Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg tænkte på et - efter min mening - godt alternativ til den centrale midtbane her den anden dag, som jeg ikke mente ville være alt for urealistisk. Nu har jeg fuldstændig glemt hvem. Jeg tror, at han var venstrebenet, men er ikke sikker. Jeg er nemlig heller ikke så hooked på en spiller ala Diame. Mere ala Claudio Yacob (det var dog ikke ham, jeg tænkte på).
Jeg håber vores scouts/ledelse har en bedre hukommelse mht. hvilke spillere, der kunne være interessante.
Jeg håber vores scouts/ledelse har en bedre hukommelse mht. hvilke spillere, der kunne være interessante.
http://sulia.com/channel/soccer/f/d3c9b ... ce=twitter
Synes han ser ganske spændende ud, Luis Alberto ! Rigtigt fint spark, godt overblik og høj fart..
Synes han ser ganske spændende ud, Luis Alberto ! Rigtigt fint spark, godt overblik og høj fart..
Liverpool FC siden 1997.
Viborg F. F. siden 1995.
Viborg F. F. siden 1995.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ok, Så Alberto er set som Shelveys afløser. Så ryger Shelvey da i dette vindue.
Kan sagtens acceptere et salg af Shelvey, men vi skal have nogle videresalgsklausuler!, for han kan blive god! - et lån ville være perfekt.Hr. Drejer skrev:Ok, Så Alberto er set som Shelveys afløser. Så ryger Shelvey da i dette vindue.
Nej Diame har givetvis ikke hvad der skal til i pasningsspillet, det har du nok ret i. Jeg fremhævede ham måske lige så meget pga. hans fysik, og den kan man vidst ikke sætte en finger på.Alonso skrev:Lad mig sidst byde Lynge velkommen. Er enig i dine tanker omkring Papadopoulos, da jeg også mener vores hold har brug for kontinuitet. Jo flere udskiftninger der er på holdet, desto sværere er det at opretholde kontinuitet i præstationerne på banen. Det er fint at Papadopoulos kan spille pladsen, men så skal vi være ramt af mere end et fravær. Jeg er dog ikke enig i at Diame er nogen god løsning, da han ikke har den nødvendige variation i pasningsspillet til at fungere godt nok som temposætter.
Der nævnes også Wanyama, som jeg kun kender fra hvad jeg har læst her på forum. Han virker også til at have fysikken i orden, men er han en bedre pasningsspiller? Jeg aner ikke hvad for en spillestil Celtic ligger for dagen.
Noget helt andet: Jeg ville lige komme med mit bud på en drømmesigning, med streg under drøm, for det er dybt urealistisk.
Men hold op hvor ville jeg elske Iker Muniain i Liverpool trøjen. Der er nogle spillere man bare ved ville blive en succes, og han er for mig, en af dem. Han kender det pasningsbaserede koncept fra Bilbao, han er fænomenal i genpresset, og sidst men ikke mindst så er det en spiller der kæmper til den allersidste bloddråbe. Efter en halv sæson ville han være publikumsfavorit på Anfield, jeg er sikker!
Jeg blev nødt til at komme ud med det, for jeg har gået og drømt om manden siden Bilbaos supersæson, hvor de nåede Europa Legaue finalen.
Og tak for velkomsten!
Jeg vil mene, at Wanyama er en bedre pasningsspiller end Diame. Men kan egentlig godt lide begge spillere, og jeg vil atter mene, at de begge er realistiske targets. Spørgsmålet er nok snarere, hvorvidt Rodgers vurderer et købt af en ny defensiv midtbanespiller ift. budgettet?
Med hensyn til Iker Muniain, så er vi enige. For det første er det nok en urealistisk signing (af flere årsager!). For det andet ville han med garanti blive en publikumsfavorit for hold da kæft, hvor har han mange kvaliteter. Dog ville det måske blive lidt vagt, rent fysisk, med Muniain og Coutinho på hver sin kant??
