Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
StevenCarragher

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 23. jul, 2013 22:58

Wormie skrev:kan godt lide det rygte at man aktiverer frikøbsklausul med et option på at vinder mesterskabet.

lad os købe messi, 50 mil kroner. og en option på 1.5 milliarder hvis vi vinder mesterskabet

jeg er også 100% sikker på at suarez ikke har en fast frikøbsklausul. alle kender jo top spillernes frikøbsklausuler men efter 600000000 pages af diskutioner er der faktisk stadig ikke nogen som ved om han har en. og klubben siger de ikke kan tage bud under 55 mil pund seriøst?

jeg er 100% sikker på at hvis han havde en frikøbsklausul så havde rogers også sagt at den var der og man må kigger på mulighederne ved et evt slag.

Jeg er også forholdsvis sikker på at hvis arsenal har budt 35 og ved der er en frikøbsklausul på 40 så havde de også budt det for at få lukket handlen
Er det derfor, vi så byder 5 mio pund under Soldado?... Selvom vi ved der er en frikøbsklausul?

Jeg tror den eksisterer, men ved ikke om den betyder, at han skal sælges ved et bud på 40. Det mener liverpool ikke.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 51
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 23. jul, 2013 23:04

Og nu husker vi lige at linke til diverse rygter, historier mm.!

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » tirsdag, 23. jul, 2013 23:44

Rygte om Eriksen.

http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Footba ... /Liverpool

This, from ESPN:

“12.22 BST: Christian Eriksen has agreed personal terms with Liverpool, and is set to complete a €21million from Ajax, according to Tuttomercato. Meanwhile, talkSPORT report that former Liverpool winger Ryan Babel has encouraged Denmark star Eriksen to join the Anfield side.”

Nothing is official until it is announced by the club but after reports of AC Milan scuppering Liverpool’s chances of signing the Ajax playmaker this certainly came out of the blue.

On top of that, it’s great to see Ryan Babel associated with Liverpool FC again. After a few unproductive years at Anfield this may be Babel’s biggest contribution yet for the Reds.

It never hurts to have depth and quality in your side and Eriksen would certainly add that. The player has shown mass amounts of potential and at a young age of only 21, is still left with room to grow and develop.

Perhaps one of the best indicators of the Dane’s potential is the clubs that have been linked with him. Borussia Dortmund, AC Milan, Bayer Leverkusen, and Tottenham are sides with aspiration and potential, along with well developed scouting networks. Much has been made about the compatibility of Eriksen and Coutinho in the same side but one can only speculate what the manager has in mind.

In Liverpool’s recent friendly against Indonesia XI it appeared that Coutinho was, at times, playing wider on the wings as opposed to a more traditional attacking midfield position. If Brendan Rodgers did choose to deploy Coutinho in the wider areas of the pitch then he could certainly have room to add Eriksen to the middle of his attack.

The prospect of quality passes linked through these two and being played to the frontmen is something that many teams would rightfully covet. It also adds quality to the attack, something the Reds lacked at times last season.
With the future of Luis Suarez uncertain the production of the attack is going to have to be subsidized. At the very least, the Reds will be without the services of the Uruguayan for the first quarter of the season as he serves the remainder of his ten match ban. If the load is placed on Daniel Sturridge to carry then he is going to need all the help he can get and Eriksen’s assist record speaks volumes to his playmaking ability. But Eriksen’s potential should be realized off the field as well.

Firstly, the purchase of Eriksen should be a clear signal of intent that FSG and Brendan Rodgers are serious about investing in this Liverpool team in attempts to guide them back into the top four. It also should send a message to players like Suarez that the club are not relying on their skill alone to carry them back to a Champions League spot.

Finally, with recent reports hinting at Barcelona’s possible interest in Daniel Agger, perhaps the infusion of another Danish player will make Agger feel more at home and convince him that the journey will be worth it.

