Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Simonmv

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Simonmv » onsdag, 31. jul, 2013 17:02

Willian? Eller er han for dyr?

http://indkast.dk/index.php?nyhed=106985

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 31. jul, 2013 17:04

Mazter81 skrev:
StevenCarragher skrev:
Gary skrev:
StevenCarragher skrev: Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............
Jeg vil nu mene, at det er dokumenteret ved talrige lejligheder, at Bales balance er ødelagt i forvejen... :-)
Aaargh. Jeg synes ikke, at vi skal nævne NOGET som helst om sådan noget. Så vidt jeg erindrer, så gjorde han intet hele sidste sæson, men fik uretmæssigt 2 gule kort for det, hvor dommerne var ude at sige, at det var et fejlskøn - hvorimod vores spiller liiige kom til at nævne, at han selvfølgelig smed sig, hvis situationen var presset og han kunne få noget ud af det.
Nåede han ikke at få 4 advarsler for film i sidste sæson? Det er alligevel en hel del
Så vidt jeg ved, så fik han 2 gule kort for "film", der senere viste sig at være tacklinger/fejl begge to, hvor dommeren var ude at indrømme fejl - modsat vores Suarez, der bruger det som et middel. http://www.youtube.com/watch?v=JJmIUJdTnkc <-- Denne her et et eksempel på det ene gule kort, hvor der modsat skulle dømmes straffe og direkte rødt.
Senest rettet af StevenCarragher onsdag, 31. jul, 2013 17:06, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 31. jul, 2013 17:06

Simonmv skrev:Willian? Eller er han for dyr?

http://indkast.dk/index.php?nyhed=106985
Det er ok han bliver 25 d. 9 august. :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 31. jul, 2013 17:57

texy skrev:@ Fribytter

Jeg mener nu sagtens, at Damiao kan spille bag den centrale angriber på samme måde som Suarez kan. En slags fri rolle. Det er faktisk nok den position jeg helst vil benytte ham i. Men mit kendskab er naturligvis også begrænset.

I forhold til Michu, så var min pointe med at nævne hans sidste fire sæsoner, at han ikke har stået stille i sin udvikling eller haft formenedgang. Og jeg mener ikke, at betegnelsen "one-season-wonder" overhovedet kan komme i betragtning i forhold til en mand, der først har haft en fantastisk sæson i Primera og dernæst en fænemonal sæson i PL. At worst må man så frygte at han skulle være et "two-seasons-wonder"...
Nej Michu er ikke et "one-season-wonder" - det har han modbevist i denne sæson. Helt enig.

Mit indtryk af Damiao er godt nok, at han helst skal befinde sig på toppen, men at han kan nogle tricks, hvis han eks. får plads på kanten. Jeg tror dog, han vil få meget svært ved at gå ned i banen som Suarez og modtage bolden. Jeg skal ikke kunne sige, om han har vist prøver på den færdighed, men mit umiddelbare gæt ville i så fald være, at det er et aspekt af Damiaos spil, der slet ikke er udviklet nok til PL, og han vil formentlig heller ikke få plads og tid til at udvikle det ydereligere med tanke på de andre bejlere, der er til pladsen bag angriberen. Men lad os se. Rondon, Damiao, Konoplyanka og Michu er alle spillere, som jeg kunne forestille mig, ville kunne tilføre noget forskelligt i forhold til den nuværende trup.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Niels HK

Indlæg af Niels HK » onsdag, 31. jul, 2013 18:49

Aggerdoo skrev:
Alonso skrev:
Aggerdoo skrev:
Alonso skrev:
rnh skrev:Er Kyriakos Papadopoulos en af vores store signings ??? En 21 knægt med en skade og han koster mange penge.

Jeg syntes ikke vi mangler flere spillere i truppen der er under 25.

