal bruge store penge, og derfor lyder det fint, i mine øjne, at vi kigger på unge spillere med udviklingspotentiale. Bliver Suarez ikke, er det straks noget, men jeg har ikke lyst til at tage sorgerne på forskud. Smutter han, bør det dog ske meget tidligt i vinduet.
Jeg savner kontinuiteten, som vi ikke har haft siden Agger og Skrtel udgjorde ligaens bedste forsvar, og vi når ikke op på samme højde, hvis han også skal dække en midtbane "en gang i mellem".
Et godt eksempel kunne være Phil Jones, hvor jeg mener at Man U har bremset hans udvikling, ved at kaste ham rundt på flere pladser.
Jeg er dog enig i at vi måske bør kigge på en udpræget defensiv midt som kan konkurrere med Lucas. Her er mit bud Diamé fra West Ham. Han mangler stadig at udvikle sig i nogle af spillets facetter, men fortsætter han i samme tempo, bliver han rigtig rigtig god. Ydermere har han også fysikken, som vi har manglet i flere kampe hvor vi simpelthen er blevet overmatchet.
I angrebet synes jeg ikke vi mangler meget, såfremt Suarez bliver. Det er ikke på den del af banen vi skal bruge store penge, og derfor lyder det fint, i mine øjne, at vi kigger på unge spillere med udviklingspotentiale. Bliver Suarez ikke, er det straks noget, men jeg har ikke lyst til at tage sorgerne på forskud. Smutter han, bør det dog ske meget tidligt i vinduet.
Meget enig. Jeg ser dog heller Wanyama end Diame.Lynge skrev:Køber vi Papadopoulos for 20 mio. pund så mener jeg ikke han skal agere både centerforsvar og def. midtbane når Lucas er ude.
http://www.bold.dk/nyt/Lukaku-bekraefte ... -i-Chelsea
Der bliver plads til Lukaku i Chelsea, så de små forhåbninger om at han kunne lokkes ud af deres kløer må vist acceptere en stille død.
Det bliver spændende hvem Mourinho så IKKE ønsker at beholde. Demba Ba og Torres skulle begge være til salg. Jeg er udmærket klar over at ingen af de to spillere er højest på vores ønskeliste, hvilket især bunder i den løn de hæver i Chelsea. Men hvis Chelsea har svært ved at komme af med dem sidst i transfervinduet, så kan vi prøve at byde lavt på begge spillere. Her tænker jeg både transfersum og løn. Hvis Chelsea virkelig vil af med dem vil de også betale dem ud af en stor del af deres kontrakt, hvis jeg kender Roman ret.
Lad mig i øvrigt bifalde klubbens transferstrategi. Vi kigger igen mod Spanien. Grundet de spanske klubbers økonomi er spillerne billigere i både overgangssum og i løn, hvis man ser på den kvalitet man får. Det var også igennem det spanske marked at Benitez succes blev grundlagt.
Er spillere som Aspas og Luis Alberto gode nok til at gøre en forskel i Liverpool? Det er jo svært at bedømme, men jeg vil alligevel bifalde at man kigger i den retning. De scouts vi hentede hos City ønskede at gøre nytte. I City havde man næppe kigget mod spillere som Luis Alberto, så det er forhåbentlig et resultat af vores satsning på scouting området (som er ekstremt vigtig hvis man vil opnå succes).
Lad mig sidst byde Lynge velkommen. Er enig i dine tanker omkring Papadopoulos, da jeg også mener vores hold har brug for kontinuitet. Jo flere udskiftninger der er på holdet, desto sværere er det at opretholde kontinuitet i præstationerne på banen. Det er fint at Papadopoulos kan spille pladsen, men så skal vi være ramt af mere end et fravær. Jeg er dog ikke enig i at Diame er nogen god løsning, da han ikke har den nødvendige variation i pasningsspillet til at fungere godt nok som temposætter.
Der bliver plads til Lukaku i Chelsea, så de små forhåbninger om at han kunne lokkes ud af deres kløer må vist acceptere en stille død.
Det bliver spændende hvem Mourinho så IKKE ønsker at beholde. Demba Ba og Torres skulle begge være til salg. Jeg er udmærket klar over at ingen af de to spillere er højest på vores ønskeliste, hvilket især bunder i den løn de hæver i Chelsea. Men hvis Chelsea har svært ved at komme af med dem sidst i transfervinduet, så kan vi prøve at byde lavt på begge spillere. Her tænker jeg både transfersum og løn. Hvis Chelsea virkelig vil af med dem vil de også betale dem ud af en stor del af deres kontrakt, hvis jeg kender Roman ret.
Lad mig i øvrigt bifalde klubbens transferstrategi. Vi kigger igen mod Spanien. Grundet de spanske klubbers økonomi er spillerne billigere i både overgangssum og i løn, hvis man ser på den kvalitet man får. Det var også igennem det spanske marked at Benitez succes blev grundlagt.
Er spillere som Aspas og Luis Alberto gode nok til at gøre en forskel i Liverpool? Det er jo svært at bedømme, men jeg vil alligevel bifalde at man kigger i den retning. De scouts vi hentede hos City ønskede at gøre nytte. I City havde man næppe kigget mod spillere som Luis Alberto, så det er forhåbentlig et resultat af vores satsning på scouting området (som er ekstremt vigtig hvis man vil opnå succes).
Lad mig sidst byde Lynge velkommen. Er enig i dine tanker omkring Papadopoulos, da jeg også mener vores hold har brug for kontinuitet. Jo flere udskiftninger der er på holdet, desto sværere er det at opretholde kontinuitet i præstationerne på banen. Det er fint at Papadopoulos kan spille pladsen, men så skal vi være ramt af mere end et fravær. Jeg er dog ikke enig i at Diame er nogen god løsning, da han ikke har den nødvendige variation i pasningsspillet til at fungere godt nok som temposætter.
Ba ville være fin hvis Suarez smutter, men tvivler altså på han skal væk fra Chelsea, og tvivler også på ham og hans rådne knæ er interresant for LFC.Torres gratis til 10-20.000 £ pr kamp ville være hædeligt, men ville dog stadig ikke juble, hvis han skrev under på disse vilkår. Skal LFC ikke videre? Er også sikker på han ikke er en BR mand, loyalitet har noget at sige, fornemmer jeg ved BR, og håber fornemmeren har ret.
Verden er smask fuld af hyklere....