Only time will tell if these most recent reports are true but for Liverpool fans suffering through the rigors of the off-season they should do their fair bit in getting the heart-rate moving.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 23. jul, 2013 23:50

Journalistens hovedregning er da godt nok ikke videre imponerende. Mig bekendt er 1/4 af 38 ikke i nærheden af 6.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 24. jul, 2013 16:58

Jack Sear ‏@JackSear 3m
Rodgers again states that he wants to make these new signings before the Stoke game. Sounds like Cissokho and Soldado are the top targets.

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 55

Indlæg af LarsB » onsdag, 24. jul, 2013 18:03

Aarde skrev:Journalistens hovedregning er da godt nok ikke videre imponerende. Mig bekendt er 1/4 af 38 ikke i nærheden af 6.
Faktisk ikke i nærheden af 5, den 6. kamp er i Capital One Cup'en ;)

Håber på Eriksen må jeg indrømme :flag5:
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

RasmusAgger

Indlæg af RasmusAgger » onsdag, 24. jul, 2013 21:32

Hvis vi antager at Suarez IKKE ønsker at blive i Liverpool og give sig 100 % for klubben, så skal han bare skydes afsted til mindst 400 mio!

Hvis vi så kan få Soldado, Eriksen, Cissohko og en central midterstopper, så er det sgu OK!

Det vil stille os med en MEGET stærkere start 11'er, og en utrolig bred trup! (ifht. hvad vi plejer)

En mulig start 11'er:
Mignolet, Johnson, Toure/ny mand, Agger, Enrique, Lucas, Gerrard, Coutinho, Eriksen, Sturrigde og Soldado.

Bænken: Jones, Kelly, Flanagan, Wisdom, Skrtel, Coates, Cissohko, Robinson, Allen, Hendersson, Spearing, Alberto, Assaidi, Raheem, Ibe, Aspas, Borini, Yesil.

Mulige afgange:
Skrtel, Coates, Spearing, Borini, Assaidi + evt. nogle af de unge på lån.

Så er top 4 MEGET realistisk i mine øjne! :)

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 24. jul, 2013 22:23

RasmusAgger skrev:Hvis vi antager at Suarez IKKE ønsker at blive i Liverpool og give sig 100 % for klubben, så skal han bare skydes afsted til mindst 400 mio!

Hvis vi så kan få Soldado, Eriksen, Cissohko og en central midterstopper, så er det sgu OK!

Det vil stille os med en MEGET stærkere start 11'er, og en utrolig bred trup! (ifht. hvad vi plejer)

En mulig start 11'er:
Mignolet, Johnson, Toure/ny mand, Agger, Enrique, Lucas, Gerrard, Coutinho, Eriksen, Sturrigde og Soldado.

Bænken: Jones, Kelly, Flanagan, Wisdom, Skrtel, Coates, Cissohko, Robinson, Allen, Hendersson, Spearing, Alberto, Assaidi, Raheem, Ibe, Aspas, Borini, Yesil.

Mulige afgange:
Skrtel, Coates, Spearing, Borini, Assaidi + evt. nogle af de unge på lån.

Så er top 4 MEGET realistisk i mine øjne! :)
Til det markerede: Nej. Nej, nej, nej. Aldrig i livet.
Til det understregede: Det ville det givetvis nok.

Og så er spørgsmålet bare, hvad der betyder mest. Jeg til hver en tid veje vores nuværende trup inklusiv Suárez over den samme trup uden Suárez, men med Soldado, Eriksen og en ekstra midterforsvarer. Any day. Bevares, Soldado er en god spiller og Eriksen et stort talent, og Papadopoulos (hvis vi nu leger med tanken om, at det er ham, vi henter til midterforsvaret) kan da også godt blive en stor midtstopper i fremtiden. Men skal vi kigge på næste sæson, så er Suárez simpelthen så dygtig og vigtig en spiller for os, at jeg ikke kan se ret mange andre spillere end Messi og Ronaldo have samme betydning for vores offensive effektivitet og flow. Det vil på kort sigt være intet mindre end katastrofalt at miste ham. Og så sløj er vores bredde sgu heller ikke, at jeg vil lade Suárez gå på den bekostning.