Vedrørende Luis Alberto håber jeg virkelighed, at den bliver officiel. Jeg kan godt lide den type spillere. Han minder mig faktisk lidt om Mkhitaryan med hensyn til løb i feltet, afslutningskvalitet og fart. En utrolig spændende spiller.

Med hensyn til Iker Muniain, så er vi enige. For det første er det nok en urealistisk signing (af flere årsager!). For det andet ville han med garanti blive en publikumsfavorit for hold da kæft, hvor har han mange kvaliteter. Dog ville det måske blive lidt vagt, rent fysisk, med Muniain og Coutinho på hver sin kant??
Vedrørende Luis Alberto håber jeg virkelighed, at den bliver officiel. Jeg kan godt lide den type spillere. Han minder mig faktisk lidt om Mkhitaryan med hensyn til løb i feltet, afslutningskvalitet og fart. En utrolig spændende spiller.
ElTorro skrev:Jeg vil mene, at Wanyama er en bedre pasningsspiller end Diame. Men kan egentlig godt lide begge spillere, og jeg vil atter mene, at de begge er realistiske targets. Spørgsmålet er nok snarere, hvorvidt Rodgers vurderer et købt af en ny defensiv midtbanespiller ift. budgettet?![]()
Helt enig.. Jeg kan også sagtens se en lille sammenligning mellem de 2 ! Luis har et dog et bedre spark, hvorimod Herinkh's målnæse og sans for at være det rette sted er vanvittigt.. 2 rigtigt gode spillere, som jeg vil tage imod med kyshånd..
Muniain finder jeg desværre også urealistisk..
Liverpool FC siden 1997.
Viborg F. F. siden 1995.
Viborg F. F. siden 1995.
Laver Muniain mange assists? For score mål kan han i hvert fald ikke, om så det gjaldt hans liv. Det er selvfølgelig en kende overdrevet, men jeg synes bare, at han brænder næsten alle de chancer, han får.
Han kan selvfølgelig nå at lære det (født i 1992), og han har også andre kvaliteter, men vi bliver også nødt til at have folk, der scorer mål. Det går ikke med for mange Downing'er på banen.
Han kan selvfølgelig nå at lære det (født i 1992), og han har også andre kvaliteter, men vi bliver også nødt til at have folk, der scorer mål. Det går ikke med for mange Downing'er på banen.
Ja, men jeg hører også til en af dem der helst ser Coutinho mere centralt, bag angriberen.
Muniain er ret klejn, men han råder bod på det ved sit lave tyngdepunkt, og sin generelle iver. Derudover ville jeg placere ham på venstre kanten, og så har han Enrique, med musklerne, bag sig.
Men ja, jeg er enig i at det hurtigt kan blive et meget liden angreb.
Der er dog heller ingen grund til at bruge for meget skriveplads på at tænke i de baner, men for god ordens skyld:
----------------------------Suarez/Sturridge
-------------Muniain-------------------------------Aspas/Sturridge
------------------------------Coutinho
-----------------------Lucas----------Gerrard
Muniain er ret klejn, men han råder bod på det ved sit lave tyngdepunkt, og sin generelle iver. Derudover ville jeg placere ham på venstre kanten, og så har han Enrique, med musklerne, bag sig.
Men ja, jeg er enig i at det hurtigt kan blive et meget liden angreb.
Der er dog heller ingen grund til at bruge for meget skriveplads på at tænke i de baner, men for god ordens skyld:
----------------------------Suarez/Sturridge
-------------Muniain-------------------------------Aspas/Sturridge
------------------------------Coutinho
-----------------------Lucas----------Gerrard
Jeg har fundet noget statistik på ham, og det er godt nok ikke videre imponerende, hverken mht. assists eller mål.AJ skrev:Laver Muniain mange assists? For score mål kan han i hvert fald ikke, om så det gjaldt hans liv. Det er selvfølgelig en kende overdrevet, men jeg synes bare, at han brænder næsten alle de chancer, han får.
Det er jeg noget overrasket over, men alligevel, så bidrager han simpelthen bare med så meget andet.
http://espnfc.com/player/_/id/139419/ik ... in?cc=5739
Han har haft en ret dårlig sæson i år. Det er i hvert fald hvad jeg har læst mig til. Tror ikke der er nogen tvivl om at han har et stort potentiale, men der er måske brug for et skifte, hvis det skal udleves til fulde. Lidt som Torres, der også manglede det sidste i Atletico Madrid - han præsterede dog stadig noget bedre end det Muniain har leveret.
Så vidt jeg ved var Coutinho heller ikke videre produktiv inden han kom til Liverpool. Han spillede dog heller aldrig kontinuerligt fast.
Så vidt jeg ved var Coutinho heller ikke videre produktiv inden han kom til Liverpool. Han spillede dog heller aldrig kontinuerligt fast.
Kunne en spiller som Fernando (fra Porto) ikke godt være en interessant herre ???
Fordelen ved en spiller som Muniain er så hurtigheden og netop tyngdepunktet. På det område ville en spiller med hans kvaliteter kunne bidrage med meget, tror jeg. Downing er efter min mening slet ikke god nok. Han har dog spillet en ganske fin sæson, men han har været en skygge af sig selv i forhold til sin tid i Aston Villa... Uanset hvad synes jeg, at vi skal hente en offensiv spiller mere ind.
Hvad angår Fernando så er han bestemt er interessant spiller, men jeg finder ikke et køb af ham realistisk. Jeg tror, uden dog at vide det, at han er temmelig dyr. Derudover tror jeg ikke Porto er interesseret i at sælge, idet de jo netop har sagt farvel til Moutinho. Men ellers en glimrende spiller. Han kan lidt af hvert...
Hvad angår Fernando så er han bestemt er interessant spiller, men jeg finder ikke et køb af ham realistisk. Jeg tror, uden dog at vide det, at han er temmelig dyr. Derudover tror jeg ikke Porto er interesseret i at sælge, idet de jo netop har sagt farvel til Moutinho. Men ellers en glimrende spiller. Han kan lidt af hvert...
Bonusutbetaling forsinker overgang
En manglende bonusutbetaling fra Celta Vigos side har forsinket overgangen til Iago Aspas.
Av Einar Kvande
I helgen hevdet enkelte medier at uenighet omkring et agenthonorar skal ha forsinket overgangen til Iago Aspas. Liverpool Echo hevder imidlertid at dette ikke medfører riktighet.
Lokalavisen på Merseyside skriver at grunnen til forsinkelsen er en manglende bonusutbetaling fra Celta Vigos side. Aspas var lovet en bonus fra Celta etter at han bidro til at klubben berget plassen i La Liga. Denne bonusen har han fortsatt ikke fått utbetalt, og spissen ønsker ikke å skrive under for en ny klubb før dette er i orden.
Echo tror at dette vil gå i orden snart, og at spilleren i løpet av kort tid blir bekreftet som Liverpools eiendom.
En manglende bonusutbetaling fra Celta Vigos side har forsinket overgangen til Iago Aspas.
Av Einar Kvande
I helgen hevdet enkelte medier at uenighet omkring et agenthonorar skal ha forsinket overgangen til Iago Aspas. Liverpool Echo hevder imidlertid at dette ikke medfører riktighet.
Lokalavisen på Merseyside skriver at grunnen til forsinkelsen er en manglende bonusutbetaling fra Celta Vigos side. Aspas var lovet en bonus fra Celta etter at han bidro til at klubben berget plassen i La Liga. Denne bonusen har han fortsatt ikke fått utbetalt, og spissen ønsker ikke å skrive under for en ny klubb før dette er i orden.
Echo tror at dette vil gå i orden snart, og at spilleren i løpet av kort tid blir bekreftet som Liverpools eiendom.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
http://www.liverpool.no/nyheter/bonusut ... rgang.aspxKelly skrev:Bonusutbetaling forsinker overgang
Av Einar Kvande
Man kan ikke være lige heldig hver gang