Sikke da et postulat, 6 mål i 10 Blackpool kampe, for to år siden, tyder på noget andet. Hvis vi begge er enige om 1. div er laaaangt bedre kvalitet end u 21 altsåpommelfeen skrev: hvis han er en erstatning for Shelvey, så siger jeg ja tak. Shelvey kan jo ikke engang lave så mange mål eller assists på u21 holdet i samme antal kampe.
.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Verden er smask fuld af hyklere....
Mit hoved gad ikke fungere, da jeg regnede. Men for en snart 21-årig vil jeg stadig mene, at der må være lidt flere meritter at trække på, hvis man skal ud og bruge penge på ham. Det ene år fra eller til gør ikke en forskel i mit hoved. Hvad jeg forventer af en spiller, der spiller på et reservehold i en sekundaliga, som angriber, og som skal hentes til en klub, der ønsker at spille med om CL-pladserne i England? Mål. Masser af mål. Især, når forsvarsspillerne i den liga han spiller i, er som beskrevet tidligere. Jeg siger ikke +20 hvis man har spillet i en førsteholdstrup i en stærk liga, men det er vel ikke for meget forlangt, at man har vist bare lidt skarphed foran kassen? Det har han ikke. I Sevilla har han spillet 7 førsteholdskampe. 0 mål, 1 assist. Hvis dét er hans performance mod spillere på et niveau, som han kan forvente i PL, så siger jeg endnu engang nej tak.OBI-WAN skrev:Nu skal han vel lige have lov til at fylde 21 først, ikk?Badooo skrev:Jeg vil tillade mig at være kritisk over for Luis Alberto. Jovist den video er fin, men se lige forsvarsspillerne. De sejler jo helt absurd, på et niveau der minder om en lørdagskamp Silkeborg og AC Horsens på en kold efterårsdag, hvor ingen rigtigt gider noget. Manden blev udlånt fra Sevilla til Barcelonas reservehold. Han har altså ikke spillet på højeste niveau endnu og vist noget. Han er snart 22 år gammel og kan ikke kaldes talent. Mange assists, enkelte mål, men på et niveau der er langt lavere, end det jeg ville forvente af en spiller, der skulle hentes til Liverpool i en tid, hvor pengene altså ikke er noget, vi har rigtig mange af. Så vil jeg hellere spare de penge og bruge dem på at fylde ud i de transfers, hvor der mangler lidt knaster, for at sælgende klub også er tilfreds med handlen. Nej tak til Luis Alberto. Brug pengene og tiden på at gennemføre Mkh-handlen istedet.Og jeg er nu også overbevist om, at den her handel ikke koster os Mkhitaryan. Mon ikke de i Liverpool kan lægge 2 og 2 sammen? Og siden hvornår kan man ikke kalde en spiller på 20-21 et talent? Enkelte mål.. ja, ja, eller 11.. Hvad forventer du af spillere på 20? Fast spilletid på en førsteholdstrup og 20+ mål?
Han har iøvrigt spillet 7 kampe for Sevillas førstehold, inden han kom til Barce. De hentede ham vel fordi de så noget?Op med humøret. Jeg tror du skal læse op på ham igen, for du rammer altså noget ved siden af der.
Generelt kan jeg ikke se, hvad han kan, som vores egne talenter ikke selv kan bidrage med. Coutinho havde kampe for Inter og Espanyol i bagagen, da vi hentede ham, og han havde delvist vist sit værd. Det køb kunne jeg godt se logikken i. Det her kan jeg sgu ikke.
Badooo siger, hvad han mener!
Så er det da godt at vi har nogle scouts der rent faktisk har set ham spille.
Såvidt jeg har kunne læse takkede Barca nej til at købe ham da de har Delofeu (sådan ca) til samme plads
Såvidt jeg har kunne læse takkede Barca nej til at købe ham da de har Delofeu (sådan ca) til samme plads
Jeg må ærligt indrømme at jeg er utrolig begejstret for at vi agere så tidligt på markedet i år. Det virker ikke som hovedløse handler, det virker meget struktureret og at vi i lang tid har vist hvem vi vil gå efter.
I min egen bog tæller det utrolig højt, at de forskellige transfers går igennem tidligt, så de nye spiller kan falde til i klubben, udenfor sæson start. De kommer højt sandsynligt med på vores pre-season tur, og lærer de forskellige spillere at kende.
Samtidig virker det også til at vi prøver at få afskibbet, de spillere som ikke har en fremtid i klubben mere (Suarez undtaget). Det tror jeg også bliver bedre for harmonien i truppen, så folk ikke er usikre på hvem der evt. kunne smutte.