Og hvad andgår hans engagement, så tillader jeg mig lige at citere mig selv fra Suárez' ud-tråd:
Aarde skrev:Se hans præstation idag. Folk er helt oppe at ringe over hans ugidelighed og attitude - alligevel forvandlede han vores hold fuldstændigt, da han kom ind, og bidrog på et kvarter med flere højklasseaktioner og en assist. Desuden ligger det ikke til Suárez at give andet end 110%, når han spiller, så uanset hvor meget han gerne vil væk, og hvor skuffet han måtte blive over ikke at få lov at skifte, så kommer vi til at se samme (ofte over)tændte Suárez næste sæson, som vi så i sidste, hvis vi beholder ham. Det er muligt, at han ikke kommer til at kæmpe for Liverpool FC, men så kommer han til at kæmpe røven ud af bukserne for sig selv i stedet. Og hvis det kan bidrage til at få os i top fire, ja så kan jeg godt leve med ham.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 25. jul, 2013 09:51

Hvis vi virkelig har penge at bruge, uden et salg af Suarez, så måtte vi for min skyld gerne hente Soldado, Gameiro, Damiao eller Michu lige nu. Vi skal alligevel spille 6 kampe uden Suarez i starten af sæsonen, og Sturridge er måske ikke helt klar ovenpå sin skade til sæsonstart heller. Derudover kan man vel i nogle kampe spille med et trekløver bag Sturridge bestående af Coutinho, Suarez og en af de nye, mens man i andre kampe kan rotere (også med Sturridge).

Og så er vi dækket ind, hvis der lægges et værdigt beløb på bordet for Suarez, og vi bare vil ud af denne møgirriterende sag.

Som hele tiden håber jeg på at LFC ikke sælger Suarez. Først var det for klubbens og vores sportslige ambitioners skyld, men nu er det også for at give Suarez en lærestreg. Og med en af de nævnte i truppen kan Suarez stadig bænkes, hvis han ikke lever op til vores forventninger i næste sæson.
Kloppite

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 58

Indlæg af nrg » torsdag, 25. jul, 2013 10:59

texy skrev:Som hele tiden håber jeg på at LFC ikke sælger Suarez. Først var det for klubbens og vores sportslige ambitioners skyld, men nu er det også for at give Suarez en lærestreg. Og med en af de nævnte i truppen kan Suarez stadig bænkes, hvis han ikke lever op til vores forventninger i næste sæson.
Jamen, det kan næsten ikke være anderledes. Nu er det godt nok den forkerte tråd, jeg skriver i, men der er så mange signaler, der skal sendes.

Liverpool, som klub skal vise, at spillerne ikke bare kan gå ud i pressen og sælge sig selv. Samtidig skal vi også vise, at vi ikke er rugekasse for klubber, der har større succes i PL end os i øjeblikket.

Dernæst er det også nu, at Brendan Rodgers skal træde i karakter. Både på og uden for banen. De flotte ord skal omsættes til handling. Efter et godt transfervindue i januar og indtil nu et hæderligt et af slagsen, her i dette vindue, skal det følges op af, at han kan fastholde Luis Suarez PLUS indkøb af andre store kanoner, som han har udtalt. Ellers kommer det til at blive et skridt frem og to tilbage. Han vil nok også blive mindet om sidste sommers transfervindue, hvor der ikke var noget alternativ til Andy Carroll - også selvom det ikke var han egen skyld.

Sidst, men ikke mindst, vil jeg også gerne personligt have, at Liverpool sætter en streg i sandet, som Spurs gjorde med Modric. Er budene ikke store nok, bliver han.
...og hvis Suarez så ikke leverer, må han jo på bænken en tur, eller have en kammeratlig samtale med Rodgers.

I forhold til Rodgers, kunne jeg godt tænke mig, han gik ud og sagde, at Suarez IKKE er til salg. Det er det, han skal melde ud. Kommer "Canani-buddet" så på de 55 mio, eller hvor grænsen skal sættes, kan man gå ud og sælge, men ved hele tiden at sige, at buddet ikke er stort nok, åbner det en lille kattelem for Arsenal og andre interesserede.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » torsdag, 25. jul, 2013 11:08

nrg skrev:Kommer "Canani-buddet" så på de 55 mio.....
Er det en krydsning mellem en kanin op ad hatten og Cavani vi har fat i her? ;)
Vi SMADRER det PIShold !

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 58

Indlæg af nrg » torsdag, 25. jul, 2013 11:12

Cynwal skrev:
nrg skrev:Kommer "Canani-buddet" så på de 55 mio.....
Er det en krydsning mellem en kanin op ad hatten og Cavani vi har fat i her? ;)
Det var ikke tænkt sådan, men griber gerne bolden, hvis jeg kan tilføje Cavani-lignende... ;-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 25. jul, 2013 11:26

Soldado + Bernard (hvis han vil til liverpool) kan fåes (frikøbsklausuler) for 45 mil pund.

De 2 vil være nok til at erstatte suarez imo. specielt når vi tænker på han i gennemsnit kun spiller 30ish kampe ud af 38 på en season. pga af karantæne
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 25. jul, 2013 11:42

Wormie skrev:Soldado + Bernard (hvis han vil til liverpool) kan fåes (frikøbsklausuler) for 45 mil pund.

De 2 vil være nok til at erstatte suarez imo. specielt når vi tænker på han i gennemsnit kun spiller 30ish kampe ud af 38 på en season. pga af karantæne
Jeg er med på, at Bernard muligvis er hamrende god. Jeg har også selv nævnt ham, som en af dem vi muligvis bør byde på.

Men har du lagt mærke til Sterling (har bestemt løftet sit niveau fra sidste sæson) og Ibe (har været ustyrlig) i træningskampene? De to får jo alle vores andre spillere til at ligne nogen, der hører til i en Old Boys liga (jaja, overdrivelse fremmer...). De udviser fart, sult, teknik og aggressivitet i en grad, der gør, at jeg sagtens kan se os starte nogle af de første kampe med dem på hver sin kant, Coutinho i midten og så Sturridge foran.

Med andre ord, så synes jeg vi står ret godt både lige nu og på langt sigt med Coutinho, Downing, Sterling og Ibe til kanterne (og i øvrigt et hav af andre muligheder i form af Sturridge, Suarez, Aspas, og Henderson - Assaidi anser jeg for solgt eller lånt ud). Derfor ser jeg helst en offensiv spiller, hvis spidskompetence har udgangspunkt centralt enten i angrebet eller lige bagved. Hvis han så også til nød kan bruges på kanten er det da fint, men det er ikke nødvendigt.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » torsdag, 25. jul, 2013 11:48

texy skrev:
Wormie skrev:Soldado + Bernard (hvis han vil til liverpool) kan fåes (frikøbsklausuler) for 45 mil pund.

Jeg er med på, at Bernard muligvis er hamrende god. Jeg har også selv nævnt ham, som en af dem vi muligvis bør byde på.

Men har du lagt mærke til Sterling (har bestemt løftet sit niveau fra sidste sæson) og Ibe (har været ustyrlig) i træningskampene? De to får jo alle vores andre spillere til at ligne nogen, der hører til i en Old Boys liga (jaja, overdrivelse fremmer...). De udviser fart, sult, teknik og aggressivitet i en grad, der gør, at jeg sagtens kan se os starte nogle af de første kampe med dem på hver sin kant, Coutinho i midten og så Sturridge foran.

Med andre ord, så synes jeg vi står ret godt både lige nu og på langt sigt med Coutinho, Downing, Sterling og Ibe til kanterne (og i øvrigt et hav af andre muligheder i form af Sturridge, Suarez, Aspas, og Henderson - Assaidi anser jeg for solgt eller lånt ud). Derfor ser jeg helst en offensiv spiller, hvis spidskompetence har udgangspunkt centralt enten i angrebet eller lige bagved. Hvis han så også til nød kan bruges på kanten er det da fint, men det er ikke nødvendigt.
Enig i vurderingen af de to unge teenage-terrorister. Det skal så med, at de begge viser både øget forståelse for samt evner ud i den defensive afdækning, samt oppres og bolderobringer. Kaptajnens kasse mod Melbourne starter med et Sterling oppres og bolderobring.
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar