Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 15:54

Barcelona - tre finaler, tre sejre
Real Madrid - to finaler, to sejre
Valencia - to finaler, nul sejre

Man Utd - tre finaler, en sejr
Liverpool - to finaler, en sejr
Chelsea - to finaler, en sejr
Arsenal - en finale, nul sejre

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 09. jul, 2013 16:07

Thefugle og Alonso:

Jeg tror I er ekstremt galt afmarcherede med, hvad det egentligt er jeg skriver :D Jeg dømmer ingen ude, og vil egentligt gerne se citater direkte, hvor jeg siger, at Luis Alberto og Jorginho ikke har en chance hos os. Hvis ikke I kan give det, så bedes I venligst læse, hvad der står, istedet for at lave jeres egne fortolkninger.

Det ENESTE jeg sådan set mener er, at HVIS vi ønsker at komme i top 4 igen, så KRÆVER det altså, at vi handler stærkere ind, end det vi er vidner til lige nu. Vi glippede Mkh, og så dukker rygter op Jorginho op. Er det for meget, at der er nogle, der er uenige med jer i, at vores indkøbspolitik er fin? Jeg har også udtalt flere gange, at min kritik ikke primært retter sig mod Aspas, men det lader til, at I enten overser det, eller ikke kan få det til at trænge helt igennem hos jer. Det er ret komisk, at I bliver ved, og nu går sammen om en klapjagt, når I viser, at I ikke læser en skid af, hvad jeg siger.

Jeg er ekstremt kritisk over for vores indkøbspolitik. Jeg mener ikke, at vores hold styrkes af de indkøb vi laver. Jeg er af den holdning, at hvis man køber ind, så bør man gøre det til start-11eren fremfor til bænken. Sådan bliver et hold med garanti stærkere.

Mht. Aspas og Benteke så lader de sig endnu engang ikke rigtigt sammenligne. Men jeg må indrømme, at hvis Suarez vælger at smutte, som noget vel tyder på, selvom der er stille omkring det lige nu, så kan vi ikke rigtigt tillade os at lade en anden målscorer smutte til en konkurrent. Hvis Suarez smutter, så skal vi ikke have en half'n'half mht. assists og mål. Vi skal have en målmaskine. Det har Benteke vist i 2 sæsoner, først i den belgiske (hvilket jeg vil medgive ikke er et højt niveau, dog vil jeg bestemt mene, at den er et niveau eller 2 over den spanske segunda) og så i PL. Derfor mener jeg, at vi bør gå efter Benteke.

Men husk nu, drenge: Jeg siger intet om, hvorvidt Aspas kan begå sig i Liverpool eller ej. Jeg dømmer ham ikke ude. Men jeg har ret til at være kritisk over for vores indkøbspolitik, som den har formet sig lige nu. For jeg er langt fra imponeret.
Badooo siger, hvad han mener!

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 09. jul, 2013 16:07

@alonso

Hvor er du dog urimelig at høre på. Har du overhovedet set Aspas spille? Han er da fin nok, men ingen stjernespiller - passer meget godt som en af swanseas hurtige tekniske spaniere.

Benteke har vist sit værd i pl, og sidst jeg checkede, så er Liverpool også i pl. Benteke har vist sig som en individualist, der kan afgøre kampe på egen hånd - en drogba agtig type, hvorimod Aspas har spillet hæderligt for celta vigo.

Jeg ved godt hvem jeg klart helst vil have.

Jeg synes i har travlt med at oversælge vores spillere(Alonso, thefugle) - og jeg er helt sikker på her, at alle ville ønske ligesom jer, at vi helt vildt billigt havde købt morgendagens stjerne, men udfra de beløb og spillere vi har hentet ind de senere år(med samme sang om kvalitet), er det vel okay at være lidt kritisk først?

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 09. jul, 2013 16:43

Bentenke er for dyr tror jeg. De skal finde en anden. og en mere teknisk anlagt type.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 16:45

Jeg legede bare djævlens advokat, intet andet. Nogle gange skal man bare bruge folks argumenter imod dem selv for at de kan se hvor tosset det er, hvilket var min pointe.

Som jeg har skrevet et utal af steder har jeg ikke set nok med Aspas til at fælde dom over ham. Men jeg har dog set ham nok til at vide at han har et hurtigere fodskifte og bedre teknik end Benteke. Det må du gerne citere mig for.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 09. jul, 2013 18:53

Alonso skrev:Jeg legede bare djævlens advokat, intet andet. Nogle gange skal man bare bruge folks argumenter imod dem selv for at de kan se hvor tosset det er, hvilket var min pointe.
Sjov ageren fra en mand, der mener, at brugere som Harvey og Martin E fortjener hug for deres måde at kommunikere på.
Kloppite

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 19:51

texy skrev:
Alonso skrev:Jeg legede bare djævlens advokat, intet andet. Nogle gange skal man bare bruge folks argumenter imod dem selv for at de kan se hvor tosset det er, hvilket var min pointe.
Sjov ageren fra en mand, der mener, at brugere som Harvey og Martin E fortjener hug for deres måde at kommunikere på.
Nogle der forstår sammenhængen?

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 09. jul, 2013 20:46

http://onside.dk/valencia-spiller-liver ... gendariske

Hvad siger i? Mener vi blev rygtet til ham for nogle år tilbage, eller er det mig der husker forkert?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Doessing

Indlæg af Doessing » tirsdag, 09. jul, 2013 21:01

Osvaldo til 110 mio. det kunne da være en udemærket handel. En stor stærk og teknisk angriber som ved hvor målet står.

http://footy.dk/2013/07/09/city-dropper ... u-jovetic/

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 09. jul, 2013 21:25

Doessing skrev:Osvaldo til 110 mio. det kunne da være en udemærket handel. En stor stærk og teknisk angriber som ved hvor målet står.

http://footy.dk/2013/07/09/city-dropper ... u-jovetic/
Kan han spille flere position er i angrebet som br ønsker.
Hvad med tello.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 09. jul, 2013 21:26

YNWA! skrev:http://onside.dk/valencia-spiller-liver ... gendariske

Hvad siger i? Mener vi blev rygtet til ham for nogle år tilbage, eller er det mig der husker forkert?
Du har ret. Venstre back fra Lyon dengang, så vidt jeg husker. Var det ikke ham, der dumpede lægetjekket i Milan? Hvordan har han gjort sig i Valencia? En venstre back giver god mening, men det er ikke min topprioritet.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 09. jul, 2013 21:45

Badooo skrev:

Du har ret. Venstre back fra Lyon dengang, så vidt jeg husker. Var det ikke ham, der dumpede lægetjekket i Milan? Hvordan har han gjort sig i Valencia? En venstre back giver god mening, men det er ikke min topprioritet.
Så var det rigtigt nok! Jeg ved ikke hvordan han har klaret sig, da spansk fodbold ikke lige er min kop te.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » tirsdag, 09. jul, 2013 22:13

YNWA! skrev:
Badooo skrev:

Så var det rigtigt nok! Jeg ved ikke hvordan han har klaret sig, da spansk fodbold ikke lige er min kop te.
Husker ham særdeles godt, blandt andet pga. denne episode som skete nogle år tilbage, da Lyon spillede mod United nogle dage efter vi havde slået United 4-1:

Billede

Synes han gjorde det godt i Lyon, og kan huske jeg håbede vi ville hente ham. Har dog ikke set en eneste af hans kampe siden da.

lfckid1

Indlæg af lfckid1 » tirsdag, 09. jul, 2013 22:36

Jeg har set ham i Spanien et par gange og han er en hurtig spiller og fysisk stærk og klog spiller men han kan blive for overmodig nogen gange og offensivt er han lort for at sige det milt men god spiller samlet set :)

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 09. jul, 2013 22:37

Dét billede er jo klasse.

Jeg undersøgte sagen lidt (dvs. gik ind på wikipedia og søgte lidt rundt på Google) og læste, at det var ham, der failede sin medical til Milan grundet problemer med tænderne, hvilket kan være tegn på problemer i rygmarven (selv med min nyvundne bachelor i medicin har jeg svært ved at se, hvordan fanden dét lige hænger sammen :D ). Det var dengang han spillede i Porto. Han skiftede efterfølgende til Lyon og er derfra havnet i Valencia for en lavere pris end Lyon gav for ham i sin tid (5mio til Valencia mod 14 da han skiftede til Lyon), på trods af at det ligner, at han var fast mand i Lyon i sine sæsoner der. Nogle der kan kaste lys over dette? En af de standardiserede salgsvideoer på youtube viser en hurtig, offensiv back, der godt kan placere sig ordentligt defensivt, og som gerne tager sin udfordring op med sin direkte modspiller. Desuden ligner det, at han er vellidt blandt fansene.

I Valencia har han spillet 25 kampe, heraf er 7 af dem som indskifter. 2 mål, 2 assists, 6 gule kort (!) og et enkelt rødt. Så altså, han har kørt i en form for rotation. Hans eneste nævneværdige skade lå i 10/11-sæsonen, og holdt ham ude i godt 3 uger.

Han er 26 år gammel, og hvis Valencia til stadighed fattes penge, så kunne han da sagtens være et frækt bud på en spiller, der kan presse Enrique og måske sætte ham på bænken. Især hvis han er billig. Hvis man følger vores målmandstransfer-logik, så ville vores situation på venstre back i hvert fald se en del lysere ud med de 2 spillere til at kæmpe om pladsen. Godt med pres på de startende spillere. Jeg vil dog gentage, at jeg ikke mener, at venstre back er vores topprioritet, omend jeg gerne ser den forstærket.

Besvar