Jeg har lidt svært ved at være optimist. :)
Så fordi en spiller er under 25 er han automatisk uinteressant? Bale er 24, så ham vil du måske heller ikke have?
Hvis man skal op og betale +85 mio pund - nej.
Who cares hvad prisen er. Pointen er at det er tåbeligt at afskrive spillere på grund af deres alder.
Næh, det er jeg ikke enig i. En god trup består af spillere i alle aldersgrupper - for mange unge spillere skaber ofte stor ustabilitet.
Prøv at tjekke alderen på Skrtel, Agger og Touré ud. Fint med ungt blod der samtidig hører til blandt de aller bedste

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 31. jul, 2013 19:25

StevenCarragher skrev:
Mazter81 skrev:
StevenCarragher skrev:
Gary skrev:
StevenCarragher skrev: Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............
Jeg vil nu mene, at det er dokumenteret ved talrige lejligheder, at Bales balance er ødelagt i forvejen... :-)
Aaargh. Jeg synes ikke, at vi skal nævne NOGET som helst om sådan noget. Så vidt jeg erindrer, så gjorde han intet hele sidste sæson, men fik uretmæssigt 2 gule kort for det, hvor dommerne var ude at sige, at det var et fejlskøn - hvorimod vores spiller liiige kom til at nævne, at han selvfølgelig smed sig, hvis situationen var presset og han kunne få noget ud af det.
Nåede han ikke at få 4 advarsler for film i sidste sæson? Det er alligevel en hel del
Så vidt jeg ved, så fik han 2 gule kort for "film", der senere viste sig at være tacklinger/fejl begge to, hvor dommeren var ude at indrømme fejl - modsat vores Suarez, der bruger det som et middel. http://www.youtube.com/watch?v=JJmIUJdTnkc <-- Denne her et et eksempel på det ene gule kort, hvor der modsat skulle dømmes straffe og direkte rødt.
Bale fik fire advarsler for skuespil sidste sæson, og det er simpelthen patetisk at forsvare ham og angribe Suarez, der til sammenligning fik et enkelt. Suarez var åbent ude og tage skraldet og sagde, at han selvfølgelig fortrød det, men han forsøgte at vinde et straffe på den måde - Bale bortforklarer det med, at han filmer for ikke at blive skadet, mens andre hårdnakket påstår, at de altså blev ramt... Jeg beklager sproget, men man skal da være overordentligt naiv for at tro på Bales og andres forklaringer. Jeg synes faktisk, at det fortæller meget om Suarez som person, at han turde være så ærlig.
Liverpool Football Klopp

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 31. jul, 2013 20:16

AndreasN skrev:
StevenCarragher skrev:
Mazter81 skrev:
StevenCarragher skrev:
Gary skrev:
Bale fik fire advarsler for skuespil sidste sæson, og det er simpelthen patetisk at forsvare ham og angribe Suarez, der til sammenligning fik et enkelt. Suarez var åbent ude og tage skraldet og sagde, at han selvfølgelig fortrød det, men han forsøgte at vinde et straffe på den måde - Bale bortforklarer det med, at han filmer for ikke at blive skadet, mens andre hårdnakket påstår, at de altså blev ramt... Jeg beklager sproget, men man skal da være overordentligt naiv for at tro på Bales og andres forklaringer. Jeg synes faktisk, at det fortæller meget om Suarez som person, at han turde være så ærlig.
Okay, så prøver vi igen, så du også kan forstå det: Bales fire gule kort(som kom i alle turneringer) kom, selvom at det ikke var film - EN af hans gule kort kostede lige 3 ugers skade og var en svinestreg, det andet er bl.a. ovenstående - jeg ved ikke om du mener, at ovenstpende er film? Den udtalelse som du kommer med, kommer i øvrigt fra Villas Boas og stammer fra starten af sæsonen. Suarez sagde intet om han fortrød det, han sagde bare at det var sådan han gjorde. Det klip jeg har vist her, er fx en af de gule kort - og der kan vi vel godt blive enige om, at han ikke filmer? Eller hvad?

Men hey, forsvar du bare den filmene Suarez og angrib Bale - jeg synes slet ikke man kan tillade sig at kaste med bomber, når man bor i et lille hus af siv. Det kan godt være at Bale har haft en tendens til at filme, men Suarez har sgu langt større behov for enten at filme eller lave en sviner, når han bliver frustreret - og det tror jeg vi alle godt ved.

Og som i tilfældet med Suarez, så er Bale udsat for det samme - hver gang han falder, så er der blevet sagt ULVEN KOMMER så mange gange, at dommene til tider går uretfærdigt imod dem.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » onsdag, 31. jul, 2013 20:36

Bale filmer ikke, han springer bare for livet som han selv siger.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 31. jul, 2013 20:37

Mads T. skrev:Bale filmer ikke, han springer bare for livet som han selv siger.
http://footballburp.com/magazine/top-10 ... rez-dives/ <-- 10-1 til Suarez.

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » onsdag, 31. jul, 2013 20:41

Og fakta er, at Bale fik 4 gange så mange kort som Suarez for film sidste sæson (Suarez gule mod Sunderland så vidt jeg husker, var også en fejldom).

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 31. jul, 2013 20:42

StevenCarragher skrev:
Mads T. skrev:Bale filmer ikke, han springer bare for livet som han selv siger.
http://www.youtube.com/watch?v=zj278ztHcGk[/youtube]

Suarez filmer. Han bider også!

Lige præcis den der kan godt forsvares, jeg havde gjort det samme som Bale hvis jeg så en mand komme tonsende som ham der, da der ville være langt mindre risiko for at blive skadet hvis man falder. At han så trækker benet til sig i sidste øjeblik, det kan Bale jo ikke vide.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 31. jul, 2013 20:44

@StevenCarragher

http://m.bbc.co.uk/sport/football/20866012

Han er selv ude og brokke sig her. Han har også været ude og sige, at dommerne skal beskytte ham. For hvad? Det er en kontaktsport, og der er sgu ingen, der skal beskyttes, fordi de er bange for at komme til skade - hvornår har Suarez været ude og brokke sig?

Det er simpelthen hovedrystende latterligt, at du i så høj grad er ude på at forsvare Bale, mens du anklager vores egen spiller for det samme. Vil du have, at jeg skal finde bevismateriale af Bales filmeri?
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » onsdag, 31. jul, 2013 20:46

Jeg forsvarer på ingen måde Suarez. Det kan man ikke. Det jeg ikke forstår er, at en Liverpool fan på et Liverpoolforum forsvarer Bale og samtidig rakker ned på Suarez. Begge har en historik med massere dives.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 31. jul, 2013 20:49

AndreasN skrev:@StevenCarragher

http://m.bbc.co.uk/sport/football/20866012

Han er selv ude og brokke sig her. Han har også været ude og sige, at dommerne skal beskytte ham. For hvad? Det er en kontaktsport, og der er sgu ingen, der skal beskyttes, fordi de er bange for at komme til skade - hvornår har Suarez været ude og brokke sig?

Det er simpelthen hovedrystende latterligt, at du i så høj grad er ude på at forsvare Bale, mens du anklager vores egen spiller for det samme. Vil du have, at jeg skal finde bevismateriale af Bales filmeri?
Nej, jeg forsvarer ikke Bale. Jeg BEMÆRKER, at vi på ingen måde kan anklage Bale for film, når vi har en spiller, der er langt værre.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 31. jul, 2013 20:51

Mads T. skrev:Jeg forsvarer på ingen måde Suarez. Det kan man ikke. Det jeg ikke forstår er, at en Liverpool fan på et Liverpoolforum forsvarer Bale og samtidig rakker ned på Suarez. Begge har en historik med massere dives.
Jeg rakker ikke ned på Suarez, jeg siger bare, at vi ikke kan snakke om Bale filmer, når det er ovenstående situation imod Aston Villa, der ligesom er springpunktet i Bales dives - og som en anden nævner, kan han godt forstå han gør det, når der kommer en stormende på den måde.

Jeg synes Suarez diver langt mere, og derfor bør vi ikke sætte Bale op imod det samme.

Selvom man er Liverpoolfan kan man vel godt være objektiv, eller hvad?

Besvar