Med alt dette sagt, kan det hele selvfølgelig nå at ændre sig meget, da der er lang tid til d. 31 august, men jeg holder mig fortrøstningsfuld.
I min egen bog tæller det utrolig højt, at de forskellige transfers går igennem tidligt, så de nye spiller kan falde til i klubben, udenfor sæson start. De kommer højt sandsynligt med på vores pre-season tur, og lærer de forskellige spillere at kende.
Samtidig virker det også til at vi prøver at få afskibbet, de spillere som ikke har en fremtid i klubben mere (Suarez undtaget). Det tror jeg også bliver bedre for harmonien i truppen, så folk ikke er usikre på hvem der evt. kunne smutte.
Med alt dette sagt, kan det hele selvfølgelig nå at ændre sig meget, da der er lang tid til d. 31 august, men jeg holder mig fortrøstningsfuld.
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Thommo skrev:Sikke da et postulat, 6 mål i 10 Blackpool kampe, for to år siden, tyder på noget andet. Hvis vi begge er enige om 1. div er laaaangt bedre kvalitet end u 21 altsåpommelfeen skrev: hvis han er en erstatning for Shelvey, så siger jeg ja tak. Shelvey kan jo ikke engang lave så mange mål eller assists på u21 holdet i samme antal kampe.
.
Ja for 2år siden!. efter det har han jo ikke spillet super. ikke at han har spillet dårligt, men det er jo ikke sådan at man sidder og glæder sig til at se ham spille.
Nu spiller vores spanske spiller jo lige under primera division hvis jeg ikke tager fejl, så det han har udrettet i sidste sæson sammenlignet med Shelvey's u21 kampe / pl kampe, er jo langt bedre.
Men nu må vi se. PL er anderledes end den spanske. han skal også kunne falde til jo,.
Så I underkender en spiller baseret på youtube videoer og stats? Jeg havde ærligt talt forventet bedre på det her forum. Alle spillere starter et sted. Agger var 21 og blev hentet i Brøndby for 6 mio. pund, hvilket så også må have været et helt vanvittigt køb.
Nu siger jeg ikke at Luis Alberto bliver en stor succes, men jeg siger heller ikke det modsatte. For ligesom jer kan jeg kun bedømme ham på youtube videoer og stats, og så vælger jeg altså at lade tvivlen komme ham og den sportslige sektor til gode. Det gør mig sikkert både blåøjet og naiv, men jeg ved godt hvilken vurdering på en spiller jeg ville vægte højest af oraklerne her på forum og så dem der er ansat til det af Liverpool.
Nu siger jeg ikke at Luis Alberto bliver en stor succes, men jeg siger heller ikke det modsatte. For ligesom jer kan jeg kun bedømme ham på youtube videoer og stats, og så vælger jeg altså at lade tvivlen komme ham og den sportslige sektor til gode. Det gør mig sikkert både blåøjet og naiv, men jeg ved godt hvilken vurdering på en spiller jeg ville vægte højest af oraklerne her på forum og så dem der er ansat til det af Liverpool.
Du kan kaldes et talent hele dit liv. Ronaldo er stadig et talent og det er messi os.Badooo skrev:Mit hoved gad ikke fungere, da jeg regnede. Men for en snart 21-årig vil jeg stadig mene, at der må være lidt flere meritter at trække på, hvis man skal ud og bruge penge på ham. Det ene år fra eller til gør ikke en forskel i mit hoved. Hvad jeg forventer af en spiller, der spiller på et reservehold i en sekundaliga, som angriber, og som skal hentes til en klub, der ønsker at spille med om CL-pladserne i England? Mål. Masser af mål. Især, når forsvarsspillerne i den liga han spiller i, er som beskrevet tidligere. Jeg siger ikke +20 hvis man har spillet i en førsteholdstrup i en stærk liga, men det er vel ikke for meget forlangt, at man har vist bare lidt skarphed foran kassen? Det har han ikke. I Sevilla har han spillet 7 førsteholdskampe. 0 mål, 1 assist. Hvis dét er hans performance mod spillere på et niveau, som han kan forvente i PL, så siger jeg endnu engang nej tak.OBI-WAN skrev:Nu skal han vel lige have lov til at fylde 21 først, ikk?Badooo skrev:Jeg vil tillade mig at være kritisk over for Luis Alberto. Jovist den video er fin, men se lige forsvarsspillerne. De sejler jo helt absurd, på et niveau der minder om en lørdagskamp Silkeborg og AC Horsens på en kold efterårsdag, hvor ingen rigtigt gider noget. Manden blev udlånt fra Sevilla til Barcelonas reservehold. Han har altså ikke spillet på højeste niveau endnu og vist noget. Han er snart 22 år gammel og kan ikke kaldes talent. Mange assists, enkelte mål, men på et niveau der er langt lavere, end det jeg ville forvente af en spiller, der skulle hentes til Liverpool i en tid, hvor pengene altså ikke er noget, vi har rigtig mange af. Så vil jeg hellere spare de penge og bruge dem på at fylde ud i de transfers, hvor der mangler lidt knaster, for at sælgende klub også er tilfreds med handlen. Nej tak til Luis Alberto. Brug pengene og tiden på at gennemføre Mkh-handlen istedet.Og jeg er nu også overbevist om, at den her handel ikke koster os Mkhitaryan. Mon ikke de i Liverpool kan lægge 2 og 2 sammen? Og siden hvornår kan man ikke kalde en spiller på 20-21 et talent? Enkelte mål.. ja, ja, eller 11.. Hvad forventer du af spillere på 20? Fast spilletid på en førsteholdstrup og 20+ mål?
Han har iøvrigt spillet 7 kampe for Sevillas førstehold, inden han kom til Barce. De hentede ham vel fordi de så noget?Op med humøret. Jeg tror du skal læse op på ham igen, for du rammer altså noget ved siden af der.
Generelt kan jeg ikke se, hvad han kan, som vores egne talenter ikke selv kan bidrage med. Coutinho havde kampe for Inter og Espanyol i bagagen, da vi hentede ham, og han havde delvist vist sit værd. Det køb kunne jeg godt se logikken i. Det her kan jeg sgu ikke.
Du har misforstået ordet talent.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Sig mig en gang er al den snak om Luis Alberto som værende angriber ikke forkert? Jeg synes i de klips jeg har set, så ligger han mere som 10'er og tager tit løb ude fra venstre alla coutinho?
Det er vel også først nu, vi virkelig kan få gavn af de scouts, vi hentede i City. Da vi hentede dem sidste sommer, måtte vi vist ikke bruge deres rapporter om spillere, de havde haft i kikkerten, mens de arbejdede for City. I januar måned måtte vi gøre brug af vores scouts, og det endte jo ret godt med Sturridge og Coutinho.
Det må vel betyde, at Rodgers hentede spillere ind, som ikke var ordenlig vurderede (Assaidi er måske et godt eksempel) sidste sommer, og det kostede os. Det er dejligt, at det endelig lader til, at der er en fast struktur i klubben hvad angår spillertyper, vi ønsker at bringe ind. Det gør i hvert fald mig en del mere optimistisk for muligheden omkring top fire i den kommende sæson.
Dog har jeg mine betænkeligheder ved Rodgers, hvis han helt undlader at fokusere på den defensive midtbane, for den fejl har Wenger også begået, og det har i hvert fald til tider kostet Arsenal nogle dyrebare point, at de har manglet en ordenlig defensiv midtbanespiller på midten.
Det må vel betyde, at Rodgers hentede spillere ind, som ikke var ordenlig vurderede (Assaidi er måske et godt eksempel) sidste sommer, og det kostede os. Det er dejligt, at det endelig lader til, at der er en fast struktur i klubben hvad angår spillertyper, vi ønsker at bringe ind. Det gør i hvert fald mig en del mere optimistisk for muligheden omkring top fire i den kommende sæson.
Dog har jeg mine betænkeligheder ved Rodgers, hvis han helt undlader at fokusere på den defensive midtbane, for den fejl har Wenger også begået, og det har i hvert fald til tider kostet Arsenal nogle dyrebare point, at de har manglet en ordenlig defensiv midtbanespiller på midten.
Er meget enig Aarhus. Men ang. Assaidi så mener jeg at have læst, at han var scoutet under Dalglish og i høj grad et indkøb Ayre stod gennemførte, fordi han ville have en kantspiller af hans type. Jeg må indrømme, at det ikke er fra nogen specielle officielle kilder, men mere bare snak rundt omkring på RAWK og twitter, og det er selvfølgelig ren spekulation. Men hvis man ser på Assaidi som spillertype, ville kan jo nok også passe bedre til Dalglish, idet han er mere klassisk kant der dribler sig ned til baglinjen og slår et indlæg. Han passer slet ikke ind i Rodgers ideer om, hvordan vi skal spille fodbold (med dygtige presspillere). Og hvis vi ser på mængden Rodgers har spillet ham, ligner det heller ikke et BR køb - så ville han vel have fået flere chancer (ligesom Borini og Allen).
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
@Aarhus, Jeg tror, at planen er at hente Papadoupolos som erstatning for Skrtel i midterforsvaret, men som også har kompetencer som DM. Vinduet er jo kun lige åbnet, så vi kan ikke forvente det hele overstået allerede.
Brendan har fra start af udtalt, at forsvaret skal forstærkes, så jeg er overbevist om, at der arbejdes på sagen.
Problemet er så bare, at Papa er knæskadet og et stykke tid. Schalke vil ikke bøje sig fra £20 mio. Det synes vi, lader det til, er for meget for en mand der måske har seriøse knæproblemer. Han gennemgik en knæoperation for nyligt, og det er jo aldrig rigtig til at vide, om det så er overstået.
Så nu kigger vi på Alderweireld igen, som må siges at være 2. valg.
Men lad os nu se hvad der sker.
Tænker du at købe en decideret DM ala Wanyama som erstatning til Lucas eller hvordan?
Jeg skal nok prøve at finde kilder, hvis folk insistere. Men er det ikke almen kendt?
Brendan har fra start af udtalt, at forsvaret skal forstærkes, så jeg er overbevist om, at der arbejdes på sagen.
Problemet er så bare, at Papa er knæskadet og et stykke tid. Schalke vil ikke bøje sig fra £20 mio. Det synes vi, lader det til, er for meget for en mand der måske har seriøse knæproblemer. Han gennemgik en knæoperation for nyligt, og det er jo aldrig rigtig til at vide, om det så er overstået.
Men lad os nu se hvad der sker.

Tænker du at købe en decideret DM ala Wanyama som erstatning til Lucas eller hvordan?

Jeg skal nok prøve at finde kilder, hvis folk insistere. Men er det ikke almen kendt?

Alderweireld skulle sigende være tæt på Leverkusen. Hvilket jeg også har nævnt før, hvorfor jeg tror det med papa's knæskade er bluff - altså at den skulle gøre os mindre interesserede. For hvis vi var så bekymrede ville vi jo ikke have "spildt" tiden og i stedet hentet en anden.OBI-WAN skrev:@Aarhus, Jeg tror, at planen er at hente Papadoupolos som erstatning for Skrtel i midterforsvaret, men som også har kompetencer som DM. Vinduet er jo kun lige åbnet, så vi kan ikke forvente det hele overstået allerede.
Men lad os nu se hvad der sker.![]()
http://www.bold.dk/nyt/Alderweireld-spo ... Leverkusen
http://www.ibtimes.co.uk/articles/47688 ... x-toby.htm
Jeg tror ikke interessen er væk fra papa, jeg tror bare man vurdere at de £20 mio. er mere, end man vil give. Der har været tale om, at vi smed et bud på £12 mio. hvilket vel egentligt også er en slags penge for en skadet 21-årig forsvarsspiller.mrwhiskey skrev:Alderweireld skulle sigende være tæt på Leverkusen. Hvilket jeg også har nævnt før, hvorfor jeg tror det med papa's knæskade er bluff - altså at den skulle gøre os mindre interesserede. For hvis vi var så bekymrede ville vi jo ikke have "spildt" tiden og i stedet hentet en anden.OBI-WAN skrev:@Aarhus, Jeg tror, at planen er at hente Papadoupolos som erstatning for Skrtel i midterforsvaret, men som også har kompetencer som DM. Vinduet er jo kun lige åbnet, så vi kan ikke forvente det hele overstået allerede.
Men lad os nu se hvad der sker.![]()
http://www.bold.dk/nyt/Alderweireld-spo ... Leverkusen
http://www.ibtimes.co.uk/articles/47688 ... x-toby.htm

Og så vil jeg lige tilføje, at jeg godt tror, at vi ville kunne konkurrere med Leverkusen, hvis vi virkelig vil have manden. (Også selvom de har CL)
Jeg tænker en decideret defensiv midtbanespiller ja. Ikke en halvløsning i form af Papa, for jeg mener bestemt, vi skal have kontinuitet. Det ville være synd, hvis Papa (såfremt vi henter ham) ender som Phil Jones, der bliver kastet rundt på alle mulige positioner. Jeg vil hellere have spillere, der er meget kompetente på en enkelt plads frem for spillere, der er fine nok på flere positioner i det defensive. I det offensive ser jeg det som en god egenskab at kunne spille flere positioner.OBI-WAN skrev: